SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Nowa siłownia - CityFit 24/7

    Post
    Informator PODKARPACKI

    Nie ma sprawy cos tam moge pomoc takze jak chcesz to pisz na priv

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 9936 Data: 1/2/2015 1:21:53 PM Liczba szacunów: 0
  • HST - prosze o komentarz

    Post
    Trening w domu

    Dzieki bardzo za pomoc... Ej! A co to znowu? 'maxy sd' domyslam sie ze chodzi o maxymalne ciezary poszczegolnych minicykli, tak? POzdrawiam

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1001 Data: 2/11/2005 2:38:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Wszystko dobrze, a mógłbyś mi podać optymalną ilość jaką musiałbym zakupić na cykl 12 tygodni, jeśli cykl się przedłuży to kupie więcej, ale chciałbym wiedzieć ile mniejwięcej wyjdzie na cykl minimum 12 tygodniu, ile testo, ile clomu, hcg i nolvadexu. Z góry dziękuje za tak dużą pomoc :)

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 3560 Data: 9/12/2015 8:31:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Haha w pełni Cię rozumiem :) Bardzo dziękuję za pomoc i lepiej idź coś zjeść żeby kichy nie narzekały, a ja sobie jakoś poradzę :) Już mnie tak nie wyśmiewaj, chciałbym więcej wiedzieć w tym temacie, ale niestety od czegoś muszę zacząć ;)

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 3560 Data: 9/12/2015 8:44:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie ma po co jesteśmy sportowymi świrami i tego się trzymajmy :) Dziękuje wszystkim za pomoc i życzę miłego wieczoru :) Dzięki za radę krzykacz :-)

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 3560 Data: 9/12/2015 9:15:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Spoko :) Będę pisał i może zrobię zdjęcia jak przed i po cyklu :) Dziękuję za pomoc :)

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 3560 Data: 9/12/2015 9:51:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Odwodnienie - jak?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Dzięki za odpowiedź. Do nefrologa? Czyli to coś z nerkami może mieć wspólnego? Problemów z wydalaniem nie mam. Żadne bóle, zmiany koloru moczu, etc... Kreatyna nienajlepszy pomysł? No mam za sobą już parę cyklów (m.in. Cell Pump, XP, CrESTER wlasnie teraz), ale typowego mono nie bralem - glownie ze wzgledu na obawe przed nawodnieniem. Łykać sporo [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3315 Data: 4/21/2007 1:26:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Problemy z klatką

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dziękuje serdecznie za pomoc. :)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1575 Data: 5/12/2007 6:10:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Siłownie w Władysławowie?

    Post
    Informator POMORSKI

    w Pucku jest,a w władysławowie w OPO Cetniewo jest tylko dla grup zorganizowanych, jak ktoś wie o innych adresach siłowni w władysławowie lub bliskiej okolicy proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 14820 Data: 5/31/2008 1:45:16 PM Liczba szacunów: 0
  • nadwyrężony nadgarstek

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Jestem po dwóch rehabilitacjach (1-pole magnetyczne, laser, ultradźwięki, 2-pole magnetyczne, prąd zmienny), nie ma efektów więc czekam na trzecią (terapia manualna) jeszcze 5 miesięcy :P sama fizykoterapia nie miała prawa pomóc , przy prawidłowo prowadzonej terapii manualnej powinno być ok , piszesz że czekasz 5 miesięcy a więc NFZ wspomnij [...]

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 10240 Data: 10/11/2017 9:33:48 PM Liczba szacunów: 0
  • nadwyrężony nadgarstek

    Post
    Zdrowie i Uroda

    no cóż, więc nie pozostaje mi nic innego jak czekać do kwietnia na terapię manualną :) z nadgarskiem ostatnio też jest ciut lepiej. Dziękuję za zainteresowanie i pomoc ;)

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 10240 Data: 10/25/2017 8:01:00 AM Liczba szacunów: 0
  • nadwyrężony nadgarstek

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Zależy od przyczyny ale generalnie maści to niewiele mogą pomóc , miało to miejsce miesiąc teamu a dolegliwości są dalej odczuwalne zdecydowanie należałoby wybrać się do specjalisty.

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 10240 Data: 10/27/2017 12:47:17 PM Liczba szacunów: 0
  • nadwyrężony nadgarstek

    Post
    Zdrowie i Uroda

    mąż mi znalazł jeszcze animal flex, co prawda dwa razy droższy, ale gdyby miał pomóc.. co myślicie?

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 10240 Data: 11/13/2017 11:04:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na mase-do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Cóż , jesteście starsi i bardziej doświadczeni więc wiecie co w trawie piszczy , dlatego dostosuję się do waszych uwag .Do planu z poprzedniego linku nie byłem przekonany a ten drugi strasznie mi się podoba.Wielkie dzięki za pomoc. Zmieniony przez - Wojownik03 w dniu 2012-03-20 16:46:59

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1312 Data: 10/16/2011 6:09:26 PM Liczba szacunów: 0
  • dzięki za pomoc, przetestuję ;)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 10647 Data: 3/27/2009 3:36:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta-Trening

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] jabłka i marchwi to już nie będzie dobra surówka! ;d Więc zastąpię ją zielonymi warzywami Oprócz tego wszystko już wygląda przyzwoicie ? Trening rozpisze sobie: myślę że jak dla mnie FBW będzie lepszą opcją niż zwykły split. Dziękuję ci ślicznie za pomoc :) Będę pisał o postępach tutaj i być może założę własny dziennik dla większej motywacji :)

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1966 Data: 3/1/2010 7:30:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta-Trening

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    bardzo proszę o pomoc bo nie wiem czy wszystko dobrze ułożyłem. Gdzie leży błąd? Zmieniony przez - koxamans w dniu 2010-02-19 18:30:09

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1965 Data: 2/19/2010 6:29:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy wszystkim :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzieki za szybka pomoc. Zapoznam sie i napisze znowu krotka recenzje :)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 845 Data: 6/23/2016 9:18:49 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] bardzo prosta jesli nie zyskujeszna wadze - w poczatkowym okresie dla tzw hardgainerow nie jest nawet wazne w co (tluszcz/miesnie) znaczy ze jesz za malo !!! gainer to pomoc w diecie czasem moze ja po czesci zastepowac ale musisz go jesc na tyle duzo aby byc na plusie kalorycznym wiecej zjadac niz spalac proponuje do zwyklej diety dodac [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1459 Data: 1/24/2006 9:13:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na mase do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok thx za pomoc ,ale może ktoś też jeszcze się wypowie :)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 509 Data: 12/28/2014 9:45:01 PM Liczba szacunów: 0