SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • dieta do sprawdzenia.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    okej :) dzięki wielkie za pomoc ;** jeszcze jedno pytanie. a co z takimi produktami jak : migdały, otręby pszenne, otręby orkiszowe, zarodki pszenne ? mogę je właczyć, czy raczej odpadają ? Zmieniony przez - minimalna w dniu 2009-08-31 18:07:34

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2253 Data: 8/31/2009 5:57:37 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę - ocena i porady

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.sfd.pl/Plan_rze%C5%BAba-t819266.html prosiłbym o pomoc :(

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1227 Data: 11/29/2011 9:22:51 PM Liczba szacunów: 0
  • nietypowe pytanie...

    Post
    Trening dla początkujących

    nie za bardzo jest czs bo ćwicze w pracy pracujac na kuchni....wiec posze o pomoc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 956 Data: 1/20/2010 4:24:54 PM Liczba szacunów: 0
  • nietypowe pytanie...

    Post
    Trening dla początkujących

    prosiem o pomoc nie krytyke...

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 956 Data: 1/20/2010 5:28:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do oceny - PIERWSZE KROKI.

    Post
    Trening dla początkujących

    Skończyłem już ten trening, czy mógłbym liczyć na dalszą pomoc? Drążek już kupiony. Z góry dzięki!

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 709 Data: 12/9/2010 4:53:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Męskie piersi (+trening ogólny)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dobre buty i pobiegac. Z jedzenia wyeliminowac smieci (chipsy, frytki, cukierki, coca-cola i jej podobne), na poczatek wystarczy. Obiadek bez sosu mamusi i bez dokladki, a sniadanie solidne, jak na rosnacego faceta przystalo. powinno na poczatek pomoc... powodzenia, Zmieniony przez - bolek1970 w dniu 2009-02-02 18:19:50

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 10987 Data: 2/2/2009 6:19:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Greg :) no rozpisywać sie już nie bedziemy co i jak. W każdym razie orginał to jest, musi byc i o to się nie boje . Jeżeli jeszcze możesz to napisz mi kolego średnią cenę dla takiego szarego człowieczka w polsce za jedną taką buteleczkę a będę Ci za to bardzo a to bardzo wdzięczny :) i tak wielkie dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3402 Data: 10/18/2009 8:35:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Prop na redukcję

    Post
    Doping

    czy słaba krzepliwość krwi może jakoś mi zaszkodzić na cyklu Wydaje mi się, że nie powinna przeszkadzać a wręcz pomóc. Jeżeli masz słabą krzepliwość to wydaje mi się, ze masz rozrzedzoną krew - a to pomaga przy nadciśnieniu. Co do cyklu i redukcji. Wywal węgle doładuj białka i obserwuj jak będzie szło.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1242 Data: 4/11/2011 11:42:37 PM Liczba szacunów: 0
  • encorton

    Post
    Doping

    Skutek uboczny stosowania encortonu to zespol cushinga.Wyglada sie jak ksiezyc w pelni i sie puchnie. Daj sobie spokoj,jesli ma Ci to pomoc tylko w powiekszeniu masy ciala. Przelec sie do sklepu z odzywkami po gainerka i dibencozide.

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/12/2007 10:24:42 PM Liczba szacunów: 0
  • encorton

    Post
    Doping

    A jakie dawki brałes? I po jakim czasie Ci opuchlizna zeszła? I jeszcze jedno, można jakoś zaradzic temu zeby nie zatrzymywało to coś wody w organiźmie? Pozdro i będe wdzięczny za pomoc!

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/4/2008 8:25:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Kontuzja Barku

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    od kiedy brak mazi w stawach jest niegrozny ?? no chyba ze chcecie zeby dochodzilo do tarcia miedzy chrząstką (która sie nigdy nie regeneruje) a koscmi, jesli tak to sorry juz sie nie odezwe. Saut współczuje. prawdopodobnie doszlo juz do zwapnienia ścięgen i dobudowania nowych tworów kostnych zeby ograniczyc ruchomosc barku i zeby nie bolało a to [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 13975 Data: 12/13/2005 12:53:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Wiele pytań (sogi)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzieki dżingus za pomoc ale co do tego linku to sie nie zgadzam. Tam sa ćwiczenia dla kompletnie początkujacych którzy nie mieli jeszcze styku z cieżarami. A ja cwicze jzu 2 miechy na powaznie oraz 7 miesiecy na silce kolegi. Tzn 9 miesiecy. Czy to nie za dlugi początek?? 3maj sie

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1599 Data: 5/20/2006 8:53:33 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] nie za bardzo jest siła na barki. Tak wiem, że to przyjdzie z czasem, a ja nie chcę nic na około sobie ułatwiać ;) W tym planie C dać barki zaraz po nogach - jest to sens? Jak zawsze dzięki za pomoc i pozdro. Edit: jestem też 400kcal na minusie, to pewnie też ma wpływ na wytrzymałosć.... Zmieniony przez - Michaelt w dniu 2018-11-03 10:59:53

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 10349 Data: 11/3/2018 10:57:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Tomek wielkie dzieki za pomoc ! Wiele sie nauczylem hehe ; ) wersja finalna 1) Posiłek 1 - 7:00 200ml mleka 2% 47kcal Platki Owsiane 100g 390kcal Jajka 150kcal ___________ B:31,T:22,W:78, Kcal: 587 2) Posiłek 2 - 11:30 Gainer (odzywka, uzupelniajaca diete) 349kcal ___________ B:?,T:?,W:?, Kcal: ? 3) Posiłek 3 - 15:00/16:00 Piers z kurczaka ze [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 639 Data: 5/14/2011 8:13:56 PM Liczba szacunów: 0
  • LOW CARB <masa> do testu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] lub mniejszą wiekszych :) -Ciężko jets utrzymać liczbe 20-25g tłuszczy w każdym posiu jeżeli jego podaz to około 110g na dzień nie uda mnie sie to ale nie przekraczam 30g Dzięki za pomoc <jak pisałem na początku te zdjecia są z PAZDZIERNIKA teraz juz przytyłem i tak nie wyglądam> Zmieniony przez - ramboszcza w dniu 2007-01-05 15:18:39

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 6028 Data: 1/5/2007 3:17:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny split

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] - Wiosłowanie sztangielką 12-10-8 - Szrugsy 12-10-8-6 - Martwy ciąg 12-10-8 Biceps: - Uginanie przedramienia ze sztangielką w oparciu o kolano 12-10 - Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem 12-10 Zrobiłem na szybko plan nie mam za bardzo pojęcia do serii i powtórzeń także proszę o pomoc. Mam własną siłownie i dlatego takie ćwiczenia...

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1558 Data: 12/8/2009 8:48:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na redukcję + ćwiczenia do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] najbardziej zatłuszczony jestem w okolicach brzucha i ud. Nie wiem co Ci dadzą moje dokładne dane skoro oceniłem poziom zatłuszczenia mojego organizmu. To zmierz nitką, sznurkiem, kawałkiem materiału - dla chcącego nic trudnego. I zapoznaj się z tym jak chcesz otrzymać pomoc: http://www.sfd.pl/REGULAMIN%2C_OBOWI%C4%84ZKOWA_ANKIETA-t523865.html

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 723 Data: 12/6/2013 12:48:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Odżywki dla kolarza

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] Jaka dawka? Dodatkowo rozważam jablczan kreatyny. Wydaje mi sie, ze najlepiej poczekać na koniec sezonu i po regeneracji stosować przy budowie siły. A moze warto stosować cały czas? Pytanie tez czy warto stosować doraźnie np tylko przy wyścigach siłowych, a cała serie zrobić w zimie? Jak liczyć tez dawki? Dzięki z góry za pomoc, Pozdrawiam :)

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1927 Data: 6/26/2016 8:04:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Akcja dla Grubasa 2005 %)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok, tutaj poprawione jest: podzielilem na 6 + 2 przed/potreingowe posilkow, powiedzcie mi tylko co w nich pozmieniac i jak ulozyc w kolejnosci odpowiedniej. http://img155.imageshack.us/img155/129/clipboard031pf.gif pozdrawiam i dziekuje za pomoc.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3435 Data: 7/2/2005 9:59:54 PM Liczba szacunów: 0
  • [POMOCY] trening na mase, prosze o korekte

    Post
    Trening dla początkujących

    aha i chciałbym podkreślić ze posiadam tylko hantle i atlas http://allegro.pl/item322565402_nowy_atlas_body_sc_gw_24_mce_fv_raty_sprawdz_.html#photo taki sam tylko bez modlitewnika, za pomoc będę bardzo wdzięczny

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 900 Data: 3/2/2008 9:16:54 PM Liczba szacunów: 0