SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Giant Mega Mass 4000 + Cykl KREATYNY ?!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki Ci "Zami" za pomoc, tylko jeszcze jakbyś mógł napisać czy brać do mono po treningu glukoze. ------------------------------------------------------------------------- Do innych użytkowników forum - PROSZĘ PISZCIE co myślicie o takim połączeniu ODZYWKI + 2 rodzaji KREATYNY -!! i o DAWKOWANIE ! [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 5320 Data: 3/10/2003 9:06:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Instruktor fitness

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam szukam jakiejś literatury na temat podstawowych kroków w Aerobiku czy fitness ogólnie podstaw musze przeprowadzić rozgrzewke na zajęciach była szansa 1 do 20 że zostane wybrany i zgadnijcie co sie stalo z góry dzięki za pomoc 1Damiano

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 8815 Data: 12/8/2003 1:04:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Zrzucić kilka kilogramów.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wagi, a jest mi to potrzebne do uprawiania sportu. od dwoch tygodni codziennie cwicze na silowni bardzo intensywnie, pije odzywki(tylko mineraly) do tego chodze na basen i biegam, mimo tego tyje.w dzien nie jem slodyczy , gdyz ograniczam sie do spozywania produktow niskokalorycznych.Bardzo prosze o pomoc.Mam 18lat, wzrost 173cm, waga 63kg.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 884 Data: 6/10/2011 8:09:47 PM Liczba szacunów: 0
  • 11.11.11 , no wlasnie , troche polityki

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    Olokk Ja po prostu stwierdzam fakt o twej niekompetencji, opierając się na twoich postach. Uwierz mi że pomimo młodego wieku trochę już w życiu osiągnąłem, nie tylko na tle sportowym, ale także naukowym. A tak poza tym argumentów brak, to się trzeba wziąć za wiek, zaiste tonący brzytwy się chwyta. Pikaczumba Rozumiem twój punkt widzenia, ale go [...]

    Odpowiedzi: 213 Ilość wyświetleń: 11923 Data: 12/1/2011 11:58:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Aeroby

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie o białko mi chodzi:) Daje Soga za pomoc

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1753 Data: 8/31/2008 6:36:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening klatki piersiowej

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] że jak ktoś przychodzi na forum i wali chasło konkretny trening to jest co najmniej zabawne bo w zasadzie powinien sam nad tym popracować. Jednak prosimy was jako expertów o pomoc ponieważ jak widać nasz trenin który sam opracowaliśmy nie był zbyt stosowny . Wielu ludzi podpowiada nam teraz różne sposoby i w zasadznie nie wiadomo komu wieżyć, [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 12937 Data: 12/2/2002 8:40:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening klatki piersiowej

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzięki za pomoc. Od dzisiaj zaczynam ten trening. Po 6 tygodniach ponownie się z Wami skontaktuję (albo wcześniej). Paweł

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 12937 Data: 12/3/2002 1:26:34 PM Liczba szacunów: 0
  • planik

    Post
    Trening dla początkujących

    postaram ci sie jakos pomoc triceps zrobil bym tak: prostowanie ramion na wyciagu stojac 3x10 wyciskanie francuskie lezac 3x10 szwedki(jak to mowisz pompki) 3x10 Klatka rozpietki 4x10 i tu chodzi o technike żebys fajnie przygotowal klatke do dalszychcwiczen rozciagnal niewielki ciezar a dokladnie wyciskanie sztangi na plasko 12/10/8/6 wyciskanie [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 597 Data: 4/11/2011 2:05:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening ma mi pomóc w uzyskaniu masy i dupencji \-). SOG 8-) Będę śledził i życzę zadowalających wyników ;)

    Odpowiedzi: 240 Ilość wyświetleń: 11267 Data: 7/21/2013 2:36:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Monohydrate z treningiem i dietą

    Post
    Odżywki i suplementy

    no dzięki za pomoc.. powie ktoś chociaz ile tego porcji tego sie je w jakich ilosciach i mniej wiecej o jakich porach dnia ?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 656 Data: 1/7/2009 7:31:13 AM Liczba szacunów: 0
  • wyslalem pierwszy temat i sie zrazilem strasznie do tej strony ;/;/;/ wypelnilem ankiete;/;/ ... napisalem,ze bede trzymal diete i mam suplementacje;/;/ ... prosilem o pomoc w ulozeniu a nie wysluchiwaniu chlopakow co Maj pare miechow treningu za Soba i wypowiedziach typu "41 na Anapolonie?" .. dajcie se na luz.. Dawidziol to Moj kumpel [...]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1696 Data: 9/13/2009 9:26:18 PM Liczba szacunów: 0
  • DIETA!! Bardzo potrzebna pomoc.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Prawda, skopiowałem tą dietę, gdyż ją znalazłem i jako jedyna mi najbardziej odpowiada. A wkleiłem tutaj, ponieważ chciałem, żebyście mi ją pomogli dostosować dla mnie. Wiec jak będzie? Mogę liczyć na waszą pomoc? Zmieniony przez - Frotto w dniu 2009-05-04 20:03:14

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 825 Data: 5/4/2009 2:47:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja Silka w Garazu

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    podaj mi namiary do ciebie gg - bo pisałes ze potrafisz pomoc :)

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 11955 Data: 12/30/2012 10:31:54 AM Liczba szacunów: 0
  • problemy z redukcją

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czasem zbyt mała kalorycznośc powoduje, że dieta idzie opornie. Wypisz ankiete obowiązkową z działu, wstaw foty może więcej zrzutów z diety, na pewno ktoś wpadnie pomóc ;)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 960 Data: 9/2/2015 4:53:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta. Był zastój to obciąłem.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok dzięki za pomoc. Podbije kcal do 2500. Po treningu dam kurczaka z ryżem.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3339 Data: 6/17/2011 2:36:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak dla mnie to na 99% estrogen. Przybij hcg 2x2500 powinno pomóc. Jeżeli chodzi o prolke to wystarczy ci tylko jedna tabletka cabasera. Ja ostatnio 2 tabletkami zbiłem ja z 22 do 0. U mnie bynajmniej Prolka nie powoduje problemów z libido ale to sprawa bardzo indywidualna.

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 5464 Data: 10/25/2016 6:59:24 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] być bardzo nisko. Jest strzałka że jest poniżej 20 czyli może być naprawdę niskio. Nie mam pojęcia jak go podbić jeżeli hcg nie pomaga. Nie mam takiej wiedzy dużej żeby co pomoc ale wydaje mi się że to na 90% wina dalej tego estrogenu. Ja bym leciał testa cały czas :D ale to tylko moja sugestia. Ja mam za to problemy z za wysokim estro zawsze [...]

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 5464 Data: 11/16/2016 2:15:00 PM Liczba szacunów: 1
  • Robiłem kolego te wszystkie badania. Ostatnio zrobiłem tylko te które zlecił mi lekarz, bo więcej nie chciał. Poprzednio wyglądało to tak (listopad, kilka miesięcy po odbloku): Estradiol < 20,0 pg/ml; Prolaktyna 17,14 ng/mlH; -----------> Aktualnie 6,29 Testosteron 328,42 ng/dl~; -------------> Aktualnie 415,36 FSH 4,77 mIU/ml~; LH 3,87 [...]

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 5464 Data: 1/19/2017 10:29:39 AM Liczba szacunów: 0
  • To propu dowal 2 max 3 iniekcje a dawki sam sobie dobierz pod siebie potem lekko hcg i nie ma szans zeby e2 w góre nie poszlo. Najprostsza metoda wymylsona przez orangutany :D Możliwe że 3 już by bloknęła ja bym na 2 poprzestał, co nie zmienia faktu że oprócz powrotu do homoestazy ( kto by tam chciał czekać 3 miechy %-) ) to przybicie czegoś 1 czy [...]

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 5464 Data: 1/19/2017 3:46:01 PM Liczba szacunów: 0
  • PYTANIE O ABS-II DO ZNAWCY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    chciałbym aby ktoś doradził mi co mam zrobic z brzuchem mam fotki i moge je komuś na e-maila wysłac prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2169 Data: 12/31/2005 10:42:08 AM Liczba szacunów: 0