SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    witam.Mozecie mi pomoc wlasnie zamierzam kupic buty (halowki)i mam problem jakie kupic.Czy moglby mi ktos polecic jakies dobre buty cena maksymalna to 250zl.chialbym by te buty dobrze trzymaly sie nawierzchni, byly lekkie i musze przede wszystkim dobrze czuc w nich pilke.Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2007 8:54:24 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    [...] w tym, aby dobrze dobrać trening i przez ten 1 miesiąc w którym nie trenuje chciałbym wzmocnić różne partie mięśni. W związku, iż w tej sprawie jestem laikiem prosze was o pomoc. Byłbym bardzo wdzieczny jakby ktos rozpisal mi ćwiczenia jakie powinienem robić na siłce. To chyba trening obwodowy sie nazywal o ile sie nie myle:P pozdrawiam i z [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/8/2007 3:24:22 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    [...] ze są takie cwiczenia.Bardzo trudno jest wycwiczyc dobry przegląd pola(głupio to brzmi)ale da sie.Przede wszystkim gierki na dwa kontakty(choc to bardziej cwiczonko na pokazywanie sie na pozycje).Tutaj Body moze Ci pomoc.Ja tak az tego elemnetu nie cwicze.Juz mam tak odruchowo ze dostaje piłke i głowa do gory szukac dobrze ustawionego zawodnika.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/13/2007 5:47:02 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    Dzieki za pomoc. Od 10 stycznia rozpoczynam treningi z zespolem ale do tego czasu chcialem juz sie troche poruszac, ale tak sensownie. Mozesz mi jeszcze tylko napisac jak dlugo powinno trwac przygotowanie kondycyjne a jak szybkosciowe w przerwie zimowej??? Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/21/2007 10:36:22 AM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    [...] cały czas do tego przekonany a mam zamiar nie konczyc kariery na okregowce.Więc chcialbym sie dowiedziec jaka polecilbys mi na poczatek brac ta kreatyne jak ona mi moze pomoc w osiaganiu wynikow sportowych(też w jakim stopniu) czy jest bezpieczna i bez zawachania mozna ja brac.Acha tak dla informacji wieku za 2 tygodnie obchodze szesnaste [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2007 9:13:03 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    [...] :)) ale wazne ze juz mam, i chcialbym zebyscie mi podpowiedzieli jak mam na nim jezdzic i ile i kiedy. ogolnie to chcialbym cos na nim porobic pod kontem pilki. a czy moge wykonwyac na rowerku stacjonarnym trening HIIT (interwaly) ? jezeli to jak i ile? Bardzo prosze o pomoc, gdyz zostalo mi juz malo czasu... Body i inni spece - LICZE NA WAS :D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/19/2008 9:50:34 AM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    [...] 1,5 roku. Chciałbym wrócić do treningów ,ale nie bardzo wiem jak sie do tego zabrac. Wcześniej grałem w juniorskiej lidze wojewódzkiej ,teraz chciałyb pograc w lidze seniorskiej ale niezbedny do tego bedzie trening indywidualny. Chodzi mi głównie o wytrzymałość i szybkość. Jeżeli ktoś znałby ciekawe treningi i ćwiczenia prosiłbym o pomoc.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2008 1:12:04 AM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    Może mi ktoś pomóc z tymi interwałami.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/27/2008 4:13:26 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    Siemka. Mam 14 lat i jestem stoperem. Proszę o pomoc w ułożeniu planu treningowego. Zaglądałem już do tematu pt. "TRENING PIŁKARSKI - wszystko co Ci potrzebne by się rozwijać". Co prawda jest tam dużo planów treningowych, ale ja nie wiem, który wybrać, który będzie najodpowiedniejszy dla czternastoletniego stopera. W treningu [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2008 10:44:23 AM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    Witam! Mam kilka pytań! :) Jestem bardzo kiepski technicznie... Może mi ktoś rozpisać plan na tydzień z uwzględnieniem że mogę trenować około 1,5h... Ile powinien robić km dobry skrzydłowy? Z góry dziękuje za pomoc :) Pozdro

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/9/2008 3:28:54 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    [...] podać jakiś trening na te dwa elementy bo musze je jak najszybciej poprawić gdyż miałem złamaną nogę i nie mogłem trenować trenuje juz około 3 tygodni odbudowałem technike i takie tam ale musze popracować nad tymi dwoma elemantami więc prosze was o pomoc. Z góry dzięki PS. Czy są jakieś ćwiczenia na to które dają dobre elementy w krótkim czasie.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2008 6:52:21 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    wiem, ze juz bylo, ale nie mam czasu czytac te 28 stron. potrzebuje cwiczen, wskazowek na: przyspieszenie, zwinnosc, odbior pilki. bede wdzieczny za pomoc:)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2008 5:09:21 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    [...] ćwiczeń bramkarskich najlepiej z piłką które mogę wykonywać samemu a więc bez drugiej osobie która mogła by mi kopeć rzucać ani nic w tym stylu!!Bardzo proszę o odpowiedź i pomoc gdyż już niebawem chcę się wybrać na testy do dobrych szkółek piłkarskich aby tam móc trenować z ,,normalnymi" trenerami to znaczy takimi którzy znają się na [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2008 8:29:23 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    [...] że i tak nic z tego niebędzie hehh a co do tego kiwania to raz na turnieju koleś odemnie z druzyny powiedział ze jak będe kiwał i mi 1 niewyjdzie to po meczu mam w ******l za***ista motywacja co nie tak własnie mamy za***iscie w druzynie u nas obowjązują prawa dżungli a trener ma to wszystko w .... nara dzięki za pomoc licze na odpowiedzi ..

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/27/2008 8:31:54 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    Byłby to twój największy błąd jeśli byś zakończył karierę, grunt by sie nie poddawać może naprawdę miałeś zły dzień i wtedy nic na to nie poradzisz. Żeby grać zawodowo owszem talent dużo daje, ale mając zapał który widzę masz, bez problemu powinien ci pomóc w odniesieniu wymarzonego celu. Widzę atmosfera fatalna, drużyna ma tworzyć rodzinę, na [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/28/2008 12:07:17 AM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    Witam mam probelm. Gdy naucze się jakiegoś zwodu to już następnego dnia go zapominam. Nie wiem co mam z tym zrobić. I czy moglibyście mi w tej sprawie pomóc.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2008 9:13:37 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    Proszę o pomoc!!! Grałem ostatnio na meczu, probowałem uderzyć piłkę z prostego podbicia i zamiast całą stopą kopnąłem palcami! Poczułem lekki ból między śródstopiem a kostką i grałem dalej! Powtórzyło się to 3 razy... Za trzecim ból był ogromny, tak że nie mogłem stać! Po 2 minutach przeszło! Jednak gdy krzywo stanę czy źle kopnę piłkę to czuje [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/11/2008 8:42:01 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    [...] Mam 17 lat 174 cm wzrostu 64kg z reguly preferuje gre na skrzydle i to jest moja MAIN pozycja, ale trener z koniecznosci stawia mnie czesto w roli srodkowego ofensywnego pomocnika ( tak w razie czego moze sie przydac). gram w Anglii w mlodziezowej druzynie Leicester City i teraz mamy przerwe w treningach do 30 czerwca, mialem juz miesiac [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/1/2008 1:34:04 AM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    rysiu dzieki za pomoc wiem ze duzo czasu nie minelo ale po tej zonglerce odczowam ze mam coraz lepsza technike, juz powoli nie mam takiego zeza na bramke ;p jakiego mialem . bede zaglowal dalej icieszyl sie rezultatami

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/8/2008 11:42:56 AM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    Mateus thx za pomoc... wyjezdzam teraz na tydzien na wioske .. to chociaz bedzie gdzie pobiegac .. ale boisko tesh tam jest ;)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/26/2008 2:55:16 PM Liczba szacunów: 0