SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Dysjunkcja :D Pytanie do ekspertów

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] forum piszą o zaletach treningu ATC i nie wiem czy obecny plan mam ćwiczyć w formie ATC czy może zostać taki jak jest. Jeżeli lepszy obwodowy to dlaczego? Proszę o fachową pomoc. Plan treningowy według którego obecnie ćwiczę: 1.podnoszenie nóg do pionu (4x12) 2.wyciskanie sztangi na ławce poziomej (4x12) 3.Wyciskanie sztangi zza głowy (4x12) [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1192 Data: 5/28/2007 7:27:30 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] forum wnioskuję, że lepsza jest stała, zbilansowana dieta(a nie niejedzenie)połączona z regularnym treningiem. Jako, że jestem bardzo początkująca w tym temacie proszę o pomoc i wskazówki dotyczące prawidłowego odchudzania. Linki do innych tematów mile widziane:) wiek: 18 lat waga: 51 kg wzrost: 1,69 m Aktywność fizyczna raczej typowo [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1122 Data: 5/20/2009 10:10:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaką dietę wybrać?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] coś wypatrzę to zaraz w proponowanych daniach jakieś warzywa, twaróg, kefir, rodzynki, pomidor, ryba(nie nawidzę), ogórek, a ja naprawdę nie to że wybrzydzam ale nie przejdzie mi to przez gardło, ostatnio natknąłem się da dietę ketogeniczną, produkty które można w niej używać mi odpowiadają ale opinie co do tej diety są różne, proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 887 Data: 2/24/2016 12:22:52 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] w jednym dniu robic nachwyt, szeroki nachwyt, podchwyt i chwyt neutralny czy podzielic 2 chwyty na 2 dni? Fotografie: plecy http://img132.imageshack.us/img132/2071/dscf0065cg4.jpg , klatka http://img403.imageshack.us/img403/8721/dscf0067di5.jpg Potrzebna mi kazda pomoc! Prosze i pozdrawiam! Zmieniony przez - PaniC w dniu 2007-12-11 09:42:05

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1001 Data: 12/11/2007 9:10:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Ławka Spartan + modlitewnik HZ6

    Temat
    Usuniete tematy

    [...] sprzętem w przystępnej cenie. ;) Jak myślicie - czy dla mnie, jako dla całkowicie początkującego, odpowiednim zestawem będzie ten niżej podany? http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/3/11 + http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/40/226 Czy ten modlitewnik będzie pasował do tej ławki? :) == Liczę na pomoc z Waszej strony. :) Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 4416 Data: 9/12/2009 12:14:05 AM Liczba szacunów: 0
  • dieta redukcyjna do oceny

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] powinienem czegos dolozyc np z inneg posilku(chociaz mam kalorie pod koniec mam dobrze, 4h to jednak dlugo). Czy branie multiwitaminy rano i wieczorem to dobry pomysl? Za pomoc dzieki śniadanie ( 7.00-7.30 ) - 1x multiwitamina - 3 jajka - szklanka mleka - 50g płatków owsianych 390kcalB:23,6 gT:13 gW:47,4 gBł:3,5 drugie śniadanie ( 10.30-11.00 [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 655 Data: 3/20/2013 5:01:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Męskie piersi.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] rozstawem rąk mogę w pewnym stopniu zmienjszyć wielkość ,,pierśi'' które wg mnie nie wyglądają za dobrze , czy może znacie jakieś inne dobre sposoby ? Dieta jest a mianowicie IF ćwiczenia też siłownia , kosz ;) Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam 18 lat , 178 cm wzrostu , 87kg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b22a8ca535374d76afb8a100ab3cc620.png

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 5555 Data: 7/26/2013 12:26:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Storm + Detonator

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Tak jak w temacie prosil bym o pomoc w rozpisce tych supli... myslalem zeby zrobic to tak: DT: rano po przebudzeniu storm 10g 30 minut przed treningiem 20-40g detonatora DNT: rano po przebudzeniu storm 10g w porze treningu storm 10g zastanawiam sie jeszcze czy cos dokupic to tego zestawu i prosil bym jeszcze o jakas rade jesli dokupic to co.. [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1554 Data: 2/21/2010 11:44:39 AM Liczba szacunów: 0
  • witam mam problem dzisiaj odebralem badania i prl jest nisko jakies 0.222 ng/ml chcialem zrobic odblok jednak przy niskim stezeniu prl nie wiem czy moge zaczac mial ktos z was podobny problem ? prosze o pomoc !!!

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 9104 Data: 12/21/2017 2:27:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Dietka po raz kolejny...

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wiedza na ten temat naprawde bardzo sie poszerzyla :) ale niestety nie jestem jeszcze w stanie ulozyc sobie odpowiedniej dla siebie diety :( dlatego zwracam sie do Was o pomoc w tej sprawie. * 20 lat * 185 cm * 85 kg * nie cwiczylem przez ostatnie 2 lata * treningi w pon 17:00-18:30 (nogi+barki+brzuch), sr 21:00-22:30 (klatka+triceps+brzuch), [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1718 Data: 11/5/2006 11:15:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    [...] mięśni , a i Jeszce 1 sprawa muszę popracować nad barami ponieważ moje ciało ma 1 wadę mam stosunkowo dość szerokie kości biodrowe( miednicę ) w biodrach jestem szerszy niż w pasie... ale co z tym zrobić taki się już urodziłem i czy pomogło by mi tu wyrobienie potężnych barów ;-] czy coś innego proszę o pomoc. Pozdro i dzięki za odp

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 648 Data: 6/17/2012 6:25:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Klub Bokserski - Łódź

    Temat
    Baza klubów Sztuk Walki

    [...] namiarow na dobry klub bokserski w lodzi, nie bardzo znalazlem dlatego pisze, szukam jakiegos dobrego klubu gdzie moglbym potrenowac pod okiem dobrego trenera Czysty boks, mam 19lat, 184 i 75kg, poprawilo by mi to kondycje i pewnosc siebie.. moze mi ktos pomoc, albo chociaz nakierowac?. Pzdr. Zmieniony przez - Panterml w dniu 2009-01-28 19:16:38

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 7286 Data: 1/28/2009 7:16:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 77kg

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] -(posiłek potreningowy) 400g ziemniaków pieczonych/gotowanych + 150g ryby (tutaj zmiennie puszkowa ,mrożona, świeża )+ warzywa - 435 kcal 21.30 - 100g twarogu + 20ml oliwy + warzywa - 145 kcal Wychodzi 2623 kcal i jak "testowalem" ta diete, to bylem na maksa pełny a i tak jest za mało kalorii, prosze o pomoc w ułozeniu tej dietki Pozdrawiam : )

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2076 Data: 8/4/2011 3:42:41 PM Liczba szacunów: 0
  • jakie zaciski do gryfów 25 mm - gwintowanych

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    [...] czy mogą być inne, jak ten na zdjęciu na przykład, albo sprężynowe - Poradźcie jakie zaciski mogę dokupić do tych gryfów, by ciężar w miarę się trzymał .Z góry dzięki ludzie za pomoc. Zmieniony przez - brof123 w dniu 2014-03-25 05:05:05 Zmieniony przez - brof123 w dniu 2014-03-25 05:07:02 Zmieniony przez - brof123 w dniu 2014-03-25 05:08:41

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1396 Data: 3/25/2014 5:03:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak to rozpisac ??

    Temat
    Doping

    [...] konca po 2, do tego mam clen i to dla mnie jest najwarzniejsze bo nigdy nie bralem clenu i nie wiem do konca jak go brac slyszalem rozne zdania na ten temat dlatego prosze o pomoc z tym. Moje zalozenie jest takie ze nie chce super rzezby tylko troche zbednego tluszczu zgubic. Dla potrzymania mam kretke chce brac 30 gram dzienie i do tego [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1420 Data: 9/3/2005 7:45:43 PM Liczba szacunów: 0
  • juz mnie ta siłownia wkur.ia !!!!!!!!!!

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    juz mnie ta siłownia w****ia !!!! trenuje juz z 1,5 roku zhadlem troche supli, przyrosty są nie powiem , przez te 1,5 roku np na łapce skoczyło mi z 5 cm ale obojetnie co bym nie robil to mimo ze siła rosnie to zalewam sie tłuszczem, czuje miesnie ale ich nie widze !! ****a mac próbowałem juz wszystkiego ... moge dostac bana za ten post ale [...]

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 5665 Data: 9/18/2006 11:36:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Dylemat małej masy ciała.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] na wadze. Nie zawsze mam szansę na dość regularne posiłki. Na razie mam wolne i mogę do końca wakacji spróbować regularnej diety. Nawet najadam się na noc-podobno to pomaga tyciu, ale nie w moim przypadku. Jestem ciekaw, czy wasza wiedza jest na tyle solidna, by zaczęła działać nawet na tak oporny organizm jak mój. Proszę o pomoc i pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1150 Data: 7/25/2007 3:36:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Strategia Pytanie

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    [...] końca maja chciałbym ważyć tak 72 kg, dorobić z 2 cm w ręce i troszke zwiększyć klate. mam 170cm wzorostu waże 71 kg bf mam 23%. biceps 38 reszty nie mierzyłem. z góry dzieki za pomoc Zmieniony przez - bondbond w dniu 2009-03-10 01:34:50 Zmieniony przez - bondbond w dniu 2009-03-10 01:35:57 Zmieniony przez - bondbond w dniu 2009-03-10 01:36:18

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 750 Data: 3/10/2009 1:34:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak odchudzić brzuch i uda?

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] sztanga, ciężarki (mini siłowania), ale kolega ma w okolicy siłownię (prawie profesjonalną) Dodatkowo chodzę regularnie na treningi z siatkówki (50min) i uni hokeya ( 80min), a od pon. bd chodził 2h na nogę. I tak się zastanawiam co mam robić, czy jakąś dietę? Może bruszki? Pojęcia nie mam, dlatego proszę Was o pomoc. Z góry dzięki, ufam Wam ;)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1160 Data: 9/27/2012 9:23:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Ogromne problemy z odchudzaniem! Metabolizm stoi!

    Temat
    Odchudzanie i forma po męsku

    [...] koszykówkę. Obecnie zjadam dziennie ok 2100 kcal i tyję, okno IF trwa 6h, ale nic to nie pomaga, boję się więcej jeść, bo waga będzie rosła. Nie mam pojęcia co teraz mam zrobić, żeby zacząć zbijać wage, bo każdy ruch wydaje mi się zły. Rozkład makro to 4:4:2 lub 3:5:2, zależy co jem. Bardzo prosiłbym o pomoc, poradę, co mam teraz robić. Pozdro!

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1520 Data: 11/15/2014 4:38:51 PM Liczba szacunów: 0