SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    kurde dupa z aero musze iść pomóc przy aucie Izy tacie co by se krzywdy nie zrobil sam

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/12/2005 10:58:04 AM Liczba szacunów: 0
  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a tego posta to znam (sog poszedl za pomoc ) Mi chodzi bardziej o redukcje bo trzeba troszke tluszczu zrzucic a pozneij jazda z masa

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/13/2005 3:14:36 PM Liczba szacunów: 0
  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    eee, a chcialam pomoc, thx jak redukcja, to tez posty qazara i wszystko w podwieszonych. Zreszta co ja ci bede mowic.

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/13/2005 3:18:14 PM Liczba szacunów: 0
  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    hehehe, nie no, zawsze o pomoc, pocieszenie czy porade bede sie zwracala do ciebie

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/13/2005 8:40:36 PM Liczba szacunów: 0
  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czesc Sachi Jade do lekarza na 11, obajwy dla niego nie zaciekawe ale musza to obejzec Musi byc dobrze, po prostu zle znosze znieczulenia itd... tak sobie tlumacze od wczoraj Yupie zimne kostki lodu w pyszczu trzymaj powinno pomoc Zmieniony przez - taska w dniu 2005-04-22 18:38:51

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2005 6:37:35 PM Liczba szacunów: 0
  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Nie brakuje propozycji w ciekawe desenie kwiatowe, figury geometryczne czy klasyczne, delikatne pasy. Wiosenno-letnia moda proponowana przez firmę to przede wszystkim formy blisko ciała dla klasycznych zestawów, ale również bardziej swobodne dla modeli casual. Jakbys gdzies trafila na angielskie odpowiedniki to bym baaardzo prosila o pomoc :)))

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/29/2005 10:14:55 PM Liczba szacunów: 0
  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a ja ide spac, systematycznie ... narazicho . big, do budzenia dobra jest Taska, kiedys mnie laskawie smskami bombardowala z ranca ... jak przewidujesz problemy, to popros Ja o pomoc ...

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/3/2005 11:33:42 PM Liczba szacunów: 0
  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a czego szukacie? jakiej muzy? . moze bede mogl cos pomoc? quaz, mam wyplate, gg.

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/4/2005 8:11:54 PM Liczba szacunów: 0
  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jest mocny to powinno pomoc

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/20/2005 8:39:08 AM Liczba szacunów: 0
  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Fak... mhmm a jak ja mam CI pomoc Yupie... u mnie pogoda jest porabana caly zeszly tydzirn snieg a dzisiaj 25C i caly nastepny tydzien pzapowiadaja upaly Nareszcie jestem w swoim zywiole California moi drodzy... sezon Bikini czas zaczac a jak ladnie sie prezentuje opalony brzuszek

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/23/2005 6:37:02 AM Liczba szacunów: 0
  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    taska widze że pomoc niesiesz

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/1/2005 7:05:43 AM Liczba szacunów: 0
  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    kurfa . ja sie powaznie pytam. nie mam limitow na saune, jesli mogloby mi to cos pomoc, to moge zaryzykowac . wiec?

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/3/2005 10:33:10 AM Liczba szacunów: 0
  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Trudno, łap sogacza za pomoc

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/17/2005 7:59:18 PM Liczba szacunów: 0
  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] - Cholera, przerażająca taka śmierć! > - Ależ nie, wciąż jeszcze oddychał. Mało tego, w pewnym momencie > zauważył telefon. Próbował dosięgnąć słuchawki, żeby wezwać pomoc, ale > zamiast tego > wetknął palce do gniazdka elektrycznego. Żebyś ty to widział, woda w > połączeniu z prądem wywołała istny żywioł i Zbychem szarpnęło [...]

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/2/2005 4:49:51 PM Liczba szacunów: 0
  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    big dzieki za pomoc rozbroilam jakos ten sprzet... ciezko by;lo ale przetrwalam...

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/5/2005 5:16:48 PM Liczba szacunów: 0
  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ej bo Dejw jest sflaczauy tyko jak wypatruje ofiary we wodzie, a jak juz biegnie na pomoc to przełącza sie na tryb seksi taki ma styl... a yes yes yo biegam teraz <3

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/21/2005 3:45:33 PM Liczba szacunów: 0
  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    siema. nie bede nawet mówil ze musialem do domu isc 10 km na piechte nie bede mówil ze przyszedlem do domu o 4, wstałem o 6:30 i poszedlem na aeroby a tak wogóle to dzin dybry Qaz na serio pisze, zablokuj mi przynajmniej goruma bo kumpel zacznie niepotrzebny bajzel robic bo ma haslo, i naprawde jesli bys mógl to odblokuj ewera bo musze dzis [...]

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/24/2005 7:16:22 AM Liczba szacunów: 0
  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    kobieta zadluzona - to ją wierzyciele będą ścigać? Może jakoś mozna pomóc?

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/2/2005 2:35:13 PM Liczba szacunów: 0
  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a chcesz zaoferowac jakas pomoc? bos wice, chetny

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/2/2005 2:39:30 PM Liczba szacunów: 0
  • TEMAT ZAMKNIĘTY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie znam... bo wolę środki oralne... Ale ostatnio nie były mi potrzebne Ale dziękuję Marcinowi Eckiemu i gadze za pomoc w ustaleniu prawidłowego nazewnictwa Zmieniony przez - VLAD.IV w dniu 2005-11-16 12:30:59

    Odpowiedzi: 23755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/16/2005 12:30:50 PM Liczba szacunów: 0