SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

CrossFit pod SW

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1944

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 280 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2426
Wrzuciłem tutaj ten temat, ponieważ w dziale od treningów nikt nie był w stanie mi pomóc. Nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. Dlatego postanowiłem napisać w tym dziale z myślą, że tutaj ktoś mi pomoże.

Płeć : MALE
Wiek : 20
Waga : 75-80 KG
Wzrost : 185 CM
Cel treningowy : SIŁA POD SW
Staż treningowy na siłowni : ok. 2 LAT


Miałem kilkumiesięczną przerwę od siłowni. Od niedawna wróciłem i już od jakiegoś czasu przyzwyczajam swoje mięśnie do cięższego treningu. Myślę, że już nastał ten dzień i z powrotem mogę zacząć ćwiczyć porządnie.

Przed przerwą stosowałem trening CrossFit, który właśnie trochę zmodyfikowałem:


TRENING A:

THRUSTERS 5 X 5
POMPKI NA PORĘCZACH 5 X MAX
WIOSŁOWANIE 5 X 5
MC 5 X 5
PRZYSIAD PRZEDNI 5 X 5

TRENING B:

CLEAN HIGH PULL 5 X 5
WL 5 X 5
PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU 5 X MAX
KB SWINGS 5 X 5
PRZYSIAD TYLNY 5 X 5


Do tej pory robiłem ten CrossFit i z każdym treningiem starałem się zwiększyć swój max o 2,5 kg... tak jak z resztą pisano w artykule.

Teraz mam zamiar chodzić 3 razy w tygodniu i jeden dzień chciałbym przeznaczyć na ćwiczenia dynamiczne z mniejszymi ciężarami. Stwierdziłem tak po przeczytaniu kilku postów Ceziego w dziale "Uderzanie".

Tylko nie wiem jak ten trzeci dzień powinien wyglądać... i tutaj proszę o waszą pomoc.

Nie wiem też czy ten zmodyfikowany trening jest w porządku. Np. czy podciąganie i pompki na poręczach - czy po 5 serii to nie jest za dużo? Lepiej 3? Też nie jestem pewny co do innych ćwiczeń jeżeli chodzi o powtórzenia.

Nie wiem czy to jest dobry pomysł. Czekam na wasze opinie i porady. Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47772 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Hej,

Jesteś pewien ze to crossfit? Crossfit jest treningiem interwalowym , ktory w domysle nie bedzie trwal dluzej niz +/- 25 minut. Dopytaj knife'a dla pewnosci, niemniej jednak troszke ostatnio czytam na ten temat i twoje treningi wygladaja jak metoda 5x5 ktora jest treningiek silowym.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Roger Gracie VS Randleman albo Thierry Rameau Sokodjou

Następny temat

HL Mirka, pytanie o muzykę

Fruzelina