SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • [...] chce się zbytnio zalewać. Myśle, że środki są ok jak na mój staż sterydowy i doświadczenie. Nie ma tego dużo, ale nie chciałbym już niczego dokupywać. Sam enan z Jelfy (10strzałów) kilka lat temu mnie ładnie porobiło, tak więc myśle, że jak przypilnuje michy i dobre treningi to powinno być ok. Z góry dziękuje za pomoc w rozpisce tego, pozdrawiam

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 664 Data: 4/11/2016 12:37:56 PM Liczba szacunów: 0
  • 1. WIEK: 20 2. WAGA: 104 3. WZROST: 186 4. WYMIARY: -biceps: 43 -klatka: 115 -udo: 60 -talia:89 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 5 6. DIETA: jest -białko: 2,5g kg/mc -węglowodany: 3,5-4g kg/mc -tłuszcz: 1g kg/mc 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 3, (enan+deka), (winstrol) (prop+tren), aktualnie (testosterone blend "susta" 600mg/tydzień) 8. [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 729 Data: 9/24/2013 5:04:20 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] zapotrzebowanie moje to 245 białka 380wegla gramów i 80 tłuszczu kalorie 3tysiace bf 18,98 mam i z tego wyszły nastepujace składniki kasza 200g ryz 200 g piersi 300g makrela wedzona 300g białka z jajek 300g warzywa na patelnie 300 g banan 300g poprosze o pomoc w ułozeniu diety i supli cwicze o 5 lub 6 rano 5 dni w tygodniu prosze o porady

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 623 Data: 11/7/2014 12:13:03 PM Liczba szacunów: 0
  • 1. WIEK:23 2. WAGA:96 3. WZROST:189 4. WYMIARY: -biceps:40 -klatka:111 -udo:58 -talia: 5. STAŻ NA SIŁOWNI:2 6. DIETA: -białko:2.5 -węglowodany:4.5 -tłuszcz:0.8 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE 8. TRENING:-- 9. CEL CYKLU:dobra massa 10. OSTATNI CYKL I ODSTEP CZASOWY OD JEGO ZAKONCZENIA: 11. POZIOM BF%:-- 19 12. TENDENCJA DO [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 353 Data: 4/8/2017 6:12:10 PM Liczba szacunów: 1
  • Witam Jestem ok. półtora roku na off i nie moge dojsc do ladu z moim libido. Faja ok tylko libido slabe. Wyniki badan : LH - 2.0 ( 1.7-8.6 ) FSH - 3.0 ( 1.5-12.4 ) Test - 6.45 ( 2.84-8.0 ) Estro - 27.6 ( 7.6-43.0 ) Prolaktyna - 172 ( 98-456 ) Progesteron - 0.11 ( 0.2-1.4 ) TSH - 3.02 ( 0.27-4.2 ) FT3 - 2.98 ( 2.57-4.43 ) SHBG - powyżej normy [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 878 Data: 10/20/2017 4:59:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] a gdzies czytalem ze jezeli w ciagu miesiaca tyje sie wiecej niz kg to bedzie to tluscz.. trzymalem sie tego i nic z tego.. nic z tego nie rozumiem moze mozecie mi jakos pomoc? moja dieta wyglaa nastepujaco.. 1posilek godz 8 - 100gr platkow owsianych i jajecznica z 6 bialek +1 zoltko smazone na pamie. 2 posilek- 100gr ryzu + 150gr piersi z [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1166 Data: 12/18/2007 12:00:58 PM Liczba szacunów: 0
  • CO DALEJ?? POMOC!!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam mam wielka prosne a zarazem pytanie;) od jakiegos czasu biore vitaminy,omege,BCAA ,profi mass i creatyne!wedolg waszych zalecen :)(przypominam ze robie trening na mase;) moje pierwsze pytanko: za ok 2 tyd konczy mi sie kreatyna i chce odczekac okolo miesiaca(tak mi radzil dietetyk) i wziac nitrobolon lub cos podobnego. powiedzcie mi czy [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1386 Data: 2/26/2012 10:33:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam potrzebuję pomocy od osoby z długim stażem trningowym która wie co i jak. Trenuję na siłowni już około 6 lat lecz od około 2 lat ćwiczę jak przęciętny początkujący czyli wchodzę na trening ćwiczę daną partię mięśni robiąc po 4 ćwiczenia na większe partie i po 3 ćwiczenia na mniejsze po minimum 12 ruchów. Skończyłem właśnie redukcję tkanki [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 636 Data: 5/19/2014 6:29:06 PM Liczba szacunów: 0
  • 1. WIEK: 21 2. WAGA: 82 3. WZROST: 176 4. WYMIARY: -biceps: 38 -klatka: 108 -udo: 61 -talia: 90 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 1,5 roku 6. DIETA: -białko: 2,5 -węglowodany: DT 3,5 DNT 2,5 -tłuszcz: 1,5 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: - 8. TRENING: Dzielony 4x tyg 9. CEL CYKLU: masa 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA:- 11. POZIOM [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 845 Data: 10/31/2012 12:57:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam,od kilku dni borykam się z pewnym problemem.Serfując po internecie przypadkiem natknąłem się na temat o lordozie i postanowiłem sprawdzic czy ja takiego nie mam. Gdy stanąłem w lustrze to widziałem że jestem wygięty w tamtym odcinku (wiadomo że każdy jest wygięty ale jak patrzyłem na kuzyna i potem na mnie to wydawało się to [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 667 Data: 3/12/2013 5:04:05 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] mogę w domu u kolegi z nim robić wyciskanie sztangą :] (amatorko zrobiona ta sztanga nie prawdziwa :P ale jest) I jak seryjki jakieś robić? Czy co? Robić jakąś rozgrzewkę przed wyciskaniem? Przed robieniem pompek? Napiszcie co i jak. Dzięki wam z góry za pomoc :] P.S Czytałem na forum różne tematy jak ćwiczyć itp. ale nie kumam większości :/

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2621 Data: 9/29/2009 5:59:09 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] on rewelacyjna ale byla - tak 6,5 - 7/10. Staralem sie jesc duzo bialka - szczegolnie po treningu, weglowodanów przed. Pomyślalem sobie, ze po cyklu splitem wroce do HST i kupie sobie jakies bialko, tylko nie wiem jakie i jak je stosowac i czy moj staz nie wyklucza odzywek, bo w tym temacie jestem kompletnie zielony. z gory dziekuje za pomoc

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 840 Data: 6/27/2009 11:32:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w diecie i treningu ( ODPŁATNIE !!)

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam Chciałbym zacząć współpracować z kimś co ma duże pojęcie w tym temacie. Jestem endo więc tym bardziej ciężej mi zbudować ciekawą sylwetkę jakkolwiek to brzmi. Zapraszam do kontaktu: dkruszynski92@gmail.com Proszę pisać o swoich doświadczeniach, jak widzicie naszą współpracę i o jakie wynagrodzenia Wam chodzi :) ANKIETA Zdjęcie sylwetki [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 860 Data: 1/26/2016 8:42:32 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] miesni (oczywiscie wiem ze dluga droga przede mna, ale jestem uparty i trzymam sie diety). Czy jest to dobry trening? Czy powinienem cos zmienic, dolozyc? Czy powinienem zmienic caly trening? Zastapic wszystkie cwiczenia? (cwicze tym zestawem juz 2 miesiace) Trening 3 razy w tygodniu. Raz w tygodniu basen ok 45min. Serdecznie dziekuje za pomoc.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 439 Data: 3/14/2014 12:29:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc w ocenie diety!

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] podstawowe szkolne ćwiczenia typu pompki, podciąganie, brzuszki, przysiady itp. ponieważ nie mam kompletnie kondycji i nawet taki ruch mocno mnie męczy, z góry dziękuje za pomoc zarówno przy ułożeniu diety jak i wskazaniu co powinienem robić dalej, zwłaszcza w ćwiczeniach. Pozdrawiam /SFD/Images/2015/9/25/3cd42778e1e24ead8182da1209b71219.jpg [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 784 Data: 9/25/2015 12:32:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc z moim planem cwiczeń

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Czy znalazł by sie ktoś , kto mógłby mi rozłożyc plan cwiczeń na cały tydzień?? Plan zasięgnołem z książki pt."KULTURYSTYKA DLA KAŻDEGO". Nazywa się "ROZWIJANIE MASY MIĘŚNIOWEJ PRZY ZASTOSOWANIU KLASYCZNEGO WARIANTU METODY BODY BUILDING"jest to metoda WAIDERA. Dodam , że jestem początkujący waze 70kg mam 175wz. A oto plan: 1. WYCISKANIE SZTANGI - [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1168 Data: 6/6/2002 6:51:50 PM Liczba szacunów: 0
  • SIEMANKO ... to mój pierwszy post wiec jeśli coś poszło nie tak to proszę abyście mi wybaczyli , wiec zaczynam . Mam 16 lat trenuje od 5 miesięcy w tym od dwóch tygodni biorę suple kreatyna i białko , warze 80 kg wzrostu mam 178 .. I CHCIAŁBYM SIĘ DOWIEDZIEĆ JAKI JEST TYP MOJEJ SYLWETKI (ektomorfik endomorfik), BARDZO MILE WIDZIANA KRYTYKA , [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 6157 Data: 1/4/2013 12:30:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułozeniu diety.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, Proboje ułożyć diete i naprawde potrzebuje pomocy. Proszę o nie usuwanie tematu, jeżeli jest w złym dziale proszę o przeniesienie, ponieważ zakładam już po raz wtóry temat a zawsze jakiś "dowcipniś" usuwa. Waga: 85kg Wzrost: 172cm rodzaj diety: redukcyjna kcal dziennie: 2040 białko: 153g weglowodany: 480 tluszcz: 105 Posiłki: 1. [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 854 Data: 6/16/2011 3:34:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam wszystkich, Na wstępie będę wdzięczna za każdą cenną podpowiedź:) Mam 25 lat, 160 cm wzrostu oraz wazę ok 50 kg. Moim celem jest poprawienie sylwetki oraz zgubienie zbędnego tłuszczyku. Staram się przestrzegać dietę, którą sama układam ale wiem, że dużo muszę poprawić. Jeśli chodzi o aktywność fizyczną: codzienna przejażdżka rowerem ok pól [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 713 Data: 5/18/2012 1:18:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta (16lat ) mzecie pomoc?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam ;) Musze stworzyc sobie diete . myślałem o tej co kolege w tym poscie http://www.sfd.pl/Dietka_do_oceny_15lat_-t577769-s2.html a kto nie chce wchodzic wyglada ona tak: Śniadanie 7.30 - płatki owśane 100g - 2 jaja gotowane - rodzynki i orzechy (garsc) - Warzywo 2 Śniadanie (11.00,13.00) - 4 kanapki(bułki) z warzywami szynka serem - banan [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 587 Data: 3/14/2010 7:01:58 PM Liczba szacunów: 0