SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • PROSZE O POMOC !!! JAK SCHUDNĄĆ ???:(

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam,prosze was o pomoc,mianowicie przyszedł czas,a żebym schudł... zastnawiam sie jaki wspomagacz kupić a żeby zadziałał... i jaką diete zastocować prowadze aktywny tryb życia,rower(extreme),pływanie(bardzo żadko ostatnio)biegi i siłownia ostatnio bardzo często,jednak ćwiczenia na brzuch nie pomagają w zrzuceniu cm w pasie.Z tego co sie zdazyłem [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1245 Data: 10/14/2006 11:44:59 AM Liczba szacunów: 0
  • CO DALEJ?? POMOC!!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam mam wielka prosne a zarazem pytanie;) od jakiegos czasu biore vitaminy,omege,BCAA ,profi mass i creatyne!wedolg waszych zalecen :)(przypominam ze robie trening na mase;) moje pierwsze pytanko: za ok 2 tyd konczy mi sie kreatyna i chce odczekac okolo miesiaca(tak mi radzil dietetyk) i wziac nitrobolon lub cos podobnego. powiedzcie mi czy [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1460 Data: 2/26/2012 10:33:01 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] niemoge się opanować:). Troszke tłuszczyku poszło i myśle teraz żeby do tego clen dożucić i musowo chrom i coś na zmiejszenie apetytu. Cykl wygląda tak: 1-6 sustanon 250mg c4d 3-6(7) tren ok50(60)mg c2d 6-7 clen dawki?? 10-11 clen dawki?? Moglibyście mi doradzić co z tym clene,jakie dawki? i czy coś jeszcze zmienić?? Dzięki za pomoc:)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 4484 Data: 3/26/2006 6:53:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan - pomoc.

    Temat
    Trening dla początkujących

    Ważę 65 kg przy 187 cm wzrostu - typowy ektomorfik. Trening A: Przysiad ze sztangielkami 4x (8-6powtórzeń) Martwy ciąg 3x (10-8p) Wyciskanie na klate 4x (10-6p) Wyciskanie na barki sztangielkami (siedząc) 4x (10-6p) Wiosło sztangą 2x (8-6p) Wspięcia na palce na podwyższenie z ciężarem 3x (12-10p) Skłony w leżeniu głową w dół z ciężarem: 3x [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 443 Data: 1/19/2012 8:51:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta - masa czy rzezba? prosba o pomoc-zdjecia

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam , cwicze na domowej silowni prawie rok....ogolnie bylem zadowolony z wynikow ...ale zrobilem sobie w miedzy czasie mala przerwe i sie troche zapuscilem :P i zaczalem redukcje i liczenie kalorii , od prawie miesiaca ogolnie leci ladnie .... chodzi mi co myslicie powiniem kontynuowac redukcje i spalic reszte bebecha czy zaczac mase i redukowac [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 972 Data: 5/10/2015 1:31:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam wszystkich, zakupiłem metanabol Ruski Scanbech 2 x 40zł i odblok clomiphene 35zl. chciałem sie dowiedziec czy to jest orginał czy podróba to jest mój pierwszy zakup mety, metka ma smak troche gorzkawy a clomid nie testowałem, dostałem bez opakowania w listku 12 tabletek, wkleje zdiecia i ocencie. Pozdrawiam i dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 7741 Data: 11/27/2009 11:49:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc!!! Pilne

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] i juz mnie napiernicza potylica!!! W miedzy czasie towarzyszy mi dziwne uczucie przytkanych uszu, jak po basenie, mam lekki katar, boli mnie lekko w przeciagu dnia w okolicach skroni. Prosze pomocy, poradzcie co mam zrobic, gdzie mam isc, nie chce sie przekrecic i chce jak najszybciej wrocic na silownie!!!Za wszelka pomoc z gory dziekuje!!

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1015 Data: 4/10/2006 8:30:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening- pomoc w ułożeniu

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam, pisze tu poniewaz potrzebuje pomocy, nigdzie podobnego tematu nie znalazlem. Ulozylem sobie juz jakas diete (ogolnie staram sie duzo jesc, a to dlatego ze jestem ektomorfikiem ). Wzrost 178, masa 60kg, 18 lat. Potrzebuej jakiegos planu cwiczen, chcialbym przybrac na masie, chodzi mi glownie o gorne czesci ciala (nogi mam mocne, trenowalem [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 744 Data: 11/24/2007 7:56:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu treningu

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam, założyłem ten temat ponieważ chciałbym zyskać trochę mięśni i się rozbudować, nie bardzo wiem jak do tego się zabrać więc przydała by mi się opinia/pomoc bardziej doświadczonych użytkowników ;) To się najpierw opisze: Wiek: 15 Wzrost: 169 cm Waga: 62 Kg Dieta: Brak kilka słów o mnie: Od małego trenuje piłkę nożną, obecnie uczęszczam do [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 373 Data: 8/1/2013 9:59:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę - ocena, pomoc.

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam ;) Jestem nowy na forum. Chciałbym surowej oceny i kilku porad do mojej diety. Chcę zbudować masę więc potrzebuję chyba jeszcze trochę kalorii. Jakieś porady co i gdzie jeszcze można wcisnąć? Moja dieta/dane: Białko: 200 / 2.5g na kg m.c Węgle: 330 / 4.1g na kg m.c Tłuszcze: 81 / 1g na kg m.c Kalorie: 2810 Posiłki: 1: godz. 8.00 - 50g [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 438 Data: 5/28/2014 10:07:42 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] tesciu cykl bedzie z dupy? czy moge zrobic z tego tescia uzytek i podbic sobie testo naprzykład 200mg co 5 dni??? a na koniec cyklu dobry odblok z cloma +go nads + tribulus. pomocy nie chce zmarnowac epi które juz wcinam niecałe 2 tyg. ale ostatnio czuje sie bardziej wyj**any.... to przynbajmniej wiem skad to samopoczucie. ale mimo to pałka stoi [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1366 Data: 12/14/2012 4:52:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Bardzo prosze o pomoc

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] byc. nie jest to na jądrze tylko na skurze od torby. do okola jest kilka takich kulek ale duzo mniejszych malenkich ale sa tez twarde. co to moze byc ???? bardzo prosze o pomoc i jakby co to do jakiego lekarza mam sie zwrucic. ta najwieksza jest wielkosci kulki 6mm do pistoletow air soft gun i wystaje jest jakby tylko przylepiona do skory od [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3070 Data: 4/25/2004 1:18:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening - masa - pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] SZTANGI ZZA GŁOWY - UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM W GÓRĘ - UNOSZENIE SZTANGIELEK W OPADZIE TUŁOWIA Nogi: - PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE - UGINANIE NÓG W LEŻENIU Witam. Proszę o pomoc w dobraniu serii i powtorzen w poszczegolnych cwiczeniach. Cel -> masa. A przy okazji ocenę treningu. Zastanawiam się nad treningiem piramidalnym w tym przypadku. [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1360 Data: 4/18/2005 10:09:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Wymarzona Sylwetka. Prosze o pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam Niew wiem w ogóle czy to tutaj powinienem poruszyć ten temat ale trening dla zaawansowanych czyli coś powninniście wiedzieć. Ostatnio poddałem sie bezpłatnej analizie na sfd. Mam zamiar wykupić 3 miesięczny abonament jednak nie wiem jak to będzie działać. Wypełniłem wszystkie rubryki jak wyglądam teraz i jak chciałbym wyglądać. Jest to w [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 900 Data: 7/4/2009 2:34:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc w planie treningowym

    Temat
    Trening dla początkujących

    Mam 16 lat . Ćwiczę już pół roku w warunkach domowych . Mam dostęp do ławeczki , wyciągu , hantli, sztangi . Chciałbym żebyście ocenili mój niby plan treningowy ( jeżeli go można nazwać planem ) . Ćwiczę trzy razy w tygodniu . Klatka piersiowa : Sztanga płasko 12/10/8/8 PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ 12/10/8 Rozpiętki [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 810 Data: 2/15/2012 12:21:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do oceny- sogi za pomoc:)

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    WTOREK Klatka 1.Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej-głową w górę- 3 serie 2.Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce prostej wąsko- 3 serie 3.Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce prostej szeroko-4 serie 4.Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej -4 serie Triceps 1.PROSTOWNIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA: 5 serii [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1424 Data: 2/13/2007 12:54:36 PM Liczba szacunów: 0
  • witam troche poczytałem na temat odżywiania i co nieco już wiem, ale nie wiem do końca czy moja dieta jest dobra. prosze o poprawki i wskazówki. a więc zaczne od tego ważę 70 kg mam 185. Moje zapotrzebowanie to: kalorie ogólnie 2684 białko 140 g tłuszcze 91 g węglowodany 326 g DIETA WYGLĄDA NASTĘPUJĄCO: Po przebudzeniu: 4 kapsułki [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1949 Data: 6/16/2007 6:53:00 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] tak dobrzy to jakie bedzie odpowiednie dawkowanie tego ile razy dziennie i po ile dawka gramów ma miec. I czy trening robić: wiekszym ciezarem i po mniej serri, czy srednim (malym) ciezarem i po wiecej seri?? Z gory dziekuje za pomoc!!:) PS: nie piszcie mi ze poszukaj sobie w wyszukiwarce, bo szukalem, i niezbyt mnie zadowalaly wypowiedzi....

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2158 Data: 5/3/2007 3:56:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam pisze tu tylko dlatego że większość z was orientuje się w sprawach hormonów. Mam 23 lata, badania robiłem na własną rękę ponieważ lekarz rodzinny nie chciał dać skierowania dlatego nie mam wszystkich i robiłem tylko te co mi się wydawały najważniejsze. Tsh 0,76 (norma 0,25 - do bodajże 5) Fsh 2,5 lU/l (norma 0,7 - 11,1) Prolaktyna 17ng/ml [...]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1712 Data: 4/30/2013 6:54:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Wiatm ! Jestem nowym użytkownikiem forum , który zamierza skompletować sprzęt na siłownie i madrze zagospodarować obszar pomieszczenia . POmieszczenie : 4;3;3 (jest to chlewik oddalony od domu o jakieś 30 m . w suficie jest dziura do komina zakryta blachem (obecnie dach) tam bedzie kominek . coś na zime aby ciepło było. Budynek w srodku : trzeba [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1571 Data: 6/4/2011 12:01:00 PM Liczba szacunów: 0