SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Siła + Masa . Pierwszy własny plan.....

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] Box-przysiady 10 serii: 10 powtórzeń Przednie przysiady 5 serii : 10 powtórzeń Wykroki 4 serie : 10 powtórzeń Wspięcia na palcach 5 serii : 20 powtórzeń Tak będzie lepiej czy coś jeszcze? I przede wszystkim czy prócz nóg coś jeszcze powinienem zmienić czy może tak zostać? Dzięki za pomoc. Zmieniony przez - Morno164 w dniu 2012-01-31 13:58:31

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1634 Data: 1/31/2012 1:56:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Siła + Masa . Pierwszy własny plan.....

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki wielkie za pomoc więc zmniejszę ilość powtórzeń na płaskiej i drążku i dorzucę ćwiczenia do nóg. Jeszcze takie pytanie czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat mesomorpha? Oraz co myślicie o połączeniu mesomorph + bcaa Zmieniony przez - Morno164 w dniu 2012-02-01 21:40:18

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1634 Data: 2/1/2012 8:46:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Wyższa Szkoła oficerska Trening.

    Post
    Inne dyscypliny

    Po pierwsze planu Ci nikt nie ułoży sam musisz się wysilić, ale pomóc zawsze można. Jeśli masz dostęp do siłowni to by było bardzo dobrze. Radzę wtedy fbw 2 x w tygodniu wersją ABABABA. A 3 dzień treningowy skupił by się na podciąganiu różne piramidki progresje itp. Co do biegania. Na początek radziłbym bym Ci po prostu zwiększyć bazę tlenową. Tu [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1198 Data: 1/28/2011 2:02:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Ty chyba nie chcesz dac sobie pomoc i tracisz swoj a przede wszystkim nasz czas.. Obciecie ilosci wegi to tylka jedna z poprawek, spokojnie mozesz zmniejszyc tez ilosc bilalka.. Ale to nie wszysto, trzeba przyjzec sie dokladnie calej diecie, doborowi odpowiednich produktow itd. Do tego przyjzec sie treningowi itp. a to nie dział od tego.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 4257 Data: 1/3/2015 12:44:01 AM Liczba szacunów: 0
  • IF, rekompozycja, spalacz

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Dziękuję za pomoc. Czy jeśli będę chciał włączyć spalacz do rekompozycji, to stosować go tylko w dni na ujemnym bilansie kalorycznym? Czy każdego dnia?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1792 Data: 7/8/2013 6:21:42 PM Liczba szacunów: 0
  • IF, rekompozycja, spalacz

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Dziękuję za pomoc!

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1792 Data: 7/9/2013 2:09:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Projekt - Lato 2015

    Post
    Po 35 roku życia

    [...] trakcie ustalania diety. Metodą prób i błędów. Od co niektórych osobników to raczej kulturwy };-) Nie no, chłopaki rzucą czasem mięsem, ale oprócz tego to wersal - szacunek, pomoc, powitania. Taki duży kolega to nawet sam z siebie przedłużył sobie ponad normę przerwę pomiędzy seriami żeby udzielić mi instruktażu co do martwego ciągu. Dołączyło do [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2857 Data: 6/13/2014 7:34:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomożecie? Liczę się z waszym zdaniem :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Mam jeszcze pytanie- dlaczego w moim przypadku suplementacje jest zbędna? mam 23 lata, nie zależy mi na jakiejś super masie, tylko gównie na rzeźbie i zgubieniu tłuszczu. Proszę o pomoc :-)

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1071 Data: 5/31/2012 11:39:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomożecie? Liczę się z waszym zdaniem :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    rutkow- dziękuję Ci za pomoc i wyrozumiałość :-) alee..... dlaczego Ciągle słyszę od różnych d****i na siłowni, że mógłbym osiagnąć lepsze i szybsze efekty z pomocą suplementów, że kreatyna jest cacy? i że nie zależy mi bo nie stosuję żadnych wspomagaczy?

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1071 Data: 5/31/2012 12:02:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomożecie? Liczę się z waszym zdaniem :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1071 Data: 5/31/2012 12:09:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomożecie? Liczę się z waszym zdaniem :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    dlaczego masy mięśniowej? nie lepiej bardziej rzeźbić to co pod tłuszczem? jak pozbyć sie tej niepotrzebnej skóry na brzuchu? kremy? ćwiczenie? ps rutkow- dzięki za pomoc :-) to dla mnie bardzo ważne

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1071 Data: 5/31/2012 1:09:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Niedobór witamin, jakie suplementy kupić?

    Post
    Odżywki i suplementy

    To jest ten magnez i według informacji na stronie w porcji 3.2g jest 384mg jonu magnezu. W takim razie zmienie system dawkowania. Dzięki za pomoc https://www.sfd.pl/sklep/MyVita_Cytrynian_Magnezu_proszek-opis34812.html#wartosci

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2816 Data: 5/11/2018 8:36:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Spiropent- pytanie

    Post
    Doping

    hehe raczej nie ;P mam nadzieje, ze nie bedzie gorzej :) dzieki Gregor za pomoc ! pozdr.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 14375 Data: 3/13/2007 2:39:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta - odzyskiwanie strat

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Hej, wielkie dzięki za porady góra-forte! Oczywiście moim błędem było nienapisanie o warzywach. Super, mialem troche wątpliwości co do mojej diety, ale teraz już wszystko jasne i zrozumiałe. Zaraz zredaguję ją jeszcze raz i wkleję. Łap soga, dziekówa jeszcze raz za pomoc! :) Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 975 Data: 9/5/2008 9:22:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Spiropent- pytanie

    Post
    Doping

    doncino u mnie w Opolu archeolodzy robią wykopki na terenie amfiteatru może byś wpadł im pomóc co ? Masz tu narzędzia ode mnie żebyś mógł od razu zacząć pracę Zmieniony przez - Marqz w dniu 2009-09-09 11:46:33

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 14375 Data: 9/9/2009 11:42:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    bardzo dziękujemy za pomoc, na pewno będziemy jeszcze korzystać przy układaniu odpowiedniej diety. :)

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1125 Data: 11/29/2016 10:18:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Ze Splita na Full Body Workout pytania

    Post
    Trening dla początkujących

    Aha no to wszystko rozumiem dzieki za pomoc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 908 Data: 2/4/2008 3:46:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie...

    Post
    Galeria Zdjęć

    fajny tyłek napewno mi bardziej podchodzi taka sylwetka niż kulturystkek z rozbudowanymi barami i kratą na brzuchu. Dla mnie ok, zdrowo jedz, systematycznie ćwicz, a będzie tylko lepiej. jak coś moge pomóc na priv. zdr. Zmieniony przez - Rothen w dniu 2008-04-12 01:24:12

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 14663 Data: 4/12/2008 1:23:48 AM Liczba szacunów: 0
  • HST do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    latwoo dol-nogi,dol plecow,brzuch gora-cala reszta dol/gora przemiennie 3 x tyg. dol - jakis przysiad - cw. pomoc na "czworki" (wyciskanie nogami na suwnicy;hack-przysiad;wykroki;siad bulgarski;wchodzenie na stopien) - cos z grupy "posterior chain" (rdl;dzien dobry;wznosy tulowia z opadu;zuraw;pull-throughs;reverse hypers) - [...]

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2143 Data: 9/4/2011 10:38:23 PM Liczba szacunów: 0
  • buty do biegania

    Post
    Inne dyscypliny

    w ogole jesli chodzi o naprawde dobre buty do biegania, to wlasnie Asics'y i NB sa jednymi z najlepszych model to juz kwestia bardziej indywidualna, w dobrym sklepie sportowym powinni pomoc Ci dobrac taki, ktory bedzie dla Ciebie najodpowiedniejszy ---------------------------- "Słabość jest czasowa..."

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 12006 Data: 8/26/2002 11:49:29 PM Liczba szacunów: 0