SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Jaki sprzęt kupić ?

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Najlepiej poczekaj na Pandarka lub Roniego, być może oni będą chcieli Ci pomóc. 2. Wiesz, że tu raczej nie chodzi o sprzęt, ale o ciężary? To one są najdroższe, a będziesz go potrzebował na początek ze 100 kg. Podstawa to sztanga, sztangielki i poręczę. Drążek się bardzo przyda. 3. Krótko - nie. Zwłaszcza z Twoją wadą. Zmieniony przez - [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 717 Data: 5/8/2014 11:52:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Bold + Test

    Post
    Doping

    Ok dziękuje za pomoc a mozna to do 10 - 12 tyg przedluzyc. I jak z odlobkiem?

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1336 Data: 1/19/2011 1:18:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie i siła . Potrzebuje kilka wskazówek.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] Dobrze to zrobiłem ?, nie wiem jak zabrać się za układanie diety , teoretycznie wiem jakie są zapotrzebowania ale nie umiem tego wszystkiego rozłożyć i ustalić (prosiłbym o pomoc) . Poczytałem tematu , od wprowadzenia diety i ćwiczeń w życie odstawię wszelkiego rodzaju słodycze , napoje gazowowane, zacznę jeść śniadania .

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1351 Data: 12/20/2011 4:12:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny na mase dla 68kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jak wyżej wstaw zdjęcia sylwetki, by móc pomóc obrać cel. Parametry nie wskazują na aż 30% bf

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 816 Data: 1/8/2017 8:48:36 PM Liczba szacunów: 0
  • trening!(POMOCY)thx

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    niestety nozek nie mam jak ciczyc wiec nie moge ich uwzglednic w planie treningowym!czekam na pomoc!

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2870 Data: 11/25/2003 10:09:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Meta i testosteron

    Post
    Doping

    ok dzięki za pomoc i info

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 815 Data: 4/16/2011 2:14:11 PM Liczba szacunów: 0
  • pytasz o doslownie wszystko, wiec zacznij od poczytania podwieszonych tematow w tym dziale i z bardziej precyzyjnymi pytaniami pozniej do nas po pomoc

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 915 Data: 5/27/2014 12:34:45 AM Liczba szacunów: 0
  • bieganie a kolana

    Post
    Inne dyscypliny

    no norlmalnie nie wierze bol kolan minal jak reka odjal! vlad dzieki, dalbym SOG-a ale nie mam uprawnien, a inni niech sie ucza od kolegi ze jak sie chce to mozna pomoc./ a tak wogole to jestes strazakiem?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 8470 Data: 12/7/2005 9:18:45 PM Liczba szacunów: 0
  • suplementy a zdrowie (wątroba)

    Post
    Odżywki i suplementy

    z tego wynika że prawie każdy może łykać suple, zależy też od tego czy nie ma jakiś wrodzonych chorób z wątrobą lub czy w przeszłości chorował lub miał problemy z wątrobą pigułki a proszek jest różnica w tym, że wątroba musi dodatkowo spalić piguły wydzielając odpowiednie substancję, wiesz jest to mała obciażenie ale przy 40dniach to trochę już [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3539 Data: 9/6/2007 7:22:39 PM Liczba szacunów: 0
  • suplementy a zdrowie (wątroba)

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] stan i że większość osób na takim cyklu po zrobieniu badań miałaby podwyższony poziom tych enzymów? (oczywiście zdaję sobie sprawę, że każdy organizm reaguje inaczej. Chodzi mi tylko o to, czy taka reakcja nie jest niczym nadzwyczajnym, no i czy to wszystko nie spowoduje trwałego/nieodwracalnego kuku na wątrobie? :d) Dzięki za pomoc. Pozdro!

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3539 Data: 9/6/2007 7:29:00 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] fachowców spytać ot tyle. Nie żyje tylko kulturystyką, bawię się sportem, aczkolwiek to nie numer jeden u mnie. Ciekaw jestem Waszych stażów i wyników na sucho bez koxu ;) bez spiny oczywiście Pozdrawiam Ps. Jeśli to nie problem, to proszę o fachową pomoc... PS2 Nie jestem sezonowcem Zmieniony przez - lacoste69 w dniu 2016-07-15 00:36:12

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1533 Data: 7/15/2016 12:14:19 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] to nie numer jeden u mnie. Ciekaw jestem Waszych stażów i wyników na sucho bez koxu ;) bez spiny oczywiście Pozdrawiam Ps. Jeśli to nie problem, to proszę o fachową pomoc... PS2 Nie jestem sezonowcem Zmieniony przez - lacoste69 w dniu 2016-07-15 00:36:12 T-bol +prop będzie w twoim wypadku dość rozsądnym rozwiązaniem , ewenetualnie [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1533 Data: 7/26/2016 4:52:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Serwus, jeszcze nie jestem na tym cyklu. Proszę o pomoc jak skonfigurować konkretnie odblok do tego cyklu 1-12 enan(250mg) e5d 5-13 T-BOL 50mg ? Zmieniony przez - lacoste69 w dniu 2016-09-17 15:56:59

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1533 Data: 9/17/2016 3:49:47 PM Liczba szacunów: 0
  • NOWOŚĆ SYSTEM PROTEIN 65

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Dzisiaj zmienie opisy na pelne, bo widze ze coraz wiecej osob ma problem ze znalezieniem tych produktow, dzieki za pomoc Danone =============================================== >>>Moderator działu BOK SFD, Zapraszamy na zakupy: http://sklep.sfd.pl =============================================== Michał G. "GÓRAL" Pomogłem, wejdż [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3287 Data: 12/21/2003 1:19:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Kontuzja stopy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Witam Mam ten sam problem od paru dni. W czwartek poszedłem biegac i było git a w pitek wieczor nagle bol w zewn stronie lewej stopy. Wiekszy lub mniejszy ale cał czas jest. Co zy zrobic???????prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 8622 Data: 7/30/2009 11:16:54 AM Liczba szacunów: 1
  • Bardzo dziękuję za pomoc :)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 527 Data: 4/15/2015 9:33:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Do fizjoterapeuty się możesz udać sprawdzi przy jakich ruchach występują dolegliwości, zobaczy czy masz jakieś ograniczenia w mobilności, od tej strony Ci może pomóc.

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2417 Data: 2/18/2017 5:16:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Raczej zrezygnuje ze skierowań Terminy na NFZ to minimum 6miechów czekania ide prywatnie zrobie na włąsną ręke po czym udam sie do ortopedy i jednocześnie do FIzjoSportowego Dziękuje wam za pomoc :)

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2417 Data: 2/19/2017 10:46:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Dziękuje za pomoc zdecydowałem sie jednak na Na prywatnie ruszam już 2 marca na rezonans Ortopeda i fizjo 8 i 13 marca Wole odrazu wiedzieć co mi jest i jak sobie z tym radzić (aktualnie chce trenować na 100% a to mnie ogranicza nie moge robić martwych wiosłowań ani przysiadów co mi bardzo przeszkadza w treningach :)

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2417 Data: 2/26/2017 8:58:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Tzn Fizjo wyslał mnie na ten rezonans po opisaniu przeze mnie mu mojego problemu tłumaczył to tym ze to dokładne badanie i poprostu bedzie wiedział co ze mną zrobić bo aktualnie nie mam zadnych diagnozy tych pleców bo ten RTG nic nie wykazał wczoraj robiłem brzuszki 3serie na ławeczce skośnej to dziś L4 nawet do pracy nie poszedłem bo tak mnie [...]

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2417 Data: 3/1/2017 4:41:57 PM Liczba szacunów: 0