SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • POMOC

    Temat
    Trening dla początkujących

    siemanko zamierzam zacząć chodzić na siłownie do kumpla posiada on niezły sprzęt taki jak atlas,wioseczka,ławeczka,hantle czy ktoś mógłby mi ułożyć rozpiskę i dietę na 3 dni w tygodniu ?? Płeć: Mężczyzna Wiek: 16 Waga: 67 Wzrost: 175 Cel treningowy: Rzeźba Staż treningowy na słowni: Rzaden Uprawiane inne sporty: Pływanie,jazda na [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 486 Data: 2/14/2010 7:20:07 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam, do podglądu zamieszczam wyniki moich badań. Jak widać prolaktyna oraz progesteron nie mieszczą się w normie - co może być tego przyczyną? Ogólnie chciałbym poznać opinię na temat wyników które zamieszczam, co sądzicie o takim poziomie LH i FSH? W lipcu ubiegłego roku zjadłem koło, może lekko ponad 50 tabletek mety, niemniej jednak ze [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1317 Data: 1/17/2016 1:57:22 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Mianowicie obecnie jestem na PCT i za tydzien mam koniec. Poczekam jeszcze miesiac i w styczniu chce zaladowac drugi cykl. pierwszy skladal sie z danabol, enan i trwal 8 tyg. drugi cykl planuje: 1-5 danabol 30mg/ed 1-11 enan 400mg 1-10 deca 300mg 1-16 nolva 20mg/ed 14-16 clomid zastanawialem sie jeszcze jedynie nad krotkim cyklem: danabol 1-3 [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1685 Data: 11/23/2010 8:54:33 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Proszę o pomoc z dietą

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Proszę o poradę co i ile mam jeść żeby przytyć i tą masę zamienić w mięśnie? Mam 14 lat 172cm wzrostu ważę 60kg. Dziennie ruszam się średnio, zawsze w szkole grywam na wf i ćwiczę, w domu też ćwiczę na razie bez sprzętu ale planuje kupić w najbliższym czasie dwa hantelki jeden 9kg a drugi trochę mniejszy myślę, że może 7kg. Poza tym co jakiś czas [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 485 Data: 4/2/2013 7:49:26 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Ocena planu na siłę!! proszę o pomoc.

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, ja miałbym tylko prośbę o ocenienie mojego planu, aczkolwiek tylko o polaczenia grup w danym dniu. Chciałbym też zaznaczyc ze klatke zamierzam cwiczyc 2 razy w tygodniu (treningiem niemieckich ciezarowcow czyli 10serii na plaskiej tylko- i tutaj pierwsze pytanie: czy dodac do tego inne cwiczenie na klate 3 serie (skos dół, góra, obojetnie- [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1032 Data: 7/20/2007 7:25:33 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Proszę o pomoc w uzgodnieniu planu

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] 10 10 10 10 stojąc - zginanie przedramion ze sztangą trzymaną nachwytem 15 15 15 15 Uginanie nadgarstków 20 20 20 20 Moja prośba dotyczy zamiany ćwiczenia "wiosłowanie głownią". Czy może ktoś zaproponować coś w zamian. Mam jeszcze wątpliwości dot uginania przedramion w nadchwycie? czy to jest prawiodłowe? Dziekuje wszystkim za pomoc Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 642 Data: 3/3/2008 12:09:29 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomoc w treningu

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam! Chciałbym zeby ktos mi rozpisał trening nie stety ale mam tylko 2 treningi w tygodni i nie wiem jak zaczac chciałbym aby był on na mase i na rzezbe dziekuje :D Płeć: Mężczyzna Wiek: 17 Waga: 69 Wzrost: 179 Cel treningowy: Masa i rzeźba Staż treningowy na słowni: 3 miesiace Uprawiane inne sporty: koszykówka Dostęp do [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 753 Data: 9/2/2009 11:09:08 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] laczyc z niczym tym bardziej teska metka czy winem, ewentualnie myslalem o Oxandrolonie ale nie fake. Mam spory zasob odzywek takich jak Universal nitro, strom, pak itp. Ktos mi podpowie co ile to brac i czy po dece sie jakis odblok robi?? naprawde jestem malo doswiadczony w tych sprawach i prosze o pomoc i moze jakies podpowiedzi... Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1134 Data: 1/15/2011 11:10:05 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • dieta na mase 60kg do oceny prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam chcialbm prosic o ocene diety na mase waze 60kg i wzrost 176 czyli mega chudy;) cwicze od niedawma cel masa praca glownie za kolkiem takze nie przemeczam sie no wiec ; 07:00 platki owsiane 70g 2 jajka cale odzywka bialkowa 08:00-09:00 Trening 09:15 carbo 10:30 makaron 100g Piers z kurczaka 100g 13:30 chleb orkiszowy 100g szynka z.indyka 50g [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1068 Data: 9/14/2013 9:31:40 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • prośba o pomoc jedzenie na noc po treningu

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam mam ogromną prośbe mianowicie mam pytanie odnoscnie posiłku po treningu aktualnie na silowni biegam i robie cwiczenia wytrzymałosciowe zapwne spalam sporo kalori a koncze tening kolo 21-22 i mam pytanie odnoscie posilku po trenignu czy powinienem cos jesc czy sama odzywka bialkowa bez tluszczowa i bez weglowodannoowa wystarczy ? czy moze [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 919 Data: 4/13/2016 9:15:11 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam mam 15 lat. Chciałbym nabrać masy mieśniowej .Mam 174 cm wzrostu i waże 56 kg. Jestem chudy troche. Pomóżcie ocenić moją diete ewentualnie co mam zmienić . Dopiero zaczynam swoją przygode na "siłowni domowe". /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/dc6eab89a17542e69ef440d58822a526.png

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 5211 Data: 11/30/2013 12:24:25 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam jestem tu nowy;) Chciałbym rozpocząć redukcje, mam 19 lat obwód w pasie 96cm głównie o niego mi chodzi (pewnie jak 90% osób rozpoczynających redukcje ;)), tak wiem nie da się spalić tłuszczu z jednej partii ciała. Do konkretów: mam problem z ułożeniem diety z powodów godzin w jakich pracuje. Wstaje o 5.00 śniadanie to okolice 5.20/5.30 [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 856 Data: 7/21/2014 5:02:59 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Cześć wszystkim, przychodzę tutaj z prośbą o pomoc, ponieważ przymierzam się do kupna RAD-140 i GW. RAD chcę wykorzystać do budowy mięśni po redukcji na której aktualnie się znajduje chcę zrzucić około 10 kg. 2 rzeczy chcę zamówić na raz i mam kilka pytań. Jeżeli będę stosował GW i RAD-140 to schudnę czy będę trzymał wagę dodam też, że trenuje [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 190 Data: 4/2/2021 4:09:09 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomoc dla poczatkujacego

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam bardzo serdecznie chciałbym abyście mi doradzili coś na "rzeźbę" Mam lat 20 Wzrost to około 2m +- Moja waga to 130 kg Dieta jako taka staram się jeść dużo białka :) ryz , piersi z kurczaka, ser, twaróg :) Po 7 latach trenowania kajakarstwa miałem chorobę która była leczona bardzo silnymi antybiotykami na sterydach i niestety przytyło mi się [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 802 Data: 9/8/2010 6:17:32 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam po nowym roku zaczynam cykl METKA+DECA+ENAN ale nie wiem z ilu strzałów to zrobić myślałem żeby metki zjeść 100tab. o stężeniu 10mg do tego z 10ml deki i z 20ml enana co o tym myślicie. Będzie git??

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 5747 Data: 12/4/2010 3:54:36 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam wszystkich ;) Proszę Was o pomoc w ułożeniu diety. Próbowałem sam ale nie wychodziło mi. W dietach jestem kompletnie zielony dlatego zwracam się do Was. Około trzech tygodni temu ważyłem 104 kg przy ok.180 cm wzrostu , teraz ważę 100 kg lecz chcę pozbyć się tego tłuszczu w całości . Ćwiczę 4 razy w tyg na siłowni (co prawda domowej) + A6W. [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1084 Data: 7/2/2011 7:12:14 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Potrzebna pomoc (temat poprawiony).

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam, mam pewien plan. Do wakacji chce zrzucic troche tłuszczyku i co nieco sie dorzeźbić. .Biegam i robie interwały, ćwiczenia na brzuch, klatke i triceps (pompki) oraz bicepsy hantlami. Chce tez kupic sobie drązek aby troche zrobić pleców i barki. Po wakacjach chce zacząć robić mase, bo według mnie przed nie ma co bo tylko sie zaleje tłuszczem [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 856 Data: 5/19/2012 5:09:59 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomoc z ułożeniem Planu

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam mam zamiar zacząć ćwiczyć by zgubić zbędnych kilogramów 179 81kg endomorfik Redukcja Tkanki tłuszczowej Ćwiczenia aerobowe 3x w tygodniu (bieganie) Ćwiczenia Siłowe i tu jest sęk Zależy mi na klacie i brzuchu bo z tego chce zejść ale niechce też zaniedbywać pozostałych mieśni czy ejst ktos w stanie podrzucić jakis plan treningowy? Serie maja [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 686 Data: 1/4/2016 12:39:12 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Prosze o pomoc!

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] prosze(najlepiej o ulozenie bo nie wiem jak sie za to zabrac) lub jakies linki do tematow jak ulozyc taki plan bo to bedzie bardziej taki fitness moze, niewiem wiec prosze o pomoc. I jakas dite tez. Na wiosne to ona jezdzi na rowerze ok. 30km raz na tydzien, bo czesciej nie ma czasu. Waga: ok. 85-90kg Wzrost: ok. 158cm. Z gory dzieki i pozdro

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 570 Data: 2/22/2010 3:35:23 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • proszę bardzo o trening na ogólny rozwój jestem w miarę chudy 55na 174 cm mam 16 lat i to jest ostatni dzwonek i pierwszy zarazem aby zacząć siłkę już próbowałem wcześniej ale słabo mi to szło pompki podciąganie poręcze i właśnie poręcze fajnie wyrzeżbiły mi klatkę dalej to robię chce ciężko pracować by być szybkim w piłce wiem że to właśnie [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 836 Data: 9/8/2010 9:39:58 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)