SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • http://demotywatory.pl/128371/Nie-moge-ci-pomoc haha

    Odpowiedzi: 3007 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/5/2009 12:06:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Przeyebana specjalizacja, ale z papierami zayebista robota Spadam w plener przysmażyć małe co nieco bo na clene mi łaknienie blokuje, to trza sobie jakoś pomóc

    Odpowiedzi: 3007 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/8/2009 6:24:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakbym się pytał o koks, to zaraz byś sie rozpisał chudzielcu Ale dzieki za pomoc Pomyśle nad tą Avilą

    Odpowiedzi: 3007 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/10/2009 11:32:14 PM Liczba szacunów: 0
  • nie ma to jak trafna pomoc narodu tomq wszystko fajnie, ale mają wszywkę vw, napis technik pojazdów samochodowych na plecach i doślesz mi na jutro rano?

    Odpowiedzi: 3007 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2009 5:01:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Siemanko, mógłby ktoś okazać mi troszkę serduszka i pomóc ułożyć indywidualną dietę, lecz nie odsyłając linkami do innych artów? Byłoby bardzo miło Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/30/2009 9:28:08 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] wyciskam na klatę itp. nie widać po mnie bym była jakoś bardzo umięśniona itd... a z wagi chcę zjechać, bo miałam jakiś czas temu operację palca u ręki, przez co nie ćwiczyłam w ogóle, co za tym idzie przytyłam, a teraz chcę to zrzucić i moja motywacja jest bardzo duża, silną wolę też mam, tylko potrzebna mi jest mała pomoc, w postaci tej diety.

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/1/2009 6:18:38 PM Liczba szacunów: 0
  • kręci... nie kręci, a pomóc byście mogli...

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/1/2009 8:38:30 PM Liczba szacunów: 0
  • to całkiem nieźle. Dzięki serdeczne za pomoc ;*

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/1/2009 9:40:55 PM Liczba szacunów: 0
  • dziękuję Wam za miłe słowa, wbrew wszystkiemu co mówią inni, chciałabym przejść na dietę redukcyjną, by spalić zbędny tłuszcz, zrzucić z obwodów i wagi, nie chcę się rzeźbić na a'la kulturystkę, bo mnie się to nie podoba. Dlatego nie chciałabym sobie samej wyrządzić krzywdy, toteż wysyłam zapytanie do Was tutaj o pomoc.

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/10/2009 10:14:24 PM Liczba szacunów: 0
  • potrafi ktoś pomóc? http://www.sfd.pl/potrzebny_ktoś_mający_drobne_zdolności_informatyczne_do_tematu_o_pomocy_dzieciakom!-t502808.html

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/31/2009 9:02:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Nie umiem pomoc:/ ale w pajaca i polserce klikam bo w reszta mi si enie chce.

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/31/2009 9:42:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Po ile teraz meta z jelfy stoi? orientuje się ktoś bo u nas dila zawinęli i brak kumpel chce pierwszego cykla zrobić to postanowiłem mu pomóc żeby krzywdy sobie nie zrobił, bo na moje pytanie ile tab. na odblok planuje spytał się po co mu to

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/16/2009 4:22:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Zawodny, była pomoc to teraz wiesz co prawy róg

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/17/2009 5:21:39 PM Liczba szacunów: 0
  • -Ratunku! Pomocy! Ukradli mi auto! -Nie mogę Pani pomóc, jestem koniem... koniem ze Szczytna

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/22/2009 6:15:20 PM Liczba szacunów: 0
  • ooo ja przez to że ćwicze wogóle bardzo mało pije i po 2 desperadosach ledwo sie na nogach trzymam i na wiecej już ochoty nie mam takżę u mnie problem nie występuje Lol. ostatnio sie do mnie jakiś koleżka odezwał na gg żeby mu pomóc poukładać diete trening itp. widać że troche był pogubiony w tym wszystkim ale inteligentne pytania zadawał i [...]

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/17/2009 10:06:43 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] izotekiem (troche ponad 2 miesiące) cera moze nie jest idealna ale syfów nie ma, czasami wyskoczy jakis ale szybko znika. Chciałbym zacząc jakis cykl ale mam obawy czy syfy nie wrócą? moze ktos z was leczył sie izotekiem a pozniej zaczął cykl?a moze znacie jakies sterydy po których jest male ryzyko ze wyskoczą syfy? prosze o pomoc z góry dziękówa

    Odpowiedzi: 182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/12/2008 8:59:12 PM Liczba szacunów: 0
  • czy biorąc izotek można normalnie chodzić na siłownie??? Proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/9/2008 5:47:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Waga stoi, sylwetka leży:)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    rozpisz ta dietę porządnie w jakimś programie lub na stronie i wklej bo tak się ciężko ocenia. W sumie zjadasz 150gr mięsa, to zdecydowanie za mało. Jeśli nie masz chęci na taki "wolny" tydzień to zamień go na tydzień zdrowego żarcia ale na zdecydowanie wyższym poziomie kalorycznym. To powinno pomóc w rozkręceniu metabolizmu. Później nie wracaj do [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1569 Data: 10/4/2012 2:52:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Waga stoi, sylwetka leży:)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    OK. Ogarnę w wolnym czasie:) Dzięki za pomoc Zmieniony przez - ma4rek5 w dniu 2012-10-04 15:19:26

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1569 Data: 10/4/2012 3:12:23 PM Liczba szacunów: 0
  • PLAN NA CYKLU

    Post
    Doping

    Dobra macie racje, ale takie gadanie juz nic nie zmieni ;p po prostu zadalem w 1 poscie pare pytan, zmian, moglibyscie mi pomoc? bo dzisiaj mam trening , szczególnie te barki;/ bo na silowni chlopcy robia po 10-12 powt, a kiedys czytalem ze zeby barki rozruszac gdzies 16 trzeba!! dzeki :) edit/ i tak samo zajrzyjcie do bicepsa, bo tam mam jedne [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2426 Data: 4/2/2012 7:41:44 AM Liczba szacunów: 0