SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • czy Ja jestem gruba??

    Post
    Zdrowie i Uroda

    to jest trudne zeby tak "pokryjomu", widać wszystko, poza tym w moim przypadku to sie odbywa naocznie, zawsze ten ktos wie, ale jest miło i to mi wystarcza. Lubię pomagać, ale na wolontariusa się chyba nie nadaję. NIe potrafię teraz nic wymyślić, może póżniej po południu ( w końcu już nowy dzień jest, ciekawe co mnie spotka niemiłego tym [...]

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2004 2:24:39 AM Liczba szacunów: 0
  • czy Ja jestem gruba??

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] sama sie o to prosi...(a finalnie co najgorsze i tak nikt takiej osoby nie doceni, bo każdy uznaje jej zachowanie za normę) ja nie napisałem że jako cel wybrałem sobie pomoc innym, tylko, że mnie sprawia przyjemność, jeżeli inni są ze mnie zadowoleni i czują się dobrze... BTW Dziekuję Grasiku za podtrzymanie dyskusji z naszym młodym acz [...]

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2004 8:12:43 AM Liczba szacunów: 0
  • czy Ja jestem gruba??

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] w szkole , chodzie co tydzień na basen , jeżdze na zawody w pływaniu , biegam gram w siatkówke 2 razy w tygodniu po 2 godziny diennie i jezdrze na rowerze mam dośc wszyscy któży mnie widzą mówią ze jestm chuda a i rozmiar 34 na mnie wisi co zrobic żeby sie o de mnie odczepili ???????????? ja naprawde nie wiem co mam robic prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/14/2008 3:58:28 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] i wiedzic po kolei co i jak, bo przed toba jednak minimum pol roku do jako takiej sylwetki, a realnie licz sie z rokiem redukcji. no i cele krotkoterminowe takie mozliwe do realizacji i mobilizujace. Zrob cos jak plan i prowadz dziennik swoich poczytan, niekoniecznie oficjalny ale dla siebie bys wiedziala co sie dziej. a my zawsze mozemy pomoc

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 5040 Data: 11/7/2010 2:35:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Hilde /dziennik treningowy/

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] wprowadzenia w technikę martwego ciągu . Trener owszem moze coś pokazać ale niekoniecznie musi się na tym znać lepiej niz Ty. U mnie w UK na siłowni gdybym liczył na pomoc trenera to bym się przeliczył . Pooglądaj na YT albo w dziennikach w których przecież często gościsz jak robią to inni bardziej wprawieni . Cwiczenie jak najbardziej [...]

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 3872 Data: 8/19/2010 10:06:10 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW czy Split? - przygotowania do testu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    z tym cwiczeniem moze byc problem, bo nie zawsze jest komu pomoc. Nog tez nie ma o co zablokowac zeby samemu robic. Daloby rade czyms innym zastapic gdzie niepotrzeba pomocy? I jeszcze jedno, uginanie nog lezac- czuje taki bol ze nie jestem w stanie robic tego cwiczenia. Jakies propozycje? Zmieniony przez - zinko w dniu 2011-02-19 13:09:53

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1336 Data: 2/19/2011 1:04:59 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW czy Split? - przygotowania do testu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] lezac- czuje taki bol ze nie jestem w stanie robic tego cwiczenia. Jakies propozycje? Uginanie stojąc na przemian. z tym cwiczeniem moze byc problem, bo nie zawsze jest komu pomoc. Nog tez nie ma o co zablokowac zeby samemu robic. Daloby rade czyms innym zastapic gdzie niepotrzeba pomocy? Ja wykonuje go w ten sposób, iż mam szafę która jest na [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1336 Data: 2/19/2011 1:20:42 PM Liczba szacunów: 0
  • ugabuga52/redukcja/zycie informatyka ;]

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] spacerek po parku. Dawno się tak nie zmęczyłem Postanowiłem ,że zrobię pełne 4 obwody bo ćwiczyłem już trochę wcześniej a szkoda mi 2 tygodni po 2 obwody Ponawiam prośbę o pomoc w ułożeniu diety póki co jem nadal to co uważam za słuszne. Co do spalaczy to dzisiaj spałem już trochę dłużej ale nadal męczyłem się kilka godzin na łóżku nie mogąc [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1161 Data: 8/21/2009 12:17:51 PM Liczba szacunów: 0
  • MatFil,zdj str70

    Post
    Galeria Zdjęć

    No pieknie pieknie dzieki za pomoc( koles z gg:D) sog leci;)

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/25/2009 10:36:55 PM Liczba szacunów: 0
  • MatFil,zdj str70

    Post
    Galeria Zdjęć

    Witam, bardzo prosze o pomoc : http://www.sfd.pl/Prosze_o_pomoc_i_rade_..._MatFil-t525302.html#post2

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/29/2009 4:24:04 PM Liczba szacunów: 0
  • MatFil,zdj str70

    Post
    Galeria Zdjęć

    Wstawie jak stwierdze ze jest co pokazac ;) Wiem ze jest chudo, masa caly czas sie robi ;) Krac ?! heh slyszysz chwala cie :) Wiem wiem , i ciesze sie ze ma mi kto pomoc ;) Oszczędzę sobie wielu bledow.

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/5/2009 9:38:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na odtłuszczenie do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Dolny odcinek krzyżowy, od kilku lat (wyciągałem silnik od Poloneza i strzelił ) Odzywa się od czasu do czasu jednak nigdy nie miałem akcji "wypadł" na siłce gdyż unikam ćwiczeń mogących mu w tym pomóc.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2015 Data: 11/24/2009 3:18:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na odtłuszczenie do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki wielkie za pomoc ... dam znać jak mi idzie ale to pewnie za jakiś czas. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2015 Data: 11/24/2009 3:40:09 PM Liczba szacunów: 0
  • MatFil,zdj str70

    Post
    Galeria Zdjęć

    Siwy zarzucam max 30-32 kg , 35 oraz 40 mi podaja. 2 powtrzenie widac ze skoncentrowany nie bylem na tyle. Jednak nastepne poszly juz spoko. Myslsiz ze warto by bylo krecic filmik i prosic o pomoc towarzyszy aby fake nagrywac. Sam sobie odpowiedz, zreszta ... P.S co do zarzucania to chyba nie ono stanowi meritum wycisku na barki.

    Odpowiedzi: 763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/19/2010 2:25:43 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] II wariantu sniadania i do obiadu. wtedy będzie więcej tłuszczy, ja z nimi miałam największy problem w układaniu diety mięska nie mogę, jestem wegę to dorzucę mintaja tak 100gram a do drugiego wariantu obiadu ryż tak jak w wariancie i bedzie ładnie. To może przekąskę II posiłek zamienię z Podwieczorkiem ? Bedzie lepiej? Dziekuję bardzo za pomoc

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 10528 Data: 9/12/2008 2:34:22 PM Liczba szacunów: 0
  • ja wierze, ze chcecie mi pomoc, tylko wiesz mi chodzi o to by mi te miesnie nie wyszly przed zebra

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 10528 Data: 9/12/2008 10:54:34 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Michał Tybora - Wyciskanie Leżąc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie wiem czemu nie zadzialal hosting, moze ktoś mi pomóc z fotkami? Zmieniony przez - hernegild w dniu 2015-03-18 13:32:03

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 12303 Data: 3/18/2015 12:40:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Luźny trening do oceny i poprawy.

    Post
    Inne dyscypliny

    Dzięki Wielkie za pomoc:) teraz już wszystko wiem ,zdam mniej więcej relację z treningów w tym temacie jakby coś:)plan jest super ,tylko boję się kolejnego czwartku hehe:) Edit: jestem już po dzisiejszym treningu wrażenia super, tylko moja głupota spowodowała że pobiegłem 2 km obw1 +4 km obw2 obw 1 zrobilem zbyt szybko (taka intensywność jak w [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2081 Data: 9/6/2010 8:42:14 AM Liczba szacunów: 0
  • MEGA PORADNIK KULTURYSTY!!!!!!!!!!!!!!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    no kurde sogacza bym Ci za pomoc zasponsorowala, ale juz jednego tu dostales... Mimo wszystko, dzieki i rosnij Pudzian

    Odpowiedzi: 561 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/7/2007 10:54:17 PM Liczba szacunów: 0
  • szczegółowy plan do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] i mam jeszcze jedno pytanie: Czy wspięcia na palce w staniu ma maszynie obciąża kręgosłup?? ćwicze raczej małymi ciężarami (30-45kg). a jak tak, to czym moge zastapic?? i czym moge zastapic unoszenie sztangi sprzed głowy? Dzieki wszystkim za pomoc. pozdro.(za 3 tygodnie wykupie abonament, to S.O.G. dla kazdego kto pomogl:D - taka mała motywacja)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1257 Data: 9/25/2004 6:59:16 AM Liczba szacunów: 0