SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kontuzja barku - gdzie sie leczyc?

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 119

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 38 lat Na forum 14 dni Przeczytanych tematów 31
Witam,

Trenuje z 3 lata. Od 2 miesiecy mam powazny problem z barkiem, bol nie ustepuje. Robilem przerwy 2 tyg, nie pomoglo. Z podnoszenia 120kgx10 na plaskiej musialem zredukowac do 100kgx8 z wielkim bolem. Pije kolagen od miesiaca, tez nie pomaga.

Nigdy w zyciu nie mialem zadnej kontuzji, nie wiem co w takiej sytuacji robic.

Prosze napiszcie gdzie mam sie udac. Do fizjoterapeuty, do ortopedy, do jakiegos lekarza sportowego. Gdzie i w jakiej kolejnosci. Chce rozwiazac ten problem bo nie moge robic progresu. Oczywiscie wizyty prywatnie. Jestem z Bialegostoku, moze sa tam jacys specjalisci.

Dodatkowo, czy istnieje w Białymstoku jakis bardzo dobry trener personalny. Chce wziac sobie pare godzin, zeby poprawic w paru cwiczeniach technike.

Prosze o pomoc, z gory dziekuje.



Zmieniony przez - kontuzjaaa123 w dniu 04/08/2019 01:56:32
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5530 Napisanych postów 7362 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 229052
Osobiscie udałbym się do ortopedy i dobrego ogarniętego fizjo .Z barkiem po kontuzji nie szalej bo jeśli zaniedbasz i pogorszysz stan to może być później kiepsko całkiem .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 38 lat Na forum 14 dni Przeczytanych tematów 31
Rozumiem, wobec tego najpierw mam isc do ortopedy czy do fizjoterapeuty.

Obecnie przebywam w UK ale niedlugo na 2 miesiace jade do Polski i chce to zalatwic. Zapomnialem wspomniec ze z tydzien temu bylem u fizjoterapeuty publicznego w uk, przyjela mnie jakas stazystka 20 letnia, przygladala sie i zalecila cwiczenia z guma i cofanie barkow i spinanie plecow....




Zmieniony przez - kontuzjaaa123 w dniu 04/08/2019 09:09:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4689 Napisanych postów 43261 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 346346
Udaj się do dobrego fizjo. On ewentualnie pokieruje Cię dalej jeśli będzie taka potrzeba.
Co do trenera w Białym to na pewno się ktoś znajdzie

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10245 Napisanych postów 116973 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381263
Najlepiej ortopewda, zrobić rtg lub inne badania, trzeba zajrzeć do środka, czy wszytsko ok ze ścięgnami, stawami, mzoe coś się ociera, i zobaczysz co ortopeda powie, potem fizjo, mozeda sie to naprawić ćwiczeniami.


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2019-08-04 15:21:53

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 38 lat Na forum 14 dni Przeczytanych tematów 31
Rozumiem, dzieki za podpowiedzi.

Czy mozecie mi doradzic w jaki niby sposob mam znalezc fachowca, dobrego trenera personalnego w Bialymstoku.

Nie bede przeciez sie sugerowal komentarzami/ocenami przez google wystawionymi przez jakies instagramowe dziewuchy albo sezonowcow.




Zmieniony przez - kontuzjaaa123 w dniu 05/08/2019 08:59:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10245 Napisanych postów 116973 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381263
zapytaj na grupie dzików, tam moze jest ktoś z okolicy i Ci poda namiary.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 38 lat Na forum 14 dni Przeczytanych tematów 31
Czym jest grupa dzikow, gdzie to znalezc?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4689 Napisanych postów 43261 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 346346
Facebook grupa Super Fajne Dziki

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wzrost jak zwiększyć?

Zestaw 1