SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pomoc przy ukladaniu diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki serdeczne za pomoc , w razie wątpliwości będę tu pisał . Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 867 Data: 4/17/2010 7:21:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Pośladki, czyli jakim cudem mogę przestać wyglądać jak 10 letni chłopiec ?

    Post
    Ladies SFD

    Świetni8e, więc wiesz, co zrobić, żeby uzyskac pomoc.

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3921 Data: 8/23/2013 11:28:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening do sprawdzenia

    Post
    Trening w domu

    [...] partie pleców (bo wiosłowanie ćwiczy chyba tylko górne)? Ze zdjęciami chodziło o to, że żadne mi się nie wyświetlają. :P A nie kojarzę jak ma wyglądać ćwiczenie nr 7 i 10 z mojego planu. Co do biegania, mogę biegać kiedy chcę czy tylko w dni nietreningowe? Przepraszam za tyle pytań, ale to już raczej wszystkie. I dziękuję za pomoc oczywiście. :)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 955 Data: 8/16/2011 11:31:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening do sprawdzenia

    Post
    Trening w domu

    Dziękuję bardzo za cała pomoc. :)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 955 Data: 8/18/2011 11:18:23 AM Liczba szacunów: 0
  • tradycyjnie...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie da się pomóc ) Chyba nie jestem jeszcze stracony :)? Może jednak jakiś specjalista znajdzie chwilkę?:) Pozdrawiam Bartek

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2045 Data: 11/3/2006 9:10:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceany prosze ....Sogi

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Łapcie sogi.Możecie odbic :d Dzieki za pomoc . Zaraz wrzuce poprawiony plan tylko zjem cos bo mnie głowa boli

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1474 Data: 8/27/2006 9:01:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceany prosze ....Sogi

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dorzuce cos jescze na pewno dzieki bardzo za pomoc

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1474 Data: 8/27/2006 10:51:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceany prosze ....Sogi

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ok Ty też łap soga dzieki wszystkim za pomoc dorzuciłem progresje i ten *******owy martwy ciąg Teraz wyglada to nastepujaco wtorek Klata Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 12/10/10/8 Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej-głowa w góre 4x8 Rozpietki ze sztangielkami w leżniu na ławce poziomej 4x8 nogi: przysiad 4x10 [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1474 Data: 8/28/2006 10:15:32 PM Liczba szacunów: 0
  • 37 lat więc skazana na porażkę??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Sool, podaj przykladowy jadlospis. To co napisalac, to jakis placz i nie da sie pomoc wten sposob, bo nie dajesz rzeczowych informacji o sobie. Jest tu nas pare osob w podobnym wieku, cos poradzimy...

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2634 Data: 12/15/2008 8:09:16 PM Liczba szacunów: 0
  • 37 lat więc skazana na porażkę??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] jest jeszcze oczywiste co jest czym jak sie to robi i na czym. i jeszcze jedno co mnie nurtuje. ile moge cwiczyc w ten sposob zeby sie nie uodpornic? po jakim czasie nalezy spodziewac sie efektow? wiem ze to indywidualna sprawa ale moj org. jest mocno rozchwiany a brak jakichkolwiek efektow no dobija no. ps. coz. twoja pomoc jest bardzo cenna.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2634 Data: 12/15/2008 9:57:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja kompletnie zielony !!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Przeczytaj uważnie to, powinno Ci pomóc: http://www.sfd.pl/Zbilansowana_dieta_redukcyjna_-_nowe_spojrzenie...-t231127.html

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1144 Data: 4/5/2008 7:27:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl wysokie estro

    Post
    Doping

    Witam ponownie, chciałbym przedłużyć cykl ale przejść na cypio. Czy ktoś mógłby mi w prostu sposób napisać jak to zrobić ? Wiem że muszę propa bić jakiś czas z cypkiem ale nie wiem w jakich dawkach i jak długo? Oraz jak dobrać dawkę cypio jeśli biorę 100 propa e2d Dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2739 Data: 12/24/2016 10:22:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl wysokie estro

    Post
    Doping

    Czyli zamówić exe czy coś innego? Ile tego brać i kiedy badania kontrolne zrobić. Serio dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2739 Data: 1/9/2017 4:23:14 PM Liczba szacunów: 0
  • sklep z militariami - Wrocław

    Post
    Informator DOLNOŚLĄSKI

    to o czym mówisz to V2 militaria http://www.v2militaria.pl Dziękuję chłopaki za pomoc.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 11393 Data: 5/18/2007 6:49:28 PM Liczba szacunów: 0
  • sklep z militariami - Wrocław

    Post
    Informator DOLNOŚLĄSKI

    spoko chciałem tylko pomóc :)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 11393 Data: 5/18/2007 7:49:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Co jak i po ile cwiczyc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ludzie chcą Ci pomóc,a Ty od razu się denerwujesz ;p wrzuć na luz :D Dieta od kogoś nic Ci nie da, ponieważ ten ktoś może mieć inne zapotrzebowanie kcal niż Ty. A tak przy okazji możecie podać tego linka, gdzie jest obliczanie zapotrzebowania, bo szukałem ale nie mogę znaleść (wiem słabo szukam :D)

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2473 Data: 6/21/2009 9:22:35 AM Liczba szacunów: 0
  • trening spilt do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    kurde dałem trening do oceny czy mógłby mi ktos doswiadoczony pomóc? najpierw przeczytac t oco napisałem na początku i potem ewentualne poprawki wniesc? z gory dzieki ;] Zmieniony przez - ecko unltd w dniu 2009-11-04 21:38:08

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 503 Data: 11/4/2009 3:50:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na zwiększenie masy + gainer. Proźba o radę.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki za pomoc, Jeszcze tylko ostatnia rzecz: 3. To bardzo źle.. bo zawsze po treningu robiłem sobie duży obiad - i tutaj dodawałem do ryżu oliwy z oliwek (sam tłuszcz) - no i kotlet w panierce.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 623 Data: 6/21/2011 2:41:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Moglibyślcie zerknąć na moją dietę ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Tego to już chyba nie ogarnę. Zawsze miałem mega problem z rospisaniem sobie diety. Ale dziękuję za chęci i pomoc :)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 303 Data: 1/17/2019 12:18:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Problem z trądzikiem. Pomocy . Zdjecia

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Wiecie co ? Jesli uwazacie ze naprawde oczyszczanie skóry jest takie ważne to powiedzcie mi jedną rzecz. Dlaczego ludzie ubodzy ,ci co zbierają po śmietnikach tzw. Brudasy itd co nie dbaja o higiene ,to żadna z tych osób nie ma pryszczy itd. To samo sie tyczy w takim razie odżywiania bo też nie jedzą zdrowo ,co mają pod ręką ,to to jedzą. [...]

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4827 Data: 1/31/2011 12:25:35 PM Liczba szacunów: 0