SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Oj nie doszli bo temat dopiero u nas ruszyl. Ale ciezko bedzie. Poki co tylko gole dupy wklejaja Ale mi to pasuje Specjalismy prosze o pomoc w moim temacie ktory zalozylem. Pozdro

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2009 9:30:57 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Tak, wiem, ale pytałem czy zwykłe trzeba gotować czy nie. Poszukałem na szybko i wychodzi na to, że również nie trzeba, wbrew temu co piszą na wiki. W każdym bądź razie dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/13/2013 7:01:53 AM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Tak, wiem, ale pytałem czy zwykłe trzeba gotować czy nie. Poszukałem na szybko i wychodzi na to, że również nie trzeba, wbrew temu co piszą na wiki. W każdym bądź razie dzięki za pomoc. Nie trzeba. Przez noc każde zmiękną. Zależy też od firmy. Niektórym wystarczy godzina a inne muszą się moczyć dłużej.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/13/2013 12:35:35 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam.Będę miał do zbicia około 3kg.Odwodnię się do ważenia,chciałbym sobie pomóc ziołami moczopędnymi kupionymi w sklepie zielarskim ale jest ich tyle że nie sposób wybrać.Jeżeli ktoś stosował coś takiego to jakie zioła będą najlepsze do czegoś takiego i po ile gram kupować?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/16/2013 3:41:15 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Przy Bf ~20%. Przy redukcji na CKD co ile robić ładowania i w na jakich makro ?? Z Góry dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/16/2013 9:46:23 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Panowie troche mam problem bo nie moge nigdzie tego wzoru na b/w/t znalesc.. ogolnie wyszlo mi, ze na dobe mam przyjmowac tak 3100 kcal, wiec dajac 2.4g bialka na kg masy ciala to wyjdzie mi 156gram bialka, tluszczy jak sie nie myle ~104 gram, ale ile tych wegli ??? .... z gory dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2013 9:13:41 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] czy też może zmienić jakoś bilans tak aby waga stała w miejscu, a może jeszcze inna opcja tj. szybka ścinka teraz załóżmy do stycznia później 2-3 miesiące na delikatnym + 200/300 i szybka redukcja do lipca? Które z tych rozwiązań wydaje się najbardziej korzystne, bo nie jestem za bardzo zadowolony z tak dużej ilości BF... Z góry dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/26/2013 12:56:54 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] dalej cwiczyc i obrastać w mięsnie ale i jednoczesnie biegac i zrzucać kg. I na chwile obecną nie wiem jak się zabrac do ułożenia diety pod cos takie.... Pomoglibyście mi w zrozumieniu o co w tej diecie chodzi lub wkleili jakis temat gdzie jest to opisane albo podali nazwe takiej diety i moze znajde ją wtedy gdzieś. Był bym wdzięczny za pomoc.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/4/2013 5:25:59 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mógłby ktoś pomoc tutaj :) ? http://www.sfd.pl/Dieta_%2A0_aktywno%C5%9Bci_fizycznej%2A-t988652.html#post4

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2013 5:19:23 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Mam 24 lata (wzrost 184cm; waga 82kg;przemiana materii szybka)chciałbym ułożyć sobie dietę na wzrost masy mięśniowej ( nie za duży ten wzrost) przy czym chciałbym zjechać trochę z brzucha. Niestety finanse nie pozwalają mi na codzienne jedzenie swojego obiadu(dostosowuję się do obiadów zrobionych przez matkę), ale pozostałe posiłki jestem w [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/9/2013 6:55:21 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] chce spamowac na głownej,a mam problem od godziny proboje wyliczyc swoje zapotrzebowanie kaloryczne wg. postu ellisa, ale nie do konca chyba to ogarniam. Czy ktos moze mi pomoc w wyliczeniu tego? http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne%2C_sk%C5%82._prod._%C5%BCywno%C5%9Bciowych%2C_%25_bf-t276436.html Chcialem sprawdzic jak sie ma aktualna [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/10/2013 10:36:44 AM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    no jak nie o to pytałeś ? zależne od Twoich preferencji jeżeli chcesz to możesz zjeść w jednym posiłku sporą ilość a później nie dodawać , a możesz też rozłożyć to na kilka , człowiek próbuje pomóc a tu taki burak z pretensjami wyskakuje ech.. XXI wiek

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2013 2:51:14 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeżeli nie da rady już węgli w miare zdrowych dorzucić,to może postawić na zdrowe tłuszcze:orzechy,migdały.Jak jest ekto to tłuszcze powinny pomóc raczej.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/23/2013 7:36:09 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witajcie! Mam do was pytanie potrzebuje troche pomocy przy mojej dięcie i mam kilka pytań do was czy mogę liczyć na waszą pomoc ? Zmieniony przez - mmefju w dniu 2013-12-30 11:12:00

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/30/2013 11:11:22 AM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] były by normalnie jak dieta każe lecz obiad to co mama zrobi. Więc lepiej stosować dietę w 100% w dni treningowe czy nietreningowe jak trenował bym 3-4 dni w tygodniu? Co myślicie o koktajlach aby uzupełnić białko itp? Np. Płatki owsiane, twaróg chudy, banan. Kiedy najlepiej wypić taki koktail? Po treninu? Dziękuje za pomoc i pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/3/2014 6:58:05 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Okej wielkie dzięki za pomoc . Jeszcze jedno pytanie moge normalnie jesc zeby przytyc ? kurczak w piekarniuku , schabowy z ziemniakami lub mielony z ziemniakami ? czy nie za bardzo ?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/4/2014 6:12:33 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Okej wielkie dzięki za pomoc . Jeszcze jedno pytanie moge normalnie jesc zeby przytyc ? kurczak w piekarniuku , schabowy z ziemniakami lub mielony z ziemniakami ? czy nie za bardzo ? Jedz zdrowo,unikaj syfiastego żarcia.Jeżeli chcesz widziec jak najlepsze efekty to dieta by się przydała.Chociażby taki zarys czy dostarczasz w ciągu dnia [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/4/2014 6:14:33 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sprzątaczki w swojej "izbie" mają mikrofalówkę :) możesz pomóc kurtki porozwieszać w szatni jeśli macie taki system ew. się dogadać- serio mówię ;) edit. a jak nie mają mikrofalówki to mają na 100% czajnik- kilka kropel wrzątku na ryż i będzie on zjadliwy. A JEŚLI NIE MAJĄ MIKROFALÓWKI- weź jogurt naturalny i polej ryż, a w domu wcześniej [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2014 7:28:22 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki za pomoc. Zamówiłem w aptece olej lniany budwigowy a cena to 34zł za 500ml i to w hurtowni, dlaczego tak drogo skoro na internecie ceny są o wiele niższe? Może te z internetu to jakiś szajs i źle przechowywane :-)) Zmieniony przez - Addamek w dniu 2014-01-13 18:13:16

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2014 6:07:42 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 15

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki za pomoc. Zamówiłem w aptece olej lniany budwigowy a cena to 34zł za 500ml i to w hurtowni, dlaczego tak drogo skoro na internecie ceny są o wiele niższe? Może te z internetu to jakiś szajs i źle przechowywane :-)) Zmieniony przez - Addamek w dniu 2014-01-13 18:13:16 ten olej w aptekach kosztuje 23-24zł za 0,5L, wysylkowo odpada bo to caly [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2014 9:49:15 PM Liczba szacunów: 0