SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zaczęcie na siłowni, masa czy redukcja?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 826

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 68
Witam, od razu proszę mi wybaczyć jeśli temat poruszyłem w złym dziale ale ten wydawał mi się za najbardziej odpowiedni co do poruszonego zapytania.
Otóż, od początku roku 2015 do wakacji zszedłem z dosyć sporej otyłości do nieco już stabilniejszej wagi (124 kg - 99), przy tym ćwiczyłem głównie ćwiczenia fitness, codziennie z jednym dniem przerwy w miesiącu. Teraz kiedy już faktycznie trochę udało mi się zmienić ciało, chciałem je nieco wyrzeźbić, więc zdecydowałem się na siłownie... No i tu pojawia się problem, niestety w tych tematach jestem kompletnie zielony, a patrząc się na moją poprzednią sylwetkę najgorszą zagwozdkę mam co do pytania w temacie, czy zaczęcie masy może negatywnie wpłynąć na moją sylwetkę? Czy powinienem zacząć od redukcji i jak długo powinienem na niej pozostawać?
Daje informacje o mnie w razie pytań:
Wiek 18 lat
Waga 99 kg
Wzrost 184cm.
... I jeszcze dodając małe pytanie dla kogoś kto wiedziałby coś na ten temat, w ten czwartek jadę na drugą sesje tatuażu na dłoni z zewnętrznej strony, czy mógłbym od środy np już zacząć treningi? Pozdrawiam i dziękuje za wszelką pomoc!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 414 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 33775