SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Cześć: 1. WIEK: 34 2. WAGA: 88 3. WZROST: 183 4. WYMIARY: -biceps: 42 -klatka: 115 -udo: 57 -talia: 85 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 7lat 6. DIETA: -białko: 2g/kgmc -węglowodany: 50% z kalorii -tłuszcz: 15% z kalorii 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: kilka cykli opartych na: metka, teść, sustanon, omnadren, prohormony: H-drol, M-drol, Epi. 8. [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 529 Data: 5/31/2014 8:48:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam! Prosiłbym o pomoc w ustaleniu diety. Na początek chciałbym aby ktoś ją ocenił. Ważę 70kg, mierzę 185cm. Śniadanie: Płatki musli cappucino granola 100g mleko 2% 300ml 153 kcal Kcal: 565 B: 56.8 T: 6.2 W: 70.4 Śniadanie II chleb razowy 130g 300kcal szynka z kurczaka 60g 72kcal Serek wiejski 200g 194kcal Kcal: 566 B: 41.4g T: 15.4 W: [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 752 Data: 1/31/2013 6:16:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do poorawki - pomoc

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] tej sałatki. Za godzinke jakiś jogurt owocowy 150g Przed spaniem 24,00:30 Twaróg chudy 250g + odrobine śmietany 12%. Kolacje jem mniej więcej 1,5-2h przed snem. Dziennie pije ok 4-5l wody. Proszę o pomoc, zalezy mi na przybraniu masy mięśniowej. Pracuje nad brzuchem w warunkach domowych. Zmieniony przez - szafi19 w dniu 2013-01-21 23:39:01

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 384 Data: 1/21/2013 11:38:11 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] ktos wie dokladnie co to jest - zaznaczylem miejsce promieniowania bolu. Gdy stoje, siedze nie odczuwam bolu lecz gdy sie poruszam strasznie kuje... Jest mi ktos w stanie pomoc? Prosze nie pisac - "********laj do lekarza", do lekarza nie moge isc z powodow osobistych. Licze na wyrozumialosc z Waszej strony. Zmieniony przez - alekac w dniu [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2620 Data: 6/25/2008 5:10:14 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] klatka, barki, plecy, grzbiet, brzuch, bicepsy, tricepsy, czworogłowe i dwugłowe ud. Interesuje mnie także zapracowane sobie na tarkę na brzuchu. Bardzo proszę o fachową pomoc. Płeć: Mężczyzna Wiek: 17 lat Waga: 74 kg Wzrost: 182 cm Cel treningowy: Zwiększenie siły Staż treningowy na słowni: 7 miesięcy Uprawiane inne [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 590 Data: 5/12/2010 1:43:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc w ukladaniu treningu

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] czesto tak ze dobrze sie przyswajaja. Za odzywki sie jeszcze nie bralem, poza tym ze mam za soba jeden cykl na kreatynie, ktory przyniosl efekty jedynie w postaci przysostu sily. Trenuje 4 razy w tygodniu, jednak ukladajac trening mozecie pominac nogi poniewaz znalazlem cwiczenia ktore ladnie na te partie miesni dzialaja. z gory dzieki za pomoc !

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 696 Data: 8/27/2005 12:26:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze suplementów na cykl masowy.

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] się właśnie w diecie. Wiek 23 lata Wzrost 168cm Waga 71kg Trochę czytalem i myśle, że jestem mezomorfikiem. Tak, więc dostalem również plan suplementacji i potrzebuje pomocy w doborze konkretnych suplementów, koszt miesięczny to 400zł (wiadomo jak jest czegoś więcej to kupię od razu i będzie np na 2-3 miesiące tylko żeby wychodziło to [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1225 Data: 9/8/2016 3:57:03 PM Liczba szacunów: 1
  • Prośba o pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] w odpowiedziach - bo juz nie jedno tu widziałem jako niezarejestrowany user :)))) W nadmiarze informacji i sposobów redukcji juz sam sie pogubilem i chcialbym Was prosic o pomoc i porade!! Na poczatek mam 27l wzrost 186 i 105kg wagi.. Chodzilem przed 4 miesiace na silke ale...teraz mialem 3 miesiace przerwy i znow zaczynam.. moj cel to glownie [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 769 Data: 5/12/2005 1:54:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój plan, - ocena, krytyka, pomoc, korekta

    Temat
    Trening dla początkujących

    zrobilem sobie swoj plan wzorujac sie na poprzednikach. prosze o ocene i korekte. przysiad ze sztanga 12/10/8/4 rozklad kilogramow 30/32/34/38 wyciskanie 12/10/8/4 38/40/42/46 wioslowanie 12/10/8/4 30/32/34/38 wyciskanie hantli 12/12 8/10 [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 773 Data: 3/23/2009 9:43:55 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] 100 -martwy ciąg: 140 -przysiad: 80 Posiadam takie oto dobra TRENABOL 150MG / 20X1ML BRITISH DRAGON ENAN 250MG / 20X1ML MALAY TIGER ENAN 300MG / 1X10ML INTERNATIONAL PHARMACEUYICALS DANABOL 10MG / 2X100 TABS GENETICS LAB PROP 100MG / 1X10 ML GENETICS LAB Chciałbym z tego użyć tylko tren/enan250/DANABOL Jak to mądrze rozpisać?? Proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2618 Data: 3/2/2015 10:35:21 PM Liczba szacunów: 1
  • Trening na redukcje (POMOC)

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam przed chwilą opracowałem plan na redukcje czy ktoś może powiedzieć mi czy jest dobry? Pierwszy dzień: Klatka piersiowa + Triceps Klatka piersiowa Wyciskanie sztangi w leżeniu ławce poziomej 3 serie (12,10,8 powtórzeń) Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej – głową w górę 3 serie (12,10,8 powtórzeń) Rozpiętki na ławce poziomej [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 433 Data: 1/10/2016 12:09:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc w doborze pierwszego spalacza

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Prosze kogos doświadczonego o pomoc w wyborze dobrego spalacza. Nigdy przedtem nie bralem zadnego spalacza wiec bedzie to moj pierwszy, ale jednoczesnie nie chce zmarnowac czasu na cos slabego lub cos co ma nikłe działanie. Czas ma tutaj dla mnie istotne znaczenie bo za półtora miesiaca się żenie i za miesiąc wybór garnituru wiec te 3 [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 637 Data: 5/8/2013 12:55:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Cwicze 3 miesiace i co teraz Prosze o pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Siemka :] jestem Aciu mam 19 lat 182 wzrostu 77kg cwicze na silce 3 miechy z groszami tzn na silce mam u siebie w domy troche sprzetu a mianowicie lawke sztangielki i sztange i tam modlitewnik jakis ruski :D bicek mi urosl okolo 1,5 cm i wydaje mi sie ze czas na zmiany bo to co robie to jest za malo dotychczas cwiczylem tak Pon sroda pt lub [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1910 Data: 11/13/2007 7:25:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam .chciałbym sie zapytac czy jest sens brac jeszcze HCG gdyż od ostatniego strzału sustanolu minęło juz 4 tygodnie i czy wziasc teraz ino clomid . A moj cykl to był 15 amp. sustanolu i 10 amp. winstrolu . Płeć: Mężczyzna Wiek: 23 Waga: 74 Wzrost: 170 Obwód klatki: - Obwód ramienia: - Obwód talii: - Obwód uda: - Obwód łydki: [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 720 Data: 4/30/2009 1:20:25 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] prop+tren. Propa na pewno nie dostałem fejka, bo czułem jego działanie. A tren to już w ogóle wymiatał. Nie piszcie, ze wszedłem na tren za wcześnie, bo sam wiem o tym bardzo dobrze. Człowiek uczy się na błędach jak to mówią... Proszę o pomoc. 5000 HCG, tamoksifen, coś jeszcze dorzucić? Proszę też o rozpisanie HCG. Jak wbijać? 1000 j co 3 dni?

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2647 Data: 2/28/2015 6:26:15 PM Liczba szacunów: 1
  • Zmiana treningu proszę o pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam Chciałem zmienić trening , którym jadę już 3 miechy. Pojawił się mały zastój więc zrobiłem okres regeneracji i chcę zmienić plan. Może doradzicie jaką inna kombinacje połączeń zrobić itp. Do tej pory wyglądał tak Poniedziałek Klata, triceps Wyciskanie na płaskiej 4 serie 12,10,8,6 Wyciskanie skos 4 serie 12,10,8,6 Rozpieki 3 serie po 12powt [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 721 Data: 5/19/2013 11:09:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc dla początkującego

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witajcie, Jestem nowy... Chciałbym prosić o poradę ... Czytam to forum od około 3 miesięcy... Ćwiczę od 6 miesięcy. Dziś dokonałem zakupu Nitrobolonu II jest to 550 g , obliczyłem , że starczy mi na około 1,5 miesiąca... Dokupić nic nie mogę ponieważ nie pozwala mi na to budżet , chciałbym abyście mi poradzili jakie ćwiczenia robić. Mam dylemat. [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 789 Data: 11/12/2011 11:42:14 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] W jednym sklepie powiedziano mi zebym brał 4 tygodnie, potem 4 tyg przerwy i znowu 4 tygodnie brania. W innym to samo tylko zamaist 4 tygodni kazali brać dwa. Co ja mam robic ;]?? Pomóżcie!!! Kreatyne biotre na czczo, p otreningu, i przed treningiem (4 caps. w kazdej porcjii po 1250 mg jabąłczanu w kazdym caps.). Pozdrawiam i proszę o pomoc!

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2772 Data: 4/23/2007 11:47:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc w diecie deficytowej.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] jako technik informatyk. Treningi uprawiam od ok. 18 do ok. 20/21 i jest on dosyć intensywny jeśli chodzi o wysiłek. Przed treningiem szkoła od ok. 8 do ok. 15 a, wieczorami siedzę przy komputerze do ok. 23. Uczuleń brak. Jedyne czego nie lubię to cynamon który przy diecie deficytowej raczej nie wchodzi w grę. Z góry dziękuje za wszelką pomoc.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 637 Data: 1/18/2015 10:59:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie pomoc

    Temat
    Doping

    1. WIEK: 24 2. WAGA: 91 3. WZROST: 170 4. WYMIARY: -biceps: 45 -klatka: -udo: -talia: 87 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 2,5 6. DIETA: -białko: 300/350 -węglowoday: ok 550 -tłuszcz: 150 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: metka , wino , prop , susta , enan , master , mix 8. TRENING: 6 x w tygodniu 9. CEL CYKLU: masa w miare czystej jakosci [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 702 Data: 4/5/2016 2:41:24 PM Liczba szacunów: 0