SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • KORZONKI !

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] brzucha! nie moge sie nawet lezac obrucic na drugi bok! ani wstac ani usiasc! silny skurczowy bol w dolnej czesci kregoslupa promieniujacy na posladki ale odczuwalny na calym ciele potrafi sparalizowac tak ze mozna upascna twarz nie lapiac sie czegos! morzecie jakos pomoc!? siedze teraz w fotelu i chyba juz z tad nie wstane!!! nie dam rady!

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/15/2008 2:08:05 AM Liczba szacunów: 0
  • LION...Jeść czy nie jeść?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] bo wiecej nie potrzebuje,w ciagu dnia nie dopada mnie uczucie głodu,organizm przyzwyczaił sie ze o stałych porach dostaje jedzenie i własnie o tych okreslonych godzinach sie tego domaga.Gdyby nie bark okresu to niczym bym sie nie martwiła,ale niepokoi mnie to.Skoro powinnam wiecej jesc to jakie posiłki moge dodac i gdzie?.Będe wdzieczna za pomoc

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 17794 Data: 10/26/2005 2:50:08 PM Liczba szacunów: 0
  • LION...Jeść czy nie jeść?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] sie tego domaga.Gdyby nie bark okresu to niczym bym sie nie martwiła,ale niepokoi mnie to.Skoro powinnam wiecej jesc to jakie posiłki moge dodac i gdzie?.Będe wdzieczna za pomoc to że organizm się nie domaga to jest spowodowane udziałem ciał ketonowych bo spożywasz bardzo mało węglowodanów, jak widzisz twój organizm ogranicza co może aby [...]

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 17794 Data: 10/26/2005 3:39:50 PM Liczba szacunów: 0
  • LION...Jeść czy nie jeść?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok dzięki Rothen za pomoc. Do szkoły będę brała jabłko i dwie kromki chleba ciemnego,poobserwuje organizm i zobaczymy.Reszta zostanie bez zmian.Rothen dobrze rozumiem? chodzi Ci o to ze efekt jojo nastąpi gdy rozkręce metabolizm a to spowoduje "rzucanie sie na jedzenie"? Mysle ze takie rzucanie i pochłanianie mi nie grozi bo ja trzymam [...]

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 17794 Data: 10/26/2005 4:27:03 PM Liczba szacunów: 0
  • LION...Jeść czy nie jeść?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] będziesz starsza to z pewnością będziesz żałowała że zmarnowałaś lata młodości...no chyba że uważąsz że jest z tobą normalnie... DORCIUS zawsze możesz się do mnie zwrócić o pomoc w czym chcesz...nawet możemy porozmawiać na gg 3909436 bo pewnie rozmowy ci się przydadzą, na forum też oczywiscie pytaj pozdrawiam i trzymam kciuki za ciebie

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 17794 Data: 10/30/2005 8:35:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Za rok będę robił masę, póki co redukcja ;)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] domknąć bilans aby wypełnił lukę po uciętych produktach? Tłuszczami? W jakiej formie? PRzyznam szczerze, że zaczyna mnie to wkręcać już na maksa (gotowanie,dieta,układanie posiłków) Z tym, że jeszcze mam trochę zbyt małą wiedzę, aby niektóre czynności wykonywać odruchowo ale mam nadzieję, że to przyjdzie z czasem. Dzięki Panowie za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 976 Data: 9/12/2013 8:58:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena diety redukcyjnej LOW CARB

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] 150g i mieso w II i III posilku, ktore zjadam w szkole. 100g piersi po ugotowaniu to 65g, ja bede dawac 50g. Liczylem wychodzi srednio 5-6g białka mniej x2 posilki to 12g. To juz styknie ;) dorzucilem pestki dyni, orzechy i urozmaicilem warzywa. Dzieki za pomoc Panowie, Szprota juz Ci przyznalem soga, Nick - do Ciebie tez leci ;) trzymajcie sie

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1181 Data: 3/30/2013 1:55:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Czy Siłownia ma wpływ na Trądzik ??

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] - stres - niewlasciwa dieta - leki - oleje mineralne - tluste kosmetyki do pielegnacji twarzy - plyny po goleniu na bazie alkoholu - wbrew opiniom ze alkohol wysusza , dlatego ze dodatkowo podraznia - nadmierna ilosc slonca , ciapla Zastanow sie , ktora z tych przyczyn moze miec wplyw, a potem moze uda nam sie pomoc rozwiazac problem

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2006 2:43:55 AM Liczba szacunów: 0
  • [ACT] Poczatkujacy - kilka pytan

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jeszcze raz dzieki za pomoc.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1424 Data: 8/23/2005 12:42:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Siniaki i bol po zastrzykach.

    Post
    Doping

    [...] Zastrzyk i samo wkucie zupelnie bezbolesne (oprucz wpadki). Teraz bede robil na zmiane w uda i poslady wiec nie bedzie w nic czesciej niz 1raz na tydzien. Podsumowujac jesli ktos sie boji uda to nie ma czego... Miejsce zdecydowanie lepsze niz psladek i przy tym bardzo wygodne jesli kujesz sie samemu. Dzieki za pomoc koledzy zamknijmy temat.

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 18929 Data: 6/15/2007 4:55:42 PM Liczba szacunów: 0
  • jest ok?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przepraszam ale ty czasem co chwile niezakladasz tematow o planie i poprawe go? czy mi sie juz cos z glowa po...... xD że kto ?? że ja ?? Ja wstawiam plan jak niejestem jego pewnien, zawsze powinien ktoś go skomentować, a jak w miarę możliwośći mogę pomóc to pomagam. Zmieniony przez - BączAs w dniu 2008-09-03 22:51:24

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 873 Data: 9/3/2008 10:51:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Siniaki i bol po zastrzykach.

    Post
    Doping

    Nie no nie tylko po to chciałem pomoc bo akurat na ten temat trochę wiem bo na resztę pytań to sam potrzebuje odpowiedzi.Masakra dzisiaj koleś powiedział że wbił sobie w klatę 2 strzały deki to jest dopiero surwiwal:)

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 18928 Data: 2/4/2008 11:45:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o urozmaicenie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wypisałeś w swojej diecie praktycznie wszystkie składniki z 12 grup żywieniowych więc nie wydaje mi się ona sztywna, gdybyś napisał kurczak ryż kurczak ryż kurczak... to bym powiedział że jest jak to ująłeś sztywna "sztywna" W sumie brak w niej strączkowych suchych, poza tym jeżeli uważasz że coś ci się przejada wymieniaj produkty w obrębie danej [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 516 Data: 2/2/2013 12:24:18 AM Liczba szacunów: 0
  • FOTKI i WIADOMOŚCI o NAS ŚLĄZAKACH

    Post
    Informator ŚLĄSKI

    no tak jakos wyszlo ze mam moze w czyms pomoc ?

    Odpowiedzi: 212 Ilość wyświetleń: 13389 Data: 7/20/2006 7:31:01 PM Liczba szacunów: 0
  • żelazo

    Post
    Trening w domu

    [...] próchnicę..)-nie bardzo umiem sobie wyobrazić... Sok z buraków już mi uszami wychodzi(hehe, moja mama była ostatnio w makro i kupiła kilka zgrzewek ), ale , ehh, czego się nie robi dla zdrowia Dzieki za pomoc:), czekam jescze czy Biniu coś powie odkrywczego-tymczasem sog dla Missy-o tej herbacie to nie wiedziałam, a piję ją wiadrami smoczek

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 14352 Data: 6/21/2002 6:31:23 PM Liczba szacunów: 0
  • żelazo

    Post
    Trening w domu

    [...] nie gotowac !!!) Po ok. 3 miesiacach gwarantuje powrot zawartosci zelaza do normy. Naprawde, prosze sprobuj. Mi pomoglo to w dziecinstwie. PO prostu jest to powolna i bezpieczna regulacja. Przepraszam za zbyt dlugasny wywod, ale chcialem pomoc. Zreszta gdybym chcial wypowiedziec sie w pelni nastukalbym z 5 stron. Pozdrawiam i zycze zdrowia. Seba

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 14352 Data: 3/12/2003 9:44:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Wakacje- dobry czas by zacząć.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Przez tydzień zobaczę tą wersje bez arbuza i w ogóle. Jak będę chodził glodny czy coś to pozmieniam i efekty jakie będą. Dzięki za pomoc :) A co do treningu, to na siłowni trener mi ułożył przez pierwsze 6 tygodni trening obwodowy.

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 1451 Data: 7/4/2012 9:29:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenie na łydki, pytanie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ujemny myślisz że jakaś książka "złoty lek" Ci pomoże? Myslisz że zrobienie większej ilośći powtórzeń nie wejdzie na mase? Mylisz się! Większa ilość włókien jest zaangażowana i też jest przyrost! Ale każdy jest inny więc na każdego co innego działa! Może Ty akurat pobudzisz łydke 15-20 powtórzeniami! To dlaczego nie robisz na kaltke 5-6 [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/26/2006 10:15:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Split 4dniowy na mase + suplementacja do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra to w takim razie dzieki za pomoc Tomasz jak będę miał jakieś pytanie bede gógł napisać Ci priv?:) Sog leci

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 1485 Data: 7/4/2011 9:15:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] 40 latek to juz nie przelewki dobrze rozgrzane mięsnie to podstawa a to mi daja rozpietki rozciagaja i rozgrzewaja klatkę. Rozumiem że reszta ok???????????????? Dziekuje za pomoc i zainteresowanie. Dałbym sogacza ale moje poprzednie konto jest zablokowane i już nigdy nie wykupię tu abona. Bo to kradziez człek wykupuje abona na pare miechów a [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1326 Data: 5/8/2007 5:34:13 PM Liczba szacunów: 0