SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • [...] jest jego jedyną bronią. Papierowy tygrys. Jego kolejne zwycięstwa będą tak naprawdę ustawkami, ku chwale KSW i Polsatu. Bo jak nazwać jego poprzednią walkę ? Gdyby nie pomoc sędziów i dwurundowy dystans, to wygrałby Japończyk, który nawet niespecjalnie atakował. Nie mogę pojąć dlaczego nie można napisać o czym się myśli. Jak 100 fanatyków [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/23/2010 12:41:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok to w poniedzialek zrobie tak jak napisalem i zobacze jak pojdzie,brzuch wyrzucam... To na martwy ciag tez bede musial dorzucic kilogramow gdzies do 80-85 jak zrobilem 140kgx1... Dzieki za pomoc i wskazowki,czlowiek sie cale zycie musi uczyc hehehe...

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 7921 Data: 4/24/2009 10:16:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Glukosamina, powinna pomoc. Przynajmniej takie zadanie ma spelnic... Zmieniony przez - bolek1970 w dniu 2009-04-28 20:51:16

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 7921 Data: 4/28/2009 8:51:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzieki za pomoc a wiec plan wyglada teraz tak: Rozgrzewka 1. Bieg w miejscu 3 minuty, w trakcie biegu krążenie ramion w przód i w tył po 15 razy. 2. Stanie w rozkroku ramiona w góre, skłony tułowa w przód i w tył z pogłębieniem po 15 razy. 3. Stanie w rozkroku ramiona na biodra, naprzemianstronne skłony tułowi w bok 15 razy. 4. Stanie w rozkroku, [...]

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 7921 Data: 6/7/2009 9:33:03 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] tez nie pracują w pp, są i inne pomniejsze elementy, ktore nawet moga oddzialywac na plus- jak lepsze rozgrzanie obręczy barkowych, ponadto w tym ćw. zawsze jest wydatnia pomoc nog, więc tutaj zawsze latwiej można sobie poradzić i ogólnie doprowadzic trening do podobnej jakości. uginanie -faktycznie- może być lepiej po ciagach- bo choc jest to [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2085 Data: 6/21/2010 8:37:00 PM Liczba szacunów: 0
  • JULIA35

    Post
    Ladies SFD

    DZIEN 7 Dzis mija tydzien od kiedy zaczelam trening dla zielonych .Przyznam ,ze ten tydzien byl troche zakrecony.Probowlam pracowac nad technika proszac ostatni raz o pomoc (bo wczesniej jej zaplacilam wiec winna mi jeszcze byla jeden trening)moja nieprofesjonalana trenerke.Owa trenerka niekompetentnie,niechetnie,objetnie pokazala mi trening dla [...]

    Odpowiedzi: 1143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/12/2015 10:33:47 PM Liczba szacunów: 0
  • JULIA35

    Post
    Ladies SFD

    Dziekuje markotko i tobie za pomoc,jestes kochana

    Odpowiedzi: 1143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/4/2015 11:07:44 AM Liczba szacunów: 0
  • JULIA35

    Post
    Ladies SFD

    [...] problemu. .Masz racje ....piwo to tez procenty.Powiedzialam tak gdyz piwo mialo byc symboliczne dla towarzystwa.No ale jesli mam problem to najlepiej uniknac jakichkolwiek procentow.Pozatym mozna sie dobrze bawic z soczkiem w reku.Tak .....zdanie sobie sprawe ze pomoc psychologa bedzie mi potrzena .Mam caly czas kontakt ze swoja psycholozka.

    Odpowiedzi: 1143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/21/2015 1:28:30 PM Liczba szacunów: 0
  • JULIA35

    Post
    Ladies SFD

    A dlaczego chcesz zastąpić? Bo to istotne. To ćwiczenie możesz zrobić na "maszynie" ale też na wyciągu który jest praktycznie w każdej siłowni. Jeśli nie masz możliwości zrobienia ich to myślę że wiosło sztangą w pierwszej kolejności. Po prostu na jednej silowni nie ma tego urzadzenia a na drugiej jest(chodze na dwie silownie).Dziekuje za pomoc

    Odpowiedzi: 1143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/5/2015 4:19:07 PM Liczba szacunów: 0
  • JULIA35

    Post
    Ladies SFD

    [...] jak powinna wygladac kobieta.(zaprogramowany przez moja mame).Moja swiadomosc walczy ,nie poddaje sie i czasem mi podsuwa mysli typu"rzuc to ,wez sie za diete 1500 kalorii,cwiczenia Chodakowskiej i bedziesz chudla".Ja Jednak sie bronie,wy dajejecie mi Wielkie wsparcie,pomoc,wiedze i w chwilach zwatpiwnia przypominam sobie to wszsytko.Dziekuje};-)

    Odpowiedzi: 1143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2015 11:44:39 AM Liczba szacunów: 1
  • JULIA35

    Post
    Ladies SFD

    [...] nóg- ok 11. Uginanie nóg- ok Ale elaborat wyszedł. Mam nadzieję że uwagi są czytelne i poprawne. :D Zmieniony przez - paula.cw w dniu 2015-11-05 11:49:56 Dziekuje Paula za pomoc. Tak myslalam ze ta suwandi a Smitha jest jakas nie tego....malo naturalna.Przezuce sie na klasyczne przysiady ktore bardziej lubie.Pompki wiem ,ze sa cienkie.Zawsze [...]

    Odpowiedzi: 1143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/5/2015 9:57:07 PM Liczba szacunów: 0
  • JULIA35

    Post
    Ladies SFD

    [...] sztangi za każdym razem (możesz sobie podłożyć coś pod sztangę - jakieś piramidki z obciążeń) - mam wrażenie, że tam jest zdecydowanie za mało kg żeby ten MC jakoś zadziałał Zmieniony przez - Ghorta w dniu 2015-11-05 22:37:07 Czyli powinnam odrywac stopy rozumiem. Wiem ze jest za malo kg,poprawie technike i dowale wiecej. Dziekuje za pomoc;-)

    Odpowiedzi: 1143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/6/2015 9:05:28 AM Liczba szacunów: 0
  • JULIA35

    Post
    Ladies SFD

    [...] Miska: Sniadanie:4 jaka,50 g makrelii,olej kokosowy Obiad:kasza,kielbasa smazona na oleju kokosowym(miala dosc dobry sklad ,kupilam w Polsce), Kolacja:chleb orkiszowy,maslo,dwa plasterki sera zoltego Jeszcze mi nie przeszlo jesli chodzi o trenerka i mc.Nadal prosze was o pomoc dziewczyny. Zmieniony przez - Julia34 w dniu 2015-11-15 21:43:24

    Odpowiedzi: 1143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/15/2015 9:42:04 PM Liczba szacunów: 0
  • JULIA35

    Post
    Ladies SFD

    Julia - zajrzyj na ostatnie strony do dziennika prin. Ona też tam ma problemy z martwym. Obejrzyj filmiki z wykonania, poczytaj komentarze. Powinno pomóc choć trochę.

    Odpowiedzi: 1143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/16/2015 10:19:51 AM Liczba szacunów: 0
  • JULIA35

    Post
    Ladies SFD

    [...] juz nie wiem,zglupialam bo martwi ciag oznacza odkladanie na podloge(martwy punkt).To masz super mocne nogi skoro jezdzisz juz dwa lata.Pozazdroscic Corum dziekuje za checi,pomoc.Wiesz ja mam w czw spotkanie na 10 min z ta fladra i jestem ciekawa co za martwy ciag mi ona pokaze tym razem.Musze sie do tego czasu doksztalcic zeby znowu nie dac sie [...]

    Odpowiedzi: 1143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/16/2015 10:47:57 AM Liczba szacunów: 0
  • JULIA35

    Post
    Ladies SFD

    Ja nie bardzo wiem dlaczego trenowanie rak (tzn co dokladnie bicek czy jak bo ramioba to bicek i tricek, a reszta to barki) na maszynach ma Ci w czyms wyjatkowo pomoc, nie mowisc , ze wyrobi zle nawyki ruchowe jezeli nie wiesz o co chodzi. I przepraszam ktore to urzadzenia? Na silowni jest serio jedna para hantli??? Nie ma bramy z kablami? NIGDY [...]

    Odpowiedzi: 1143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/2/2015 9:02:03 AM Liczba szacunów: 0
  • JULIA35

    Post
    Ladies SFD

    Ja nie bardzo wiem dlaczego trenowanie rak (tzn co dokladnie bicek czy jak bo ramioba to bicek i tricek, a reszta to barki) na maszynach ma Ci w czyms wyjatkowo pomoc, nie mowisc , ze wyrobi zle nawyki ruchowe jezeli nie wiesz o co chodzi. I przepraszam ktore to urzadzenia? Na silowni jest serio jedna para hantli??? Nie ma bramy z kablami? NIGDY [...]

    Odpowiedzi: 1143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/2/2015 10:00:46 AM Liczba szacunów: 0
  • JULIA35

    Post
    Ladies SFD

    Dziekuje kochane za wielka pomoc.DziekujeTetszerii,Ghorta,Paula,Blue .Teraz musze tylko znalesc czas by poskladac wiadomosci i je zrealizowac. A co u mnie....brak czasu nawet na sen.Siedze w pracy bo tu przed swietami salon peka od roboty.Wczoraj padlam o 20.00 .Bol glowy byl sygnalem ze potrzebuje snu.Ale ale...miska super.Nie licze bo nie mam [...]

    Odpowiedzi: 1143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/4/2015 10:13:22 AM Liczba szacunów: 0
  • JULIA35

    Post
    Ladies SFD

    [...] raz od 20 lat bede wolna od rekucji.Boze nie wierze .....bede moze miec wiecej energii na trening,na zycie.....Moje cialo potrzebuje miesni tak jak ryba wody.Ostatni raz mialam miesnie 20 lat temu.Boze to takie straszne .Moze narosdze sie na nowo.....dziekuje kazdej z was za pomoc. Zmieniony przez - Julia34 w dniu 2016-01-13 20:22:54

    Odpowiedzi: 1143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2016 8:22:10 PM Liczba szacunów: 0
  • JULIA35

    Post
    Ladies SFD

    [...] raz od 20 lat bede wolna od rekucji.Boze nie wierze .....bede moze miec wiecej energii na trening,na zycie.....Moje cialo potrzebuje miesni tak jak ryba wody.Ostatni raz mialam miesnie 20 lat temu.Boze to takie straszne .Moze narosdze sie na nowo.....dziekuje kazdej z was za pomoc. Zmieniony przez - Julia34 w dniu 2016-01-13 20:22:54 8-)

    Odpowiedzi: 1143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2016 9:16:05 PM Liczba szacunów: 0