SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • DO KASACJI lub PRZENIESIENIA do TwDW!

    Post
    Trening dla początkujących

    samym jedzeniem też nie zrobię mięśni, dlatego poprosiłem o pomoc w doborze ćwiczeń.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 718 Data: 12/13/2011 1:36:17 PM Liczba szacunów: 0
  • split 2x tygodniowo - ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    sorki za takie banalne pytaie ale wykroki to wiem, a zuraw to jest "dzien dobry" ?? juz znalazlem zurawia.... ok dzieki za pomoc Zmieniony przez - lolek768 w dniu 2009-05-29 21:40:22

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2177 Data: 5/29/2009 8:35:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Szatnia

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Jak już rozgrzebałeś to Ci chociaż spróbuję pomóc masz tu filmik : http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Nd-U33fKwh8

    Odpowiedzi: 437 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/3/2013 9:38:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Moje HST - HST912 s. 5 - BLOG

    Post
    Trening w domu

    pomoc w zrozumieniu czegos ??:D

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 11676 Data: 10/20/2004 3:04:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Węzły chłonne

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ok dzieki za pomoc i rade.pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/3/2008 6:25:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Węzły chłonne

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Wezel sie zmniejszyl o jakies 60-70 %. Dzis koncze brac antybiotyki. Badania krwi w normie, OB 5, inne badania juz bardziej pod chlonniaka tez ok, zdjecie RTG nie wykazalo innych zmian. Jesli nie zniknie w ciagu kilku tygodni bede go usowal. Nie bojcie sie isc do lekarza. Po to jest by wam pomoc

    Odpowiedzi: 158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/27/2008 5:48:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Hilde /dziennik treningowy/

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] wprowadzenia w technikę martwego ciągu . Trener owszem moze coś pokazać ale niekoniecznie musi się na tym znać lepiej niz Ty. U mnie w UK na siłowni gdybym liczył na pomoc trenera to bym się przeliczył . Pooglądaj na YT albo w dziennikach w których przecież często gościsz jak robią to inni bardziej wprawieni . Cwiczenie jak najbardziej [...]

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 3375 Data: 8/19/2010 10:06:10 PM Liczba szacunów: 0
  • ZARZUT przed MARTWYM

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jak wasze rpzemyślenai maja sie do trenowania w celach wzrostu amsy mieśniowej? na ogół trenuje do upadku, tzn. momentu kiedy nie mogę wykonać samodzielnei technicznei powt. wtedy albo pomoc albo oszukanie. chetnie podyskutuje i zastosuję zmiany w praktyce..bo czemu nie? trening ma dawać przyjemnosć i relaks.. zdr.

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 11439 Data: 11/5/2006 5:36:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja pierwsza dieta do sprawdzenia;]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Naprawde wszystko jest swietnie:D czy nikt nie moze pomoc??

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1532 Data: 5/4/2006 8:07:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do korekty

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie no, nie zaproponowałeś nienormalnego hehee, tylko wolę coś tego typu własnie. Jeżeli serio nie dam rady z takim połączeniem, to napiszę to tutaj, przeproszę Cię i zwróce honor, poprosze o inny split. Mam nadzieje, ze tak nie bedzie, no ale pozyjemy zobaczymy. I oczywiscie dziekuje za pomoc, pozdrawiam :)))

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1312 Data: 8/20/2014 10:20:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Zbicie wagi u memłaczka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] moja to ciągle by tylko mnie wyciągała na lody. Ciągle podjada sobie w nocy ;D ale za to ją kocham. Ciągle słyszę, że ona musi schudnąć itd, zawsze oferuje jej swoją pomoc, że może ze mną na siłownię zacząć chodzić ale no, jakiś do tej pory nie udało mi się jej zmotywować. Wracając do tematu, trochę odnoszę wrażenie, czytając posty [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2157 Data: 8/14/2018 6:05:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Ankieta na temat HST - zapraszam.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    heh wiem co to efka, ale przeciez jest tez skladnikiem syropów na kaszel, no nic niedozwolona to niedozwolona, ale nie wiem czy zrezyguje z niej pozdro, jeszcze raz dzieki za pomoc i zainteresowanie

    Odpowiedzi: 377 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/9/2004 9:51:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Ankieta na temat HST - zapraszam.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    to ja bym musial znac wiecej szczoglow aby pomoc HST to zasady wzrostu i mozmesz je dowolnie naginac np ja obecnie mam malo czasu i wykorzystuje treningi dzielone po 15 min rano i wieczor 4* w tygodniu cialo cwicze miesnie rosna a CUN nie przemecza sie i mam duzo czasu dla siebie i Rodziny strona jes u infomatyka ciagle dzis walczy z mqsql [...]

    Odpowiedzi: 377 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/23/2005 7:32:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Ankieta na temat HST - zapraszam.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Czyli radzisz mi robić negatywy.Dzieki za pomoc:)Ty robiłeś ten cykl??

    Odpowiedzi: 377 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/29/2007 6:59:10 PM Liczba szacunów: 0
  • plan do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 525 Data: 2/12/2010 1:10:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc z ustaleniem zapotrzebowania na kalorie i makroskładniki.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    89 g białka to jakby 2 kostki twarogu, zjadasz 2 kostki i szlus, jesteś nasycony> Białko jak białko, wpc w zupełności wystarczy, te różnice w makro między wpc i wpi są moim zdaniem dobre dla prosów a nie dla zwykłych człowieczków. Moim zdaniem poczytaj o low carb: posiłki smaczne, sycące, proste w przygotowaniu i szybkie w zjedzeniu, dodatkowo [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 230 Data: 8/3/2019 6:18:38 PM Liczba szacunów: 0
  • --=== DIETA DO OCENKI PLZ :) ===--

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    k olac ziemniaki juz ktoras osoba to mowi, thx za pomoc - jak ktos by cos jeszcze znalazl to korekta mile widziana param pam pam

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 994 Data: 12/14/2005 7:25:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Test suplementów Aminostar !! styczeń - luty

    Post
    Aminostar

    Ok, dzięki za pomoc. A co do samego spożywania, to też tak robiłem z innym BCAA, że prosto do ust i zapijałem wodą, ale hehe miało trochę lepszy smak niż to Ale przyzwyczaję się. Cenowo właśnie dobrze wychodzi w porównaniu z innymi i ma lepszy skład tzn. więcej L-leucyny, bo stosunek jest 4:1:1 a w innych 2:1:1

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 10184 Data: 1/24/2011 11:32:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do sprawdzenia...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Z treningiem pleców jest problem bo najważniejsze jest czucie mięśniowe a ciężko wyczuć mięsień, którego nie widzimy podczas ćwiczenia. Tak więc podstawą jest trzymanie w napięciu pleców podczas wykonywania każdego ćwiczenia na plecy. Najważniejsza jest faza negatywna przy ćwiczeniu pleców, im wolniej opuszczasz tym lepiej pracują Twoje plecy. [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1681 Data: 12/24/2010 7:54:20 PM Liczba szacunów: 0
  • przesilenie wiosenne

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    [...] o swoim zyciu i tym co bedzie w nim robil. Zalozenie innego forum to decyzja chlopakow i nikt im nie zabroni robic tego czego chca. Dodam ze pojde tam gdzie bedzie lepiej , gdzie jest klimat, wiedza oraz pomoc. Tam gdzie sam bede mogl sie rozwijac, poszerzac swoja wiedze. Zycze chlopakom powodzenia. I dodam nie ma ludzi niezastapionych!!!

    Odpowiedzi: 466 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/9/2007 12:20:29 PM Liczba szacunów: 0