SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Po trzech dniach namawiania kolesia zeby zrezygnował z koksu (mimo iz on doszedł do wniosku ze i tak wezmie, bo 50 tab. mu nie zaszkodzi) doszedłem do wniosku ze i tak jest to rzucanie grochem o ścianę. Postanowiłem więc pomóc mu chociaz w zywieniu. Oto text naszej rozmowy. XXX (15:51) siema XXX (15:51) mam pytanie jeszcze jedno XXX (15:51) ok [...]

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 9371 Data: 1/30/2003 4:17:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Prawda jest taka że jak ktoś chce wziąć to i tak weźmie bez względu na to co się do niego mówi (chyba ja tu jestem przykładem w tym przypadku) tyle że ja dopiero przy tym cyklu zacząłem się czymać diety (bo wcześniej nie miałem raczej pojęcia o żarciu) i też myślałem że wystarczy dużo jeść (czegokolwiek) gdybym podczas tego cyklu na 300 mietach [...]

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 9371 Data: 1/30/2003 4:32:24 PM Liczba szacunów: 0
  • *** KOLCZYK W PĘPKU ***

    Post
    Zdrowie i Uroda

    zrobilam sobie wczoraj kolczyk w pepku i strasznie mnie boli ze doslownie ledwo sie zginam, siadam itp czy ktos moze mi powiedziec czym moge to smarowac lub przemywac???? bylabym wdzieczna za pomoc bo nie wiem co robic

    Odpowiedzi: 1263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/16/2004 11:39:19 AM Liczba szacunów: 0
  • *** KOLCZYK W PĘPKU ***

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Siemka...Czy jest tu ktos kto moshe mi pomoc?? Nie ffiem ale chiba mi nikt nie pomoshe ...Bo ja bardzo bym ciala miec kolczyka w pepku, no ale jest jeden problem...Bo ja mam pepek wypukly znaczy taki troszke odstajacy nie taq baardzo tylko troschke Jak go przekluc? Czy moshe specjalisci moga przekluc kazdy rodzaj pepka? Nie cem tego marnowac bo [...]

    Odpowiedzi: 1263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2004 1:59:38 PM Liczba szacunów: 0
  • *** KOLCZYK W PĘPKU ***

    Post
    Zdrowie i Uroda

    No fajne A na jakich stronkach szukash?? I so przydala sie moja pomoc??

    Odpowiedzi: 1263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2004 10:41:22 AM Liczba szacunów: 0
  • *** KOLCZYK W PĘPKU ***

    Post
    Zdrowie i Uroda

    mam wielka prosbe..czy ktos moglby mi pomoc znalezc dobry salon body piercingu w poznaniu..? mam zamiar przekluc sobie pepek a nie chce ryzykowac zdrowia w byle jakich salonach... prosze o konkretne miejsca i ceny.. z gory dzieki

    Odpowiedzi: 1263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/15/2005 6:45:46 PM Liczba szacunów: 0
  • *** KOLCZYK W PĘPKU ***

    Post
    Zdrowie i Uroda

    no właśnie , ale dlaczego nie można sie opalać?? przeciez słonce leczy...wysusza i w ogole wiec powinno pomoc w zagojweniu sie rani, nie rozumiem...;-(

    Odpowiedzi: 1263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/5/2005 4:58:54 PM Liczba szacunów: 0
  • *** KOLCZYK W PĘPKU ***

    Post
    Zdrowie i Uroda

    A moze jednak sprobujesz Tribiotic?? Jeste na bazie antybiotyku wiec powinno pomoc. Mi sie w miare szybko zagoilo jak nim smarowalam. A nie jest drogi wiec warto :) Pozdrawiam :)

    Odpowiedzi: 1263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/3/2005 11:24:14 AM Liczba szacunów: 0
  • *** KOLCZYK W PĘPKU ***

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] sie ladnie zagoil,wiec poszlam na basen ,ale tam oczywiscie pelno zarazkow itp.i zaczela mi na nowo leciec ropa.Tak wiec musisz uwazac Nie wiem tez jak z solarium,ja caly czas chodze,ale slyszalam,ze to jest nie wskazane,Mi jednak nic nie jest =) Jak masz jakieś pytanka lub wątpliwości to pytaj smialo,postaram sie pomoc Trzymaj sie cieplutko !

    Odpowiedzi: 1263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/15/2005 2:03:11 PM Liczba szacunów: 0
  • *** KOLCZYK W PĘPKU ***

    Post
    Zdrowie i Uroda

    przemywaj hmm kwasem borowym;)powinno pomoc a jak nie to idz do lekarza i popros o maść z antybiotykiem;)a dostaniesz masc z wielksza dawka antybiotyku;) pozdrowionka;)

    Odpowiedzi: 1263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/5/2005 12:56:31 PM Liczba szacunów: 0
  • *** KOLCZYK W PĘPKU ***

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Jak chce niech robi w lato tylko pozniej nie prosi o pomoc na forum co ma zrobic bo jej sie paprze;) posluchaj tutaj konkretnie chodzi o pot i bakterie i wirusy i inne smieci zeby sie nie dostawały do pepka:) no ale jak chce to niech robi;)) zycze powodzenia i minumum 3 miechow gojenia sie;)

    Odpowiedzi: 1263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/25/2005 2:26:08 PM Liczba szacunów: 0
  • *** KOLCZYK W PĘPKU ***

    Post
    Zdrowie i Uroda

    az mi nie dobrze hehe mi w chrzastce sie troche paprze co jakis czas i ne moge spac na tej stronie ale jakos przezyje.. tribiotyk powinien mi pomoc pamietam jak wsadzilam kolczyk z wildcata tyle krwi ze hoho ale jakos wsadzilam.. pozniej nie moglam kulki przykrecic a w nosie to prawie jak w uchu a bolalo Cie przeklucie? bo moja kolezanke [...]

    Odpowiedzi: 1263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/2/2005 2:58:04 PM Liczba szacunów: 0
  • *** KOLCZYK W PĘPKU ***

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Mam mały dylemat.Chcę sobie zrobic sama w warunkach domowych kolczyk w pepku?czy jest jakies mega zagrożenie,obawy.Prosze o pomoc.Pozdro

    Odpowiedzi: 1263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/27/2005 4:57:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Ej no, babo, musisz zmienić podejście, bo tak to się wykończysz :) oczywiście wyglądasz jak kobieta, to nie ulega wątpliwości, a jak chcesz nad sobą pracować to NIC nie stoi na przeszkodzie, sensowny trening i dobra dieta, powinny pomóc Ci poczuć się zarówno lepiej fizycznie jak i psychicznie.

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 4279 Data: 1/24/2013 8:11:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Wrzuć jeszcze przykładową miskę, Dziewczyny muszą widzieć, jak jesz. Osobiście ja nie widzę w Tobie jakiegoś strasznego monstrum, ono chyba jest w Twojej głowie. Słodyczom będziesz niestety musiała powiedzieć papa. Straszne może nie, ale jednak monstrum. Ja nawet nie lubie słodyczy. Jem je z nerwów, ale jestem gotowa na poświęcenia i ciężką pracę. [...]

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 4279 Data: 1/24/2013 8:58:32 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] swego ciała - udaj się do specjalisty. To jest stan patologiczny. To się leczy. Zmieniony przez - Martucca w dniu 2013-01-24 21:04:12 Kobieta ma niską samoocenę i prosi o pomoc a dostaje kopa.Zastanowiłaś się jak może się poczuć 2 człowiek po czymś takim?Zero taktu ani profesjonalizmu,zero szacunku dla 2 człowieka.To że jesteś jakiś [...]

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 4279 Data: 1/24/2013 9:32:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Un, być może powinnaś włączyć do treningu mięśnie gałki ocznej %-) A na poważnie, to nie rozumiem anka o co Ci chodzi. Gdzieś w swoim temacie pisałaś, że pracujesz anorektyczkami. Martucca zadała konkretne pytanie i jednocześnie udzieliła konkretnej rady - zaburzenia postrzegania osobowości leczy się u specjalistów - tak czy nie? Aby Dziewczyny [...]

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 4279 Data: 1/24/2013 9:50:58 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] sie przylozysz :D i laski z tego dzialu cie nie zabija haha ;D Motywujesz:) Dzięki! Kurde, czyli mówisz, że tu niezła musztra jest?:D Kobieta ma niską samoocenę i prosi o pomoc a dostaje kopa.Zastanowiłaś się jak może się poczuć 2 człowiek po czymś takim?Zero taktu ani profesjonalizmu,zero szacunku dla 2 człowieka.To że jesteś jakiś [...]

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 4279 Data: 1/24/2013 9:58:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Kobieta ma niską samoocenę i prosi o pomoc a dostaje kopa.Zastanowiłaś się jak może się poczuć 2 człowiek po czymś takim?Zero taktu ani profesjonalizmu,zero szacunku dla 2 człowieka.To że jesteś jakiś pseudo-trenerem nie daje Ci prawa do traktowania tak kogo kolwiek bo nie jesteś pod żadnym względem lepsza od tej kobiety.Jak można odnosić się do [...]

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 4279 Data: 1/25/2013 7:50:52 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] Na siłownie chodziłem (w miare możliwości dobrą) i ćwiczyłem pod okiem instruktora bądz kolegów, którzy znają sie na rzeczy. Myślałem że po 2 miesięcznej przerwie i stosowaniu środków rozgrzewających ból ustąpi. Myliłem się. Teraz prosze o pomoc w ułożeniu planu na mase z uwzględnieniem kontuzji lewego przedramienia i nadgarstka! jesteście świezi

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 16328 Data: 1/1/2003 11:44:13 PM Liczba szacunów: 0