SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pomoc w wyborze białka

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Hej ćwiczę już od paru miesięcy i myślę by w końcu zakupić białko i tu mam do was pytanie. Zależy mi żeby polepszyć mięśnie i dostarczyć tego białka. Chciałabym typowy koncentrat białka serwatkowego myślałam o firmie Olimp lub Trec ale co dla kobiety będzie najlepsze i które konkretnie? Głównie ćwiczę w domu sporadycznie siłownia.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 336 Data: 10/15/2017 7:50:04 PM Liczba szacunów: 0
  • muay thai Warszawa pomoc

    Temat
    Baza klubów Sztuk Walki

    Siema Potrzebuje pomocy chce zacząć trenować muay thai w warszawie najlepiej jak najbliżej ul. puławskiej interesuje mnie dobry klub, trener żeby miał jakieś osiągnięcia... pozdro i czekam na odp jestem świerzy nic nie znalazłem konkretnego

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1339 Data: 2/18/2011 9:23:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna mala pomoc przy ulozeniu cyklu

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Potrzebuje pomocy w ulozebniu cyklu. Bowiem mam kreatyne weidera i bialko WPC olimpu.Chcialem zbudowac jeszcze troche masy przed wakacjami, ale wydaje mi sie ze potzreba mi do tego jeszcze czegos co jak by mnie ruszy bo jak biore kreatyne zima to elegancko tyje 5-6 kg a jak latem to w ogole nie tyje. Prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 683 Data: 5/7/2004 3:29:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase! Pomoc!!

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Potrzebuje pomocy w sprawie planu na mase!! Cwiczę w domu i mam do dyspozycji: sztangę, hantle, ławeczkę, drążek, sprężynę. Wiem że to niewiele:( ale zawsze coś! Mam prośbę aby ktoś mi rozpisał jakiś plan na masę biorąc pod uwagę to co mam do dyspozycji i że chciałbym cwiczyc 5 razy w tyg.Dzięki z góry!!!

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 633 Data: 6/29/2006 8:11:19 PM Liczba szacunów: 0
  • POMOC-Cykl Stenazolem

    Temat
    Doping

    Mam pytanie, posiadam 100 tab Stanazolu (British Dragon). Każda tabletka po 10 mg. Wiem, że najpierw trzeba zrobić w cyklu drabine(np.w pierwszy dzień jedną tabletke, w drugi dzień dwie itd.). A póżnie najlepiej jaką przyjmować dawke Stanazolu. Jeszcze jedno pytanie, czy po Stenazolu jest potrzebny odblok?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 763 Data: 1/18/2007 3:26:33 PM Liczba szacunów: 0
  • tylna częśc bark.ów pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    siema chciałbym żebtście mi doradzili jakie wiczenia trzeaba robic zyby fajnie rozwinąc to co jest w teamacie. Chodze na publiczną siłownie i raczej ze sprzętam nie bede miec problemu, Chce linki do filmików albo ilustracje z opisem staz 2 lata waga 85 wzrost 175 jak cos

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 698 Data: 4/12/2009 10:47:06 AM Liczba szacunów: 0
  • pomoc. Rozpiska

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam. Potrzebuje rozpiskę moim celem jest zwiększenie siły, staż niecałe 6miesięcy, posiadam ograniczony sprzęt ławka płaska-skośna, modlitewnik, wyciąg górny, 2 sztangi, 5hantli i oczywiście obciążenie, jeśli był by ktoś łaskawy i pomógł to z góry Thx i sog Zmieniony przez - bercik1006 w dniu 2009-11-21 22:38:51

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 399 Data: 11/21/2009 10:37:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Polskie Firmy-pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Mam prosbe dotyczaca Naszych macierzystych firm, pisze referat odnosnie Krajowych producentów odzywek m.in. Olimp itd i po krotce musze je opisac. Mam problem tylko ktore sa faktycznie Polskie (bo z nazwy to roznie bywa). Jesli mozecie wymiencie mi ktore to Nasze bardzo mi to pomoze w pracy.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 878 Data: 2/25/2010 2:20:54 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta , rozpiski , pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam , licze że ktos mi pomorze i wyznaczy konkretną rozpiska na tydzień co do jedzenia . Mam 18 lat , chciałbym konkretnie sgubić troche brzucha. Kupiłem rower , zaczełem 6 weidera ale dieta jest potrzebna . Czy mógłby mi ktoś podać jakaś dobrą rozpiske , któa by i działała i nie składała sie wyłacznie z "trawy" :)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 528 Data: 8/4/2013 10:10:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w rozpoczęciu budowy ciała.

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witajcie. Szukam pomocy w rozpoczęciu budowy ciała. Chciałbym przybrać na masie jak i uwidocznić chociaż trochę mięśnie. W życiu niczego nie trenowałem. I nie mam o tym zielonego pojęcia. Jestem w stanie zrobić wszystko by osiągnąc cel. Dlatego szukam tutaj pomocy w śród was doświadczonych osób które mają o tym pojęcie.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 479 Data: 8/11/2013 6:13:25 PM Liczba szacunów: 0
  • pilne!!!!pomoc!!!!

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    CZEŚĆ CHŁOPAKI MAM SERDECZNĄ PROŚBE NA SZYBKO BO POTRZEBUJE NA EGZAMIN Z ANATOMI WIĘC JAK MOŻECIE TO DAJCIE ODPOWIEDZ DZIŚ DO WIECZÓRA Z GÓRY DZIĘKUJE!!!!! Pytanie brzmi-- jaka jest rola wapnia w organiżmie??????? SIŁA I HONOR wyżej,szybciej,mocniej

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 721 Data: 9/21/2003 5:44:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Nadgatstek -pomoc

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam Mam problem z prawym nadgarstkiem, gdyz kostka znajdujaca sie od zewnetrznej strony troche sie powiekszyła, jest wieksza niz w lewym nadgarstku. Nie wiem co robic bo jestem w trakcie brania kreatyny i dextroxy . Prosze o jakąs rade , oprucz pujscia do lekarza

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1126 Data: 10/7/2003 5:27:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze pomoc!!!!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Chcialbym zebyscie napisali co myslicie o tym polaczeniu: Creatine FC micro 200 mesh 500 kaps.+NitroBolon 150 kaps. lub Creatine FC micro 200 mesh 500 kaps+ZMA 90 kaps.Suple sa z firmy TREC. Cel to oczywiscie masa i sila.Thx wszystkim za wypowiedzi

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1351 Data: 8/7/2006 3:08:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze odżywek

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Chciał bym znaleść dobre odżywki dla siebie. Zacząłem trenować siatkówkę jakiś czas temu. Wymagał bym od suplementów aby mnie zregenerowały dosyć szybko po treningu i jeszcze może trochę masy przybrać. Co byście mi polecali : 80 kg , 194cm wzrostu (jeśli to w czymś pomoże. P.S chciałbym wydać na to ok 100zł.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 522 Data: 4/12/2010 6:48:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dawkowaniu.

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Zamierzam zabrać się do kupna Man Clout, Nox pump Doriana i BCAA Xtra Activlaba. Celem jest w miarę beztłuszczowa masa mięśniowa. Jednak nie za bardzo wiem jak to wszystko łaczyć gdyż jeszcze nigdy nie brałem tylu odżywek na raz. Posiadam jeszcze prawie 2 kg Ostrowi WPC ale to wkomponuje juz jakos w diete. Z gory dzieki ;)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 502 Data: 5/30/2011 8:24:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o Pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siemasz Wszystkim!! Ej powiedzcie mi bo mam problema zastanawiam sie nad odzywkami. Nad Xpandem albo Cloudem kasa nie wchodzi tu w gre, Czaicie, co dziala lepiej na budowanie masy mieśniowej. A może złączyc te 2 specyfiki ?? Poradzcie mi bo juz ******lca dostaje i nie wiem co zamawiac

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 884 Data: 4/26/2006 10:09:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc przy suplementacji

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Mam pytanie odnośnie suplementacji aminokwasów. Mam białko, gainer, eaa i leucynę. Moja propozycja: białko przed trenigiem (uns econo) gainer zaraz po (mutant mass) po 30 min eaa (activlab) i tu pytanie ile gramów 10 czy 20? + leucyna (uns) 5g Tak może być czy jakoś inaczej to rozłożyć? Dodatkowo leucyna + eaa rano?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 414 Data: 11/8/2013 5:45:43 PM Liczba szacunów: 0
  • injekcja HGH i pory posilkow. Prosze o pomoc

    Temat
    Doping

    Witam. Mam pytanie do was, bo wiele roznych opinii na necie czytalem i juz sam nie wiem... czytalem na jednym zrodle ze injekcja z gh nastepowac powinna po posilku a na innej website, ze 2h nie mozna jesc przed injekcja i 2h po injekcji...To jak to ku..a wkoncu jest bo juz wkurza mnie ten internet jak kazdy co innego pier....Z gory wam dziekuje!

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 455 Data: 11/19/2014 5:35:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy cyklu

    Temat
    Doping

    Witam chce zrobić cykl 20 tyg z omadrenem,meta,boldkiem,winstrolem, Co 4 dni oma po 250mg 1-15,dwa razy w tygodniu boldek 500mg1-18, 1-4 meta 30mg i winstrol 30 mg 17-20 w trakcie cyklu hcg od 5 tyg po 5000 tj na tydzień i po cyklu clomid na wszelki wypadek nolvadex w pogotowiu,do tego dieta i odżywki typy białko Garnier dziękuję za odpowiedź

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 364 Data: 9/17/2016 6:49:13 PM Liczba szacunów: 0
  • trening-pomoc.

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam, mam oto taki sprzęt: gryf prosty, ławka, obciążenie 40 kg. 2x hantle i ćwiczenia domowe. jaki trenning proponujecie dla osoby zaczynającej dopiero, do tej pory tylko pompki robiłem. Na siłownie jeszcze nie chodziłem... czekam na odpowiedzi i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1162 Data: 8/5/2008 8:43:18 PM Liczba szacunów: 0