SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • TRENING ŻEŹBA Pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    witam mam 165cm waga 60kg mam własną dietę mam ławczka full i 2 hantle prosze o ułożenie ćwiczeń Płeć: Mężczyzna Wiek: 17 Waga: 60 Wzrost: 165 Cel treningowy: żeźba Staż treningowy na słowni: 3miechy Uprawiane inne sporty: Piłka Nożna Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławeczka komplet 2 hantelki [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 739 Data: 5/18/2010 5:45:49 PM Liczba szacunów: 0
  • mocne suple na mase i sile-pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam.Chciałbym zaczac nowy cykl,zeby poszla masa i sila.ostatni cykl mialem na kreatynie cm3,Saw,bcaa xpress,bialko whey protein extreme.wczesniej np.nox pumpa i creagen od doriana itp.zalezy mi na super mocnym zestawie,najlepiej na amerykanskich suplach z legendarnym starym skladem 1,3-cena nie gra roli.dieta jest dopieta na ostatni guzik.moja [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2638 Data: 8/8/2013 10:41:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc przy zakupie atlasu

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    [...] . Widziałem go osobiście i wydaje się być bardzo porządny. Oglądałem też inne firmy ale jakość wykonania wydawała mi się niska. Chciałbym poznać Wasze zdanie na temat tego atlasu adidasa. Lepiej kupić porządny atlas z mniejszą ilością ćwiczeń czy w tej samej cenie niższej jakości ale posiadający np. 4 stacje. Z góry dziękuję za pomoc.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 827 Data: 2/18/2014 6:24:37 PM Liczba szacunów: 0
  • frontflip i backflip-----pomoc

    Temat
    Inne dyscypliny

    tu macie mój filmik http://www.youtube.com/watch?v=3iOlnlEX7v4 1.Napiszcie mi co robie nie tak że spadam we frontflipie na kucka? 2. o to samo pytam tylko że w backflipie? dlaczego spadam na kucaka 3.ten w niebieskim to ja 4.opiszcie dokładnie gdzie wzrok ma byc itd.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3796 Data: 11/11/2008 1:40:29 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc ws.treningu !!!

    Temat
    Trening dla początkujących

    witam! mam problem... chciałbym się dowiedzieć czy niżej przedstawiony trening jest ok czy do d*py: PONIEDZIAŁEK i CZWARTEK: -nogi, -plecy, -brzuch, WTOREK i PIĄTEK: -biceps, -klatka, -barki, Czy wogóle jest sens trenowanie te ćwiczenia dwa razy w tygodniu.Inne partie np.triceps,itd chcę trenować póżniej teraz chciałbym zacząć od tych. Dodam że [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 566 Data: 10/14/2010 8:07:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze treningu, 15 lat.

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Cześć. Przeszukując internet natrafiłem na trening domatora, średnio mi wychodziło wdrażanie wszystkiego w plan. Chciałbym znaleźć jakąś kompletną rozpiskę ćwiczeń i serii ogólnokształcących, na brzuch, ręce, nogi. Niestety brak osprzętu, tylko dwie hantelki po 3kg. Wiek: 15 Masa(kg): 63 Wzrost: 176cm Staż: Właściwie zerowy, raz w tygodniu [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 456 Data: 6/23/2013 10:21:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam. Mam pewien dylemat, a mianowicie chciałbym wejść na cykl z clenem aby sie ładnie podciac. Poprzednia redukcja na clenburexin i biegi co drugi dzien zaowocowala zrzuceniem 15kg tyle, ze razem z mięsem a teraz chciałbym tego uniknąć. Jestem po cyklu 100 tab mety, krety mono 15 gram dziennie. Moje zapotrzebowanie to 3300 kcal. Staram sie jeść [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 960 Data: 8/3/2013 6:21:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Seks-pomoc na mięśnie brzucha

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Podobno seks w pozycji na jeźdźca wspaniale wpływa na mięśnie brzucha.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 5903 Data: 3/16/2002 6:33:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc!

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Czesc Wszystkim! Chce prosic was o pomoc i fachowe porady, lecz zacznijmy od poczatku. Chce sie rozbudowac fizycznie wiadomo o co chodzi wiec nie wiem jak to naj lepiej a zarazem najszybciej zrobic. Ne naleze do ludzi chudych wiec zwracam sie o pomoc. Mam okolo 170cm wzrostu i waze 80 kg (spora nadwaga). na silownie chodze od tygodnia :D Wiec [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 963 Data: 4/3/2007 3:43:44 PM Liczba szacunów: 0
  • poczatkujacy prosi o pomoc

    Temat
    Trening w domu

    Witam wszystkich czy moglby mi ktos rospisac plan treningowy ktory mozna by wykonac na ubogim sprzecie (lawka pozioma,skosna,gryf prosty i lamany no i chantelki).Chodzi mi raczej o plan ogólnorozwojowy z wiekszym naciskiem na zrzucenie fatu ale tez z wmiare mozliwie rozwojem masy miesniowej. staz treningowy-1,5 roku z rocznom przerwom :) [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 833 Data: 4/22/2009 7:46:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Chciałem poruszyć tu temat dosyć mysle przydatny... mianowicie wiemy ze na cyklu czujemy sie jak bogowie samopoczucie up, pewnośc siebie też,potencja rownież chodzi mi tu zwłaszcza o androgeny... jednak po cyklu sytuacja często sie odwraca normalne taka kolej rzeczy jednak co oprucz odbloku pomoże nam uniknąc nieprzyjemnych stanów depresyjnych??? [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1658 Data: 6/10/2009 8:27:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Temat Jak Stosowac... OPINIE/ POMOC !!!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam Posiadam odzywki tj.: - Napalm z FA - Mesomoprh- przed treningowka - Super Mass Gainer (dymayize) - Crea Kong - Mono Kreatyny z DYmatize - BCAA z UNS Waga: 90kg staz ok. 3lat MYsle o stosowaniu ich wszystkich (trening Piorytetowy): - Mesomorph w dni piorytetowe - Napalm w dni pozostałe - Super Mass w dni piorytetowe 2x po 100g - BCAA porcje [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 733 Data: 7/23/2014 10:19:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w planie...

    Temat
    Trening w domu

    Witam mam domową siłownie ( Troche żelastwa ) . Dobra poszedłem do nowej pracy a tam jest dosyc niekomfortowy grafik i potrzebuje pomocy w ułożeniu planu . Zmiany te wyglądają tak 4 ranki dzien wolnego , 4 popołudnia dzien wolnego, 4 nocki 2 dni wolnego i tak w kółko i moja prośba brzmi następująco żeby ktos pomógł ( a tak serio przygotował [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 988 Data: 1/5/2015 12:21:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam!!! Mam duży problem chodze już na siłownie od 3 miesięcy schudłam ale nie tyle co sobie ustaliłam i teraz od miesiąca stoje w miejscu!!! mój trening to 45min bieżni, brzuchy robie 15razy po 3serie na 4 urządzeniach.A brzuch i dokoła tali stoi w miejscu i wewnętrzne część ud ani rusz!!!i na koniec treningu ok15-20min rowerek lub orbitrek no i [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1442 Data: 6/24/2011 7:34:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam. Dietę mam opanowaną, trening również (na masę) . Potrzebuję Waszej pomocy w suplach. Na dzień dzisiejszy stosuję: - białko - Redweiler Oprócz tego mam do wydania 200 zł miesięcznie. Sam zastanawiam się nad DAA, bo jestem rocznik 83. A Wy co polecacie? PS. Z góry dziękuję za ewentualna pomoc. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3092 Data: 4/23/2018 8:14:47 PM Liczba szacunów: 3
  • Proszę o pomoc w wyborze supli

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam! Proszę o pomoc w wyborze suplementów. Cel to siła. Staż... pierwszy raz na siłownie poszedłem z rok temu. Ok pół roku systematycznego ćwiczenia. Przebyte cykle to 2x mono i teraz trzeci raz (jestem w połowie). Przygotowałem kilka zestawów, ale jestem otwarty na propozycje. Do wydania 100 zł. 1) Deca Stac Nutrabolics 2) Biogenix - Cell Pump [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 851 Data: 4/30/2008 3:14:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Prosze o pomoc w doborze supli dawkowania/ewentualnej zmiany produktu przy treningu SW+silka. Opierajac sie o rozne artykuly przedstawie planowane zakupy i sposob dawkowania: lecytyna olimp powder do sniadania i w potreningowym Olimp Arthoblock do sniadania 30 - 45 min przed treningiem kreatyna + kofeina (Olimp - Creapure Monohydrate Powder + [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1021 Data: 2/23/2010 12:54:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czesc. Mam 22 lata, 193 cm wzrostu i tylko 73kg. Z moich wyliczen wynika ze powinienem jesc minimum 4000 kcal dziennie zeby przybrac na wadze, ale mam problem z jedzeniem. Ostatnio sobie kupilem gainera. I mysle ze pijąc 3x dziennie po 100g po posiłku żołądek mi sie automatycznie rozepcha? Drugie pytanie, czy jak juz jem posiłek i juz nie moge to [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 541 Data: 2/21/2011 11:34:57 PM Liczba szacunów: 0
  • KREATYNA- pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam! Zwracam sie z prosba o porade dotycz. kreatyny. Trenuje intensywnie pol roku zupelnie na sucho. Cwiczylem rowniez wczesniej ok 8 miesiecy(rok przerwy) z mizernym skutkiem poniewaz nie posiadalem jeszce duzej wiedzy na temat dobrej diety i odpow. treningu. Mam 23 lata, jestem osoba wysoka i szcupla i mam na celu przede wszystkim zdobycie [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1015 Data: 1/30/2007 2:37:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Ocena diety redukcyjnej , proszę o pomoc :)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    DIETA NA REDUKCJE 1. Bułka grahamka 70g z wędliną (filet pieczony z indyka 100g) 2. Bułka grahamka 70g z wędliną (filet pieczony z indyka 100g) 3. Bułka grahamka 70g z wędliną (filet pieczony z indyka 100g) 4. Obiad: 300g mięsa z indyka + 250g ziemniaków 5. Bułka grahamka 70g z wędliną (filet pieczony z indyka 100g) Razem :1828 kcal Białko: [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1050 Data: 7/26/2013 2:44:40 PM Liczba szacunów: 0