SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • no to może nie nadwaga a nazwijmy to po imieniu "otłuszczeniem" szczególnie brzucha. Dlatego zwóciłem sie o pomoc i poradę do Was. Niestety w mojej miejscowości nie ma klubu z prawdziwego zdarzenia, jest owszem siłownia na którą z tego co wiem przychodzą ludzie w wieku 16-18 lat, ładuje w siebie różne cuda, żeby tylko efekt był szybki. A [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2221 Data: 10/4/2011 10:49:27 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW 5x5 do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziwnie się wkleiły zdjęcia, przepraszam :( Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję! Druga część: Zmieniony przez - Khalis w dniu 2010-06-14 22:14:10

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2545 Data: 6/14/2010 10:07:46 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW 5x5 do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    Czy ktoś może pomóc?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2545 Data: 6/16/2010 5:00:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Szerokie bary

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] wspaniale oddzialywuja na lopatki - ROZCIAGAJAC JE ! Tyl barkow rowniez sie zaokragla i cala sylwetka ulega widocznej poprawie w ciagu zaledwie kilku miesiecy. POlecam ps. jak ktos nie wie jak poprawnie wykonywac cwiczenie aby oddzialywalo ono na motyle i ich szerokosc to dajcie znac - postaram sie pomoc. pOzdRowieNia - z KatOwIc :)) Wapniak

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 12044 Data: 8/25/2001 11:41:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Białko z Actiona w Holandii co to?

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Dziękuję za pomoc kumple! Strzała.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 11669 Data: 4/28/2018 10:21:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w początkach

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] stosuje do szybszego spalania tkanki tłuszczowej podczas moich treningów. Pisałem wcześniej również o tym, że opinie czytałem na różnych forach i stronach, gdzie nie znalazłem ani słowa o tym, że l-karnityna nie działa przy odpowiednim treningu. W takim razie dziękuję za pańską pomoc, lecz jest ona nierzetelna. Poczekam na komentarze innych osób.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1717 Data: 7/8/2014 2:05:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w początkach

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    moja pomoc jest rzetelna bo pisze ci prawde. a ty poprostu chcesz uslyszec ze dobrzez zrobiłeś bo masz karnityne i teraz spalisz cały tłuszcz, ale takiej odpowiedzi nie dostaniesz koniec kropka dobranoc

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1717 Data: 7/8/2014 2:09:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w początkach

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] ostatni, że TRENUJE BIEGI. Nie oczekuję również takiej odpowiedzi, jaką pan zasugerował. Spytałem o porady a nie o rzeczy wyssane z palca. Jeszcze raz podziękuję za pańską pomoc i jeszcze raz ubolewam nad tym, że jest nierzetelna. Pozdrawiam i życzę miłej nocy. Zmieniony przez - Locorooco w dniu 2014-07-08 02:29:33 Zmieniony przez - Locorooco [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1717 Data: 7/8/2014 2:28:36 AM Liczba szacunów: 0
  • zmieniak niedostaniesz soga dzikei chlopaki za pomoc tylko ko..rwa teraz jaki lek wybrac ?

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 4522 Data: 12/25/2006 2:33:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na wzrost

    Post
    Dietetyka ogólna

    Na pewno jeszcze urośniesz. Zadbaj o witaminy w posiłkach i odpowiednią ilość kcal, a w pełni wykorzystasz swoje genetyczne możliwości wzrostu. Być może takie wiszenie na drążku jest w stanie coś pomóc, nie stracisz jak spróbujesz.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2367 Data: 2/20/2012 11:28:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Steryd !! Potrzeba diety !! HELP !!!!!!!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    1 nikt nie ulozy tu za ciebie ewentualnie moze pomoc 2. twoja głupota 3. http://www.sfd.pl/%23%23%23%23%23%23_Najwa%C5%BCniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_%23%23%23%23%23%23-t834427.html jest to ph

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1202 Data: 6/23/2012 7:23:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Steryd !! Potrzeba diety !! HELP !!!!!!!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    1 nikt nie ulozy tu za ciebie ewentualnie moze pomoc 2. twoja głupota 3. http://www.sfd.pl/%23%23%23%23%23%23_Najwa%C5%BCniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_%23%23%23%23%23%23-t834427.html jest to ph A co to jest to ph ?

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1202 Data: 6/23/2012 7:27:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Steryd !! Potrzeba diety !! HELP !!!!!!!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    chcesz sobie pomóc ? poświęć dzień czy tam kilka godzin przeczytaj tematy z tego linku co wkleiłem i przełoży sie to na kg na sztandze i na wadze i jeszcze na zdrowie Ci wyjdzie

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1202 Data: 6/23/2012 7:44:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Powrót na siłownię - proszę o opinie

    Post
    Trening dla początkujących

    Odświeżam temat ponieważ nikt nie odpisał, będę wdzięczny z pomoc i udzielenie odpowiedzi: „1.Czemu poleciłeś mi usunąć z planu całkiem MC? Czytając artykuły i posty na forum wszędzie jest napisane że jest to jedno z podstawowych ćwiczeń i zawsze jest zalecane w planach treningowych 2.Jak powinna się kształtować ilość powtórzeń w serii, w [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 886 Data: 9/20/2018 8:37:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Powrót na siłownię - proszę o opinie

    Post
    Trening dla początkujących

    Wielkie dzięki za pomoc. zabieram się za przerzucanie żelastwa.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 886 Data: 9/21/2018 8:53:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam proszę o ocenę planu na mase

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dziekuję za pomoć ten plan co podałeś bardzo mi się podoba i mi pasuje własnie sie zastanawiałem czy nie zrobić sobie jednego dnia przerwy bo tak to moze być cięzko. dzieki

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 701 Data: 2/4/2010 6:09:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Kolejna próba - SPLIT

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra, dobra, ja za taką pomoc dziękuję. :) Poproszę o odpowiedz specjalisty, bo Ty ziomlogos odradzasz cwiczenia izolowane, a w moim planie przeciez jest parę. Mam 182cm, 15 lat w maju, 69kg, ankiete tyle razy wypelnialem, ale zaden laskawca nie odpisywal. Wiec moze teraz mi ktos pomoze?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1165 Data: 4/3/2010 2:04:30 PM Liczba szacunów: 0
  • enan odblok

    Post
    Doping

    Panowie wielkie dzięki za pomoc. Zrobie tak jak pisze KruQ. Niestety nie mam dostępu do IA Zmieniony przez - Bernie w dniu 2014-12-02 00:17:41

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 11145 Data: 12/2/2014 12:16:51 AM Liczba szacunów: 0
  • enan odblok

    Post
    Doping

    [...] libido, jest chęć do treningów. Miesiąc po skończonym odbloku czyli gdzieś w lutym wrzuce wyniki wszystkich badań. Troche spanikowałem muszę przyznać. Ale teraz już wiem co i jak. Czas jednak leczy rany ;) dziękuje wszystkim za pomoc w tym temacie i w sumie temat można zamknąć. Do następnego! Zmieniony przez - Bernie w dniu 2014-12-23 19:47:20

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 11145 Data: 12/23/2014 7:44:26 PM Liczba szacunów: 0
  • enan odblok

    Post
    Doping

    Złe samopoczucie jest spowodowane brakiem libido i znikomymi erekcjami. Jest jakiś trop że po 3 tygodniach clomidu zaczeło działać wszystko. Wizyta u dobrego endokrynologa profilaktycznie ustawiona. Jednak proszę o wypowiedzi i wszelką pomoc. Zmieniony przez - Bernie w dniu 2015-01-06 19:46:59

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 11145 Data: 1/6/2015 7:41:58 PM Liczba szacunów: 0