SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Witam, posiadam domową siłownię w której skład wchodzi: bierznia, atlas, sztanga prosta, 2x ciężarki, ławka rzymska oraz kołyska do ćwiczeń mięśni brzucha. Prosiłbym o przygotowanie i rozpisanie treningu na owych urządzeniach. Pozdrawiam serdecznie.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1358 Data: 7/12/2009 2:23:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu jadłospisu

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam jestem początkujący i nie mam pojęcia jak układa się jadłospis na dietę. Chciałbym przybrać trochę kg i obliczyłem że moje dziennie zapotrzebowanie wynosi 3760 kcal. Jeśli ktoś był by w stanie ułożyć mi jadłospis na cały tydzień był bym wdzięczny. Z założeniem 3-4 posiłków dziennie. Z góry dziekuję i prosze o wyrozumiałość

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 403 Data: 1/21/2014 12:29:03 PM Liczba szacunów: 0
  • A więc biorę propa już 2 tyg po 50 mg chodź znajomi radzili żebym brał po 100mg ale nie biorę bo jestem wtedy za bardzo jak by to powiedzieć nadpobudliwy. A więc do sedna chce brać 50 mg co 2 dzień prze 12 tyg i to jest mój pierwszy cykl mam hcg tylko na odblok. Prosił bym o pomoc co i jak z tym odblok iem ile czego co mam dokupić i jak brać.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 378 Data: 12/16/2016 9:07:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosba o pomoc dla poczatkujacego

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam jestem naprawde zielony w tych sprawach, ale postanowilem cos zrobic z soba i popracowac nad swoja masa i sylwetka. Nie chodzi mi szczegolnie o sile najbiardziej i wyglad i mase. Czy ktos moze mi pomoc ulozyc plan treningowy. Mam 18 lat Wzrost 182cm Waga 65kg. Mam nadzieje ze mi pomozecie...czekam

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 947 Data: 3/13/2005 5:25:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dobraniu odrzywek

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam mam pytanie chce kupic sobie TREC MASS XXL 2kg.i do tego kreatyne.NO i ta TREC MASS XXL przy stosowaniu 200g dzienie starczy na 10 dni. Ile moge przez te 10 dni przybrac na masie przy zastosowaniu do tego wszystkiego diety.Waga 63kg wzrost 174cm. CZy oplaca sie do tego dokupic serwatke i gdzie mozna ja kupic??

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 832 Data: 6/6/2007 6:27:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Sniadanie 1 gold omega 1 glucosamina flex 10 g x-pand W szkole 50 gr provit 85 Obiad 1 vita-min Przed treningiem 2x tribuactiv b6 2x argina 20gx x-pand Po treningu 25 gr provit85 Kolacja 1 Gold Omega 1 Glucosamina flex co wy na to ??

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1272 Data: 12/5/2009 7:11:43 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w cyklu

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam posiadam takie odzywki 1. NEOGENIX SUPREMACY 90 kaps 2.FA XTREME NAPALM 1kg 3.FA XTREMe DETONATOR 4. Fa Recona Size 1225g 5.CELL PUMP CHCIALBYM ZEBY KTOS MI POMOGL ROZLOZYC TO NA DWA CYKLE I JAKA DAWKE STOSOWAX NEOGENIX SUPREMACY.CHCEM DOKUPIC JAKIEGOS GAINERA DO TEGO Z FA LUB GASPARI

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1002 Data: 8/31/2012 3:49:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w wyborze treningu

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam! Po 3 miesiacach wakacji, wznawiam trening. Moim celem jest zwiekszenie masy, bowiem podczas wakacji straciłem co nie co. Udział % w diecie będzie wyglądał następująco: białko 3,05 g/kg tłuszcz 1,98 g/kg węglowodany 7,25 g/kg kalorie 60,25 kcal/kg Proszę o pomoc w wyborze treningu, z góry dzięki. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 532 Data: 9/25/2012 3:56:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc klatka piersiowa!

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam. Chciałbym się dowiedzieć jakie ćwiczenie zaokrągli moją klatkę? Zaznaczyłem na zdjęciu. Mięsień po napięciu w okolicy sutka na zewnątrz jest miękki i zlewa się z pachami. dziękuje za pomoc. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/684fba4fca9c4613a981825f021aeee0.jpg

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1097 Data: 6/3/2014 9:30:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Cross - pomoc w wyborze

    Temat
    Inne dyscypliny

    Szukałem czegoś co by mi odpowiadało i wybór padł na http://www.zuchlinski-sklep.com.pl/index.php?products=product&prod_id=174 Brać czy poszukać jeszcze czegoś innego? Mogę przeznaczyć na zakup max 1700 zł. Zmieniony przez - Don Corneo w dniu 2009-01-05 23:13:56

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1040 Data: 1/5/2009 11:12:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc..Makroskładniki

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Cześć. Mam 17lat. (Ektomorfik) Waga:76kg Wzrost:185cm Moim celem jest MASA Moje ogólne zapotrzebowanie wynosi 2736kcal Początkowo chcę je zwiększyć o 300kcal więc będzie to 3036kcal. I nie wiem jak wyliczyć z tego makrosy... Chce żeby w mojej diecie 1kg/2,5g białka Więc mamy 190g czyli 47,5kcal Ale nie wiem co dalej POMOCY ! :(

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 389 Data: 1/28/2014 11:52:07 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc

    Temat
    Scena MMA i K-1

    wiem, ze bylo duzo podobnych tematow.Możecie mnie wysmiac, ale mam 13 lat 162cm wzrostu i 54 kg wagi. jeszcze od nikogo nie dostalem, ale niektorych sie boje. chcialbym w razie czego sie umiec obronic. Ci ktorych sie boje to tylko osilki 0 techniki. pomozcie

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1382 Data: 10/15/2004 12:09:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Michail prosze o pomoc odnosnie ACT

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    czy jesli zrobie act 4 tygodniowe wracajac po przerwie bedzie ok ? w kazdym tygodniu 1 obwod wiecej 1-4 i ciezar mam zwiekszac stopniowo az dojde do konca act czy juz w 1 tygodniu biore praktycznie swoje maxy z zapasem 2 powt. i tylko dokladam z czasem obowod ? z gory bardzo dziekuje za odpowiedz

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 972 Data: 9/9/2007 10:40:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc

    Temat
    Doping

    Witam mam taką prosbe. Na silowni cwicze rok z przerwami. Jestem bardzo chudy waze 60 kg. Chcialbym zrobic cykl z 10 strzałow deci i 100 tablet metki ruskiej. Na pocatek przed cyklem chcialem wziac mega mase z kreatyna przez miesiac a potem rozpracowac dece i metke i na koniec poprawic kreatyna.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 987 Data: 3/5/2010 11:33:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Odblok, pomoc

    Temat
    Doping

    Witam. Postanowiłem rozpocząć mój pierwszy cykl na SAA. Będzie to 100 tabsów mety. Prosiłbym o pomoc w rozplanowaniu odbloku. Wiek: 21 Wzrost: 184 Waga: 83 Wymiary: - Biceps: 40 - Klatka: 115 - Udo: 63 - Pas: 84 Przebyte cykle: brak

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1342 Data: 3/21/2013 4:20:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Hey. Jestem tu nowy. Mam 15 lat i chcialbym poprawic sylwetkę. Na brzuch robię 6 WEIDERA, ale chcialbym na resztę ciała cos jeszcze. Mam do wykorzystania w domu hantle. Czy ktos moglby mi powiedziec jaki mam miec trening na klatkę, plecy i resztę ciala, którą mozna poprawic przy uzyciu hantli? Proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 811 Data: 4/17/2006 8:49:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Bardzo prosiłbym o pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Moim problemem jest to, że posiadam bardzo chude ręce. W tak zwanej "łapie" mam 29cm. Bardzo bym chciał zwiększyć ich wielkość do min. 38cm.Czy ktoś by mi mógł napisać jak w najlepszy sposób to osiągnąć?? Jakie dobrać ćwiczenia i dietę?? Z góry dziękuje za pomoc. Jeszcze moje parametry: Wzrost: 180cm Waga: 64kg

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 631 Data: 5/26/2008 3:57:38 PM Liczba szacunów: 0
  • ODBLOK POMOC :)

    Temat
    Doping

    SIema. Pomózta mnie odblok ulożyć do takiego cyklu 1-12 bold 400 ew 1-12 cypio 500 ew 1-4 tren 75 e2d 10-16 wino 50 e2d 8-14 master 150e2d Kiedy dać HCG mniej wiecej i jaki oblok na koniec. Pozdro. ;)

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1796 Data: 6/27/2010 11:50:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam! Od 8 miesiecy bez przerwy cwicze, za pare dni koncze cykl na mono i myślałem ,żeby zrobić przerwe 2 tygodnie na regeneracje.Mam nadzieje, że jak wypije pare piw podaczs tej przerwy to nie wpłynie negatywnie (nie piłem od 8 miesiecy).Czy taka przerwa jest wskazana i jak długo powinna trwać ?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 930 Data: 2/14/2007 6:36:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening - pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Ok wiec problem polega na tym, ze mam zlamana łapke i w zwiazku z tym chcialem sie dowwiedziec jakie partie moge cwiczy ? chyba nogi i brzuch tylko wiec zatem jakie cwiczenia na nie ? co ile itd. ogolnie chodzi o rozpiske treningu pomoc = sog

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1474 Data: 8/21/2005 12:12:03 PM Liczba szacunów: 0