SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • [...] Przy 10kg wagi w miesiąc wnioskuję, że poszło dużo wody głównie. Ale zrób to o czym mówi Monia i jak starczy Ci cierpliwości to z pewnością znajdziesz tu merytoryczną pomoc. Po pierwsze musisz naprawić to co zepsułaś tą swoją "dietą" a jak doprowadzisz metabolizm do porządku to wtedy można mówić o jakimś systematycznym i rozsądnym [...]

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 7361 Data: 2/14/2013 1:07:30 PM Liczba szacunów: 0
  • W takim razie pomyliłaś forum. Tutaj kobiety ćwiczą ciężko i jedzą zdrowo aby osiągnąć niesamowite rezultaty. Skoro chcesz się głodzić i brnąć w swoich dziwacznych zasadach to proszę bardzo. Nikt Ci tego nie zabrania :-). Każda z nas jak widzisz chce Ci pomóc, a nie utuczyć. W każdym razie jeżeli chodzi o wiedzę, czytanie nie boli. Ja opieram się [...]

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 7361 Data: 2/14/2013 1:24:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Unknown, więcej uwag proszę do wszystkich moich pytań:) Kurde dziewczyny rozpiszcie się tak czekałyscie na wszystko, więc umieściłam:) wiesz co? Ty normalnie bezczelna jesteś... dziwię się, że jeszcze Modki tu do Ciebie w ogóle zaglądają. co Ty sobie myślisz, że służące sobie znalazłaś co Ci na tacy wszystko podadzą i jeszcze tekstami walisz i [...]

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 7361 Data: 2/28/2013 10:31:48 AM Liczba szacunów: 0
  • dziekuję, to rzetelna pomoc MagdaLenka

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 7361 Data: 2/28/2013 2:54:17 PM Liczba szacunów: 0
  • beznadziejny przypadek...?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] szynka z indyka + jakies wegle obiad jest ok. raczej ten kurczak bo ryby sa tlustsze, a kolacja lepiej o 18. i ser berdzie ok- chodzi o to by na noc nie spozywac zbyt duzo weglowodanow wody moze byc wiecej- moze to troche [pomoc a jak bedzie trening + rozsadne odzywainie sie to efekty beda!!! a jogurty nie sa najlepszym zrodlem energii mentos

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2451 Data: 9/6/2003 10:10:39 PM Liczba szacunów: 0
  • beznadziejny przypadek...?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A JA???!!! czy ktos mi może pomoc... Czy to,co sobie ułozylam sniadanie 7.20: duzy jogurt Jogobella Light (ok.300 kcal) 2 sniadanie 10.35-11.00: serek wiejski (ok.250kcal) przekaska 13.35-13.45: jabłko lub mały jogurt Jogobella Light lub jogurt naturlany danone (ok.100kcal) obiad ok.16.30: jedna średnia pierś kurczaka gotowana lub dwa? filety [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2451 Data: 9/9/2003 4:14:09 PM Liczba szacunów: 0
  • SIŁA!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    przy odpowiedniej diecie i treningu kreatyna powinna pomóc w poprawieniu siły jesli chodzi o trening to juz nie ten dzial

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 390 Data: 10/1/2013 4:18:36 PM Liczba szacunów: 0
  • SIŁA!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    trening trochę dziwny, ale z tym do innego działu kreatyna powinna pomóc, wypełnij ankietę to zobaczymy czy w Twoim przypadku opłaca się ją wrzucić do suplementacji

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 390 Data: 10/1/2013 4:30:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Propionat - badania

    Post
    Doping

    Ok, dzieki. Czy ktos z modow czy boldow moze pomoc? Co robic dalej z propem, bic? Czuje sie jak panienka, moim zdaniem to przez estro,ktore jet wywalone i to na propie. Brac ari czy exe? W jakich dawkach? Czy moze byc cos z propem nie tak? Bol po kazdtm strzale, miejsca uklocia sa twarde i badzo bolesne przez kilka dni. Co ma wplyw na slabe [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 7384 Data: 5/10/2015 11:58:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Propionat - badania

    Post
    Doping

    [...] sporo i widze jak ludzie pytaja bez ankiety, zadnych danych, wynikow badan itd. Ja zamiescilem ankiete, wszystkie badania i dostalem ladnie piszac zdawkowa odpowiedz. Juz jest luzik :) dziekuje wszystkim za pomoc. Mysle ze juz bedzie git. Ps. Moja zona jest juz po terminie porodu, ja mam wysokie estro, wiesz jak jest z samopoczuciem ;) pozdro !!

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 7384 Data: 5/11/2015 2:06:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Słaby rok na siłowni, zmiana planu na 5dniowy PHUL

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] oraz klata, przód barków i tric. ----------- EDIT: Teraz widzę, że edytowałeś, no cóż, szkoda, myślałem, że pozostanę na tym planie no ale skoro twierdzisz, że na innym zadziała na mnie lepiej, to wezmę to lepsze :). Jak będę miał pytania, to jeszcze pewnie dzisiaj zapytam. Dzięki za pomoc. Zmieniony przez - Hapacz w dniu 2014-07-01 12:09:30

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1350 Data: 7/1/2014 12:07:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok, dziekuje za pomoc :) Trening na siłce zmieniam na FBW, a trening domowy troszke urozmaicę, nie zrezygnuje z niego, ponieważ nie chce już zmieniac swoich przyzwyczajeń ;] Dzieki 4rScorpion :)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1224 Data: 2/28/2010 10:10:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs Biceps & Triceps wg ojan'a

    Post
    Po 35 roku życia

    [...] 4.węgle z konfitur i dzemow i kompotow zastąpic weglami z ryzu brązowego kaszy gryczanej,czasami z ziemnaiakow i makarony razowego 5.nie bac sie odzywek one nie gryzą,a pomoc moga ,chociazby na psychike 6. SIŁA RÓWNA SIĘ MASA ,a nie masa rowna się ilosc,objętosc i częstotliwosc treningu ;( to takie moje spostrzezenia amatora he he! Zmieniony [...]

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2013 10:23:51 PM Liczba szacunów: 0
  • A co mu ten lekarz ma pomóc ? Jeżeli ewidentnie objawy pojawiają się po iniekcji to należy odstawić i tyle

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 339 Data: 10/25/2019 1:01:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Znów nie rozłożyłam btw tak jak trzeba. Po prostu nie mieści mi się więcej jedzenia. Jem tyle co nigdy i ciągle jestem przejedzona mimo że nie wyrabiam jeszcze zalecanej normy. Chyba to kwestia braku ruchu, prawda? Ciągle latam po mieście ale to się raczej nie liczy. Nie mogę ćwiczyć na siłowni póki co, w domu tez nie bo nie mam warunków, dzielę [...]

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 9306 Data: 6/12/2013 7:57:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Maćko - Trening

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Średnio z tym twarogiem, ale spróbuje, narazie zakładam swój dziennig treningowy z tą dietą i będę ją oczywiście jeszcze modyfikował, dziękuje za pomoc ;]

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 3248 Data: 12/2/2012 7:51:29 PM Liczba szacunów: 0
  • XIX Mistrzostwa Brwinowa w WL - 9.06.2018 Brwinów

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Panie Krzysztofie dziękuję za pomoc :) mam pytanie do organizatora: czy dekoracje są po każdej kategori czy na koniec zawodów? Zmieniony przez - 00PiotR00 w dniu 2018-05-31 22:52:38

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 9656 Data: 5/31/2018 10:51:50 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] dziennika...) Jeżeli chodzi o ćwiczenia to poniżej rozpisałam moje treningi. Bardzo proszę o ocenę oraz wskazówki, co robię źle, co powinnam zmienić. Bardzo liczę na Waszą pomoc. Brzuch - 4 serie: 1. Reverse Crunch - 25 powtórzeń 2. Superman - 35 sekund 3. Flutter Kicks - 16 powtórzeń na jedną nogę 4. Plank - 35 sekund 5. V-Sit - 35 sekund 6. [...]

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4096 Data: 10/26/2014 7:31:30 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] co mogłabym zmienić w swoich treningach, treningi przygotowałam sobie sama dla siebie i oczywiście biorę pod uwagę to, że coś być może robię źle, dlatego zwracam się z prośbą o pomoc. Dziękuje i pozdrawiam, może ktoś mi odpisze :) Zmieniony przez - martyna.dic w dniu 2014-10-30 21:14:32 Zmieniony przez - martyna.dic w dniu 2014-10-30 21:15:09

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4096 Data: 10/30/2014 8:55:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Kalendarz z dziewczynami chyba będzie idealny na ten cykl :) no dobra dzięki za pomoc i mam nadzieję, że mi to pomoże.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 654 Data: 4/29/2019 8:00:21 PM Liczba szacunów: 0