SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • dieta na mase do poprawek (zapewne sporych)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] dostarczam w niej duza ilosc bialka. 2.patrzac na moje postepy widze dysproporcje w srodkowej i gornej cxzesci klatki.poszperalem tyroche i znalazlem cwiczenia ktore moga pomoc mi zwalczyc ten problem wiec jest okej.pomyslalem ze doloze jeden dzien treningu w tygodniu zeby robic wlasnie te cwiczenia ale nie forsowac tego dnia klatki az tak [...]

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 3337 Data: 2/14/2011 9:06:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy sie opłaca ??

    Post
    Doping

    tak tak cukierki tylko kiepsko smakuje jak sie je śsie he he dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 702 Data: 11/19/2008 4:08:22 PM Liczba szacunów: 0
  • cyp i deca kiedy sie rozkrecil??

    Post
    Doping

    WIEC MOZE MI KTOS DORADZIC BO SPRAWA JEST DOSC DZIWNA, JESLI WY***KA TESC TO NANDRO POWINNO KOPNAC BO JEST Z INNEGO ZRODLA A TU NIC,, CO ROBIC, PROSZE O POMOC

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 3011 Data: 9/16/2010 3:15:52 PM Liczba szacunów: 0
  • cyp i deca kiedy sie rozkrecil??

    Post
    Doping

    [...] nie poszło znów zbyt dużo w pasie. Ale widzę ze faktycznie muszę dodać wegli zwłaszcza po treningu teraz mam 4 gb 0,8t 3 gww zwieksze na 4 zobacze co sow bedzie dzialo no I doran wiecej po treningu. Co do pompy jest i to duża mam wiecej dużo wiecej siły, a wiec zawiodła jednak trochę dieta Bardzo chciałem podziękować wszystkim za porady i pomoc

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 3011 Data: 9/17/2010 10:37:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Holli91/ dziennik/ rzeźba

    Post
    Trening dla początkujących

    Holli na "Odchudzanie" jest doradca zywieniowy Wyliam, on sam jest wegetarianinem, bedzie mogl ci pomoc

    Odpowiedzi: 118 Ilość wyświetleń: 7546 Data: 10/14/2007 12:56:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Do poprawki - split

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziękuje za pomoc :)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 590 Data: 2/22/2011 5:17:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Ogłuszenie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Ok rozumiem. Faktycznie lepiej razcej dac organizmowi odpoaczac i chyba taka przerwa wyjdzie mi na dobre, bo ostatnio non stop tlyko trenuje Dziieki za pomoc, Sog juz niestety nie wejdzie, ale duchowy powinien hehe Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 6889 Data: 4/23/2007 10:33:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny i poprawy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] dobra zgodziłem się. (on już machał kiedyś, parę miechów 2-3, lecz przestał) Kupel jest od nas starszy o 5 lat, i jest trochę masywny :P więc poprosił mnie, abym poszperał w internecie i zrobił dla niego plan na rzeźbę, więc się zgodziłem i tu prośba do was o pomoc w ułożeniu planu na rzeźbę, bo ja sam się na tym nie znam tak dobrze jak wy :)

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1528 Data: 3/17/2008 8:06:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzienniczek

    Post
    Trening dla początkujących

    ok rob jak chcesz, chłopaki chceli Ci pomóc, w tym ja, nie to nie, nic na siłe przecież nie :-) ?

    Odpowiedzi: 194 Ilość wyświetleń: 8773 Data: 1/7/2014 10:02:00 PM Liczba szacunów: 0
  • trening i odżywianie 60 latki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wielkie dzięki Mawashi! wiesz, nie liczę na cuda, chcę tylko pomóc mamie zatrzymać proces starzenia i może troszkę cofnąć to na co pracowała przez lata dzięki raz jeszcze!

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 4732 Data: 9/24/2004 9:50:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak często moge cwiczyć?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] codzienne nic nie przyspieszy, miesnie brzucha sa za male i spalaja za malo kalorii by ich praca liczyla sie realnie w ramach odchudzania. Tylko dieta jest w stanie pomoc. A dwa skoro w/g ciebienie mozesz biegac ze wzgledyu na wielkosc biustu to powiedz w jaki sposob mozesz skakac na skakance, bo ni epojmuje . Skakanka jest dobra ale [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2906 Data: 5/4/2008 7:27:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy Ph

    Post
    Doping

    ok Dzięki wszystkim za pomoc Mam jeszcze jedno Pytanie czy można rozpisać Cykl Żeby 120 tabletek było w nim ? Na 6 Tyg ?? bardzo by mi na tym zależało Certik soog Poleciał dla Ciebie Zmieniony przez - lololip77 w dniu 2009-02-23 15:44:06

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 3076 Data: 2/23/2009 3:41:52 PM Liczba szacunów: 0
  • nasza siłka

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] ,pism i próżb. juz som rezultaty zostalismy zwolnieni z płacenia za wynajem pomieszczenia gdzie aktualnie cwiczymy teraz zostało nam czekac moze bedzie lepiej .dowiedziałem sie tez ostatnio ze gminy posiadaja fundusze na rozwuj wsi ,miedzy innymi na mlodziez warto spróbowac kazda pomoc sie przyda wszystlo przed nami bede imformował o postempach.

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 10136 Data: 1/15/2010 1:30:24 PM Liczba szacunów: 0
  • nasza siłka

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] nieciekawa,ale tak sobie teraz pomyślałem,skoro potrafiłeś sprostać tej całej "papierologii" naszego boskiego systemu i wyegzekwować od władz jakieś dotacje i pomoc,to może spróbuj uderzyć do prywatnych podmiotów?Mam na myśli np.jakieś fundacje o profilu sportowym?nie jestem w temacie ale zapewne takie są(np.fundacja [...]

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 10136 Data: 2/23/2012 9:25:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do przekształcenia.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzieki za pomoc, u mnie aeroby to poprostu trening SW, dlatego nie bardzo chce to wyrzucić. Ja strasznie szybko tyję, ale niestety również na brzuchu, dlatego nie zależy mi na powiększaniu brzucha. Stąd te aeroby. Czy ktoś ma jeszcze jakieś inne koncepcje ????

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 590 Data: 1/30/2006 5:50:03 PM Liczba szacunów: 0
  • długi on ( do doswiadczonych)

    Post
    Doping

    a jest tu mysle sporo innych chłopaków mogących bardzo pomóc gdyby chcieli a nie mają tematów o tym czasie. ( na nich licze)

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 7925 Data: 7/29/2012 8:04:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy treningu na mase

    Post
    Odżywki i suplementy

    aha okej dzięki za pomoc ! ;)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 885 Data: 1/16/2010 9:00:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 108kg do 75kg przy 177cm

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Specialistów jest sporo, ale nie od wyreczenia Cb tylko od pomocy. Musisz sie sam troszke pomeczyc http://www.sfd.pl/%5Bart%5D_PIERWSZA_REDUKCJA__PRZYGOTOWANIE_DO_DIETY.-t681908.html http://www.sfd.pl/PODSTAWY_UKŁADANIA_DIETY.-t527693.html te 2 arty powinny pomoc, powodzenia

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1325 Data: 10/5/2011 5:55:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na redukcje do poprawy

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    OK wielkie dzieki za pomoc :] czyli na razie startuje bez wspomagaczy (witaminy i bialko tylko) silka 3x w tygodniu aeroby po silowni i w dnt po poludniu aeroby. Dieta zostaje taka sama tylko warzywa dodam

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 2849 Data: 6/21/2012 3:24:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Foto - gino - co robic ...

    Post
    Doping

    leonstar na tych zdjeciach jest klatka ginekomastyka :/ ja tez mam gino od wieku dorastania (nawet teraz sobie przypominam jak mnie wtedy sutki bolały) gino jest nie wielkie myśle ze andractim mógłby pomóc :) ja kończe pierwsz tubke i .... mam jeszcze druga :) ja mam większe gino od ciebie jednak co do skutecznoscicena andractmu to sie wypowiem [...]

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 7488 Data: 5/30/2005 6:19:07 PM Liczba szacunów: 0