SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • [...] wiec wazne :) A Wy jak cwiczycie i ile zeliwa? :D 2) Moze zamienilbym ten post w taki jakby dziennik treningowy? Moglbym zamieszczac poszczegolne progresy/regresy, diety na masie/ redu, obciazenie przy cwiczeniach, mogloby to wielu osobom pomoc ;D foty na dluzsza mete :) co myslicie? Zmieniony przez - gregory13 w dniu 2015-05-22 16:33:30

    Odpowiedzi: 234 Ilość wyświetleń: 14198 Data: 5/22/2015 4:24:14 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] ten post w taki jakby dziennik treningowy? Moglbym zamieszczac poszczegolne progresy/regresy, diety na masie/ redu, obciazenie przy cwiczeniach, mogloby to wielu osobom pomoc ;D foty na dluzsza mete :) co myslicie? Twój temat,Twojua decyzja, podpowiem tylko że jak chcesz zmienić to w temacie podaj moze od której strony zaczyna się właściwy [...]

    Odpowiedzi: 234 Ilość wyświetleń: 14198 Data: 5/23/2015 11:58:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Masa uber alles...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Naprawdę nikt nie da rady pomóc?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1047 Data: 1/23/2006 12:03:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Alternatywa dla naramiennych

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    mam pytanie ! czy ten trening jest na mase ? Bo chcialbym go sprobowac ale mam dosc krotki staz na silce okolo 3-4 miechy (cwiczen na barki malo w tym bylo) i nie wiem czy powinienem najpierw zaczynac od mniejszej ilosci powtorzen w zakresie 8-12 czy lepiej od razu zaczac od tego treningu ?? Z gory dziekuje za pomoc ! :)

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/17/2006 12:17:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Alternatywa dla naramiennych

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] ale bede robil 4 serie 25/20/18/15 bez tych cwiczen izolowanych. Narazie zalezy mi na maksymalnej masie. Kurcze mialem dzisiaj jakis dzien zwatpienia juz chcialem rzucac to cale fbw i w srodku cyklu zmieniac na splita. Musze chyba zaczac wiecej jesc i ruszyc dalej z tym koksem.Sogi za pomoc. Zmieniony przez - Bloq w dniu 2008-02-14 20:11:21

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/14/2008 8:10:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok, dzięki za pomoc. 2300 kcal wyszło na podstawie Vitamlmaxa. Te 1800 nie będzie za mało? Ale skoro mówisz że nie, to ok, w końcu to Ty masz tu większe doświadczenie Węgle prawie całkowicie wyeliminować? Zawsze mi się wydawało, że chociaż trochę być powinno...

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1875 Data: 8/2/2011 1:27:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki za pomoc, bloga pokażę - MOTYWACJA musi być Mam jeszcze takie pytanie: bo jajek wiecznie nie będzie jadła na śniadanie. Mogą być owsiane, albo twaróg chudy (niby się mówi że na noc powinien być, ale mama kulturystką nie jest... ) Co do tego chleba, to kupujemy zazwyczaj krojony. Ale w razie coś, waga kuchenna jest dla ogólnej kontroli I [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1875 Data: 8/5/2011 12:05:37 PM Liczba szacunów: 0
  • GINEKOMASTIA

    Post
    Zdrowie i Uroda

    czy waszym zdaniem powinno sie czekac do 22 roku zycia i dopiero wowczas, jezeli gino nie zniknie, udac sie na operacje? co sadzicie o farmakologicznym leczeniu ginekomastii? moze pomoc organizmowi w zwalczeniu gino i kupic jakis lek typu nolvadex?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/12/2005 6:17:16 PM Liczba szacunów: 1
  • GINEKOMASTIA

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] teraz juz chyba jestem zdrowy, z tego co tu piszecie ma to wpływ na ogolna prace hormonow, wlasnie chyba mam z tym problem a mianowicie mimo ze teraz juz mam 22.5 lat moj zarost na twarzy jest dosc skąpy, czy powinienem udac sie do endokrynologa czy faktycznie moze miec to zwiazek z giekomastia? co mozecie poradzić ? Dzieki z gory za pomoc.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/18/2005 12:30:13 AM Liczba szacunów: 0
  • GINEKOMASTIA

    Post
    Zdrowie i Uroda

    no mzoe i ci s******l... ale sa i pozytywne opinie na temat operacji i są efekty pozatym nie wiem o co my sie kłucimy ja chec poprotu wiedizec jaki jets koszt i jak to wygląda jeżeli nei jestes w stanie mi pomóc to przynajmniej sie nie smiej

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/27/2005 1:04:53 PM Liczba szacunów: 0
  • GINEKOMASTIA

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Mam problem mam 17 lat i jestem zdecydowany na usunięcie ginekomasti. Byłem u lekarza zbadał mnie zaczął wypytywać czy mnie to boli jak leże powiedziałem, że nie. On jeszcze coś tam pomacał i powiedział, że nie trzeba tego usuwać. Powiedziałem, że chce to usunąć koniecznie ponieważ jest to dla mnie krępujące. Lekarz był znajomym mojego wójka i [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/11/2005 10:41:05 PM Liczba szacunów: 0
  • GINEKOMASTIA

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Dzięki za pomoc... ;)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/12/2005 6:31:28 PM Liczba szacunów: 0
  • GINEKOMASTIA

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Opiszę Wam swoją historię Ginekomastię miałem w wieku nastu lat. Pobolało trochę, sutki nie były już zupełnie płaskie i tyle. Teraz mam prawie 30 lat i w jednym sutku znów się pojawiła. Akurat zbiegło się to z początkiem treningu na siłowni i wspomaganiem suplementami (ostrowia i hmb) ale TYLKO suplementami. Byłem już u kilku endokrynologów i [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/5/2006 9:03:03 PM Liczba szacunów: 0
  • GINEKOMASTIA

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] troche w obciślejszych koszulkach albo najlepiej bez gdyż troche ćwicze na siłce ( narazie bez diety i przemyślanego planu ) i te 110 w klacie jest wiec chyba nie ma się czego wstydzić. No ale jednak te sutki mnie torche denerwują. Też tak mam gdy wejde to wody lub jest mi zimno zmnjeiszają się. Prosze o pomoc. Co doradzicie do brania ??

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2006 7:46:04 PM Liczba szacunów: 0
  • GINEKOMASTIA

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] wstydze. O ginekomastii dowiedziałem sie z tv . Na Discovery Channel leciał taki program. Czy da sie to jakos leczyc , czy to samo minie?? Bylem u endokrynologa , zrobil mi badania i powiedzial ze wszystko jest w normie. Dodam iz mam podstawowe objawy dojrzewania: owlosienie , trądzik czy mutacja. Prosze o pomoc !! Napiszcie co ja mam robic!!!

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/19/2007 12:02:39 PM Liczba szacunów: 0
  • GINEKOMASTIA

    Post
    Zdrowie i Uroda

    to ze gino to pewnie o tym wiesz a pomoc moze lekarz (tzn. mi nie pomogł ale mniejsza z tym) jak sie krempujesz to sproboj ta masc no a jak nie to musisz sie przelamac (przynajmniej dla nie bylo to kepmujace;/) Slevin zdecydowalem sie na ta masc ale wolalbym kupic to z pewniejszego zrodla, czy mogl bys mi podac stronke z ktorej to kupywales? i [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/13/2007 6:12:12 PM Liczba szacunów: 0
  • GINEKOMASTIA

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] 17 lat i wydaję mi się (jestem pewien na 99%) że też mam ginekomastię :( Mam to chyba już co najmniej 4 lata... Bardzo się tego wstydzę, i moje pytanie do Was, czy nie krępujecie się zdejmując koszulkę? Czy swobodnie przebywacie na plaży? A może macie jakieś sposoby aby na kilka godzin pozbyć się tego.. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam Przemek

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/17/2007 5:13:36 PM Liczba szacunów: 0
  • GINEKOMASTIA

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Dzięki za pomoc :) Pozdrawiam serdecznie :) Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś rady to pisać ;)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/17/2007 6:07:55 PM Liczba szacunów: 0
  • GINEKOMASTIA

    Post
    Zdrowie i Uroda

    podaj numer gg mysle ze ci moge pomoc

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/20/2008 2:05:41 AM Liczba szacunów: 0
  • GINEKOMASTIA

    Post
    Zdrowie i Uroda

    a teraz moge sobie chyba jeszcze pomoc armidexem jezeli to nie jest dosc male jak najlepiej dawkowac ile czasu? pzdr

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/27/2008 12:14:15 AM Liczba szacunów: 0