SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • REDUKCJA VENOM 3.0

    Post
    Odżywki i suplementy

    .....a ja mam kilka pytan: -czy miales juz stycznosc ze spalaczami?? Jesli NIE - przygoda z Venomem moze sie zle skonczyc - pisze powaznie!! - po drugie daj foty siebie i SUPLI zrobione swoim aparatem (tel. czym kolwiek) To podstawa i jest wymagana!! -po trezcie rozpisz dokladnie DIETE - nie jem cos tam,ograniczam wegle itd.... Rozpisz co,kiedy i [...]

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 11992 Data: 3/26/2009 6:14:23 AM Liczba szacunów: 0
  • REDUKCJA VENOM 3.0

    Post
    Odżywki i suplementy

    rób co uważasz to twoje zdrowie, ludzie na forum chcą ci pomóc, ale skoro wiesz lepiej niż oni to lux.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 11992 Data: 3/26/2009 11:49:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Morales - 15/10/5 by WODYN, aktualna fotka str. 108

    Post
    Trening dla początkujących

    Jazyrone zeby nie pomoc kregarza to Daniel Grabowski nigdyby nie podniosł 60 kg z ziemi a podnosi ponad 360

    Odpowiedzi: 1234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/15/2009 1:24:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Kornelia/rozkoszna redukcja

    Post
    Ladies SFD

    [...] ;) rozumiem, że lepiej nie jeść ich wieczorem nawet po treningu? rallygunia: Help! :) Wczoraj podczas treningu próbowałam zaprzyjaźnić się z MC sumo. Mam nagrany filmik. Jak mogę go do Ciebie przesłać na prywatną wiadomość? (nie mam 50 napisanych postów) Będę bardzo wdzięczna za pomoc :) Zmieniony przez - Kornelia w dniu 2012-01-20 08:15:59

    Odpowiedzi: 257 Ilość wyświetleń: 18327 Data: 1/20/2012 8:15:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Kornelia/rozkoszna redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Kama: Też noszę ze sobą jedzenie tak żeby mieć coś co 3-4 godziny. Tym razem założyłam, że wytrzymam 4 godziny z hakiem, a wolę zjeść coś ciepłego w domu, bo zazwyczaj jem na zimno. Poza tym bezcenna była mina kobiety kiedy każda z dziewczyn po kolei zamawia piwo, a ja proszę czarną kawę. A biedna już zaczęła mi nalewać ;P Do kawy dostałam [...]

    Odpowiedzi: 257 Ilość wyświetleń: 18327 Data: 3/16/2012 8:12:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy [Geng]

    Post
    Sztuki Walki

    [...] zamiast 15g=1 porcja zarzuciłem 25g+2g beta alaniny dorzuciłem. stacyjki dobrze idą.kondycja jest bo cały czas w treningu.dzisiaj bieg 2,5km,następnie 4x max pod koniec już pomoc partnera:pompki nogi wysoko,dipsy(pompki na poręczach),podciąganie nad chwytem i podchwytem.następnie trochę boksu,sparingi na korpus 4 rundy i powrót biegiem 2,5km tak [...]

    Odpowiedzi: 512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/15/2013 9:18:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening sprawnościowy - do oceny i poprawek

    Post
    Inne dyscypliny

    Dzięki za pomoc :) Będę walczył, nigdy wcześniej aż tak nie biegałem zawzięcie, biegałem zwykle po 3 razy w tyg i 3-4 razy w tyg siłownia. a Ty AIE jesteś zawodnikiem ? Czytałem inne Twoje posty, podobno na 2013 planujesz starty :)

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 5933 Data: 12/19/2012 11:53:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening sprawnościowy - do oceny i poprawek

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] po sylwku - 1 dnia zrobiłem ok 8 km, później skipy ABC po 30 m i rozciaganie, 2 dnia lekko na siłowni (przysiad, wykroki, podciąganie, poręcze) + basen 3 dzień przebiegłem 5x100m + 2km trucht i dzisiaj odpoczynek. A tak to zerknąłem do książek, poczytałem o technice na co zwracać uwagę samemu i o żywieniu co do biegania ;] Dzięki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 5933 Data: 1/6/2013 7:41:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do poprawy + zdjęcie

    Post
    Trening dla początkujących

    A jaki masz staż na siłowni ? Wrzuć wypełnioną ankietę z postów podwieszonych bo to nieco ułatwi pomoc

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 270 Data: 3/22/2017 10:03:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Moje odchudzanie - opinia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dieta odpada To w czym mozemy pomoc ? W tej chwili odzywiasz sie tragicznie i prosisz sie o to aby ta waga szybko wrocila. Na dodatek organizm przeszedl w tryb oszczedzania, wiec waga nie ruszy juz wiecej, nawet, jakbys calkiem zaczol glodowac. Nic innego jak poczytac cos z podstaw, bo tej wiedzy Ci potrzeba na dzien dzisiejszy... [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1494 Data: 12/10/2009 1:23:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Ghorta - Konkurs Krata Na Lato 2017

    Post
    Po 35 roku życia

    Mazidło jest przeciwbólowo-przeciwzapalne. A, że stanu zapalnego nie ma, to wiem od 2 godzin, mazidła używam dłużej i pewnie je zostawię - nie zaszkodzi, a może coś tam jednak pomóc. Ale zawijać się na całą noc nie zamierzam. A do biegania bym chętnie wróciła, bo inaczej wyjdzie mi na rozgrzewkę po przerwie start w biegu wegańskim i będzie walka o [...]

    Odpowiedzi: 262 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/12/2017 7:03:19 PM Liczba szacunów: 0
  • GROT/Blog/ "Żyć mocniej..." fotki str.6,16 i 22,23

    Post
    Trening dla początkujących

    Moim zdaniem FBW + 40 min aerobow albo jeszcze wiecej...4 miecgy ostrych aerobow powinno pomoc ale nie ma co sie oszukiwac dobrze nie jest...Ale kurde co ty robiłes ze Cie az tak zalało w brzuchu;P

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 10430 Data: 6/9/2008 11:57:12 PM Liczba szacunów: 0
  • W poszukiwaniu tanecznej sylwetki

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] o czym piszesz :) Mam nadzieję, że na SFD są materiały na ten temat - postaram się to nadrobic w takim razie wieczorem, jak będę miał więcej czasu. Raz jeszcze dzięki za pomoc. Z każdą wizyta tutaj czuję się coraz głupszy :-D Może na razie zrób sobie "normalne" fbw, a kompleksy dołożysz gdy będziesz miał stagnację. Ok. To na razie odłożę na [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2157 Data: 1/11/2012 2:55:54 PM Liczba szacunów: 0
  • W poszukiwaniu tanecznej sylwetki

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] Anis17 - nie wiem do czego pijesz. Jeśli kogoś ten dziennik przyprawia o mdłości to wystarczy nie wchodzić - proste i skuteczne rozwiązanie. Nikogo nie zmuszam do pomocy czy odpowiedzi i skoro się ktoś na to decyduje (za co jestem wszystkim, a w szczególności 'Panudarkowi' wdzięczny) to pozwól, że ta osoba sama oceni czy marnuje swój [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2157 Data: 1/22/2012 1:19:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcyjka potem rzeźba

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Po 1 dzięki że odpisałeś bo wysłałem to na pare pod stron i nikt nie raczył pomóc . Mam pare pytań jeszcze, 1)dlaczego fbw lepsze od splitu? na reduckje bo mi stanowczo bardziej split pasuje 2)co jest złego (jeśli jest ) w moim treningu ? 3)Czemu bez supla? juz o tym kiedyś rozmawiałem z kimś na forum. Suple przecież są po to aby wspomagać [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 780 Data: 3/29/2009 11:00:55 PM Liczba szacunów: 0
  • OX Sana

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] wychodiz tanio widze że tylko ty grasiczku czuwasz tutaj.. eh - ciekawe jakie są efekty - penie nie opłacalne są te produkty.. poczekamy produkt stanieje napewno z czasem Doradca w suplementacji http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=90018 -->> wszystko o gainerach, pomoc w wyborze,dawkowaniu i diecie - sprawdź!

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1688 Data: 1/14/2004 11:16:51 PM Liczba szacunów: 0
  • PUMA666 nie za ciężko po redukcji?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jodelko... czytasz moje arty i budujesz takie zdanie: "Niedawno mowiles coś o leucynie, mam zamiar ją kupić zeby pomóc walczyć z "katabolizmem". Białko bedzie oczywiście minimum 3g" Jedno wyklucza drugie. O ile 90% bialka nie dostarczasz z puszki, to nie ma fizycznie mozliwosci by w diecie masowej zaistnialo zjawisko [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2941 Data: 5/24/2009 2:21:31 AM Liczba szacunów: 0
  • PUMA666 nie za ciężko po redukcji?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    chyba jednak za wcześnie dla mnie na takie przeplatańce, barki i klatkę chcę konkretnie zrobić w swoich dniach, także spróbuję jednak złączyć uda, bo już mixowałem ćwiczenia na zmianę w 4kach i 2kach. dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2941 Data: 5/24/2009 4:00:38 PM Liczba szacunów: 0
  • [ELITE ladies]lalus78/dziennik treningowy-rzezba 127/finish 158

    Post
    Ladies SFD

    haha chcialam zakwasy to bede je teraz miec ok spoko, w przyszlym tygodniu zrobie ta probe,albo moze nawet juz na weekend,zalezy ile ludzi bedzie na silce i czy bedzie ktos aby mi pomoc , a czy mam miec przerwe 1 dzien miedzy tymi testami czy musi byc dluzsza?

    Odpowiedzi: 1928 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/1/2010 3:47:23 PM Liczba szacunów: 0
  • [ELITE ladies]lalus78/dziennik treningowy-rzezba 127/finish 158

    Post
    Ladies SFD

    ok ja kiszone bardzo lubie wiec moge jeszcze wiecej ich wcinac a cos jeszcze mozna jesc zeby pomoc ? 4nn ale ci dobrze Zmieniony przez - lalus78 w dniu 2010-12-10 15:57:02

    Odpowiedzi: 1928 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/10/2010 3:55:49 PM Liczba szacunów: 0