SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Po treningu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] to jest forum gdzie oczekujesz jakichś porad, wiec się wypowiadamy by Ci pomóc a nie opier***** i nikt tutaj tego nie zrobił, mylisz się ze stwierdzeniem że dieta jest dla kogoś kto z niczego robisz coś, nie pasuje Ci że ktoś na jakieś braki, niedociągnięcia zwraca uwagę to masz powód aby więcej na tym forum nie prosić o pomoc, powodzenia życzę

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1023 Data: 1/29/2013 11:24:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Rokko pewnie jak zawsze chętny? ;-) chętny i gotowy pomóc kobiecie w potrzebie\-)

    Odpowiedzi: 906 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/27/2014 8:20:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Doris.K uważam, uważam, tylko jak znowu nie będę mogła ćwiczyć to ja tu chyba się załamie, bo więcej tych dni nietreningowych niż samych treningowych :-o Muczakos94 o takim patencie jeszcze nie słyszałam, ale jak dalej będzie tak bolało to nawet mogę wypić te kwaśne mleko, jeśli to miałoby pomóc :-P

    Odpowiedzi: 906 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/28/2014 11:39:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Czyli Ania znowu potrzbeuje kogoś kto jej to zawinie :-) Może Rokko przy okazji masażu będzie mógł pomóc :-)

    Odpowiedzi: 906 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/28/2014 11:54:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Zmieniam ponieważ jakoś nie widzę postępów i trochę spadły mi chęci.. Liczę na fachową pomoc i porządnego kopa w tyłek :-P a w pomidorówce było mięsko i nawet makaron brązowy był ;-) i te spanie to tak na prawdę spowodowało, że jeszcze bardziej zmęczona jestem i mi.się nie chce :-P :-D Doris.K! Hehe ;-)

    Odpowiedzi: 906 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/2/2014 3:26:42 PM Liczba szacunów: 0
  • BLEDY W DIECIE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wszystkiego po trochu malo tluszczy wiecej bialka i troche ww.. ale zero czekolady??? i przy tym biegi na 3.5km silownia 2h non stop treningu na rzezbe duzo powtorzen.. bo jjem przed posilkiem fat burnera i po zjedzeniu 2 kanapek chodze 10 godzin najedzony... a mam 93kg i 192cm./... prosze o pomoc??? czy dobrze robie?/ dziekuje pozdrawiam RobsoN

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5880 Data: 5/2/2003 8:57:56 PM Liczba szacunów: 0
  • BLEDY W DIECIE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    hehe thx:)ale jaki tam ekspert? hehe po prostu sprawdzilam, i na tyle ile moge staram sie pomoc innym:) Sama na poczatku zagubilam sie w tych wszystkich dietkach, ale coz...czlowiek uczy sie na bledach:) xrobsonx: pytasz sie co jesc? w tamtych postach co Ci podalam wczesniej naprawde wszystko jest opisane, nawet o samej diecie na rzezbe co [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5880 Data: 5/3/2003 2:33:43 PM Liczba szacunów: 0
  • BLEDY W DIECIE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jeszcze dwa male pytanie.. bo dlugo mi sie schodzi na silowni potem jeszcze bieg.. to jak ja mam jesc przed i po treningu.. czy na silownie isc na glodzie?? i jak po silowni i po biegu sie odzywiac.?? i co jesc ??? dzieki bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo za pomoc... sorry za klopot :) ... RobsoN

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5880 Data: 5/4/2003 7:18:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze supli...

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam Mam zamiar rozpoczac ostry cykl treningowy w okolicach grudzien-styczen i prosiłbym o pomoc w doborze supli. Mam staż ponad 2letni w zasadzie nieprzerwanych treningów(krótkie okresy na regeneracje)w warunkach domowych z podstawowym sprzetem(ławka,gryf,hantle itp).Obecnie mam przerwe treningową do przyszłego tygodnia(w sumie jakies 2i pól [...]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1861 Data: 8/27/2008 12:49:08 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] pocwicz jeszcze i ogólnie nabijanie sie z ludzi wyzywanie straszenie a co robi moderatornia chyba popiera takie akcje z tego co widze 1)nie ten dział? skoro ktos prosi o pomoc wy go spławiacie nie miło a ma 18+lat i wszedł po porade a nie o odsyłanie 2)masz diete? a czy wszyscy bioracy doping maja diete chyba nie prawda tu wchodza amatorzy a [...]

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 5274 Data: 7/25/2010 9:21:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Poszerzenie plecow

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzieki wam za pomoc, sogi za pomoc polecialy osoba ktore zasluzyly ... Tygrys, Fiacik mam nadzieje ze weszly

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 4383 Data: 5/14/2005 10:55:01 PM Liczba szacunów: 0
  • 1. w komorce masz najlpewniej nie aktyna komuniacje z linia 0801 2. w zyciu nie zdazylo mi sie aby do godziny 17 dzwoniac uslyszec automat - wiec nie bardzo wiem jak moge pomoc - zawsze jest czlowiek

    Odpowiedzi: 3125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/18/2008 8:51:49 PM Liczba szacunów: 0
  • szkoda ze bezposrednio nie moglem pomoc wiecej :(

    Odpowiedzi: 3125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/26/2008 6:06:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Panowie mam problem. Pierszy jest taki iz posiadam pudelko po glukozaminie 1000 (120 caps) ale nie ma tego produktu w kalkulatorze olimp... Drugi problem jest taki iz posiadam hologram i kod kreskowy tylko nie wiem z jakiego produktu... ( widac ze jest to oderwane z pudelka jakiegos, MOZE THERMO LINE... - NR 003530 ) MOZECIE JAKOS POMOC ? ? i JAK [...]

    Odpowiedzi: 3125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/11/2009 2:52:27 PM Liczba szacunów: 0
  • witam , mam dwa kody, których nie ma w spisie kodów Olimpu i nie wiem z jakich to produktów : 5901330003806 (chyba z izotonika Izo-Plus, ale pewności nie mam) 5901330004117 czy można prosić o pomoc w ustaleniu produktów?

    Odpowiedzi: 3125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2009 9:45:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok, wielkie dzięki za pomoc!!! Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 3125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/27/2010 11:02:39 AM Liczba szacunów: 0
  • może mi ktoś podać cene Thermo Speed Extreme 90 caps Creatine Monohydrzte Mega Caps 150 caps Hmb Bolon 180 caps ponieważ nie ma ich w kalkulatorze Z góry dzieki za pomoc I jeszcze jedno jak jest teraz z przesyłkami długo trzeba czekać na paczke z olimpu czy przychodzi ona w terminie 21 dni??

    Odpowiedzi: 3125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2011 2:05:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Oj mam sprawę. Nie kupiłem jeszcze i się wacham. Czy sp80 starsze, pure whey 80, izolat pure isolate 2500 mają hologramy 2d? bo kod kreskowy na pewno mają. Jak to wtedy przeliczyć na punkty skoro nie ma ich w kalkulatorze? skąd mam znać ich cenę detaliczną? Proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 3125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/22/2011 1:29:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Uwielbiam takie błyskotliwe wypowiedzi... Kiedyś były i są jeszcze w sklepach produkty o których wspomniałem, więc chyba oczywiste jest że mogę je kupić. Pytanie czy wymienne na punkty, ale już dobra widzę że Nutri mnie olało a inni nie umieją pomóc więc proszę się już nie fatygować. Jako wierny(olany przez was) klient kupię 2500g whey pro matrix.

    Odpowiedzi: 3125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/22/2011 7:58:12 PM Liczba szacunów: 0
  • do kartonów ponoć trzeba paragony mieć,najlepiej zadzwoń na infolinię to się dowiesz albo zapytaj o pomoc Binia

    Odpowiedzi: 3125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/28/2011 8:07:09 PM Liczba szacunów: 0