SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • mój plan do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] czasowe niemalże nieogranoczone, ćwiczę zawsze po szkole. To jest około godizny 14. Jedynie w poniedizałek musze czekać aż mój kolega wróci ze szkoły i zaczyanm trening o godzinie 17. Trening zajmuje mi 1,5-2 h. Sprzęt taki jak wymieniłem w pierwszym poście. Nie mam żadnych stwierdzonych przeciwwskazań medycznych. zdr. i dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1668 Data: 10/2/2005 12:41:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja nowa dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] z moimi dolegliwosciami ze ryz bialy na przyklad ma za wysokie ig i nie moge tylko basmati po 2 orzechow wloskich nie da sie tutaj dostac :/ tunczyk ma nazwe tuna chunks in brine i jest on w kawalkach duzych carbo nie moge spozywac bo to strasznie podnosi mi cukier nie moge ogolnie slodkich rzeczy jesc wiec odpada ale masz soga za pomoc ! :D thnx

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1537 Data: 6/21/2006 11:43:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie wiem co jest. Nie chudne!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] kiszoną i pieczarkami. Podwieczorek: kanapki z konserwą (konserwa: dużo białka a mało tłuczszczu), pomarańcza (1), jogurt (light) I zaraz zjem jeszcze tuńczyka z puszki. Wszystkie potrawy starałem się jeść w odstępach 2-3 godzin. Przez cały dzień: ok 3litry wody. I jak to się prezentuje? Z góry proszę o poprawki:) Dziękuję za pomoc i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 4277 Data: 4/5/2008 9:29:23 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] dużo. Mam też lekko zawyżone TSH - ale lekarz mówi, że z wiekiem przejdzie. Yebievdenko: Co do suplementacji nie jestem pewien, bo gainerze zawsze latałem do kibla przez (dosłownie) pół dnia... Chyba, że może jakiś polecasz :) Serio chłopaki, każda pomoc się przyda, bo aktualnie mam ochotę pozasłaniać lustra jak ksiądz krzyż na wielki post :P

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1922 Data: 8/22/2015 9:11:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Ile ludzi tyle opini. Co wybrać?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki wielkie za pomoc! :-) Zmieniony przez - Dante737 w dniu 2014-11-06 12:49:58

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 770 Data: 11/6/2014 12:49:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny, na masę!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Już wiem o co chodziło :) Nie robiłem takich przerw - 1 minutowych :) Robiłem 15 sekundowe ;) Dzięki za pomoc :) Da się tutaj jakoś przyznać punkt "pomógł" czy cos? Pzdr.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 773 Data: 12/9/2005 12:34:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja wagi. Dieta i ogólny rozkład jazdy.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] ww, np ryz brazowy+piers" rozumiem, mam dodać ryż bez węglowodanów, tak? proszę wskazać taki ryż. ogólnie nie widzę w tym sensu, gdyż odradzasz węgle (których nie ma w posiłku) i dajesz ryż, czyli kopalnię węglowodanów. co do serów i chleba powiedzmy, że się zgadzam. proszę o pomoc kogoś, kto się na tym zna, a pewnie takich tu nie brakuje :)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2370 Data: 10/25/2009 1:42:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja wagi. Dieta i ogólny rozkład jazdy.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Sontan, ogromne dzięki za pomoc :) właśnie na takie coś liczyłem. kk3, być może tato w tym temacie wiesz ode mnie więcej.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2370 Data: 10/26/2009 7:51:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam serdecznie Przez jakiś czas nie było żadnego wpisu ponieważ jestem tak zagoniony obowiązkami że nie miałem czasu na kompa. A więc tak... Przez 14 dni trenowałem sobie obwodowo, by przygotować mięśnie do ciężkich treningów. Czuję się już na siłach by zacząć poważne treningi tak więc od wczoraj rozpoczęło się... ;] Niestety mam ograniczony [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1624 Data: 10/5/2010 8:09:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań nt. odżywiania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] z kurczaka bądź indyka * Owoc Kolacja * Chudy twarożek/serek wiejski Wzrost: 179cm Waga: 82kg Siłownia 4 razy w ciągu tygodnia Dieta ułożona w celu redukcji tkanki tłuszczowej 2500 kalorii dziennie -310g węglowodanów = 1256kcal -107g białka = 542kcal -76g tłuszczu = 685kcal Liczę na pomoc. Zmieniony przez - adrian756 w dniu 2011-10-26 23:43:15

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1418 Data: 10/26/2011 11:36:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Podciąganie - piramida

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ogromne dzięki za pomoc! Mam do tego jeszcze do tego kilka pytań: - zamiast pasa może być plecak do którego włożę coś ciężkiego? - między seriami można robić jakieś przerwy i ile razy w tygodniu podciągać się?? - z nachwytu mam całkowicie zrezygnować? - ilość podciągnięć nie ma znaczenia, bo jak dojdę tym sposobem nawet do 6 serii to wykonam [...]

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 14802 Data: 8/26/2009 3:46:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Podciąganie - piramida

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ok zrobię tak jak piszesz. Jeszcze raz dzięki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 14802 Data: 8/27/2009 3:30:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Podciąganie - piramida

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zaleca się wzmocnienie całej obręczy barkowej, czyli wszystkich aktonów mięśni naramiennych. Wszelkiego rodzaju wznosy hantli w przód, bok i bok w opadzie tuławia powinny pomóc.

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 14802 Data: 3/3/2010 6:45:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Podciąganie - piramida

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ok, dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 14802 Data: 3/16/2010 9:48:48 PM Liczba szacunów: 0
  • bramka anglia

    Post
    Polacy za granicą

    [...] Door supervisio, (gdzie zrobie go najtaniej w Londynie??) 3.po jego zdanniu wyslac dokumenty do SIA i czekac na licencje 4. w miedzyczasie wyrobic ISSN? Lub 1. szukac pracy w ktorej pracodawca skieruje mnie na taki kurs a w tym czasie pracowac. Zgadza sie? Chyba drugie rozwiazanie bedzie lepsze, prosze o pomoc w tej sprawie osoby znajace temat

    Odpowiedzi: 420 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2009 1:04:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja wagi 20kg !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Również się z tym zapoznałem, tak jak pisałem. Chodzi mi głównie o Waszą pomoc w strefie ruchowej.

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 10256 Data: 6/5/2012 11:04:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja wagi 20kg !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Panowie, co mi z tego jak Wam napisze teraz diete? Poza tym skąd wniosek, ze jem na oko. Proszę Was o jakiś zestaw cwiczen a nie o pomoc przy diecie.

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 10256 Data: 6/5/2012 11:26:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja wagi 20kg !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] z podobną gramaturą Rozłożenie diety przy zapotrzebowaniu kalorycznym 2600kcal Łatwość przygotowania posiłków" Po czym dostałem taką własnie odpowiedź i proszę Was o pomoc, tzn. chciałbym byście swoje podzielili się spostrzeżeniami. "Witam Panie Michale, Dotarł do mnie mail od Pana odnośnie uwag dotyczących planu żywieniowego. Z tego co [...]

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 10256 Data: 7/11/2012 5:45:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Zielone Diabły w Wietnamie

    Post
    Sztuki Walki

    [...] wyposażeniem, nie można było liczyć na obciążony przemysł niemiecki. Skorzenny dostał cynk, że niemiecki kontrwywiad spenetrował holenderski ruch oporu. Postanowił, że za pomocą podwójnych agentów sami Brytyjczycy (sic!) zaopatrzą niemieckich komandosów. Przechwycił większość rzutów dla ruchu oporu. Z radością patrzył na zapasy plastyku, [...]

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 8018 Data: 8/11/2003 3:09:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase... Prosze o Pomoc :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] tak to posiłek ww-białkowy. Dietę układa się na cały tydzień i zamienia się produkty. Musisz wiedzieć jak komponować posiłki. 20:30 Wieczorem 2 kolacja Niewiem... Proszę o pomoc ;-( Tutaj może być ser biały ze względu na wolno wchłanialne białko. Ostatni posiłek nie dłużej niż 2 godziny przed snem. Zmieniony przez - Skalar. w dniu 2008-02-04 [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 5243 Data: 2/4/2008 12:27:12 PM Liczba szacunów: 0