SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • silownia, czy hamuje wzrost?!

    Post
    Trening dla początkujących

    Jadelko, dziekuje za podanie suplementow, testowal je ktos moze? Oczywiscie bardzo zalezy mi aby osiagnac 184cm, prosze mi powiedziec, czy oplaca mi sie brac te suple w wieku 18stu lat? Kiedy mozna stwierdzic ze nie rosne lub ze faza dojrzewania wzrostu jest na tyle daleka, ze nie ma co liczyc ze podrosne duzo? Prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 9001 Data: 7/20/2008 9:27:33 PM Liczba szacunów: 0
  • silownia, czy hamuje wzrost?!

    Post
    Trening dla początkujących

    suplementy cudów nie zdziałają, ale zawsze mogą w nieznacznym stopniu pomóc. I Bierz je teraz, po 21 roku życia nic nie dadzą ( w sensie rośnięcia w górę). http://kulturystyka.pl/210/ ciekawy art poczytaj i pisze sie Jodelko nie Jadełko :p wrr... ;p Zmieniony przez - Jodełko w dniu 2008-07-20 21:41:14

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 9001 Data: 7/20/2008 9:39:53 PM Liczba szacunów: 0
  • jestem nikim

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Szczerze, przypominasz mi mojego byłego przyjaciela( teraz już znajomego) w 90% ta historia to jego życie. Róznicie się tylko tym że on nie miał dziewczyny i niema ojca (odszedł od rodziny) w tym roku niezdał w LO. Szczerze nie wiem jak sobie radzi, ale wiem że wychodzi na prostą np idzie teraz na zaoczne, szuka pracy i to już jakiś start, co [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 7026 Data: 9/10/2009 8:41:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Thermo Stim - opinie

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    [...] przepadam... jest jeszcze taki minus ze jestem jak balonik ciagle pelna :/ poza herbata to niebardzo mi sie wode chce pic ale wmuszam ja ;/ czytalam troche o taurynie.. od wrzesnia zaczynam aeroby i myslalam o termo stimie i karnitynie ... ale moze ta tauryna lepsza? chce odltuscic brzuch i spalic pare cm z Ud... prosze o pomoc i pozdrawiam :)

    Odpowiedzi: 429 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/16/2009 8:15:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Thermo Stim - opinie

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    to jest dla nas oczywiste ale zboczenie z watku jest celowe nie wszyscy musza widziec w tym oczywista oczywistosc dlatego warto co pewien czas przypomniec ze preparaty WSPOMAGAJACE redukcje tkanki tluszczowej maja za zadanie pomoc nam w tej walce - NIE ZROBIC to za nas :D

    Odpowiedzi: 429 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/20/2009 8:29:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Thermo Stim - opinie

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Z opinii innych jak i mojej, BCAA przed treningiem i po może sporo pomóc w takim przypadku.

    Odpowiedzi: 429 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/20/2009 1:13:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Thermo Stim - opinie

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    [...] cykl redukcyjny, gdzie głównym składnikiem byłby właśnie thermo stim. I tu moje pytanie: Co dołożyć do tego? Witaminy, minerały, białko to raczej standardowo, ale może coś jeszcze? Dieta na redukcje będzie, aeroby też (treningi mma, bieganie, pływanie), oraz porządny trening na siłowni (raczej obwody). Z góry dziekuje za pomoc i pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 429 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2010 3:35:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Thermo Stim - opinie

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    A w jaki sposób łączyć Kreatynę z TS? Rano biorę 2 TS (przed bieganiem i brzuszkami, na czczo) po południu biorę 2 TS (przed treningiem). TS biorę zawsze 20 minut przed wysiłkiem, jakby miało to komuś pomóc.

    Odpowiedzi: 429 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/4/2010 11:44:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Thermo Stim - opinie

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    nasmaruj fastumem albo ketonalem powinno szybko pomoc. TS to twoj pierwszy spalacz?

    Odpowiedzi: 429 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/9/2011 8:46:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Thermo Stim - opinie

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    [...] naproxen emo zawinolem w bandaz i fajnie grzeje Zinko tak to moj pierwszy spalacz, do tego nigdy nie wypilem kawy wiec kofeina mnie dosc mocno telepie. Dzisiaj pierwszy raz nie odczulem TS. Jutro pasowaloby lyknac 2x2 po raz pierwszy i ostro sie dojechac na aero tylko ze ta noga ;/ Zostaje domowy rowerek zajechac i pompki/brzuszki dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 429 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/9/2011 10:45:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Thermo Stim - opinie

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    [...] juz 250zl ;/ ALE... po 5 dniach poszedl kilogram! dzisiaj na rowerku po ts/l-kar 58minut srednia predkosc 15-18, kalori poszlo okolo 500! masakra... ten rowerek zamiata chyba wlacze go zamiast biegania bo nie uszkadza moich nog rewelacja zobaczymy po 6-8 tyg moze zdam caly raport koncowy bo wyniki narazie rewelacja dzieki za pomoc zinko/biniu !!!

    Odpowiedzi: 429 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/10/2011 2:15:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla otyłej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    obliques wiem, ze jestes specjalistka , wiem ze chcesz pomoc, jednak jezeli ustalila sobie taki pulap i jest tego pewna to niech robi jak uwaza. Moim zdaniem (doswiadczenie) to 30 kg jest osiagalne w 7 miesiecy , ale naprawde jest to gorna granica. Nie staram sie ingerowac czy Cie poprawiac bron Boze, ale mysle ze 1 kg na tydzien ubytku jest ok. [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2376 Data: 6/28/2010 11:11:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Bardzo proszę o pomoc. Do lekarza nie ma co iść bo i tak nie pomogą w zwiazku z żeńskimi hormonami. Nie żartuj sobie . Wolisz leczyć się on line ? Tarczyce tez sam leczysz , pięknie ? Jakiś koks polecil Ci T3 i Ty bierzesz ???? Zmieniony przez - flex1976 w dniu 2017-06-21 14:26:30

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2394 Data: 6/21/2017 2:25:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzieki Flex za pomoc. Zrobie tak jak mówisz. Po mimo wszystko nie zaszkodzi jak ktos jeszcze wypowie sie na temat zalaczonych przeze mnie wynikow. Myslisz ze dobrze analizuje i moje zaburzenia hormonalne sa wynikiem dlugo nie leczonej niedoczynnosci tarczycy ? Czytalem jeszcze ze przyczyną moze byc jeszcze miażdżyca lub zapalanie gruczołu [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2394 Data: 6/21/2017 3:09:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na redukcję wagi

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobra - wszystko już rozumiem, trening zaczynam od poniedziałku Tylko z układaniem diety sobie nie radzę Może znajdzie się ktoś chętny pomóc?

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 16937 Data: 7/7/2007 10:52:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na redukcję wagi

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ok juz sie przenosze Sorrki tak sie zgadalo ze zaczalem tu wklejac Tak wiec wszystkich ktorzy chcieliby mi pomoc w sprawie diety zaprawszam to tego tematu: http://www.sfd.pl/Oplakany_stan_%2D_prosba_o_pomoc-t337549-s2.html

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 16937 Data: 9/30/2007 9:14:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na redukcję wagi

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    w sumie może być- tylko zamiast smalcu daj oliwkę z oliwek. jeżeli chodzi o pobudzenie wydzielania horm. wzr. to nie ma co marzyc o tym, że jeszce urośniesz- jego ilości -zwiekszone- działaja jednak dobrze na proces odchudzania. jeżeli chodzi o l-karn. to może ona pomóc w spalaniu tłuszczu- dawka 100-2000mg. -szczególnie przed wysiłkiem- jednak [...]

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 16937 Data: 10/11/2007 4:44:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na redukcję wagi

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzieki za pomoc Jeszcze tylko zrobie 1-2 zastepcze sniadania bo nie wydole codziennie na 4 jajkach Dam potem do oceny. Czyli gdybym bral 1 kapsulke dziennie tej L-karnityny przed treningiem to beda efekty? A wlasnie - macie jakies rady jak ukladac ladowania? Przychodzi mi na mysl to: [...]

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 16937 Data: 10/11/2007 7:45:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Siłownia a przepisy

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] podwiesić pod sufitem szyby wentylacyjne to z 2,6 zostanie 2,4 albo 2,3 A czy to mało? A po co więcej? - jedynie może do wyciskania stojąc, ale mało kto to robi a nawet jeśli to facet 185 cm może wykonać to ćwiczenie nawet w pomieszczeniu 2,3, wiec nie ma problemu jedynie przepisy mnie nurtują. Dzięki za dotychczasową pomoc i liczę na dalszą

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 7370 Data: 6/29/2009 12:32:40 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW 15 10 5, Masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Czytaj gosciu Trening "A" Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Przysiady Wykroczne 1s Trening "B" Nogi: - Przysiady ze sztangą - Przysiady Wykroczne 2s PROSZĘ O POMOC KOGOŚ KTO SIĘ NA TYM ZNA ;//...podbijam

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2099 Data: 6/15/2009 9:45:34 AM Liczba szacunów: 0