SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • skorzystac z tematu tego posta :-) i recznie dopisac wartosc punktow do zamowienia :-) RADOSCI ! Heh... no tak, przecież są ceny przy kodach i wystarczy podzielić przez 5... nie popisałem się hehe %-) Dzięki za pomoc, SOG :-)

    Odpowiedzi: 3125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/19/2014 12:07:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 3125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/29/2014 11:49:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Wiem ze display matrix sie liczy ale twistery nie wiem, shoty z tego co pamietam sie nie licza... licze na pomoc z kodami, bo nie znajde tego za cholere thx Biniu

    Odpowiedzi: 3125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/25/2015 6:08:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok, dzięki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 3125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/26/2016 3:19:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy Olimp może mi pomóc?Mam kod: 5901330045912-wydaje mi się że to z batonów boom,ale nie jestem pewny.Mam tez 2 opakowania Whey protein complex z promocji 500 gram +100 gram gratis ale na stronie nie można dodać,czy one będą się liczyć?Mam też Therm line hydrofast i Gold żeń szeń,czy zostaną dodane na stronę?

    Odpowiedzi: 3125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/14/2016 1:38:18 PM Liczba szacunów: 0
  • juz po Tour de Pologne z Olimpem wiec i mam szybka odpowiedz https://www.olimppremiumclub.com/pomoc zapraszam :)

    Odpowiedzi: 3125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/7/2017 3:39:33 PM Liczba szacunów: 1
  • juz po Tour de Pologne z Olimpem wiec i mam szybka odpowiedz https://www.olimppremiumclub.com/pomoc zapraszam :) Dziękuję :-)

    Odpowiedzi: 3125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/11/2017 10:13:21 PM Liczba szacunów: 0
  • ja tylko niose pomoc :)

    Odpowiedzi: 3125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/16/2017 1:08:03 PM Liczba szacunów: 2
  • zrzucenie nadwagi / po treningu.pl

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Na potreningu.pl masz pomoc dietetyka i trenera, dodatkowo nie musisz sam niczego układać - dostajesz dietę i plan dopasowane do Twoich potrzeb i celu. Cena też nie jest zbyt wygórowana. Alternatywą jest samodzielne wyliczenie swojego zapotrzebowania i ułożenie diety redukcyjnej i wrzucenie jej do sprawdzenia do działu [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 547 Data: 8/9/2012 8:13:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam. Również potrzebuje pomocy a nie bardzo wiem jak założyć własny temat ;/ Więc licze na pomoc ;) posiadam 10 omki, 25prolo, 10 propka, npp, 100 metanabolu(10mg) to mój 4 cykl (1cykl 100 metki, 2 cykl 10 omki i10 deki,3 cykl 15omki i 20 deki i słabe efekty przy ostatnim) prosze o pomoc .

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 628 Data: 3/20/2012 5:26:52 PM Liczba szacunów: 0
  • liczba ćwiczen a intensywnosc

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzieki serdeczne za pomoc:)A odnośnie tej sztangi to wlasnie staralem sie klasc na czworobocznym ale jakos to nie pomoglo... I mam jakas obawe czy jesli zachowuje sie dobbra technike to moze to cwiczenie wykonywac nawet pozcatkujacy? Bo wiadomo z czasem ciezaru bedzie przybywac a nie chcialbym by np spotkalo mnie wypadniecie dysku etc... [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1852 Data: 5/11/2011 10:31:47 PM Liczba szacunów: 0
  • POMOC NA TEMAT UTRATY BRZUCHA I RZEZBY CIALA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] diety ,by zrzucic troche sadla ,a jakie cwiczenia na brzuch i rzezbe gornej czesci ciala czy na rzezbe to tradycyjne czyli na biceps ,klate itd ,i jakie na brzuch by pomoc diecie w jego zrzucenie. i jeszcze jedno czy mozna sobie pomagac wynalzkami takimi jak [...]

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2880 Data: 6/15/2010 5:06:59 PM Liczba szacunów: 0
  • [FBW] zmiana cwiczen - prosze o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziękuję Ci bardzo za pomoc jakbym mógł to Sog'a bym rzucił... Innym osobą też serdecznie dziękuję za pomoc... pozdrawiam

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1497 Data: 3/28/2008 4:10:59 PM Liczba szacunów: 0
  • CCTV Operator

    Post
    Polacy za granicą

    [...] w Boots-ie. Podejrzewam, że taka jak ja opisałem jest większość, ale oczywiście mogłem trafić na kolegów którzy pracowali w mniejszości. Co do radyjka, to wzywali przez nie pomoc, problem w tym, że zanim pomoc nie nadeszła musiałeś sobie sam radzić. Jeżeli koleś zwiał w tym czasie to był twój problem. Żeby control room był z dala od sklepu to [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 4677 Data: 2/5/2011 12:56:03 PM Liczba szacunów: 0
  • DZIEŃ III - 4.IV.2007 Trening - 10A 1. Wyciskanie klatka skos 40 kg x10, 50 kg x10, 60 kg x5, 67 kg x10 2. Przysiad ze sztangą trzymaną z tyłu 44 kg x10, 58 kg x10, 65 kg x5, 73 kg x10 3. Unoszenie hantli bokiem & Wyciskanie tych samych hantli siedząc(seria łączona) 10 kg x10, 13 kg x10, 15 kg x5, 17 kg x10 4. Młotki 11 kg x10, 13 kg x10, 15 [...]

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 17002 Data: 4/4/2007 10:33:43 PM Liczba szacunów: 0
  • choj, pasuje okna umyc w calym mieszkaniu nie chce mi sie ale trzeba cos pomoc matce od czasu do czasu bede lookal

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/15/2010 1:00:04 PM Liczba szacunów: 0
  • ee ni chvja, musze teraz pomoc pare rzeczy w domu moze za jakies 30min bede mial czas, zobacze sorka :*

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/24/2010 6:51:11 PM Liczba szacunów: 0
  • bryy... możecie mi pomóc? bo dostałem taką rozpiskę.. 1-8 enan 300mg e5d 1-6 npp 100mg e2d(mozesz zaczac od 50mg i co 2tyg zwiekszac o 25mg) i nie moge się doliczyć ile tych wszystkich ampułek mi wychodzi a chce sobie je już kupić no i nie wiem jak to mam bić tzn czy te 300mg mam wbić w 1 strzale? na raz? czy chodzi tu o 300mg na tydzień w 3ch [...]

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/25/2010 10:54:20 PM Liczba szacunów: 0
  • ok, i oto mi chodziło bo jak zobaczyłem że bd walił aż 300mg na raz to aż się przestraszyłem dzięki za pomoc już wszytko rozumiem

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/25/2010 11:38:49 PM Liczba szacunów: 0
  • No i dobrze, motywacja do chodzenia do roboty a ćwiczysz dalej pomimo pracy nie? Herek spalacze to tylko pomoc, bez nich też się obejdzie Zmieniony przez - Stoker w dniu 2010-07-26 20:29:00

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/26/2010 8:27:18 PM Liczba szacunów: 0