SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • A mąć ile chcesz %-) Jeśli ma mi to pomóc... O udach to może nie dziś, ale dawaj swoją teorię na plecy, bo w piątek będę robiła, to może do tego czasu coś zmienię :-) I tricek też mnie interesuje :-)) Zmieniony przez - natka w dniu 2013-04-03 22:52:03

    Odpowiedzi: 955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/3/2013 10:48:32 PM Liczba szacunów: 0
  • A mąć ile chcesz %-) Jeśli ma mi to pomóc... O udach to może nie dziś, ale dawaj swoją teorię na plecy, bo w piątek będę robiła, to może do tego czasu coś zmienię :-) Ustosunkowac sie do treningu z pierwszej strony - na plecy? Czy cos sie tam zmienilo po drodze? Natka, btw ja tylko pisze jakies tam bohomazy z mojego niewielkiego zreszta [...]

    Odpowiedzi: 955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/3/2013 10:52:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Już plan ustalony, mam nadzieję że nie ucierpi na tym moja facjata %-) Ale dzięki za pomoc tak czy inaczej 8-)

    Odpowiedzi: 955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/8/2013 11:38:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Już plan ustalony, mam nadzieję że nie ucierpi na tym moja facjata %-) Ale dzięki za pomoc tak czy inaczej 8-) To jakie w końcu ćwiczenia będziesz jechać ? :-)

    Odpowiedzi: 955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/8/2013 11:59:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Neos, tak to może wyglądać na tych fotach, bo pupa poszła do góry, a zdjęć bokiem nie posiadam niestety... %-) i posiadać NIE BĘDĘ! 8-) MaxMad, mogę być nawet wiewiórką, jeśli mi to ma pomóc :-))

    Odpowiedzi: 955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/14/2013 10:28:12 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] 40kg+26kg - odwodzenie nóg na maszynie: 3 serie po 15powt. 25/30/30kg - wspięcia na palce w staniu: 4 serie po 25powt. 25/30/35/45kg Pierwsze co, to dzięki Maciek za pomoc. Wykroków ze sztangielkami nie zrobiłam, bo po przysiadach i superserii ledwo stałam na nogach %-) Łydki dostały porządny wycisk, ostatnie 25 powtórzeń paliło jak [...]

    Odpowiedzi: 955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/17/2013 8:58:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok, niech już będzie wszystko prawidłowo rozpisane :-)) No i zgodnie z zaleceniem brzuch zacznę od spięć, później RT i na koniec wznosy ;-) Jeszcze raz dzięki za pomoc!

    Odpowiedzi: 955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/19/2013 10:21:11 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] ja wytrzymam?)... Wracam w piątek 17 maja, zostawiając ten sam plan treningowy który był grany do tej pory. Kompleks Sztangowy zostawiam na później (także Pika, dzięki za pomoc, przyda się za jakiś czas :-))). Na pewno będzie rower w tym czasie, bo sobie już na niedzielę zaplanowałam, ale to chyba ma być off od siłowych.... Jeden dzień w [...]

    Odpowiedzi: 955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/9/2013 10:20:44 AM Liczba szacunów: 0
  • jak z drążkiem? dalej pomoc czy starasz sie juz choc pare powt zrobic "sama"?:-)

    Odpowiedzi: 955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/24/2013 6:49:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Kilka porad dla początkującego.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Zamówiłem te peak vitamins. Proszę o pomoc w spożywaniu ich. Myślę o braniu jednej dziennie, przed treningiem. Co wy na to ? I planuje aby zrobić sobie tym jakieś cykle, aby nie przedobrzyć z tymi witaminkami, bo może być gorzej niż z ich niedoborem. Proszę o szybką pomoc Zmieniony przez - blackbutcher123 w dniu 2012-08-26 23:59:52

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 4882 Data: 8/26/2012 11:58:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Razak - Methanex 10 10 mg - 100 tab

    Post
    Doping - zdjęcia

    Moze mi ktos napisac w jakim odstepie czasu najlepiej brac razaka? W sensie jak dawkowac. Dziekuje za pomoc. Jakas oslonke na watrobe brac? Bo kumple gadali mi ze po 150 razaka jak na 1 cykl to nic mi sie nie stanie. Z gory dziekuje za pomoc

    Odpowiedzi: 1397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2010 10:08:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Ocencie mój plan na mase !!!!!!!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] w skosie 4 s po 12/10/8/6 -Rozpiętki w poziomie 3seri po 10-12 powtórzeń (stały ciężar) -Przenoszenie hantelki 3seri po 10-12 powtórzeń (stały ciężar)Prosił bym o pomoc tutaj bo chce najbardziej rozbudowac klatke i prosił bym o pomoc w doborze ćwiczeń itp. TRICEPS -Wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu 3 s po 12/10/8 -Prostowanie [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1318 Data: 9/1/2005 11:33:55 AM Liczba szacunów: 0
  • 04.04.2018 Samopoczucie: czuję delikatniusie zmęczenie mięśni, ale przy tym mam bardzo dobry humor Stan hormonalno/estetyczny: wyrzut trądziku, pobolewanie brzucha (też to będę pisać, bo w kalendarzu jakoś nigdy mi to nie wychodzi, a dość istotne dla monitorowania sytuacji hormonalnej :-) ). ŚNIADANIE (06:00): 1 gruba (1-1.5cm) kroma chleba [...]

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/4/2018 9:11:38 PM Liczba szacunów: 1
  • Jak boli to nie ma co szaleć. Spróbuj zimnych okładów i jakiejś maści przeciwzapalnej. Jak to drobny uraz to powinno pomóc.

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/13/2018 7:49:26 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] kiedyś emom oparty o te trzy ćwiczenia i było super - po 5 powtórzeń x 4 "obwody") 3. Dead bug z piłką + sit ups do dobicia brzucha * Za Chiny Ludowe się nie podciągnę, a pomoc gumy niewiele się zdawała, więc trenerka swego czasu stwierdziła, że więcej pożytku będzie jak zacznę od opuszczania się z wyskoku. Wydaje się mało i kijowo, ale [...]

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/14/2018 7:58:25 PM Liczba szacunów: 2
  • Bellafiore a może wrzucilabys jakieś 2-3 dni posiłków z dokładnym opisem ile czego było na poszczególny posiłek i jaki rozkład makro i kcal na niego przypadał. Wtedy może łatwiej dziewczynom będzie pomoc? A ze swojej strony zapytam, dużo zjadasz sojowych produktów i z mięsa głównie kurczak? Czy tylko mi się tak rzuciło w oczy?

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/28/2018 7:21:45 PM Liczba szacunów: 0
  • No to na razie musi starczyć jej to co jest. Dziękuję bardzo Nightingal za pomoc :). Wczoraj było nieźle, aczkolwiek przedłużająca się wizyta u lekarza trochę mi rozwaliła szyki. Upiekłam sobie też chlebek. Śniadanie: 2 jajka sadzone, warzywa z makaronem II śniadanie (po lekarzu o 13): nektarynka, 1 śliwka węgierka i trochę czereśni Obiad: [...]

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/4/2018 8:21:50 AM Liczba szacunów: 0
  • ja myślę, ze jesli konieczna bedzie pomoc w malowaniu to znajdzie sie pomoc juz na miejscu, przeciez nie zostawimy nikogo w potrzebie

    Odpowiedzi: 571 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/27/2014 12:26:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Bull, nie ma za co. Ja się bardzo cieszę, że mogłam pomóc i przy okazji pooglądać zawodników z bliska :-) Najbardziej z bliska to miała ich Esther i chyba była zadowolona. Zawodnicy też bardzo chwalili sobie jej pomoc w wypuszczaniu na scenę.

    Odpowiedzi: 571 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/2/2014 9:04:39 PM Liczba szacunów: 0
  • siła charakteru, strach

    Post
    Sztuki Walki

    Mam akurat wolną chwilę więc może opowiem swoją sytuację, która spotkała mnie kilka miesięcy temu. Szedłem z moimi dwoma kolegami do sklepu w słoneczne, sobotnie po południe przez osiedle, które odwiedzałem wiele razy. Szkoła do której uczęszczałem się tam znajduje, a sam mieszkam jakieś 10 min drogi od tego miejsca. Co więcej, jeden z moich [...]

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 4757 Data: 10/4/2012 11:26:44 AM Liczba szacunów: 0