SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • godziny posiłków

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dobrze wielki dzieki za pomoc sogi juz poleciały:-) mam jeszcze jedno pytanie dotyczace posiłków, mianowicie w ciagu dnia jem 7 posiłków, moge np: złaczyc posiłek 3 i 4 i na raz zjesc ? a jednak dwa pytanka: ile minut przed snem powinno sie jesc ostatni posiłek : 30min ?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3242 Data: 7/31/2012 6:21:01 PM Liczba szacunów: 0
  • szczerze mówiąc,to było się zastanawiać zanim zaczął koksować...powszechnie wiadomo że to szkodzi właśnie na potencję. z lekarzem może być problem,bo będzie musiał dokładnie się przyznać ile czego zeżarł,wstrzyknął itp. a lekarz pewno go opieprzy zamiast pomóc...najlpiej chyba pójść do endokrynologa,bo to prawdopodobnie zaburzenia hormonalne po [...]

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 5271 Data: 7/30/2004 8:51:07 PM Liczba szacunów: 0
  • " lekarzem może być problem,bo będzie musiał dokładnie się przyznać ile czego zeżarł,wstrzyknął itp. a lekarz pewno go opieprzy zamiast pomóc" Chyba zły dzial wybralas albo nie wiesz co kopiujesz Lekarz nikogo nie bedzie opieprzał, koles i tak duzo przeszedl,nabawił sie impotencji i jeszcze ma sluchac opieprzania od lekarza..LOL poza [...]

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 5271 Data: 7/30/2004 8:59:46 PM Liczba szacunów: 0
  • bunchet czy Ty przeczytałes co ja napisałam??? mogłam umrzeć przez tę kawę,dusiłam się,kapujesz??? a pani doktor nie miala czasu mnie przyjąć,skończyło się reanimacją,ale dopiero jak zrobiłam awanturę,a TY mi piszesz że jestem niewdzięczna! zresztą,nieważne,gadamy tu o tym jak pomóc kolesiowi,moim zdaniem lekarz rodzinny mu nie pomoże i lepiej [...]

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 5271 Data: 7/31/2004 3:42:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Nio właśnie gdyby to były wzdęcia to rano byłby normalny ale tu jest inaczej ;/ nie tylko brzuszek podrasowuje ale inne parie ciała też na siłowni, w domku itd. Ten brzuszek mnie bardzo denerwuje bo głupio wygląda u takiej szczupłej osoby. Ale moze to jakies tymczasowe dziwactwo ;/ juz sama nie wiem ale dziekuje za pomoc :]

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 9206 Data: 10/25/2007 9:28:10 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] :) i nie odmawiam sobie niczego :) hmmm, a wiecie co że dziś próbowalam trzymać dobrą postawę i chyba jest różnica ale ciężko się jest tak pilnować hmm.. i pewnie to jest przyczyna ale hmm czyżbym wcześniej sie lepiej trzymała ... Dzięki za pomoc BUziaki i pozdrowienia dla Was i dla kogoś jeszcze też Martucca będzie wiedzieć o kogo chodzi :)

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 9206 Data: 10/31/2007 7:16:02 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] przy nowej pozycji hmm nio to ładnej wady się nabawilam ;/ tak potwierdzam komputer :P może być jedną z wielu przyczyn hmmm nio to muszę coś z tym zrobić, dziękuje Wam za pomoc pewnie bez waszych rad dalej bym się zastanawiala o co biega. P.s Tarczycy nie mam po prostu juz taka jestem od zawsze taki kostek ze mnie byl, a badania [...]

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 9206 Data: 11/3/2007 8:05:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    przy młotkowym przytrzymuj w napieciu i wolniej opuszczaj to powinno pomóc

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1669 Data: 7/22/2012 9:17:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Mikrocykle - czy to ma prawo się udać?

    Post
    Trening dla początkujących

    Okej, pojąłem wreszcie ;) Tak zrobię, zobaczę, że się otłuszczam to przystopuję, zastosuję też carbo-cycling, tak jak wcześniej pisałem. Przerwy robić będę, jak poczuję "że już czas" :D Dzięki za pomoc, pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2019 Data: 7/17/2015 12:29:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Hormon Wzrostu

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mam 17 lat i chciałbym urosnac jeszcze pare centymetrów czy hormon wzrostu moze mi w tym pomóc. Czy to prawda ze po tym sie rośnie ??

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 10453 Data: 10/4/2003 1:06:21 PM Liczba szacunów: 0
  • male pytanko...

    Post
    Doping

    byl bym bardzo wdzieczny za pomoc :D

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1498 Data: 5/4/2010 10:47:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o ewentualne poprawki w diecie na mase.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    http://www.sfd.pl/Wagi_Produkt%C3%B3w_2-t463627.html , jesli masz problem z wagami produktow a nie masz wagi , moj art powinien Ci pomoc Pozdro

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1042 Data: 1/17/2009 11:57:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta-masa-do oceny i poprawek.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok. Dzięki za pomoc. Będę starał się trzymać diety. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 736 Data: 7/5/2010 10:27:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Sucha Masa

    Post
    Doping

    Dobra zbijam spać dziex za pomoc. Zobaczymy co inni napisza ale mysle że będą tego samego zdania. Pozdro

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3155 Data: 1/21/2007 1:05:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki z pomoc twoja pobytem się jeszcze o ganamed i zobaczymy jak to wyjdzie

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 885 Data: 11/21/2019 10:41:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening z małym obciążeniem

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za pomoc. Generalnie nad pojęciem 'dużego ciężaru' nie zastanawiałem się zbytnio. Rzeczywiście mogłem się o to dopytać. Osobiście rozumiem to tak, żeby nie cisnąć mocno na niskich zakresach, czyli na największym ciężarze. Ale jak tak teraz myślę, to może też tyczyć się to swoich maxów przy np. 15 powtórzeniach. W każdym razie chcę zacząć [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 365 Data: 5/30/2020 7:43:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie odnośnie planu treningowego & diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] postaram się ułożyć jakąś dietę. Patrząc teraz na mój plan, myślę, że może zamiast tych serii brzuszków poćwiczę A6W? Wydaje mi się, że bardziej mi się to przyda, jak sądzicie? A jeśli chodzi o siłownie, to jak ćwiczyć, żeby w miarę sensownie to na mnie działało w połączeniu z moim planem? Jestem kompletnie zielony w tej kwestii, proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 694 Data: 7/11/2009 9:56:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Angilia - praca, życie...jak jest?

    Post
    Polacy za granicą

    [...] dobrze. Jedyni znajomi Polacy to ci na uniwerkach lub w mieszanych malzenstwac, mam zle doswiadczenia z 20-toma na flacie ktorzy potem zlaza sie przetlumacz, pomoz, a co ja mam zrobic, i ich wieczne cwaniactwo jak im pomoc to za free i juz a jak tobie potrzebny glupi numer telefonu do kogos tam to postaw piwo to dostaniesz. Omijac nie dotykac :D

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 5484 Data: 10/28/2012 9:54:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Chcem ułożyć dobrą dietę redukcyjną.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] 100g TRENING posiłek 5 : -wołownina 100g -ryż biały 70g Posiłek 6: - twaróg półtusty 100g -oliwa z oliwek 2 g - brokuły 100g razem wyszło 2376,1 kcal Moje zapotrzebowanie kaloryczne to :2563,2 kcal i odjołem od tego 186 kcal i wyszło 2376,1. Do tej pory szłem treningiem na mase , jakim do tej diety jaką ułożyłem mógłbym iść? Proszę o pomoc. -

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1273 Data: 7/21/2011 12:48:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Z kimo byla ustawka,chciano wypromowac Kimo na topowego fightera,a wygrana z Sakiem,ktory byl w formie nie do zajechania miala w tym pomoc.Nie jest to oficjalna informacja,ale z taka opinia sie spotkacie w necie.

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 4237 Data: 6/19/2006 11:32:23 PM Liczba szacunów: 0