SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Trening w domu(kondycja,siła)??

    Post
    Trening w domu
    PRO

    Trening siłowy stał się w ostatnich latach bardzo popularny. Coraz więcej osób zaczyna trenować, na początku swojej przygody z 'żelaznym sportem', w domu. Powodów jest kilka: nie każdy ma czas, pieniądze czy po prostu ochotę odwiedzać kluby fitness i siłownię. Dlatego zaczynają trenować w warunkach domowych. Jest to prosta forma treningowa, która [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 4838 Data: 1/27/2019 3:07:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Białko-dawkowanie?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    [...] tak, że białko powinno się spożywać tylko w określonych momentach dnia - np rano\wieczór, gdyż inaczej nie będzie to mieć sensu. Chodzi mi o to, że jak nie jestem w stanie zjeść pełnowartościowego posiłku, to po prostu zabieram ze sobą białko i gitara. Tak samo z gainerem, chociaż go powinno się jeść akurat po treningu. SOG za pomoc.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 7843 Data: 7/2/2008 7:01:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko-dawkowanie?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    generalnie kazde bialko mozna brac w kazdej porze dnia i nic ci nie bedzie na rynku jest oczywiscie wiele bialek na noc/dzien itd ale to sa urozmaicenia dla wymagajacych klientow IMO nie ma za co ciesze sie ze moglem pomoc pzdr RK

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 7843 Data: 7/2/2008 7:05:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Haya Labs Yohimbine HCL

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Tez wyszedlem z tego zalozenia i zamowilem inna. Dzieki za pomoc. Jakby ktos jednak to kiedys szamal to smialo pisac moze nastepnym razem komus sie przyda takie info.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 8908 Data: 9/4/2015 10:50:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaka sztuka do samoobrony?

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    Sztuki i sporty walki zyskują w naszym kraju w ostatnich latach coraz większą popularność. Powodem tego jest coraz częściej emitowana w telewizji dyscyplina sportów walki, jaką jest MMA, czyli wszechstylowa walka w ręcz. Również boks od lat jest na topie popularności. Oglądając tego typu dyscypliny, większość z nas chciałaby być jak popularni [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 6709 Data: 11/5/2018 6:03:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Kłujący ból pod lewą łopatką przy oddychaniu

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Urazy to niestety nieodłączna część sportu, szczególnie bardziej profesjonalnego lub nieumiejętnie wykonywanego. Dlatego też tak bardzo istotna jest odpowiednia regeneracja i zadbanie o to, aby unikać kontuzji. Zanim jeszcze do niej dojdzie, zdecydowanie warto skupić się na czterech podstawach. 1. Rozgrzewce ukierunkowanej pod dany trening: [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 5207 Data: 1/5/2018 8:32:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko - definicja na podstawie naukowej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    [...] gdzie na tej stronie widzisz źródło tych informacji Takich definicji w necie jest multum ale przy żadnej nie ma słowa skąd autor wziął dane informacje idlatego tu proszę o pomoc. Liczę że ktoś ma w pobliżu jakąś mądrą książkę i przepisze mi odpowiedni fragment wraz z informacjami o tytule, autorze, roku wydawnictwa i na jakiej to jest stronie.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3720 Data: 6/4/2006 8:53:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie produkty spożywcze posiadają w składzie BCAA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    No wiem że nie zastąpię tego jedzeniem, ale po prostu z ciekawości chciałem się dowiedzieć jaki produkt posiada go najwięcej, ale pewnie użyje do swojego szejka jajek i/lub twarogu jako źródło białka i dodam jakieś węglowodany. Dzięki za pomoc ; )

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2573 Data: 11/23/2013 11:29:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Bez efektów na zbilansowanej diecie redukcyjnej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    [...] będzie potrzeba moge kupić białko Stosowane wcześniej diety : z rok temu nie mialem kompletnie wiedzy i zbijalem z 98 kg na 1600kcal, zbilem do 90 w pol roku i od tego czasu jadlem jakies 2500kcal ale bez liczenia makro. Dopiero od 3tyg stosuje zbilansowana diete redukcyjna Dzięki za pomoc Zmieniony przez - Karimz w dniu 2018-08-20 18:12:47

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3091 Data: 8/20/2018 6:10:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening nog a testosteron

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    To już kwestia podejścia, niektórzy nie robili by nóg nawet jakby to miało górze pomóc

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 7804 Data: 12/9/2015 3:54:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Tatar na noc?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Tak wiadomo, że nie pójdę spać od razu jak zjem. Dzięki za pomoc. Od samego rana mam smak na tatar. Szybkie konkretne odpowiedzi to mi się podoba. Dziena jeszcze raz!

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 6581 Data: 1/12/2016 11:32:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Tauryna a efekty!!!!!pomocy

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    W ogóle co oznaczają te wykrzykniki i wołanie o pomoc? Jeśli chodzi o za mały wzrost masy, to zapraszam do działu "Odżywianie". Zmieniony przez - Sierżant99 w dniu 2004-09-04 13:39:12

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 6074 Data: 9/4/2004 1:38:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki spalacz dla dziewczyny ?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    no niby tak ale chce jak najszybciej zrzucić te parę kg a to jej może w tym pomóc.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5946 Data: 4/15/2010 6:57:44 PM Liczba szacunów: 1
  • Jaki spalacz dla dziewczyny ?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    wielkie dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5946 Data: 4/16/2010 7:06:28 AM Liczba szacunów: 2
  • zgubie tluszcz na shake'ach proteinowych??

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    [...] http://www.sfd.pl/Trening_dla_pocz%C4%85tkuj%C4%85cych-f114.html. lub 3. Cały dział dla kobiet Ladies SFD: http://www.sfd.pl/Ladies_SFD-f446.html. Otrzymasz w nich porady i pomoc w ułożeniu diety i treningów siłowych pod Twój organizm. Bez tych podstaw niestety sylwetki nie zmienisz. Zapomnij o magicznych koktajlach. Nie tędy droga. Jeżeli [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 7591 Data: 3/6/2018 1:20:33 PM Liczba szacunów: 0
  • enan 16 tyg plus 200 winka

    Post
    Doping
    PRO

    dzis robilem strzala zostalo mi jeszcze 12 strzalow dokladnie i znalazlem 3/4 flakonu sustabol 250 z alchemi , czy moge to wbic teraz skoro jade na enanie i potem spowrotem wrocic na enana ? z gory dzieki za wszelka pomoc

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 3864 Data: 11/19/2017 6:22:29 PM Liczba szacunów: 0
  • enan 16 tyg plus 200 winka

    Post
    Doping
    PRO

    [...] strzalow dokladnie i znalazlem 3/4 flakonu sustabol 250 z alchemi , czy moge to wbic teraz skoro jade na enanie i potem spowrotem wrocic na enana ? z gory dzieki za wszelka pomoc Możesz śmiało przejść na suste albo dodać np 0,3-0,5 ml susty do każdej iniekcji z enana,tym samym zwiększysz tygodniowa ilość testa. Jeśli odczuwasz zastój to większa [...]

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 3864 Data: 11/19/2017 7:15:52 PM Liczba szacunów: 1
  • enan 16 tyg plus 200 winka

    Post
    Doping
    PRO

    Z góry dzięki za wszelka pomoc , zobaczymy co z tego Będzie , może węglowodany uciąć bardziej ? I więcej białka spożywać ?

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 3864 Data: 12/27/2017 11:15:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer uzupełniony izolatem białka

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    tak wyczytałem na necie :P dzieki za pomoc panowie lapcie soga

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1764 Data: 11/10/2010 7:36:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy nogi az tak wazne?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Witam!!! dzieki za pomoc, od przyszłego tygodnia wcisnę gdzieś do treningu nogi a tak przy okazji to z jaka inna partia najlepiej połączyć? aha i jeszcze jedno - czy nogi są podatne na szybki przyrost masy (tzn. czy szybko nabierają masy) pozdro. Aidstep

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 5444 Data: 3/8/2002 10:10:03 PM Liczba szacunów: 0