SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Kulturystyka - ciągła walka o wygląd

    Post
    Po 35 roku życia

    " czy Pan coś czuł w tyłku podczas tych wznosów?? Bo on nie może poczuć... A bardzo chcemy mu pomóc, żeby poczuł - bo to takie fajne uczucie jest:)" ..no nie wiem, nie wiem...|-)Czułem napięcie mięśni. Fajne uczucia mam przy planku. Trening z przysiadami odwalony - nogi po poprzednich treningach doszły do siebie. Może na następnych treningach [...]

    Odpowiedzi: 8158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2017 12:14:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka - ciągła walka o wygląd

    Post
    Po 35 roku życia

    " czy Pan coś czuł w tyłku podczas tych wznosów?? Bo on nie może poczuć... A bardzo chcemy mu pomóc, żeby poczuł - bo to takie fajne uczucie jest:)" ..no nie wiem, nie wiem...|-) No ja tez nie wiem %-)

    Odpowiedzi: 8158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2017 12:24:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka - ciągła walka o wygląd

    Post
    Po 35 roku życia

    To najpierw ostry trening ze Synem a winko po:)Najpierw myślałem czy aby jednak czegoś nie trenować. Teraz się cieszę, że wytrwałem w leniuchowaniu. Trochę bolała mnie obręcz barkowa i ten dzień powinien pomóc w likwidacji bólu (trochę się rozpędziłem za bardzo w tym codziennym trenowaniu barków i zwiększaniu ilości powtórzeń i stosowaniu [...]

    Odpowiedzi: 8158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/20/2017 6:42:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka - ciągła walka o wygląd

    Post
    Po 35 roku życia

    [...] jak wyszlo. Janek z tego co widze to dodatkowym utrudnieniem bylo to ze masz tam za malo miejsca aby sie pochylic i prawidlowo wykonac to cwiczenie. Problem w adwokatach,Janek sam potrafi odpowiedziec,wiedzialem ze trzeba tylko chwalic bo inaczej bede posadzony o.czepianie,czlowiek chce pomoc i otrzymuje takie podziekowanie juz sie odczepiam.

    Odpowiedzi: 8158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/16/2017 8:55:14 AM Liczba szacunów: 1
  • Kulturystyka - ciągła walka o wygląd

    Post
    Po 35 roku życia

    Trzeba pamiętać, że każdy człowiek i organizm jest inny ;-) Owszem, każdy potrzebuje regeneracji, ale u różnych ludzi może ona wyglądać inaczej. Tak samo różnie organizm reaguje na trening i to co dla jednych jest nie do zrobienia dla innych może być łatwizna, można się przetrenować od samego patrzenia/czytania o wyczynach niektórych osób %-) [...]

    Odpowiedzi: 8158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2018 1:34:58 PM Liczba szacunów: 2
  • Kulturystyka - ciągła walka o wygląd

    Post
    Po 35 roku życia

    Z tymi przeciwbólowymi to Pan uważa żeby się nie uzależnić. Mój ojciec tak miał i łykał nawet jak nic go nie bolało. Tabletka to tylko pomoc doraźna, maskującą ból a trzeba zlikwidować przyczynę.

    Odpowiedzi: 8158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2018 12:08:28 PM Liczba szacunów: 1
  • Kulturystyka - ciągła walka o wygląd

    Post
    Po 35 roku życia

    Z tymi przeciwbólowymi to Pan uważa żeby się nie uzależnić. Mój ojciec tak miał i łykał nawet jak nic go nie bolało. Tabletka to tylko pomoc doraźna, maskującą ból a trzeba zlikwidować przyczynę.Ta jest także przeciwzapalna i chyba zlikwiduje przyczynę :-).

    Odpowiedzi: 8158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2018 12:22:30 PM Liczba szacunów: 1
  • Kulturystyka - ciągła walka o wygląd

    Post
    Po 35 roku życia

    Jeśli pierwsza najgorsza to może spróbuje Pan robić serię rozgrzewkową z 50% ciężaru, 10-15 powtórzeń. Wg mni powinno trochę pomóc. Wiadomo już coś ze startem w zawodach?

    Odpowiedzi: 8158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/22/2019 3:23:35 PM Liczba szacunów: 1
  • Kulturystyka - ciągła walka o wygląd

    Post
    Po 35 roku życia

    Jeśli pierwsza najgorsza to może spróbuje Pan robić serię rozgrzewkową z 50% ciężaru, 10-15 powtórzeń. Wg mni powinno trochę pomóc. Wiadomo już coś ze startem w zawodach? Okazało się, że ta pierwsza była najlepsza :-) - w następnych było zrobione mniej powtórzeń. W sprawie zawodów prawdopodobnie wyjaśni się po Debiutach - na razie nie zawracam [...]

    Odpowiedzi: 8158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/22/2019 5:48:27 PM Liczba szacunów: 1
  • Kulturystyka - ciągła walka o wygląd

    Post
    Po 35 roku życia

    Nikt mi nie chciał pomóc :-?. Zjadłem dzisiaj kilka kromek chleba więcej i nie było ochoty na trening ale jednak poszedłem: 1a. WL 48/8/68kgx10p 78kg/2x6p 1b. Przyciąganie w siadzie po 10p 2. Podciąganie na drążku 4x6p jak widać sił też nie było! Bezpośrednio po treningu zmierzyłem cukier i był ponad 150 jednostek a żona miało 96 :-) (bez [...]

    Odpowiedzi: 8158 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/24/2019 1:34:39 PM Liczba szacunów: 0
  • no i gotowe ;)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Owszem. W rozsądnych ilościach jest dopuszczalna Jutro mogę przytoczyc odpowiedni fragment odnosnie tego wątku. "Na tym forum trudno Ci będzie znależć zrozumienie i pomoc. " Zauważyłam. Jednak na całe szczęście na pomoc nie licze zrozumienie to inna sprawa. Cały post ma stanowic cos w rodzaju dziennika. "Stosowałam dietę [...]

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 5353 Data: 7/31/2005 11:36:40 PM Liczba szacunów: 0
  • glukozamina msm kolagen osteoblock

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] cynkiem do tego dialy formula universala wiec zaplecze witmain i minerąłów oraz diety zostawmy w spokoju w tym temacie bo nie o tym temat jest oczywiście wielkei dzieki za pomoc ale teraz jestem zdecydowany juz na te produkty które napisałem i proszę o pomoc tylko w 2 rzeczach 1. czy brać wszystko na raz czy w 2 cyklach 2. za i przeciw [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4692 Data: 9/8/2005 10:01:35 AM Liczba szacunów: 0
  • !!TROCHE INFORMACJI O NAŁOGU PALENIA TYTONIU!!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    to trzeba sie zmierzyć z własnymi słabościami...bo ten co pali ma słabą psychikę..no niestety nie mogę tobie pomoc..tez miałem takiego delikwenta..dla niego papierosy maja dzialanie uspokojajace..ale czytalem ze po jakims czasie gdy sie juz niezle wciagnie to przestaje byc uspokajajace tylko zaczyna czlowiek byc taki ze gdy zapali to nie jest [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2735 Data: 5/4/2010 1:46:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Testosteron leczniczo - PYTANIE

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Witam, Zadaję pytanie na tym forum, bo wiem, że jest tu sporo osób obeznanych z tematem, który chcę poruszyć i, na co liczę, może ktoś może będzie mi w stanie pomóc. Z uwagi na ciągnące się już długi czas problemy natury seksualnej (a w sumie także inne powiązane z niedoborem testosteronu, ale na to wpadłem dopiero po fakcie, tj. po stwierdzeniu, [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 494 Data: 1/10/2018 3:20:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Aktualne testy do Policji/link do TWO-str.263

    Post
    Sztuki Walki

    Vex-jedno czyszczę St Pierre-Chciałem zebrać wszystko do kupy i rozszerzyć trochę to co napisałeś w swoim sztandarowym temacie "Jak Wojtek został policjantem".Ja prostu wrzucałem linki z całej pierwszej części,które uważałem,że mogą pomóc.Sądzę,że przeczytanie Twojego tematu + początku tego tematu powinno zaskutkować nie zadawaniem [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/31/2010 8:11:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Aktualne testy do Policji/link do TWO-str.263

    Post
    Sztuki Walki

    Nigdzie nie słyszałem o żadnych zmianach do ustawy. Jeśli są jakieś nowelizacje to pewno w dzienniku ustaw, jednak myślę, że to co jest na pierwszej stronie w zupełności wystarczy. Możesz zawsze napisać na forum frapujące cię pytanie, a na pewno ktoś postara się ci pomóc

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/13/2010 10:53:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Aktualne testy do Policji/link do TWO-str.263

    Post
    Sztuki Walki

    [...] TWO i dziś do mnie zadzwonili, że w tą środę mam Multi (troche mnie to dziwi, że taki speed)!!:( Jeśli chodzi o ubiór, to polecacie garnitur? Jakie są odp do MS? Np do pytania Lubię czytać pisma techniczne mam dokończyć zdanie czy bedą A,B,C,D? I 3 ostatnie pytanko, po tescie MS, a przed psychologiem dostajemy pytania z figur? Dzieki za pomoc.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/17/2010 10:10:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Aktualne testy do Policji/link do TWO-str.263

    Post
    Sztuki Walki

    nikt nie jest w stanie mi pomóc

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/17/2010 12:27:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Aktualne testy do Policji/link do TWO-str.263

    Post
    Sztuki Walki

    wiem, tak będzie najlepiej myślałem, że może ktoś był w takiej sytuacji jak składał papiery i mógł by mi pomóc dzięki za odpowiedź

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/17/2010 5:20:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Aktualne testy do Policji/link do TWO-str.263

    Post
    Sztuki Walki

    Znajomości nie zdadzą za ciebie tsf, two, w ms może teoretycznie pomóc:P!!Ale nie masz co w bajki wierzyć :jak się tyłka nie ruszy to sie nie dowiesz!U mnie <Poznań> był jakiś siwy koleś w sierpniu, na oko 35 lat... I nikt przeszkód nie robił:żeby był śmieszniej pani z kadr jak składałem papiery to powiedziała że w końcu jakiś dorosły się [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/23/2010 7:13:15 PM Liczba szacunów: 0