SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Witam TO Mój drugi cykl na masę i potrzebuje pomocy. Myślałem nad połączeniem Omki, Enantana + Metki? Tylko nie wiem jak to rozpisać? Na odblok mam 24 tabsy Cloma, 50 tabsów Tamofixena i 5000ui HCG. Proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1142 Data: 3/16/2014 10:29:21 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomoc w cyklu

    Temat
    Doping

    Siemanko czy mógł by mi jakiś dobry mentor pomóc w rozpisaniu cyklu z tych witaminek 100 mety 20ml susty 20ml deki 20ml propka 20ml boldka 20ml wina 20ml trena acetate 30 clomidu 3xhcg 5000uj no i kiedy zacząć się odblokowywać żeby nie stracić tego czego uzyskam podczas cyklu z góry dzięki

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 402 Data: 6/4/2014 5:11:38 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pytanko male:)prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam.. Panowie moje pytanie dotyczy ilosci spozywanego bialka na kg/mc Czy nie uwazacie ze 3 gr przy budowaniu masy do zbyt duza ilosc?? co dzieje sie z nadmiarem bialka?? wplywa to szkodliwie na Nasze zdrowie?:) pozdriawma

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1166 Data: 8/6/2007 10:20:04 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomyłka w treningu HST prosze o pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam. Od tygodnia lecę treningiem HST i niestety przez źle doczytany artykul zrobilem podejrzewam duży bląd, mianowicie pierwszy mikrockl 15 robiłem tak że na kazdym treningu robilem kazda serwie po 15 pow. maksymalnym cięzarem dla 15stu... Co byście proponowali teraz?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 651 Data: 1/24/2009 5:06:45 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Mała pomoc.

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Mam 17 lat.. ćwicze od ponad roku.. waże 72 kg wzrost 185... Chce zacząć brać mutant mass. Moim głównym celem jest przybranie na masie.. trening mam ułożony i chce się przy nim trzymać. Obecnie biorę Trec Magnum 8000. Proszę o wasze zdanie. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 781 Data: 12/12/2009 10:37:56 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Z góry przepraszam ale prosze o pomoc !!!!

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Panowie co mam jesc na sniadanie ? czytałem inne artykuły ale kazdy jest do danej osoby wiec nic z nich nie wywnioskowałem. potrzebuje czegoś po czym bd miał siłe na kilka godzin w szkole + drugie sniadanie.i tutaj nie wiem czy owsianka ? omlet jakis ? tunczyk ?twarog chudy ?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 596 Data: 10/9/2011 7:20:18 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • POTRZEBNA POMOC

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    POTRZEBN /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4b3476c0435b45b9ad7e93120e2927ba.PNG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ecd938c6dfd84300866ff47c954c21a2.PNG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/e29a07bbf496424789b4331567d1eb94.PNG

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 991 Data: 3/4/2013 10:25:10 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • POmoc dla słabego ;-)

    Temat
    Odżywki i suplementy

    zakupiłem sobie to: TREC KREATYNA Z TAURYNĄ 280g TREC HMB 120ml - Dextroza 500g Aminokwasy BCAA SYSTEM 60kap. POWEIdzcie mi cyz to dobre połączenie i jak mam o brać i ile mi to da

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1443 Data: 1/3/2005 6:31:03 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • POMOC

    Temat
    Doping

    Siemanko wszystkim... mam pytanko, po ilu tygodniach deca sie rozkreca?? co do deci?? i jak to sie ma sexu i mast...??;]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2158 Data: 1/13/2007 11:35:56 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • pomoc przy redukcji suplementacja;)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    siemanko potrzebna pomoc przy spalaniu tluszczyku potrzebuje jakas dietke ,trening (silownie mam pod reka 7dni w tyg) i suplementacje, co polecacie hmb + lkarnitynka? cos innego czy cos jeszcze moze;)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1333 Data: 6/8/2009 10:51:07 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dawkowani - prośba o pomoc !!!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam wszystkich chce zacząć budowanie masy i mam problem z dawkowanie to znaczy nie wiem co z czym łączyć i ile. Dodam że mam Carbo , białko , kreatyne monohydrat i bcaa ! Proszę o pomoc !!!

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 553 Data: 8/8/2010 3:44:40 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Stack Kreatynowy - pomoc

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Mam pytanie zalezy mi nabrać suchej masy i zastanawiam sie o polaczeniu stacka kreatynowego z jabłczanem nie wiem czy ma to jakiś głębszy sens dlatego pytam :) Jeśli mozecie podajcie jakies propozycje tych supli

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1153 Data: 3/27/2013 11:44:20 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Prosze o pomoc...

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Ostatnio na basenie po raz pierwszy spotkala mnie taka sytuacja. Plynelem zabka na maksa kilka razy(wymaga silnej pracy nóg)a nstepnie pod koniec 3 proby nogi "stwardnialy" mi i poczulem sie slabo... bardzo slabo .. a chodze juz na basen 7 lat ? co to jest ?? slabe miesie ??

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 667 Data: 10/29/2004 7:12:57 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Cześć. 30 Tren i 20 sustanolu. Tren do drugi dzień a susta co 4 dni. Jak teraz się odblokować? Ostatnio zastrzyk był 7 dni temu. HCG 5000J, biłem 3 dni temu. Mam jeszcze HCG i clomid. Ktoś mógłby coś podpowiedzieć. Zmieniony przez - odnowa1222 w dniu 2022-03-25 08:10:41

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 302 Data: 3/25/2022 8:09:50 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • pomoc traning dla 14 latka

    Temat
    Trening dla początkujących

    mam 14 lat ,157cm , i wage:44kg i taką ławke http://presto2006.republika.pl/fb200b2-1_2.jpg i hantelki 2x8kg i chce przybrac duzo siły co mam robic prosze o trening ale chcaiłbym zeby to tak bardzo nie zachamowało mi wzrostu z góry dzieki!!!

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 875 Data: 7/22/2008 2:40:02 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Bieganie prosze o szybką pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam pod koniec marca musze przebiec wazny test sprawnosciowy czyli 15m biego przez 35s 50m marszu przez 45s 150m biegu przez 35 i 50marszu przez 45 i to razy 10 co proponujecie moz ejakies odzywki ?? jaki trening najlepiej i co przed sammym biegiem wczesniej duzo nie biegalem

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 606 Data: 1/19/2009 4:55:16 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • pomoc z dietą pilne!!!

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    szukam kogoś kto pomoże mi z ułożeniem diety, bo sama sobie nie poradzę. Nie umiem tego policzyć, przeliczyć, sprawdzić czy dobrze, wychodzą mi astronomiczne ilości tych kalorii. Jesli ktoś zna się na tym dobrze i umie w przystepny sposób wytłumaczyć - piszcie [email protected]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 484 Data: 1/14/2011 5:52:49 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam mam prośbę czy moze mi ktos pomoc w ułożeniu cyklu ( z góry wielkie dzieki)?? Środki jakie posiadam to: 2xNitrobolon I 300kps 1xNitrobolon II 1100g 2x cm3 360 kps 2x mass xxl 4,8kg 1x mass xxl 3kg 1x Storm + Shock therapy 756 g + 1008g

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 856 Data: 2/16/2011 4:20:59 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomoc w zakupie Bulka

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam mam pytanko jakiego Bulka polecacie? Zastanawiałęm sie nad: 1.Fitmax Bulkmass 2.BSN Syntha 6 3. MHP Up Your Mass Co sądzicie?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1945 Data: 11/26/2013 2:31:06 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Wiek 19 waga 71 wzrost 176 Chce by moja waga wzrosła do 77 kg oczywiscie masy miesniowej :) Chce wiedzieć ile spożywać dziennie białka , Węglowodanów i tłusczy :)) I od razu jakby mógł ktoś pomóc może z wyborem jakiś supli na mase :)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 865 Data: 5/27/2014 4:45:43 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)