SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • ile omega-3 naraz ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    aha ok dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 11618 Data: 6/25/2005 5:34:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na maaase

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1463 Data: 12/25/2009 9:10:00 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING DLA POCZĄTKUJĄCEGO

    Post
    Trening dla początkujących

    jakas pomoc?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 608 Data: 2/5/2011 9:23:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Cabaser, zjedz ćwiartkę tab i powinno pomóc. Po 2 tyg zrób badania i sprawdź prolo, jakby za mało zeszło to zjesz kolejne cwierc tabletki. Reszta wyników wręcz wzorowa po odbloku

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1543 Data: 5/16/2018 12:16:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Cisnienie tetnicze u 19 latka.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    dziekuje bardzo za pomoc, bede kontrolowac. Pozdrawiam :) a jeszcze jakies sprawdzone sposoby dbania o cisnienie oprocz ograniczenia soli w diecie, zwiekszena ruchu i obniżenia masy ciala??

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1707 Data: 3/1/2018 10:19:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Cisnienie tetnicze u 19 latka.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Dobra, dzisiaj sobie mierzyłem i miałem pierwsze 133/75 a drugie 122/78 puls 70-80. Takze przestaje sie tym juz przejmowac, ale cisnienie bede sobie mierzyc zeby je kontrolowac. Wiem co jesc, wiem co robic. Dzieki kazdemu za pomoc. Pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1707 Data: 3/3/2018 1:02:34 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] zrobic w tym miesiacu bo siedze w uk. Moge jednak kupic kabergoline od ziomka z silki, ktora tak czy siak przyda mi sie w kolejnym cyklu. Jesli to wina prolaktyny to powinno pomoc. Moge ja lykac e7d 500mg? Co do odbloku to mysle ze zrobilem go dobrze: 3 dni po ostatnim propie hcg 10000j przez 2 tygodnie i 2 dni po ostatnim hcg clom i nolva po 30 [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3141 Data: 8/8/2016 10:17:13 PM Liczba szacunów: 0
  • trening na pałe;)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] tak sobie amatorsko pocwicze od wrzesnia uloze planik na 100%;) jak juz cos robie to zeby efekty byly :) Bartosh, rozgrzewke zawsze robie nawet przy najkrotszych treningach bo wiem co to jest konkretna kontuzja..:) Rozruch calych ramion kilka pompek itp itd.dzieki wielkie za pomoc, z czasem bede tutaj chwalic sie moimi efektami ;)) Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1945 Data: 8/9/2006 11:05:14 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Ktoś może pomóc?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1265 Data: 4/28/2011 12:47:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Revx po to zadaje pytania żeby ułatwić pomoc tobie , czy to są twoje maxy ????

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 785 Data: 2/22/2012 12:32:29 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl do korekty

    Post
    Doping

    Nic nie koncz,bedziesz mial dzis wyniki to wrzucisz i dostaniesz pomoc ale napewno bez koniecznosci przerywania cyklu

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1790 Data: 2/24/2015 10:41:06 AM Liczba szacunów: 0
  • cykl do korekty

    Post
    Doping

    [...] obniża estrogen ,a bromocorn prolaktynę. Tylko czy egistrozol nadaję się w moim przypadku? Jest troche tych środków i chodzi mi czy nie jest za mocny. Proszę o małą pomoc! @edit nikt mi nie pomógł więc w wolnej chwili poczytałem troszkę na ten temat i polecam artykuł: [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1790 Data: 3/3/2015 6:40:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Naciągniecie w pachwinie:(

    Post
    Zdrowie i Uroda

    dzieki za pomoc,sprobuje z lekkim rozciaganiem

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3524 Data: 6/28/2006 8:33:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocene diety!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam wszystkich prosze o ocene i pomoc w poprawie:) Cwicze 3 razy w tygodniu na siłowni a poza tym pompki, podciaganie i 6 weidera w domu, mam zamiar zaczac chodzic na basen. Dieta jest na redukcje i ogólnie lepsze odżywianie ponieważ jem teraz bardzo mało i czytałem, że to bardzo źle:) Wiek: 19 Waga: 70kg - duze ilosci tkanki tluszczowej:/ [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1509 Data: 12/7/2006 10:08:12 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] moj trening tylko o diete dlatego chce żeby tak było cały czas:) Poprostu teraz mam mniej czasu na spożadzanie posiłków i dlatego kieruję się do Was z prośbą o polecenie czegoś co mogłoby mi pomoc w zwiększeniu kalorii (oczywiscie chodzi o jakość nie o ilość), dlatego jeśli już bym się kierowal na jakiś zakup to coś bd jakości. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1844 Data: 3/14/2010 8:55:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozumiem. Ja jak narazie jestem zadowolny ze swoich rezultatów odnośnie wyciskania itp. Zawsze upierałem się przy dobrym odrzywianiu a nie odżywkach. Wiadomo nałatwiej kupić suplementy i ćwiczyc:) Jednak ja nie jestem z tego obozu odżyważy:) dlatego szukam czegos takiego co moglo by pomoc, moze nie teraz ale pozniej:)

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1844 Data: 3/14/2010 10:34:04 PM Liczba szacunów: 0
  • mam dostęp do nolvy, jeśli ma pomóc moge sie zaopatrzyć

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1923 Data: 1/15/2017 1:29:26 AM Liczba szacunów: 0
  • dieta z nadziejami:)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dziękuję za pomoc, ostatecznie wyszło mi 2,35 g białka, 2,6 węgli, trochę ponad 1g tłuszczy.po jakimś czasie planuję cykl kreatynowy, czy trzeba wtedy zmienić coś w diecie?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 743 Data: 12/31/2010 10:40:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Rozstęp mięśnia brzucha

    Post
    Ladies SFD

    [...] tam są). Jeśli poczytasz i wciąż nie będziesz wiedziała jak sobie poradzić to dostosuj się do regulaminu (ankieta, zdjęcia, przykładowe menu z podziałem BTW) i na pewno pomoc uzyskasz. Zobacz jak to robią inni. regulamin: http://www.sfd.pl/Koncepcja_i_regulamin_dzia%C5%82u-t666947.html Zmieniony przez - DuzaGocha w dniu 2012-08-01 10:18:53

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5658 Data: 8/1/2012 10:18:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Rozstęp mięśnia brzucha

    Post
    Ladies SFD

    O kurde... :-( Szkoda tylko, że dopiero teraz ktoś Cię do porządku zbadał i powiedział co i jak :-| Ale popatrz na to z innej strony: zamkniesz szczelinę, wnętrzności wejdą na swoje miejsce, brzuch zmniejszy się o te 10cm :-)) A jak wydobrzejesz, będziesz mogła zaczać budowę fit sylwetki. My możemy pomóc ;-)

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5658 Data: 8/3/2012 6:42:55 PM Liczba szacunów: 0