SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Trening na redukcję wagi

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzieki za pomoc Jeszcze tylko zrobie 1-2 zastepcze sniadania bo nie wydole codziennie na 4 jajkach Dam potem do oceny. Czyli gdybym bral 1 kapsulke dziennie tej L-karnityny przed treningiem to beda efekty? A wlasnie - macie jakies rady jak ukladac ladowania? Przychodzi mi na mysl to: [...]

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 16421 Data: 10/11/2007 7:45:58 PM Liczba szacunów: 0
  • CZY KTOS DA MI NADZEJE ZE ZNOW BEDE PIEKNA?!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Dotarlem do tego postu przypadkiemwiem ze moja kobieta szuka pomocy,ja niestety ne znam sie na odzywianiu,i nie wiem jak jej pomoc.powyzszy jadlospis u nas jest nie dieta a codziennoscia. Obliges czy moglbym sie jakos z Toba skontaktowac.moze wspolnie bysmy cos poradzili,widze ze Ukochana jest w depresji,sam nie wierze ze tak poprostu z [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2920 Data: 3/13/2010 1:31:45 AM Liczba szacunów: 0
  • CZY KTOS DA MI NADZEJE ZE ZNOW BEDE PIEKNA?!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    obliges prosze co ja mam zrobic jak pomoc?od czego zaczac?od ostatniego postu moja dziewczyna wazy juz 77kg,co jest nie tak?wazyla zawsze 49-52 to juz maks a tutaj az 77kg? wspomne tez ze nie ma problemow z przemiana materi gdzy jak zje szybko(wc)najgorszy jest ten brzuch taki ciazowy twardy jak balon napelniony woda,czesto mowi ze jak gdzies ja [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2920 Data: 3/15/2010 5:49:03 PM Liczba szacunów: 0
  • PLAN do oceny i ewentualnej krytyki

    Post
    Trening dla początkujących

    dzieki bardzo za pomoc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 580 Data: 7/11/2011 7:57:09 PM Liczba szacunów: 0
  • JAKIE SĄ SKUTKI PICIA WÓDKI!!!!!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    alkohol wpadając do jamy żołądka miesza się z kwasami organicznymi i nieorganicznymi zawartymi w sokach żołądkowych, po czym tworzą się tłuszcze i estry, które szybko się wchłaniają wywołując zaburzenia w pracy mózgu! przy owych reakcjach wydziela się ciepło... pozdrawiam! PoZdrawiam JEŚLI UZYSKAŁEŚ POMOC ODPŁAĆ SIĘ TYM SAMYM!!!!! ModeratOr UFD [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 17542 Data: 4/22/2003 7:05:40 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Zastrzyk i samo wkucie zupelnie bezbolesne (oprucz wpadki). Teraz bede robil na zmiane w uda i poslady wiec nie bedzie w nic czesciej niz 1raz na tydzien. Podsumowujac jesli ktos sie boji uda to nie ma czego... Miejsce zdecydowanie lepsze niz psladek i przy tym bardzo wygodne jesli kujesz sie samemu. Dzieki za pomoc koledzy zamknijmy temat.

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/15/2007 4:55:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie no nie tylko po to chciałem pomoc bo akurat na ten temat trochę wiem bo na resztę pytań to sam potrzebuje odpowiedzi.Masakra dzisiaj koleś powiedział że wbił sobie w klatę 2 strzały deki to jest dopiero surwiwal:)

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2008 11:45:53 PM Liczba szacunów: 0
  • kurde mam serie 5035 i tam tez jest data cienka i nie idzie jej zetrzec. Walek na 100% Towar z pewnego zrodla, nigdy jeszcze od tego dila wy***ki nie mialem. Prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 667 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2009 9:17:11 PM Liczba szacunów: 0
  • a jak mamy pomoc? dales sie wykolowac i wszystko w temacie.

    Odpowiedzi: 667 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2009 4:00:47 PM Liczba szacunów: 0
  • chlopaki sogi juz poszly dla was SHIELD na 20 stronie mam IRANa i jak dzis patrzylem troszke rozniom sie wytloczeniem napisow a co sodzisz o tym z 20str dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 667 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/13/2009 10:41:06 PM Liczba szacunów: 0
  • proszę o pomoc w ocenie czy ta seria to lipa czy dobry towot /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/452784f368d34b2e8b62c8e8d0d2af53.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/57ec27687cc1440abce64ef3bdd2f90c.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/642c946713024304a4cf8e44f55ee1b7.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/f8083d8808a24382a45fd59a7d37c565.JPG [...]

    Odpowiedzi: 667 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/13/2012 7:40:56 PM Liczba szacunów: 0
  • zwiekszenie obwodu ramion

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie gniewam sie ale prosze Cie o pomoc. Czyli mam rozumieć że nie mozliwe jest uznanie jakiejs konkretnej grupy za priorytetową i rozwijanie jej w wiekszym stopniu niz reszte? "Kiedyś nie trzeba było mieć BMW żeby powiedzieć dziewczynie że się ją kocha"

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3368 Data: 11/2/2003 12:01:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Wygladam na 18 latka

    Post
    Doping

    [...] mogl z zona nic w nocy porobic bo twoj wacek bedzie miekki jak drozdzowka zona bedzie sie starac jak moze a tu nic nie stanie i jak wtedy bedziesz zyl znowu tu przyjdziesz o pomoc i napiszesz posta mam juz brode ale mam problem z erekcja pomozcie i wtedy chlopaki ci juz raczej nei pomoga bo bedzie za pozno a ty dopiero wtedy sie zalamiesz

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 13375 Data: 11/2/2009 10:10:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Wygladam na 18 latka

    Post
    Doping

    zacznij opuszczać sztange na ryj to może coś pomóc albo idz na miasto zaczep kilku kozaków może jakaś blizna sie trafi to też ponoć męskie

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 13375 Data: 11/3/2009 7:07:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki panowie za odpowiedzi. Przy okazji, jak już wróciliście do tego starego tematu, odpowiecie mi jeszcze na jedno moje pytanie. Po przeczytaniu ostatnimi czasu wszystkich testów owych suplementów, zauważyłem, że prawie każdy z wypowiadających się tutaj brał w takowym udział. Wykorzystując to, chciał bym żebyście w miarę możliwości napisali [...]

    Odpowiedzi: 344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/26/2013 10:17:14 PM Liczba szacunów: 0
  • http://www.fight24.pl/wp-content/Mauricio-Rua-3.jpg Jeff Bottari/Zuffa LLC/Zuffa LLC via Getty Images Mauricio Rua nie myśli na razie o walce o pas, twierdzi, że są inni zawodnicy, którzy są przed nim w kolejce Mauricio Shogun Rua może jeszcze raz spróbować dojść do walki o tytuł wagi półciężkiej UFC i o niego zawalczyć, ale teraz nie myśli o tym. [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5353 Data: 12/5/2018 8:53:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena treningu na masę.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobrze, dziękuję za pomoc, będę ćwiczył 3 razy w tygodniu. To chyba tyle, skoro reszta w porządku, można zamknąć temat.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 386 Data: 12/21/2016 6:20:06 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] i zaczęło mnie boleć, a od wypadku wcale mnie ie bolało! Co ja mam robić? I kogo u licha słuchać? Możecie mi powiedziec jak to u Was było? I co Wam powiedziano? Jak mam postępowac z taką kontuzją? I jeszcze jedno? Czy po operacji i rehabilitacji będę jeszcze mogła wrócic do nart? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/4/2009 12:06:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytania. (redukcja)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    w sumie masz racje. a Cos konretnie mojego postu ? jakas pomoc ?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1193 Data: 2/20/2012 12:09:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Pytania. (redukcja)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie jestem specjalista ale napisze co mysle. 1.Już po pierwszym pytaniu wiem że bedzie ci ciężko. Po rzuceniu palenia częściej jestesm głodni. Czemu nie wiem ale ja tak miałem, a przy redukcji je się mniej niż potrzebujemy zachowujac budulec dla naszych mięsni zeby ich nie stracić.Będzie ci bardzo ciężko ale z determinacja dasz rade. 2.Serek [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1193 Data: 2/20/2012 12:57:47 PM Liczba szacunów: 0