SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Ocena planu 3 dniowego

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] dostep do sprzetu,ilosc czasu przeznaczonego na trening,ograniczenia zdrowotne,itd.,itp.) "Na innych forach o identycznej tematyce ludzie bardzo chętnie udzielają pomocy wprost. Powiedzieli mi co jest nie tak i co zmienić." to super! czyli juz jestes szczesliwy? rozumiem,iz zaslyszane(przeczytane) sugestie pokrywaja sie z tymi,o [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1272 Data: 2/22/2011 10:29:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Czas na MASĘ!! Konsultacja w sprawie cyklu.

    Post
    Trening dla początkujących

    Oj daj spokój nie sprężaj się nic Ci nie zrobiłem. Doceniam każdą pomoc, co udowodniłem i jestem zwolennikiem kultury na forach, więc się nie będę z Tobą kłócił.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1216 Data: 1/2/2011 6:41:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan redukcji do Oceny/korekty proszę :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Więc w kwestii podsumowania : 6:00 Wstaję pije OSTROWIE WPC80 czekam troszkę i HIIT 1 śniadanie (8:00) płatki owsiane górskie zalewam wrzątkiem na 3 min odcedzam wlewam mleko 0,5 % dodaje 1 jajko ( tylko właśnie czy jedno i czy cale czy samo żółtko czy białko ) + warzywa + rodzynki miksuje i jem 2 śniadanie: (11:00) kromka chlebka razowego [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3940 Data: 10/29/2007 11:57:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan redukcji do Oceny/korekty proszę :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam ponownie :) Bardzo chcę podziękować za pomoc i wypowiedzi w temacie, szczególnie Skalarowi - dziękuje.Przejdę do rzeczy: wymyśliłam sobie że skoro już biorę się za "siebie" to i brzuszkiem trzeba się zająć, poszukałam i znalazłam to: http://www.sfd.pl/Plan_na_brzuch_Arniego-t218869.html możecie mi powiedzieć czy z moim treningiem [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3940 Data: 11/8/2007 7:24:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny- pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    DawidKle można by i było wywnioskować troche z tego co napisałes ale normalna ANKIETA w dziale nie zaszkodzi jest obowiazkowa i pozwoli pomoc tobie o wiele bardziej indywidualnie http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html przeczytaj na spokojnie tutaj MIT 4 I WRÓC oczywiscie zachecam do przeczytania pełnego artykułu [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 484 Data: 10/3/2011 2:22:33 PM Liczba szacunów: 0
  • 2 HST do oceny

    Post
    Trening w domu

    spoko nie gniewam się cieszę się że jest ktoś kto chce mi pomóc. W takim razie odezwę się jutro lub w sobotę.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3141 Data: 5/19/2005 8:44:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    tzn co musiałbym konkretnie zmienić? proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1001 Data: 11/30/2013 9:20:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Poprawa jakosci

    Post
    Ladies SFD

    [...] na przemian z jednym dniem przerwy miedzy treningami Taki jest moj pomysl na trening, ale malo sie znam i troszke bladze na oslep, stad moja obecnosc na SFD. Pragne uzyskac pomoc i pare wskazowek, czy to co sobie zalozylam, ma rece i nogi. Prosze Moderatorki o ocene ;-) Zmieniony przez - lenutka32 w dniu 2013-05-30 13:38:01 Zmieniony przez - [...]

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 4805 Data: 5/30/2013 1:37:03 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW - przerzucam się na sprzęt domowy - pomocy

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] na ostatnim fbw sporo ale sporo też poszło w pas, więc o masę martwić się nie muszę, przyda się chyba trochę rzeźby i aerobów ;)) możesz robić a6w ale jak chcesz zrzucać sadełko to aeroby i dieta. Bardzo proszę o pomoc. PS. na drążku idzie mi fatalnie (ciągle ~~) więc chyba nic z niego nie wyjdzie (jeszcze..). ja bym jednak o drązku pomyślał.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2053 Data: 4/30/2008 10:26:07 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW - przerzucam się na sprzęt domowy - pomocy

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki wielkie za pomoc. Ławeczka oczywiście ma skos w górę, chodziło mi o tą do brzuszków, ona też się chyba skośna nazywa Chyba że coś pokręciłem ps. co to jest "dzień dobry" ? Nie pamiętam, żebym widział to ćwiczenie w atlasie ćwiczeń.. Zmieniony przez - McKaken w dniu 2008-05-01 11:07:27

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2053 Data: 5/1/2008 11:05:27 AM Liczba szacunów: 0
  • zbyt umięśnione uda

    Post
    Ladies SFD

    [...] cwiczenia zeby nogi byly mocne, a czteroglowy nie tak widoczny, lub szedl bardziej przez srodek a nie bok nogi? Co do Ewy Chodakowskiej, wiem jakie jest zdanie wiekszosci srodowiska, ja jestem jej wdzieczna bo dzieki niej zaczelam cos ze soba robic. Teraz po to napisalam na tym forum aby dostac pomoc od osob naprawde znajacych sie na rzeczy.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 10598 Data: 7/10/2013 12:11:43 PM Liczba szacunów: 0
  • zbyt umięśnione uda

    Post
    Ladies SFD

    [...] Wchodzę na Lady Fit a tu same umięśnione dziewczyny się wypowiadają. Chyba nie musi mi się to podobać. Skoro wam tak to super ale nie trzeba narzucać innym swego gustu. Każda to instruktor a nie umie podać ćwiczeń na nogi by poprawić ich stan tak jak opisałam.To jest śmieszne. Wielka mi pomoc, jazda po kimś kogo się nawet nie widziało. Dzieki

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 10598 Data: 7/10/2013 8:47:02 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta dla dziewczyny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Masz jeść tyle ile wynosi zapotrzebowanie organizmu. Wyliczając według wzoru wyszło Ci 1800. Zmieniając produkty jakie spożywałaś na lepsze, korygując odpowiednio dietę skupiając się na odpowiednich proporcjach białka, tłuszczy, węglowodanów oraz na ich jakości wprowadzisz organizm w lepszy stan. Dodatkowy trening, wysiłek fizyczny jaki podejmiesz [...]

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 5777 Data: 9/14/2009 12:14:54 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta dla dziewczyny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] że moja koleżanka została instruktorką na siłowni nie wiem jakim cudem skoro nigdy nawet tam nie chodziła, ale zawsze będziemy razem to będzie mi łatwiej;) dzięki za pomoc. W ogóle cały start od października jak wrócę na studia, bo teraz w domu z mama i jej przekonaniami to ciężko;) ale i tak sie staram, pzdr;) kurcze szkoda, że nie mam [...]

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 5777 Data: 9/21/2009 2:53:00 PM Liczba szacunów: 0
  • a6W efekt,brzuch.Pomoc

    Post
    Galeria Zdjęć

    [...] za odpowiedzi. Jeżeli chodzi o bieganie to biegam 2x w tygodniu,niedługo skończy się remont basenu w mojej mieścinie więc trochę się popływa :) Przejrzę odżywianie i niedługo wrzucę coś od siebie do ocenki,mile widziana pomoc jeżeli chodzi o ułożenie diety. Pzdr,jeszcze raz wielkie dzięki. Zmieniony przez - Inverness w dniu 2006-12-28 23:35:38

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/28/2006 11:30:31 PM Liczba szacunów: 0
  • 1. Przez 3 miechy to za dużo nie zdziałasz (zależy od organizmu i diety). Co najwyżej nabrać możesz troche masy, ale wszystko naraz to raczej nie. Sama masa (patrząc jeszcze na zdjęcia) to powinna poprawić ci sylwetke. Na lato jak się patrzy . 2. Te linki powinny ci pomóc: [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 985 Data: 4/28/2010 10:50:42 PM Liczba szacunów: 0
  • nowa dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] + orzechy arachidowe 6 posiłek białko na noc z oliwą myślałem ,że ilość 3700 kcal to jest wystarczająco dużo aby waga szła do przodu a tu tylko brzuch proszę ponownie o pomoc zwiększać jeszcze ilość węgli w diecie? Przy jednoczesnym dodaniu więcej aerobów ? zwiększyć białka a nie ruszać węgli ? ja mam w chudą sywletkę( zdjęcie w profilu) a [...]

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 6550 Data: 5/24/2010 4:58:04 PM Liczba szacunów: 0
  • nowa dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Halo jest tam kto S.M.P.A nie bądź taki, proszę o pomoc przecież święta idą

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 6550 Data: 11/22/2010 6:23:33 PM Liczba szacunów: 0
  • nowa dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok dzięki za pomoc sogi już pewnie nie wejdą zobaczymy jak będzie ale ciężko będzie zachować taką ilość wegli cały czas , to zakupie waxy http://www.sfd.pl/sklep/Dymatize_Flud_100_Waxy_Maize-opis25516.html i też damy rade dzięki raz jeszcze

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 6550 Data: 11/22/2010 8:57:52 PM Liczba szacunów: 0
  • PLAN NA SIŁE. Czyli pomoc i ocena.

    Post
    Trening dla początkujących

    Będe robił pewnie w planie B tak jak w A, czyli wiosłowanie. Jak zamontuje drążek wtedy już będzie elegancko. Dzięki za pomoc :) :)

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1381 Data: 3/23/2009 3:57:42 PM Liczba szacunów: 0