SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • apokalipsa Ćwiczę juz ok 18 mies(16 lat). dobrze pamiętasz, robię cały czas mase... Chcę ćwićzym tym planem przez ok 4 tyg. ze względa na plan na klatke... którego powinno sie ćwiczyć 4 tyg.W tym planiem chciałem nałożyć nacisk na klatkę i plecy, a pozostałe partię mięśni bd saobie odpoczywały.Po tym planie bd chciał w moim planie uwzględnić [...]

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2008 6:07:07 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] pozostałe partię mięśni bd sobie "odpoczywały".Po tym planie bd chciał w moim planie uwzględnić ramiona (bic,tric, barki)nie wykluczony armagedon. Bd wdzięczny za pomoc ćwicze juz tym planem którego podałem... Ale jakby co wniose do niego korekty. Poniedizałek : Klatka SUPERSERIA - Pompki ruchome klasyczne na ziemi 3-4 serie max - [...]

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/23/2008 10:41:13 AM Liczba szacunów: 0
  • BARDZO PROSZEEE O POMOCCC !!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    bardzo proszę o pomoc Marcina Bladosza

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2350 Data: 1/25/2010 3:25:52 PM Liczba szacunów: 0
  • BARDZO PROSZEEE O POMOCCC !!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Bo niektorzy wkladaja wiecej pracy wlasnej wtedy maja wiecej podpowiedzi Do Marcina Bladosza musisz napisac osobiscie a nie prosic go na forum, to zawodowy dietetyk ktorego pomoc kosztuje

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2350 Data: 1/25/2010 3:51:29 PM Liczba szacunów: 0
  • BARDZO PROSZEEE O POMOCCC !!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    obliques i akneraj dzieki za odpowiedzi i pomoc mam nadzieje ze teraz bedzie juz coraz lepiej i wszystko bedzie ok

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2350 Data: 2/16/2010 1:32:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Julita23/Dziennik-redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok.Jutro wrzucę poprawioną dietę, a zdjęcia "przód luzem" obiecuje że też niedługo wkleje! ;) Póki co dzięki wszystkim za pomoc!!!

    Odpowiedzi: 322 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/21/2008 8:59:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Julita23/Dziennik-redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, Wczoraj wróciłam z siłowni, pokazałam plan Obli trenerowi z prośbą o pokazanie cwiczeń..trener się lekko poirytował, zapytał czego chcę, czy jestem na redukcji czy chce robic mase?W końcu pokazał mi cwiczenia i próbował pomóc w doborze ciężarów i kpiąco powiedział po ich dobraniu że właśnie cwicze jak facet..zapytałam czy to może spowodowac [...]

    Odpowiedzi: 322 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/26/2008 7:34:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Julita23/Dziennik-redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    Uff...rozumiem! Myslałam że już zostanie tam ono na zawsze Jeszcze jak na złośc weszło moje zdjęcie podczas obzerania się na diecie redukcyjnej Dzieki. SOG za pomoc

    Odpowiedzi: 322 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/17/2008 9:07:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Citius, Altius, Fortius

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sorry, ale w tym dziale nie spamujemy w postach merytorycznych czytałem twój post w dziale odżywianie, obawiam sie że nie jestem ci w stanie pomóc dopóki nie zmienisz nastawienia do diety i ćwiczeń

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4023 Data: 7/28/2005 9:28:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Citius, Altius, Fortius

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] kończe kawe i uciekam gonic wicher po polu, czyli zwyczajnie pobiegać to chyba nie jest NIC? a co do diety, to jestem konsekwentna i wierze w moc :) niskoweglowodanowej, z tymże brak oszałamiających wynikow u siebie, gotowa jestem zwalic predzej na zle dobrane proporcje niz brak kompetencji autora. dlatego mało kto chce i umie mi pomoc

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4023 Data: 7/28/2005 9:32:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Forma na lato z Hi tec by marylinnn

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    [...] 20 pompek na poreczach 1.wyciskanie na klate 50kg/80kg/90kg 2.przyciaganie drazka wyciagu gornego 3.wyciskanie na barki hantlami stojac 20kg 4.biceps stojac 20kg (lekka pomoc nogami) 5.triceps stojac hantlami 14kg 6.spiecia brzucha 7. 4 glowe na maszynie SUPLEMENTACJA 30g whey c6 30g micellar casein - Też już sie przyzwyczaiłem do smaku i [...]

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 11623 Data: 5/30/2013 2:07:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Forma na lato z Hi tec by marylinnn

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    [...] sie na technice i czuciu miesnia w fazie koncentrycznej i nie szarżować z ciezarami. Cykl siłowy był w sumie zrobiony więc teraz pora na suchą mase mięsniową . W tym ma mi pomoc Jabłczan kreatyny ( niestety z innej firmy) nie wiedziałem ze tak mi sie ładnie poukłada teraz wszystko zeby zrobić pożadny cykl , dlatego w zestawie nie wzialem [...]

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 11623 Data: 6/9/2013 7:28:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Rola diety w osiąganiu celu. Poradnik początkującego sportowca

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Cześć, tu Jasiu :D ćwicze od tygodnia, jestem chudzielcem ze zwisającym tłuszczem na brzuchu i ramionach. Nie wiem czy jeść tak żeby przytyć i robić mase czy jeść tak żeby zgubić najpierw te paskudne flaki. Będę wdzięczny za pomoc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/12/2014 7:30:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Rola diety w osiąganiu celu. Poradnik początkującego sportowca

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    a jakie ćwiczenia na brzuch i łydki wpleść w ten trening i czy w ogóle jest sens, z góry dziękuje za pomoc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/14/2015 11:03:11 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] przyniesc skutek. Glowy nie dam bo nie lubie snuc domyslow co do powodzenia terapii jesli nie mam okazji zbadac problemu. Podsumowujac lod, rozciaganie i odpoczynek moga pomoc, aczkolwiek moga okazac sie niewystarczajace do uzyskania calkowitej poprawy, ale probowac trzeba ;)" Proszę wybaczyć brak polskich znaków, ale nie będe już [...]

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 7552 Data: 4/7/2014 10:30:34 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] opadzie tłowia 18kg 5s 20powt Klatka Wyciskanie na płaskiej 1s. 60kg x30powt 2s. 100kg x 20powt 3s. 110kg x 19powt 4s. 130kg x 10powt 5s. 140kg x 6powt dropset 100kg x max + pomoc Wyciskanie sztnagi na skosie 60/80/80/100/80 Rozpiętki na płąskiej 25kg 4x 12-10powt sciagnie linki górnego wyciagu 4s 12-16powt Cardio 20min nie chce wypisywac co [...]

    Odpowiedzi: 2172 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/11/2013 3:14:08 AM Liczba szacunów: 0
  • wrzucił bym antka po mostku a póżniej tren E ale obawiam się o syfy a na plażę trzeba jakoś bez wstydu wyjść a po oralach zawsze sie to u mnie pogarsza... wiec jak tylko sie doczekam na tren wrzucę z 600mg tyg a później to juz wyjdzie w praniu dodam też mastera 2x w tyg na ogarnięcie troche estro bo po mostu czuję że jest wysoko a testa bede [...]

    Odpowiedzi: 2172 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/14/2013 10:26:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziękuję za pomoc :-)

    Odpowiedzi: 2172 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/1/2013 6:33:13 PM Liczba szacunów: 0
  • NAC powinno zrobić robote. W sumie ta sama liga co hepargen jeżeli chodzi o działania typowo na watrobe. Ale rzeczywiście spróbuj ogarnąć tadka powinien pomoc szybko, a NAC na stalej suplementacji. Ja jade tak i nawet kaca nie ma po imprezie :P

    Odpowiedzi: 2172 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/27/2013 9:53:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Zlym wynikom watroby mogl tez pomoc tren. Barano nie bierzesz tego pod uwage? Tren to przeciez silny toksyk.

    Odpowiedzi: 2172 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/27/2013 1:34:31 PM Liczba szacunów: 0