SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pomoc w ułożeniu diety redukcyjnej - rekompozycja

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam Prośba o pomoc w rozpisaniu diety na redukcję/rekompozycję sylwetki Wiek : 30 Waga : 85 Wzrost : 175 Staż treningowy: 1-2 lata ale bardzo nieregularnie Obwód pasa 98 Obwód klaty: 106 Obwód uda: 61 Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): obecnie tylko siłownia Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : źle się czuję po [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2229 Data: 3/16/2018 10:05:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening na redukcji - PROSZĘ o pomoc, korektę - ocenę

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] pocę. Dobrze robię? 3) Wyczytałem, że warto uzupełniać wapń przy redukcji? Czy to prawda? Jeśli tak - jakie dawki/kiedy? 4) Od dzisiaj wprowadzam do treningu, A6W - wiem, nie liczę tutaj na spalanie tkanki tłuszczowej z brzucha, tylko jego wzmocnienie, czy warto? ... oraz w dzień nietreningowy (raz w tygodniu) - TABATA, warto? Dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 842 Data: 3/15/2009 1:10:32 PM Liczba szacunów: 0
  • BARDZO PROSZĘ O POMOC- mądre odchudzanie!!

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jestem nowym uzytkownikiem forum, dlatego prosze o wyrozumiałość i pomoc w ulozeniu jakiejs diety i planu treningowego. najbardziej zalezy mi na spaleniu tluszczu- gl. brzuch i mile widziane by były delikatne miesnie brzucha. Z góry sliczne dzieki! Płeć: Kobieta Wiek: 20 lat Waga: 69 kg Wzrost: 175 Obwód klatki: 92 cm Obwód ramienia: [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 922 Data: 11/23/2009 2:19:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Oplakany stan - prosba o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam! Jak widzicie - zle ze mna. Nie moge sie polapac w opisach ukladania diet, wiec prosze, by ktos mi w tym pomogl. Pozdrawiam! Płeć: Mężczyzna Wiek: 15 Waga: 105 Wzrost: 170 Obwód klatki: - Obwód ramienia: - Obwód talii: 98 Obwód uda: - Obwód łydki: - Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: - Aktywność w ciągu dnia: szkoła, [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2780 Data: 6/13/2007 4:19:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc. Sprawa dotycząca klatki piersiowej

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam. Chciałbym Was prosić o pomoc. Otóz mam 17 lat. Ćwiczę na siłowni od 1,5 roku (jednak przez dłuży okres nie były to ćwiczenia poprwane - głównie ćwiczenie z łamanym gryfem ( biceps) rozpiętki, coś na barki,pompki, jednak praktycznie bez sztangi. Jestem z natury szczupły jednak jestem zadowolony z efektów moich treningów. Mam jednak jeden [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 4015 Data: 2/3/2007 10:34:57 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w IF! nie chudne!

    Temat
    Odchudzanie i forma po męsku

    witam, mam 25 lat, 187 cm wzrostu, 95 kg wagi, bf% ok 20%. tluszcz odklada mi sie tylko i wylacznie na brzuchu i twarzy + lekka ginekomastia, hormony mam w normie, kiedys mialem na to mase badan. Cwicze juz dluzszy czas, 115 w plaskiej, podciaganie 5x5, mc 120 kg Problem w tym, ze nie mam problemu z nabieraniem masy, za to nie moge schudnac, teraz [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3489 Data: 9/20/2013 12:27:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Badania przed cyklem - prośbąo pomoc w interpretacji

    Temat
    Doping

    Mój temat i cykl planowany: http://www.sfd.pl/3_cykl_Susta_%2B_Deca%2C_ko%C5%84c%C3%B3wka_redu_-t1043916.html Morfologia krwi Leukocyty 17,31 tys/µl 3,80 10,00 H WSKAZANA KONTROLA Erytrocyty 5,15 mln/µl 4,20 6,00 N Hemoglobina 15,0 g/dl 14,0 18,0 N Hematokryt 43,6 % 40,0 54,0 N MCV 84,7 fl 80,0 99,0 N MCH 29,1 pg 27,0 35,0 N [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 601 Data: 9/30/2014 1:04:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosiłbym o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam jestem tu nowy i kiruje sie do was uzytkownikuch tego forum z waznym dla mnie problemem:) mam 18 lat waze 74,8kg mam 186cm wzrostu.Na silowni cwicze od 4 miesiecy 3 razy w tygodniu ogolno rozwojowke. Moj problem polega na tym ze mam naprawde problem ze zdobyciem masy miesniowej(w ogole masy). Dowiedziaelm sie juz ze najwazniejsza na mase [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 675 Data: 4/14/2008 11:45:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dalszej redukcji

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dieta: jajka platki pelnoziarniste jugurt naturalny mieso (kurczak/wolowina/ryba/wieprzowina) kasza jeczmienna, gryczana/makaron pelnoziarnisty/ryz basmati oliwa, orzechy wloskie j/w jajka/ryba/wpc oliwa, orzechy wloskie czasem chleb pelnoziarnisty jak wegle trzeba dobic do bilansu warzywa w kazdym posilku B - 190 T - 120 W - 240 Kcal - 2800 [...]

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 2147 Data: 6/18/2012 10:15:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam ! Wielkie ambicje mało wiedzy !! pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    WItam WSzystkich kulturystów i nie tylko :) Chciałbym zacząc od tego że jestem zdesperowany !! Siedze już na SFD pare dni czytam i czytam i poprostu mam mętlik w głowie !! Niewiem co mam robić dlatego pisze ;(;( niewiem co bedzie dla mnie najlepsze ;( To tak waże 96 kg przy wzroscie 168 i mam 20 lat ;( chciałbym schudnąc i zarzeźbić ciałko do [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 617 Data: 1/9/2009 12:30:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] lub coś w tym stylu.) ZA WSZELAKIE BŁĘDY PRZEPRASZAM. Płeć: Mężczyzna Wiek: 16 Waga: 75 Wzrost: 185 Cel treningowy: Odchudzanie + wzrost masy mięśniowej za pomocą. Staż treningowy na słowni: pół roku z przerwami Uprawiane inne sporty: pływanie (rekraacyjnie) piłka nożna Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 601 Data: 1/16/2009 10:53:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Brak jakiegokolwiek wzrostu siły... taka genetyka!?! Proszę o pomoc...

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Trenuje rok a wyciskam 65kg... Zaczynalem od 45. Witam moze ktos poradzi cos na moj problem. Nie moge odczuc zbytnio duzego zwiekszenia sie sily mimo tego, ze staram sie jak najbardziej. Oto trening: http://www.sfd.pl/temat285611/ Dieta: http://www.sfd.pl/temat284472/ - stosuje ten trening i diete 3 tydzien. Wczesniej nie stosowalem diety ale [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1393 Data: 9/18/2006 4:52:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w rozpisaniu cyklu

    Temat
    Doping

    Witam Jestem nowy na forum ale moja przygoda z siłownia zaczeła się 10 lat tem)u. w tym roku wrociłem po 5 letniej przerwie. Przed przerwą robiłem jakieś 5 cykli z czego 2 to takie lajtowe (po 100 winka 10ml w oralu). Trzeci i czwarty cykl to był enan + meta, a piąty to był omnadren boldenon i meta o ile dobrze pamietam. w styczniu zacząłem 12tyg [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 658 Data: 1/19/2017 8:42:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy doborze przedtreningówki, sugestie

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] wjazd na skórze. Pracuje po 10 godzin fizycznie, sporo chodzę w pracy, potrzebuje czegoś dobrego żeby były efekty, dieta w miarę możliwości, staram się zawsze te 2g białka na kg masy ciała a z węglami to różnie,BCAA staram się spożywać cały czas, staram się ćwiczyć 5 razy w tygodniu Z góry dziękówa za wasze sugestie i pomoc pozdrawiam

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2337 Data: 9/29/2014 12:29:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Moje odżywianie, opinia i pomoc.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cześć. Mam 20 lat, mierzę 192 cm i ważę obecnie 100kg ćwicze dość nie systematycznie od 4 lat, a chciałbym troszke poważniej podejść do siłowni i treningu swojego ciała. Chciałbym przedstawić plan (a właściwie sposób w jaki sie odżywiam bo nie licze nigdy kalori ani zapotrzebowania, jem orientacyjnie lecz myśle ze z głową) i liczył bym na porady [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 590 Data: 2/11/2013 12:17:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta - pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, czytam często wasze forum szczególnie dział odżywania i od zawsze mam problemy ze swoją dietą. Nie znam sie na tych wszystkich bilansach kalorycznych, czytałem podwieszone tematy, liczyłem ale jakoś nie wiedzialem co potem z tym zrobić (wyszło mi ok 3500 kalorii na dobe). Z reguły z tego co sie dowiadywałem układalem później jakies swoje [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1354 Data: 9/29/2008 2:04:46 PM Liczba szacunów: 0
  • zakłucona progresja w hst prosze o pomoc a jutro kolejny trening :(

    Temat
    Trening w domu

    wczoraj miałem pierwszy trening cyklu 10 po 12 dniowym sd (pomijam cykl 15) stosuje diete redukcyjna i od przyszłego tygodni wprowadzam dodatkowo hit Nie chciałem tracic tygodnia cwiczen na ustalanie maksow wiec obliczyłem swoje maksy dala z wzorow stosowanych w rehabilitacji (ale nie wziołem pod uwage kilku kwesti na ostatnim cyklu stosowałem [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1068 Data: 5/9/2006 7:12:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w schudnięciu - proszę

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam potrzebuję Waszej pomocy. Zapusciłam się i mam już dośc swojej sylwetki. Przy wzroscie 173 waże 83 kg. Od dziś ćwiczę 2 razy dziennie na bieżni 30 min ( bardzo szybki marsz) robie brzuszki i cwiczę ramiona i ręce z hantlami. Jezeli chodzi o diete to planuję wyeliminowac chleb, ziemniaki, makaron, wiecej owoców. Poiedzcie czy to wystarczy [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 808 Data: 6/15/2009 10:17:23 PM Liczba szacunów: 0
  • drugi a tak naprawdę pierwszy cykl prośba o pomoc

    Temat
    Doping

    1. WIEK: 22 lata 2. WAGA: 92 kg 3. WZROST: 180 cm 4. WYMIARY: -biceps: 40 -klatka: -udo: -talia: 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 2 lata 6. DIETA: około 6 posiłków dziennie -białko: -węglowodany: -tłuszcz: 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE PH 1 PH 2. mietek 8. TRENING: 4 razy w tygodniu 9. CEL CYKLU: masa mięśniowa  10. ODSTĘP [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1093 Data: 12/25/2009 12:08:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w Treningu

    Temat
    Trening dla początkujących

    Chciałbym na początku przywitać wszystkich:) jak widać w siłownie bawię się od 8 miesięcy , do niedawna trenowałem sposobem każda partia w inny dzień ale do rzeczy gdy po wyleczonej ręce wróciłem ponownie do SW mam problem , ponieważ nie chce rezygnować z siłowni , przede wszystkim zalezy mi na podciaganiu może filmik:D [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 649 Data: 12/1/2008 6:37:17 PM Liczba szacunów: 0