SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • BCAA Mega Caps + Whey Pro Matrix

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    [...] ile to możliwe o szybką i merytoryczną odpowiedź. Proszę także o wyrozumiałość, albowiem jest to mój pierwszy post na forum oraz w swoim doświadczeniu treningowym jedynymi suplementami z jakimi miałem styczność były odżywki wysokobiałkowe. Dlatego potrzebuję porady. postaramy sie pomoc na razie polece uzupelniajaco lekture magazyny Perfect Body

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1414 Data: 11/30/2010 8:34:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Dziękuję Panowie za pomoc :) w razie pytań będę atakował tutaj w temacie :)

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1851 Data: 8/22/2018 10:57:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    wklej cala ankiete ulatwi to nieco pomoc

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 551 Data: 2/2/2011 4:01:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam. Otóż mógłby mi ktoś pomóc ułożyć plan treningowy ewentualnie sprawdzić mój,dopiero zaczynam przygodę na siłowni więc tak : -PON klatka+bicpes klatka: - Wyciskanie sztangi na ławeczce prostej : 12x25kg, 10x30kg 10x35kg 8x40kg - Wyciskanie sztangi na ławeczce skośnej : 12x25kg, 10x30kg 10x35kg 8x40kg -Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 551 Data: 2/2/2011 5:03:07 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] wszystkim cześć, podałam rękę, przywitałam się grzecznie, rozgrzałam się, podeszłam do sztangi i zaczęłam ćwiczyć - czyli robić po prostu swoje. Jak potrzebowałam pomocy z pytaniem o technikę, to po prostu podchodziłam (i nadal podchodzę) do instruktora lub któregoś z bardziej obytych panów i proszę o pomoc. Czasem w razie W mnie sami [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3411 Data: 2/13/2012 7:43:54 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] w uk, tam mają obowiązek objaśnienia stanowisk, co i jak, musiałam się umówić na konkretny dzień by mogli mi wszystko pokazać %-) ogólnie szybko się uczę, oglądam bez przerwy filmy z konkretnych ćwiczeń, po prostu biorę sztangę i ćwiczę.. no i chłopak mi pomagał.. ale nie raz prosiłam pakierów o pomoc%-) jacy wtedy czują się zaszczyceni\-)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3411 Data: 2/13/2012 8:02:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziękuję serdecznie ze odpowiedź, w sensie reakcję, w sensie zainteresowanie:) Mam nadzieję, że dzięki Wam nie tylko mi będzie raźniej na początku mojej przygody z siłownią. We środę uśmiechnę się do Pana Instruktora, On pewnie tylko czeka żeby komuś pomóc - dziś ewidentnie się nudził:) Planuję pod koniec przyszłego tygodnia założyć dziennik - [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3411 Data: 2/13/2012 8:47:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Zdjecie

    Post
    Galeria Zdjęć

    [...] niedlugo wrzuce swoje zdjecia, ale nie beda zbyt swierze(ciagle rosne:)))))))))))))))))))))) widze ze masz dobra gestosc miecha...jak chcesz sie zabrac za plecy moge ci pomoc bo stosowalem trening coelmana i glasa, naprawde skuteczne metody dotrenowania plecow tym czasem rosnij zdrowo i pozdroofca dla fszystkich "Dzisiaj jestem mały, jutro [...]

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/13/2002 9:24:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Zdjecie

    Post
    Galeria Zdjęć

    [...] hutniczy ,przydało by mi się jakisś osobisty trener który by pilnował diety (jakiś obozik),lub osoby która by mnie zacheciła :-),3 lata trenowałem wieślarstwo ,co mi się wyrobiło to brzuch zreszta jutro zazuce fote zobaczycie jaki ze mnie małysz. Wsumie niewiem po co to pisze chyba o pomoc psychologiczna i słów otuchy dziekuje za informaqcje

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2002 8:39:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Zdjecie

    Post
    Galeria Zdjęć

    Choody: nie dla kazdego jest ta sama dieta, trzeba uwzglednic zawsze kilka czynnikow na bazie ktorych jest ukladana. Ale jak chcesz to moge Ci pomoc. Pisz na maila. Zozia: No pomysl dobry, ale jeszcze jakby jakies kolezanki powrzucaly swoje foty to by bylo super! Co wy na to?

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2002 9:07:00 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] ze ktorys z nich rozwiazal kontrakt a ja o tym nie wiem :p). Marcin byl z nich wszystkich najslabszy. Jak dla mnie tylko zawadzal w tej druzynie. Z kolei ZAKSie moze tylko pomoc, jest jak na razie 3 srodkowym i jego doswiadczenie moze troche wniesc. Poza tym jak Gladyr zlapie kontuzje to przynajmniej nie beda musieli pchac Witczaka na srodek :D

    Odpowiedzi: 217 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/2/2012 10:22:55 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] ze ktorys z nich rozwiazal kontrakt a ja o tym nie wiem :p). Marcin byl z nich wszystkich najslabszy. Jak dla mnie tylko zawadzal w tej druzynie. Z kolei ZAKSie moze tylko pomoc, jest jak na razie 3 srodkowym i jego doswiadczenie moze troche wniesc. Poza tym jak Gladyr zlapie kontuzje to przynajmniej nie beda musieli pchac Witczaka na srodek :D [...]

    Odpowiedzi: 217 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/3/2012 3:39:42 PM Liczba szacunów: 0
  • desma real fake

    Post
    Doping - zdjęcia

    witam posiadam winko desmy ale nie mogę się połapać czy real / fake ? mógłbym zamieścić foty a ktoś był by chętny a zarazem kompetentny aby mi pomóc? winko jest dużo po opadnieciu .

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 16079 Data: 4/28/2014 9:22:04 PM Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy do oceny / poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    No moze za duzo, dlatego zmniejsze objetosc przez zrobienie super serii. Za dlugo rozgrzewam kazda partie miesniowa aby stosowac FBW. Tak czy inaczej na mnie tez kiedys dzialalo po 9-12 powt, ale teraz to juz za malo. Dzieki za pomoc, jak przyjdzie ci cos nowego do glowy to napisz z checia wezme to pod uwage.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 524 Data: 8/5/2010 10:38:18 AM Liczba szacunów: 0
  • 37 w łapie,a biceps nie rośnie....

    Post
    Trening dla początkujących

    Hmm, zmiana ćwiczeń jak najczęściej może Ci pomóc, ale skoro chcesz trzymać się tych, które rozpisałeś, to uginanie ramion ze sztangą zrób lepiej 4 serie z progresją ciężaru (powtórzenia 12-8), w młotkowym też mógłbyś zwiększyć liczbę serii do 4x12 powtórzeń. No i ćwicz całe ciało, nie nastawiaj się szczególnie na tę jedną konkretną partię, bo z [...]

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 10993 Data: 7/21/2010 12:29:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Zastuj w przyrostach

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Siema lisek. Ja uważam że powinieneś cwiczyć ok 4-5 razy w tygodniu,porozdzielać sobie te grupy które robisz razem.Postaraj sie je tłuc pojedyńczo, czyli 1 trening = 1 ostro skatowna grupa(ewentualnie 2 małe razem).Generalnie to dziwie Ci się, że łączysz duże partie z małymi.Osobiście wole ostro zmęczyć dużą grupe,wtedy wiem, że ją dobrze [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1342 Data: 4/17/2005 1:52:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Zastuj w przyrostach

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] go na szybko. Rozciąganie pionowe jak to nazwałem to leżenie w poprzek ławeczki w oparciu górną częścią pleców, nogi na ziemi i przenoszenie sztangielki oburącz za głowę i do przodu. Myślę że kwestia braku przyrostów na łapie to jednak nie przetrenowania tylko złego treningu. Będe musiał sobie ułożyć nowy trening. Dzięki za pomoc POZDRO.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1342 Data: 4/17/2005 11:27:18 AM Liczba szacunów: 0
  • ZMA - tylko które?

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] super bo sypiam w nocy od 10 do 12 godzin bez tego no ale ponoć lepsza regeneracja i uzupełnienie ... więc czemu nie trzeba sprubować dzięki a pan nadam dostaje soga za pomoc jeszcze kurde musze się dowiedzieć na co wpływa potas i czy ma jakieś wady dla kulturystów i skąd go czerpać czy z kompleksu czy normalnych tabletek jak tak to jakich i [...]

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 16907 Data: 9/27/2005 10:48:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Który trening lepszy? Pomoc w wyborze

    Post
    Trening dla początkujących

    ok dzięki wielkie za pomoc. Wielki sog się należy. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1007 Data: 2/28/2010 4:14:19 PM Liczba szacunów: 0
  • makelroj to jest twój cykl, twój cel masa moja opinia tu nie ma znaczenia, jaką opcję masz wybrać, jak się określisz, że rezygnujesz z masy np na jakość to mogę pomóc ,w innym wypadku nie ma sensu mieszać, to twój show. Na masę wybrałeś dobre środki , jeśli chodzi o drugą propozycję, dieta i trening wiadomo.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 942 Data: 4/6/2016 9:50:50 AM Liczba szacunów: 0