SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • dieta do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzieki wielkie za pomoc. Duzo mi pomogles Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1766 Data: 3/13/2007 2:23:23 PM Liczba szacunów: 0
  • ?? ból w przedramieniu ? ??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kurde, no to srednio jak to stan zapalny. Nie mam pojecia z czego to sie wzielo, biecps trenuje puki co 1 raz w tygodniu. Czy za duzy cieżar to nie mam pojecia bo w sumie to nawet jak mam mały ciężar to mnie boli. Dzięklui bardzo za pomoc

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 5146 Data: 1/20/2004 10:47:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Typ sylwetki i dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] chciałbym je wzmocnić, dużo czasu na rehabilitacji po ACL im poświęciłem, ale bez siłowni, tylko stabilizacja + TRX. Każdy mówi, że jak na brak siłowni to i tak są spore ale ja w nich takiej siły nie czuję :) Dzięki za pomoc! /SFD/Images/2016/1/5/55cbafba99b94048ab6f80c5e557258a.jpg Zmieniony przez - konradinho w dniu 2016-01-05 11:50:32

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1916 Data: 1/5/2016 11:48:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Jaki spalacz wziąć?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ok wielkie dzięki za pomoc oczywiście spróbuje dopracować swoją dietę i mam nadzieje że przyniesie oczekiwane efekty :), o i czy po spalaczu mogę od razu brać coś na siłę jeśli tak to co by było najlepsze ?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1411 Data: 3/3/2010 3:26:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Filmy o KoSzU

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] u gory Boniek3000 wypisal co idzie sciagac kazaa. Jest to Mj to the max, Love & basketball, duzo streetballowych filmikow, jak i z NBa. Ja teraz probuje z tej stronki co podal Boniek sciagac te filmiki ale ciagle kapa, i niechce sciagac, ale ja sie niepoddam P.S Finderx thx za pomoc w sprawie tego Avatara ...::-B0rn To PlaY EverydaY-::...

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 10230 Data: 2/2/2003 4:12:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening korygujący + siłownia ponad rok stażu

    Post
    Trening dla początkujących

    takie duże forum a nikt nie może pomóc ?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 810 Data: 3/25/2008 6:01:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta 15-latka pod SW i siłownię.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] + 4 kromki chleba razowego pełnoziarnistego z serem białym Co o tym sądzicie? Jako suplement stosuje ,,Plusssz multiwitaminy-multiminerały" i ,,Tran". Proszę o pomoc, bo zależy mi na odpowiednim odżywianiu ze względu na BARDZO ważne zawody (SW) jakie będę miał w czerwcu. Chcę się do nich dobrze przygotować a wiem że przy 6 [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1270 Data: 9/5/2010 3:30:02 PM Liczba szacunów: 0
  • problem z klatka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] to podstawa... na hantle nie zamienie bo drastycznie musiał bym zejsć z ciezaru pomimo ze mam dostep do hantli i duzo moge na nie załozyc nie miał by mi kto ich podać badz pomoc asekurowac lub choćby wyrzucić w gore... moge chyba jedynie zamieniac ciwczenia miejscami robić serie laczane np: wycisk płaska + rozpietki plaska wycisk skos dod + [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1430 Data: 7/7/2011 1:19:23 AM Liczba szacunów: 0
  • problem z klatka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czytałem ten art nie raz bedac na tym forum wpierw szukam a nastepnie zadaje pytania. dajmy na to ze zzastapie płaska hantlami to nikt nie bedzie w stanie pomoc mi wyrzucic 40-sto kilowego hantla na reke zeby zrobić 2 czy 3 serie bo nikogo ze mna niema i ne bedzie na siłce a sam tego nie wyrzuce... probowałem wczesniej na małlych ciezarach robić [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1430 Data: 7/7/2011 9:44:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie do bardziej zaawansowanych:)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie to że nie chce.Porpostu robiłem juz kilka cykli.I czuje ze narazie na mnie nie działa.Mysle nad czymś mocniejszym ale z "legalnych" srodków nic nie mogę znaleźć.Dlatego prosiłem o pomoc.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1345 Data: 10/22/2013 9:14:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Bark, przeholowałem..

    Post
    Zdrowie i Uroda

    idź a co Ci zalezy, nie zaszkodzi a pomóc może bardzo, jak mialem kontuzje nadgarstka i czekalem az samo przejdzie to mialem przerwy 2miechy bo nie moglem kubka w reku utrzymac i do teraz mi chrupie jak sie za cos lapie ;(

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 964 Data: 6/5/2009 11:16:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Szybki bieg

    Post
    Inne dyscypliny

    Hmm czemu nie spytasz trenera, skoro cwiczysz w klubie? Moim zdaniem starty z różnych pozycji, biegi ze zmianą tempa biegu, biegi wahadłowe, obciążniki również mogą pomoc. Ogolnie wszystkie cwiczenia w których trzeba szybko zmieniac kierunek/tempo biegu. Pomocne również będą cwiczenia siłowe które wykonuje się w szybkim tempie - przysiady, zarzuty [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3199 Data: 12/29/2008 1:51:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze suplematów - odżywek

    Post
    Odżywki i suplementy

    Piszę że coś znajdę bo jest tego naprawdę duże i trzeba coś wybrać. A liczyłem na pomoc forumowiczów że coś doradzą co robić.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1093 Data: 12/2/2010 8:08:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny(w domu, początkujący)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    dobra, dzięki wielkie ogólnie za pomoc, drążek kupię w najbliższym czasie, a z ekspanderem to się zobaczy ;) leci SOG

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 808 Data: 1/18/2014 9:58:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie tylko moderatorzy i doradcy mogą doradzać, ale niech to doradzanie ma ręce i nogi - Twoje nie do końca ma. W dobrym tonie, zanim rozpoczie się doradzanie, jest przeczytanie regulaminu działu, w którym zamierza się pomóc.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2273 Data: 1/12/2015 9:31:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomozecie ? :-D

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    [...] jak najbardziej powrocic do dawnej formy i zobaczyc jaki bedzie CM pod koniec marca czy na poczatku kwietnia - i wtedy jezeli nie macie nic przeciwko temu bede was nekal o pomoc w procentowym badz liczbowym rozpisie, moze tak to zrobimy ? Teraz juz zaczynam rozciaganie grzbietu i obreczy barkowej (nie jest najgorzej) pracuje nad technika [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2562 Data: 3/18/2003 9:16:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Kifoza- kilka pytań?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie ma nic do rzeczy w sensie, że rozciąganie nie pogłębi tej wady. Pytanie było właśnie o to. Ale faktycznie, >odpowiednie< rozciąganie może pomóc, masz rację.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 9867 Data: 6/10/2008 2:19:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie

    Post
    Galeria Zdjęć

    Na moje "fachowe" oko jest jeszcze jedno ułatwienie - asekurujący podejrzewam, że pomagają. Przy suwnicy nawet lekka pomoc to niekiedy +10 lub +20kg. Przy 36cm w bicepsie jest możliwe wyciśnięcie nawet i 170kg. Nie raz na zawodach suchar kładł się pod sztangę i ciskał 160-170kg a wyglądał jakby z dwa razy był na siłowni bo jak dla [...]

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 9357 Data: 5/9/2009 10:35:36 PM Liczba szacunów: 0
  • nie dla cibie deka po niej ciezko o sex dla ciebie dieta i testosteron ewentualnie tesrosteron i winko nie bierz deki bo sobie zrobisz krzywde pisze zeby pomoc pzdr

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 607 Data: 3/3/2010 7:41:26 PM Liczba szacunów: 0
  • 10ml deci i 100 tab winstrolu złe połaczenie brakuje testa a w ogole za wczesnie na deke... zacznij od diety powinno pomoc a jak juz bedziesz chciał cos brac to polec na propie swoj 1 cykl

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 607 Data: 3/3/2010 8:00:50 PM Liczba szacunów: 0