SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Witam, nareszcie wystartowałem z redukcją :) Chciałbym uzyskać waszej dorady jeśli chodzi o rozpisanie suplementów. Są to suplementy które wygrałem w konkursie lub też kupiłem w promocji od kolegi :) a są to: Burn Shape - Iron Horse 90 caps Thermo Pump - Iron Horse 10 saszetek po 10g Pentacarn - Scitec Nutrition 108 caps Dieta jest, a oto godziny [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 485 Data: 6/1/2013 12:38:12 PM Liczba szacunów: 0
  • <<MAŁA POMOC>>

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Chciałbym teraz zrobić trening na siłę ale nie tak bardzo hardcorowo przez jakies 3 tygodnie a potem bedę robił masówkę. Na siłownię mogę chodzić od poniedziałku do piątku i chciałbym rozplanowć tak trening żeby klatę ćwiczyć zupełnie osobno. Myślałem że może tak: -poniedziałek-klata -wtorek-nogi -środa-plecy+triceps -czwartek-wolne [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 559 Data: 11/15/2005 10:14:29 PM Liczba szacunów: 0
  • LukaS 17 LAT .. Pomoc...

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam. Prosze o porody odnosnie treningu i dietki. Gdyby jakiś ogar pomógłby mi ułożyć byłbym wdzięczny.. 1) obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała 2) wiek 17 3) waga/wzrost 72-74/173 4) staż treningowy 8mc 5) cel cyklu Masówka 6) stosowane już wcześniej suplementy / Jestem na 1 cyklu, [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 729 Data: 5/13/2012 11:31:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam wszytkich, Planuje zrobic kolejne podejscie do dopingu, ale jestem po sporej przerwie okolo 6 lat i nie wiem jak sie do tego zabrac. Przerwie od dopingu nie od treningu. Chcial bym zrobic jakis bardzo lekki cykl. Nie wiem czy lepiej bylo by zrobic dluga kuracje, kilku miesieczna na bardzo malych dawkach (100mg e7d) czy lepiej 8 lub 12sto [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3849 Data: 9/30/2018 8:32:27 PM Liczba szacunów: 5
  • grube nogi i pupa... proszę o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cześć, zacznę od tego że jestem chłopakiem i mam 19 lat. Najbardziej co mi przeszkadza w mojej budowie ciała to grube uda i gigantyczna pupa ;/ Praktycznie to zależy mi na zrzucenie tego ważącego tonę odstającego tyłka, który wogóle nie pasuję to mojej sylwetki. Już czytałem w jakiś tematach w których pisały dziewczyny że najlepsze ćwiczenie to [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2973 Data: 10/9/2008 4:29:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu i pomoc w doborze ciezaru

    Temat
    Trening dla początkujących

    Siema! Wczoraj na treningu robiac wyciskanie na płaskiej wzialem sobie ciezar 60 kg i zrobilem 1 serię 8 ruchów 2 serie juz 4 W 3 zmniejszylem na 55 kg (bo 60 zrobilbym ze 2 powtorzenia) i zrobilem bodajze 8. I tu moje pytanie jakie ciezar dobrac do tego cwiczenia 1. Robić 55 kg az dojde w kazdej serii do 12 powtorzen i potem zwiekszam 2. Robic 3 [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 439 Data: 5/20/2015 6:35:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Mam 15 lat , rok temu znaleziono u mnie te chorobe (kifoza w odcinku piersiowym ) , lekarz powiedzial ze to typowa choroba w moim wieku . Bardzo lubie cwiczyc silowo , tylko nie wiem których cwiczen nie moge robic ! Zwracam sie z prosba do Was , jakie cwiczenia proponujecie aby "przypakowac" , nabrac sil i naprostowac kregoslup . Z góry dziekuje . [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 5392 Data: 4/5/2003 5:18:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Kretyną - Prosze o Pomoc !!!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Elo !!! MAm pytanie chce kupić kreatyne i mam kilka pytań : 1) Czy Total Creatine firmy Megabol będzie dobra ?? - W jakiej dawce stosowac Kreatyne do mojej wagi - zawartość mojej diety to B-145 g WW-580 g Tł-70g Wody wypijam ok 4 Litry dziennie , czy zmienic te proporcje podczas brania Kreatyny ? Jak tak to na jakie . - Ile cyklów w ciagu roku ? [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 967 Data: 5/2/2004 3:06:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w wyborze

    Temat
    Doping

    Mam dostęp do tych środków, co najlepsze Stanex 10 PRODUCENT:Razak POCHODZENIE:Iran 10mg/100 Winstrol PRODUCENT:Desma Labolratorio Farmaceutico POCHODZENIE:Hiszpania 2mg/100tab GP Stan 10 PRODUCENT: Geneza 10mg/100 Stanozolol PRODUCENT: APX Labs 10mg/100 Stromba PRODUCENT:Balkan Pharmaceuticals POCHODZENIE:Mołdawia 10mg/100 Stanazolin [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2742 Data: 6/7/2011 10:36:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam. Jestem tu nowy ale zagoszczę tu na dłuższy czas. Zwracam się do Was z pomocą dotyczącą odloku po cyklu na długim teściu. Jestem po 10 ml cypionatu 250mg i 15 ml enana 250mg Cykl na testosteronie zacząłem 5 kwietnia, a ostatnia iniekcja była 3.08.Zakupiłem 3 pudełka Pregnylu 5000. Po przeczytaniu forum oraz innych stron podpasowałem sobie [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 586 Data: 8/19/2014 1:45:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem prosze o pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam. Mam 18 lat 183cm wzrostu waga 82kg. Mój staż to ponad 1,5 roku. Mam problem z klatką piersiową, siła stoi w miejscu. Na płaskiej mój rekord wynosi 78kg i nie mogę się przebić dalej. Albo spada albo stoi w miejscu(już tak od około 5miesięcy), inne partie są ok, czuje że rosną i siła idzie. Do tej pory stosowałem krete(różne rodzaje). Jeżeli [...]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 880 Data: 2/24/2013 10:20:51 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] kucie czuje!! nie wiecie moze co robic?? czy msmarowac, albo jakies oklady?? do lekarza nie chce isc, bo u mnie w miescie to nie mysla i w gips wszystko ;/;/ ehhh a zaczynam teraz lige i to moze byc najwazniejszy rok n ie moge go stracic :((( a w osobote mam turniej jeszcze jaaa ;-((((( jak ktos czuje sie na silach to proosze o pomoc :(

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1604 Data: 9/2/2004 8:58:27 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze o pomoc w ocenie !

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam wracam do trebingu calego ciala cos ala HST i chcialbym zebyscie mi doradzili cwiczenia... w dziale alternatywna droga cos maly ruch albo nie bardzo chca ludzie pomoc wiec daje tu temat ;/ dzieki trening systemem A,B,W-olne,A,B,W-olne,W-olne powtorzenia 15:10:5 (zmiana co trening) trening A: przysiady ze sztanga podciaganie na drazku do [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 657 Data: 10/16/2007 5:41:27 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] pamiętam danych pierwsze cykle miałem tu ustalane założyłem nowe ponieważ chciałbym zrobić odblok po długim cyklu i teraz długa przerwa by organizm odpoczął prosił bym o pomoc taka szybka ankieta waga 107 wzrost 187 staz 40 miesiecy cykle 4 z tego ostatni był połaczony z mostkiem i pzrejście na taki białko 3,2 węgle 4 tuscz 1,2 1-4 40mg [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 482 Data: 8/20/2014 12:23:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam wszystkich serdecznie :) Potrzebuję pomocy w stworzeniu diety dla mojego organizmu 52kg i 174 cm wzrostu przy wieku 16 lat.Wakacje już powoli się zbliżają i jest to dobry okres w którym można nad sobą popracować.Nie chce wyglądać jak Pudzian czy jak HK tylko chcę żeby moja budowa była jakby w sam raz.Postanawiam ćwiczyć każdą partie ciała w [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 696 Data: 6/12/2014 3:00:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Siema Panawie moglby ktos mi pomoc rozpisac cykl mam 20 ml testa prolo, winko 100 tabs 10mg, oma 10 ml. 1. WIEK: 22 2. WAGA: 93 3. WZROST: 188 4. WYMIARY: -biceps: 42 -klatka: Nie wiem -udo: 63 -talia: 90 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 2,5 roku 6. DIETA: -białko: 2 -węglowodany: 3 -tłuszcz: 1 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: kiedys 100 tabs mety, [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 596 Data: 8/7/2010 1:35:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Płeć: Mężczyzna Wiek: 30 Waga: 84 Wzrost: 174 Obwód ramienia: 42 Obwód talii: - 90 Staż na siłowni: 3 lat Trening: 5x tydzień skłonnosc do łysienia : nie POZIOM BF%: ok. 20-25 % TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA : tycia STAN ZDROWIA: dobry SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: nie Dieta : 3300 kcal / 2,5g bialko 5 tygodni temu skonczylem cykl: [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1414 Data: 6/20/2015 7:54:00 PM Liczba szacunów: 2
  • No to mamy wyzwanie... pomoc dla kolegi:-)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam! Udostępniam konto znajomemu, ale będę go kontrolował. Mam 19 lat, studiuje, a aktualnie pracuję do końca sierpnia. Praca ciężka, fizyczna. Nie ćwiczę od ok. 6 miesięcy, ważę ok. 80 kg, bmf ok.20%. Nie mam pojęcia od czego się zabrać, jak ćwiczyć, co brać? Wejdę na dietę 2300-2500 kcal. Niedziela od zawsze jest moim dniem rekreacyjnym, kiedy [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2323 Data: 6/3/2006 12:15:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc z doborem

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] jakieś propozycje dobrych odżywek które pomogą w nabraniu masy a jednocześnie nie zaszkodzi na organizm cena nioe gra dla mnie roli (no oczywiście bez przesady) proszę o pomoc ponieważ jestem w tych tematach zielony a chciał bym nabrać masy ponieważ jako szczupły czuje się odżucony proszę o pomoc ludzi któży mają o tym pojęcie i czas z góry [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 643 Data: 9/1/2010 2:01:21 PM Liczba szacunów: 0
  • MASA cel 76-77kg PROSZE O POMOC !

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, Moj plan treningowy to fbw na podstawowych cwiczeniach wielostawowych Chcialbym do konca kwietnia przybrac na masie do 77kg. Najlepiej by bylo zeby nie zalalo tluszczem. Kiedys juz bylem zalany i po zdredukowaniu wszystkiego musze powiedziec ze nic miesnia nie przybylo jedynie tluszczu bylo duzo (zle odzywianie). Teraz waze 73kg i [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 593 Data: 2/20/2013 8:34:15 PM Liczba szacunów: 0