Szacuny
0
Napisanych postów
6
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
94
witam. jestem początkujący, mam 16 lat 180cm i 63kg wagi. od roku ćwiczę Muay Thai,ćwiczenia ogólnorozwojowe na domowej siłowni od 2 lat. nie jestem zadowolony ze swojej sylwetki, chciałbym brać jakieś białko wypatrzyłem: Whey Gainer PLUS AUTHENTIC- Activita. Nie wiem czy to jest dla mnie odpowiednie. proszę o pomoc kolegów którzy maja w tym większe pojęcie:) z góry dzięki;)
Waga: 62
Wzrost: 180
Cel treningowy: masa + rzezba
Staż treningowy na słowni: 2 lata
Uprawiane inne sporty: Muay Thai
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztanga, sztangietki
Szacuny
3
Napisanych postów
365
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
15999
Jeżeli nie jestes zadowolony ze swojej sylwetki to bialko na pewno ci w tym nie pomoze, potrzebujesz jego z naturalnych dobrych zrodel, a nie z prochu.Przemysl to i zacznij sie racjonalnie odzywiac i sumiennie trenować, efekty same przyjda.
Szacuny
6
Napisanych postów
859
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
6352
Dokładnie jak wyżej. Sam proch nic Ci nie da. Postaraj się o mądry trening, odżywianie i regeneracje! To ostatnie jest szczególnie ważne przy SW + siłka. Wiem z własnego doświadczenia
Szacuny
0
Napisanych postów
6
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
94
mhm... ok. skoro mam nie brac Bialka to kiedy mam trenowac w domu na silce? treningi SW mam we wtorki, czwartki i soboty. dieta - nie ma mowy;D jak napisane u gory mam 16 lat i jestem na garnuszku u mamusi:)
Szacuny
0
Napisanych postów
6
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
94
mowie tylko ze Ciezko w moim wypadku bedzie jesc o stalych porach i to co powinienem. oczywiscie od fast-foodow, chipsow itp z daleka;) mhm... jesli bedzie cwiczyl: pon silka, wtorek SW, sroda silka, czwartek SW, piatek silka to kiedy jest ten czas na regeracje o ktorym mowiliscie?
Szacuny
6
Napisanych postów
2209
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
11508