SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Prosba o porade :)

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] zrzucic z wagi a przy okazji troche wyrobic sobie miesnie calego ciala , i tu rodzi sie pytanie jak to osiagnac , jaka dieta w takim przypadku , oczywiscie zeby mi pomoc musicie znac mniej wiecej moja wage i wymiary a wiec waze dokladnie 108.862 kg mam ok 185 wzrostu wiec latwo sie domyslic ze mam problem z nadwaga ale o dziwo moja [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 523 Data: 5/27/2013 5:57:59 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam . Potrzebuję waszem pomocy koledzy . Od 12 lat około leca u mnie cyklicznie rozne srodki . Cykle przeplatane ciągłą bomba , mostkami , czasem na offie . Nigdy nie robiłem odbloku . Przyszedł czas aby skonczyc z ciemna strona mocy . Zakonczyłem juz swoja 'kariere' z SAA i chce doprowadzic organizm do rownowagi , chce sie porzadnie odblokować [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1378 Data: 2/16/2020 12:00:20 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Kompletny nowicjusz, ocena planu.

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Wiek: 16 lat. Waga: 65 Wzrost: 175 cm. Staż treningowy: praktycznie zerowy. Kilka razy bezsensowne machanie sztangą na siłowni. Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): biegam, na nic więcej nie pozwala mi stan mojego kolana Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby: brak Stan zdrowia: zerwane ACL Stosowane wcześniej diety [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 857 Data: 11/12/2012 1:14:38 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Ginekomastia

    Temat
    Doping

    [...] abym mogl sprawnie i pewnei okreslic czy musze przerywac cykl czy stosowac dalej Na czytalem sie tak duzo o tym ze teraz w paranoje wpadam;P wszystko mnie swedzi i trudno mi sie okreslic czy to tylko moja fantazja czy naprawde dzieje sie cos nie tak, wiec prosil bym bardzo o pomoc bardziej doswiadczonych uzytkownikow tego forum. Pzdr Marcin

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2071 Data: 7/23/2009 12:09:50 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] spadek libido i problemy ze wzwodem. Zacząłem byc marudny i zachowywać jak kobieta podczas okresu. Pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego po cyklu, nigdy wcześniej tego nie doświadczyłem. Proszę o pomoc, sugestie. Kupiłem teraz xpanda xtreme, zma i tribulon na poprawę sapomoczucia. Czy to wystarczy? Czekam na odpowiedzi. Dziękuję z góry.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1985 Data: 10/1/2010 3:11:29 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Masa

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] 4 x 12 Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 4 x 12, 10 , 8 ,6 Uginanie ramion ze suplinacją 3 x 10 Uginanie ramion w podparciu o kolano 2 x 10 Bardzo zależy mi na pomocy ułożeniu dobrego planu dlatego proszę Was o pomoc. Mam nadzieje, że coś poprawicie lub doradzicie :) Pozdrawiam Zmieniony przez - krycha1004 w dniu 2011-06-22 [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 661 Data: 6/22/2011 9:38:23 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • trening masowy

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    czesc wszystkim! mam prosbe pomoc w ulozeniu planu treningowego na mase nakierunkoweanego na klatke piersiowa i bicepsy.Czy juz nie pora na 4-dniowy trening? a teraz kilka slow o mnie cwicze od listopada zeszlego roku z przerwami mam 18 lat 169 wzrostu waze 59 kg chcialbym zwiekszyc mase miesniowa :) moj ostatni plan wg ktorego cwiczylem to [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1750 Data: 6/19/2003 10:25:23 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Jakie odrzywki dla mnie ?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] nie bede sie rozpisywal :) mam prozbe aby ktos mogl mi napisac Jakie Odrzywki itp.. mogl bym teraz brac. Niechodzi juz o cene ale o to aby byly skuteczne i dalo sie to odczuc. Niechce sie juz narzucac i smiecic, wiec jesli ktos by mogl i mial czas napisac mi co powinienem brac to byl bym bardzo wdzieczny. pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 810 Data: 12/4/2007 8:30:04 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Odblok po roku

    Temat
    Doping

    Witam proszę o pomoc przy odbloku, cykl trwał rok czasu w miedzy czasie był mostek, środki na cyklu kolejno: prop potem cypio na zmianę z Enan i na koniec susta Środki które posiadam na odblok: 20000UI HCG VIR Provigil 20 tab 50mg Clostilbegyt Clomifeni citras 24tab 50mg clomiphene citrate Anfarm hellas 30tab 20mg Tamofar Tamoxifen Cabaser [...]

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 4939 Data: 2/28/2020 12:02:47 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • FBW na siłe ?

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] 4.Martwy ciąg 5.Biceps gryfem łamanym 6.Francuskie wyciskanie sztangą leżąc Każda seria danego ćwiczenia wykonywana była by na takim samym ciężarze (bez progresji). Przykładowo w poniedziałek wyciskałbym na klatkę 3x15 70kg, w środę 3x10 80kg, a w piątek 3x5 90kg. Myślicie, że to dobry pomysł ??? Z góry dziękuje i obiecuje SOGI za pomoc !

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 5958 Data: 6/16/2009 11:23:05 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam serdecznie :D Otóż mam problem, wszedłem na bombę na której leciałem ok 5 msc. (enan 500 mg e5d, boldek 250mg e2d i ostarynka na poczatku 20mg ed przez 1,5 miecha) Bloknęło mnie i podczas stosunku kolega nagle zasypia... nie robiłem badań po bo planowałem jeszcze pociagnac miesiąc bombę i ubić winem ale zrezygnowałem z tego pomysłu i 3 dni [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 803 Data: 6/28/2019 2:24:34 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Plan FBW do oceny

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] 2s Plecy: - Uginanie tułowia leżąc na brzuchu (2s) Nogi: - Uginanie nóg w leżeniu 2s - Prostowanie nóg w siadzie 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangielkami siedząc 2s Brzuch: A6W Czytałem tematy dot. tego treningu na forum i starałem dostosować się do wszystkich wytycznych. Będę wdzięczny za pomoc. Z góry dziekuje, pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 551 Data: 12/21/2011 12:35:50 AM Szacuny postu: 5 (cały temat: 0)
  • [...] zastanawiam się czy przyczyna nie leży w tym dość póznym posiłku nr6 i czy nie lepiej byłoby wstawić go między posiłek nr3 a przedtreningowy. Wtedy trening robiłbym ok godz 20 i pózniej posiłek potreningowy, nr7 i spać. Co o tym wszystkim sądzicie ? Z góry dziękuje za pomoc :) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/243ef64055d347de86c6f56ef0f73c68.jpg

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1076 Data: 1/27/2015 11:16:02 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Plan - pomóżcie !!!

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] 1. Wyciskanie sztangi zza głowy: 12-10-8 2. Unoszenie sztangielek bokiem w górę 12-10-8 3. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 12-10-8 Przedramie: 1. Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie: 3x15 2. Uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie: 3x15 Nogi: bieg na 7 km 3x na tydzień, codzienna jazda na rowerze Za pomoc dziękuje i oczywiście Sog:)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 820 Data: 7/4/2006 10:29:19 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • magazyny kulturystyczne w UK

    Temat
    Przegląd prasy branżowej

    [...] do UK, poprosilem ja aby kupila mi jakies magazyny o tematyce kulturystycznej, a co, bede se mial w celach kolekcjonerskich a do tego podszkole moj angielski. Co w UK wychodzi ciekawego? od razu mowie ze nie interesuja mnie pisemka pokroju mens health, chodzi mi o konretna prase branzowa taka jak u nas muscular development z gory dziek za pomoc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 10804 Data: 11/5/2010 5:28:09 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • 15 lat dieta "10 wskazówk żywieniowych"

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] dochodzą aeroby) -2 Serki Wiejskie wymieszane z brzoskwiniami z puszki (mój wymysł, pewnie nie przejdzie nie wiem, pewnie tu znowu trzeba dać kuraka :P)) Kolacja przed snem (22:30) -Tuńczyk w sosie własnym (najlepszy Twaróg ale suchy mi nie przejdzie, jakieś propozycje?) Czekam na pomoc. Celem głównym jest to, aby zacząć się lepiej odżywiać.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1278 Data: 5/30/2010 1:06:07 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Wyciskanie na klatę

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] 3s. Pt. Plecy + Brzuch Drążek 4s. Ściąganie linki siedząc 4s. Wiosłowanie 4s. MC 4s. Brzuch jak we wtorek Jakiś czas temu już chodziłem na siłownię, ale później wypadła mi dłuższa przerwa i obecnie jadę od stycznia. Przez miesiąc był FBW, później split czterodniowy, w wakacje trochę cross fitu i od sierpnia dalej split. Liczę na Waszą pomoc.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1123 Data: 10/30/2013 10:48:26 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • pierwszy dzielony, poprawki i ogólne wskazówki ...

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] półrocznym FBW, troszeczke zwolniłem i chyba najwyższy czas spróbowac cos od SPLITa, Prosiłbym o skorygowanie planu, nie wiem czy dobrze serie rozłożyłem. Jeszcze nie wiem dokładnie co w sprawie powtórzeń czy np. 12/12/12/12, czy 12/10/8/6, czy jeszcze inaczej. Oraz od jakich ciężarów zacząć, jaki % max obciązenia. Licze na waszą pomoc. Pozdro

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 927 Data: 2/1/2009 10:25:43 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • plan treningowy

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] unoszac do gury Piatek plecy -wyciąg gorny za głowa 4 serie po 12 10 8 6 inny ciezar -wyciag gorny leżąc na lawece skosnej 4 seie po 12 10 8 6 inny ciezar -wyciag z przodu i przyciąganie 4 serie po 12 10 8 6 inny ciezar -wyciag 4 serie po 12 10 8 6 inny ciezar Prosze o pomoc bo za słabo mi rosna mieśnie i zamiast lepiej to gorzej idzie

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1442 Data: 5/9/2012 5:58:40 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Szukam porady

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] masy miesniowej ale to dalszy plan. Doradzcie mi co mam jesc a co nie (nie chce profesjonalnie ulozonej diety bo mam szkole a sam tez nie ugotuje wszystkiego) no i czy pomoc sobie jakas l-karnityna czy cos w tym rodzaju? Doradzcie;) Pozdrawiam Płeć: Mężczyzna Wiek: 15 Waga: 71 Wzrost: 178 Obwód klatki: _ Obwód ramienia: _ [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 770 Data: 5/14/2008 8:51:37 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)