SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 3 !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] szczerze że całkiem fajnie po nich szedł trening na siłce. Teraz w wakacje mam sporo czasu na trenig - 2 x tydz. krav maga, 3 x siłownia i 3 x aeroby wieczorami. Diete mam - low carb i działa po facik powoli spada na samej dietce i treningu. Będę wdzięczny za pomoc w ogarnięciu tematu. Zmieniony przez - arkadin_11 w dniu 2012-07-10 10:28:07

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/10/2012 10:17:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 3 !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] na pierwszy raz ze spalaczami? zależy mi żeby byly w miarę bezpieczne, dawały efekty (redukcja) i mieściły się w granicach 100zł. Myślałem o FA lipoburn, albo FA XTREME THYROBURN. Oba są dosyć atrakcyjne cenowo i mają w miarę pochlebne opinie. Byłbym wdzięczny za pomoc. Jeśli macie jakąś inną, lepszą alternatywę, to śmiało ;) Z góry dzięki.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2012 2:02:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 3 !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    dzięki za pomoc :-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/26/2012 11:32:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 3 !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Panowie, jak to jest wreszcie z dawkowaniem L-karnityny. Dostałem tę z Olimpu w Capsach, tylko się zastanawiam jak brać. Celem jest wspomóc redukcję. Czy w dnt tez brać (ew. ile g). Ile czasu przed treningiem? Bo są tacy co radzą 30 min. a są tacy że 2-3 godz. przed bez posiłku. Więc nie wiem... Dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/30/2012 12:46:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 3 !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    No teraz niestety brak bcaa solo na sklepie a cenowo raczej nie pozostaje nic innego jak wziąć bcaa plus. Dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/12/2012 8:04:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 3 !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ok dzięki za pomoc. To w takim razie mogę pić w jednym szejkerze PP z kreatyną przed treningiem czy lepiej z odstępem jakimś, kreatyna wcześniej a PP może później? Zmieniony przez - wojtekpab w dniu 2012-08-22 15:56:34

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2012 3:55:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 3 !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ok. Dzięki za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/6/2012 10:16:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 3 !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam mam pytanie : trenuje metoda lafaya i chciałbym sobie kupic jakies witaminy, proteiny i inne cudenka tylko nie wiem jakie , czy ktos by mogl mi pomoc i napisac co by bylo dobre do zakupu dla tego typu treningu ? ;)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/10/2012 5:31:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny i kilka pytań do niego..!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok zmieniłem to. Brzuch ćwiczę codziennie mając na myśli dt. Dziś muszę zrobić plecy + tył barków.(Bo nie robiłem pleców w tym tyg jeszcze) A od nowego tygodnia ruszam z nowym planem. Dzięki za pomoc! Pozdro.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 836 Data: 6/6/2010 2:38:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Stalowe poślady i cyc bez wady SPAM

    Post
    Ladies SFD

    chcialabym taki zalazek ;) moje plecy to wolaja o pomoc, ledzwiowka peka a ja nie umiem chyba dobrze cwiczen robic.. chyba czas wrocic do dziennika i poprpsic o komentarz filmow

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/18/2013 11:44:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Stalowe poślady i cyc bez wady SPAM

    Post
    Ladies SFD

    i nei chciałam wykonać lawiny - stwierdzam jednak, że skoro rozciąganie w moim przypadku ma pomóc w technice, więc może jednak jakaś filozofia fizjo tutaj była :-D ale że się nie znam, to wątpie i myślę:-D %-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2013 11:14:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Stalowe poślady i cyc bez wady SPAM

    Post
    Ladies SFD

    W tym - niestety - nikt Ci nie jest w stanie pomóc Molly.. Sama musisz. A ja dylam spać bo muszę wstać o 5.30 a ja sowa jestem z natury a nie skowronek...

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/20/2013 12:11:24 AM Liczba szacunów: 0
  • SPAM ELITA JUNIORÓW WITA

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    od najlepszych przyjaciół bym w życiu za pomoc złotówki nie wziął

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/1/2014 6:55:00 PM Liczba szacunów: 0
  • SPAM ELITA JUNIORÓW WITA

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    dopiero teraz obejrzałem, czemu się tak wk***iłeś na tę sztangę %-) co do reszty, to ja zawsze się starałem trzymać tułów nieruchomo, nawet jak robię siłowo, mówisz, że mogę sobie pozwolić na pomoc :D?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/1/2014 9:20:55 PM Liczba szacunów: 0
  • SPAM ELITA JUNIORÓW WITA

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    no ja właśnie nie wiem, kiedy to będzie pomoc, a kiedy przesada, za mało się znam

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/1/2014 9:25:59 PM Liczba szacunów: 0
  • SPAM ELITA JUNIORÓW WITA

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    no ja właśnie nie wiem, kiedy to będzie pomoc, a kiedy przesada, za mało się znam dlatego mówię, to wymaga doświadczenia i czucia mięśniowego, nawet przy tak siłowych ćwiczeniach najlepiej nagraj film i wstaw

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/1/2014 9:32:44 PM Liczba szacunów: 0
  • SPAM ELITA JUNIORÓW WITA

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Cóż, ja nie wiem, jak Ci pomóc.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/8/2014 3:43:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o rozwianie watpliwosci :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dziekuje Ci bardzo za pomoc zaraz wszystko gruntownie przemysle i cos wykminie aha, jeszcze tylko jedna watpliwosc :) co bys powiedział jak bym od 4 tygodnia dorzucił Thermala, po zakonczeniu ktorego dołożył Tight-a oraz Scorch-a ?? to juz chyba nie takie "lajtowe" spalacze beda ??

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2494 Data: 4/6/2007 8:41:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o rozwianie watpliwosci :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dziekuje za odpowiedz :) i za pomoc, ale jeszcze sie niebawem odezwe :) dzieki

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2494 Data: 4/19/2007 3:10:51 PM Liczba szacunów: 0
  • spamik dla małych i tych większych vol 5

    Post
    Trening dla początkujących

    A mi kurde znowu trening rano wypada Oczywiscie wina mojej studentki, bo sama nic zrobic nie potrafi i ledwie zaczela juz spartolila I wzywa mnie na pomoc rzecz jasna. Powiedzcie mi, czy bedac studentem jest sie w oczach wykladowcow zawsze takim zlamasem? Bo nie wiem, czy bedac po tej drugiej stronie inaczej sie na studentow patrzy A moze [...]

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2010 10:53:06 AM Liczba szacunów: 0