SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Obwisłe sutki

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam kolega zwrocil sie do mnie bym napisalem na forum, chodzi o ze ma obwisłe sutki chociaz caly czas cwiczy. Wszytsko po treningu klaty fajnie a nastepnego dnia znowu to samo. Jak mozna mu pomoc?? To wyglada tak jak u grubszego czlowieka, Sa jakies cwiczenia??

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1949 Data: 7/28/2010 3:59:12 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • mocniejszy termogenik ???

    Temat
    Ladies SFD

    [...] spalenia 4 kg. przy wzroście 160. Od niedawna wziełam sie ostro za cwiczenia do tego kupiłam sobie pierwszy w zyciu termogenik - FAT KILLER w płynie - poniewaz nie moge łykać tych wielkich tabletek . Nie działa on na mnie zbytnio... czym mogłabym go zastąpić ?? czymś mocniejszym oczwiscie nadal ćwicząc i będąc nadal na diecie. proszę o pomoc:))

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 819 Data: 8/22/2012 11:44:17 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Mięśnie brzucha...

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] nowy,mam mały problem ponieważ nie wiem co mam zrobić żeby mieć dobrze umięśnione mięśnie brzucha. Trenuje już 1 mies. I poprawa jest bardzo mała. Może ktoś mi polecić jakaś dietę i treningi na to bo jak narazi robię dziennie po 50 brzuszków i 20 scyzoryków 3 serie dziennie. A mam 16 lat 85 kg i 2 m wzrostu:( Będę wdzięczny za pomoc:) POZDRAWIAM

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 649 Data: 11/9/2012 6:12:35 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] moj staz na silowni wynosi dwa laata postanowilem przed zblizajacym sie latem zakupic pare suplelmentow . Czytajac rekomendacje producentow na temat dawkowania tych prepratow nie mam dokonca pewnosci dzialania wiec wole sie zapytac starszych stazem co o tym sadza i czy moga mi w jaki kolwiek sposob cos doradzic.... Dziekuje z gory za pomoc

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 509 Data: 5/27/2013 6:19:21 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Plan treningu i diety

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam. Prosilbym o pomoc w dostosowaniu planu treningowego i diety (+suplementacji). Mam 180cm i 77kg. Moim priorytetem jest pozbycie sie nadmiaru tluszczu, ale chcialbym tez rozbudowac duza mase miesniowa. Dwa razy w tygodniu mam trening futbolu amerykanskiego. Chcialbym uzyskac 3 dniowy plan na silowni, w kazda niedziele - bieznia/rowerek [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 544 Data: 7/7/2013 9:22:24 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • potrzebuje przelicznika

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    tak jak w temacie potrzebuje jakiś program który powie mi ile gram ma np. kromka chleba albo ile gram ma łyżka czy szklanka po prostu jakiś przelicznik. Ps. Nadal próbuje i nie poddaje się ale proszę o pomoc w ułożeniu diety może ktoś chętny??

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1983 Data: 6/19/2006 6:54:22 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • apteka babuni

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    [...] skuteczne przy anginie i zapaleniu krtani, oraz utracie przy tym glosu, odczuwalny palacy bol przy przelykaniu,problem z piciem i jedzeniem, trudny dostep do antybiotykow,jak sobie pomoc bez lekarza, czy jedzenie lodow i picie bardzo zimnych napojow moze zaszkodzic, tzn.pogorszyc sytuacje, mam tez ogromne trudnosci z lapaniem powietrza

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1018 Data: 7/10/2011 5:30:17 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam Proszę o pomoc w rozpisaniu odbloku na Tamoxifenie i Clomidzie Cykl 9 tyg dawki: 1 tydz prop - 100mg e.d Tren - 40mg e.d 2-8 tydz. prop - 100mg e.d Tren - 40mg e.d wino - 30mg e.d 9 tydz. prop - 100mg e.d Posiadam Tamoxifen i Clomid Jakie dawki polecacie w mixie ?? Dzięki z góry

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1293 Data: 7/14/2012 6:12:16 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • witam, proszono mnie o pomoc koleszka przybił dzis pierwszy szot 250mg enana z BP Pharma i mowi ze czuje się dość dziwnie faja lekko ciepla , spora różnica poprostu. czy moze byc to poprostu fake czy cos z towarem nie tak? czy za mala ilość jeszcze zeby oceniac

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1733 Data: 3/6/2013 10:20:49 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Nietypowy problem

    Temat
    Indywidualne Treningi i Diety pod okiem Trenera i Dietetyka

    Witam.mam problem z pewnymi dysproporcjami ciala- mam masywne uda i duzy tylek,co wyglada nieestetycznie w porownaniu z gora ciala.i tu mam pytanie-czy jestescie w stanie pomoc mi to poprawic?jesli tak to ktora opcje powinienem wybrac?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2208 Data: 6/21/2013 12:45:38 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta redukcyjna do korekty

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Jest to moja dieta redukcyjna. Wiem, że bardzo mało białka i tłuszczy dlatego proszę o pomoc w wyborze dobrych produktów. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/9c5d6fa184a8400f895a7d6f584a77af.png Zmieniony przez - rawel w dniu 2014-01-16 18:19:25

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1728 Data: 1/16/2014 6:19:03 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • HMB-CM3 czy Trec reactor pro 3 - l-carnitine green tea. PROSZĘ O POMOC PRZY KUPNIE ODŻYWEK. Która opcja jest lepsza ?? Mam w Październiku bd miał 17 lat ćwiczę 3 miesiące. Nie wiem ile kasy muszę sobie odłożyć po w wakacje na koksy ;d. Dodam że mam trochę brzuszek.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1282 Data: 7/5/2010 11:12:53 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • częste oddawanie moczu przyczyny

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    bardzo często oddaje mocz od 10-25 razy dziennie . czuje bój brzucha po nawet bardzo małym wysiłku co to może być ? kolor moczu jest nie zmieniony . nie ma żadnego czerwonego koloru . proszę o pomoc .

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2487 Data: 11/2/2010 11:13:05 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • czy to bedzie dobre

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    [...] zestaw?? Creatin xplode + bcaa xplode z olimpa + cm3 z treca ?? Jakie mniej wiecej beda przyrosty?? ja chcaiłbym siłe i wypuklenie miesni zwiekszyc ich objetosc?? Mam 17 lat cwicze dwa lata 180 cm wzrostu 75kg wagi 70kg na klate 35 w bicu. Prosze o pomoc jak ktos cos stosował to prosze o opinie ?? Może cos zmienic w tym zestawie jak tak to co ??

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 517 Data: 6/7/2012 9:11:16 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta na redukcje i rzeźbe dla początkującego

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czesc, Zaczynam chodzic na silownie. Waze 95kg przy wzroscie 190. Chcialbym zejsc tak do 85kg i zrobic trochę rzeźby. 3 razy w tygodniu trenuję siatkówke plus 3/4 razy bede chodzil na silke. Prosze o pomoc w ulozeniu diety, co i ile jesc, przed czy po treningu, czy ewentualnie kupic jakies spalacze czy cos takiego ? Dzięki :)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1227 Data: 2/3/2016 12:32:24 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pomóźcie początkujacemu :]]]

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam Na wstępie chciałem zaznaczyć ze zaczynam od października treningi an siłowni ( 3 razy w tygodniu ) oraz kick boxingu (3 razy w tygodniu). Mam 183 cm wzrostu i ważę 80 kg. Chodzi mi głównie o to żebyście udzilili mi jakichś porad w zakresie diety, treningu (głównie siła i rzeźba) oraz suplementów. Z góry BARDZO DZIĘKUJĘ ZA POMOC Pzdr

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 866 Data: 9/27/2004 10:22:08 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Ile % kalori na dany posiłek?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Mam takie szybkie pytanie ;) nigdzie niemoge nic na ten temat znaleść. Układam sobie diete wedłóg tych tematów co tu znalażłem ale niewiem ile kcal rozłozyć na dany posiłek chodzi mi o ilosć w procentach. chociażby na te główne posiłki takie jak obiad czy śniadanie bo reszte to sobie jakoś rozłoże. Dzięki z góry za pomoc

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1006 Data: 10/30/2009 11:12:11 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • test z wf

    Temat
    Inne dyscypliny

    jak sie nazywa taki test z wf gdzie skacze sie z miejsca w dal, klaszcze pod kolanami w czasie biegu w miejscu i cos jeszcze co bede mial jutro. nie wiem jakie beda jeszcze 2 konkurencje wiec jesli ktos wie co to za test i jakie to beda konkurencje to prosze o pomoc. p.s cos facet mowil o gibkosci

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1556 Data: 4/15/2010 6:21:48 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Federacja WUAP jak oceniaja?? ich tabele mccol??

    Temat
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Witam. Mam takie pytanie na jakiej zasadzie ocenia federacja WUAP wyniki czy tez na wilksie?? Zszukałem całego neta i znalazłem ze cos na podstawie mccoll ale nie ma nigdzie takiej tabeli prosze o pomoc i link do tabeli ich jeslibyscie mogli pomoz. Z gory dziekuje i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1766 Data: 12/5/2010 10:42:11 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • biale plamy po solarium

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    opalam sie na solarium juz od kilku lat.co jakis czas pojawiaja sie biale plamy, w roznych czesciach ciala.bylam juz u dwoch lekarzy i zaden nie potrafi mi pomoc.jeden dal masc...nie pomogla.a drugi powiedzial ze musze sie opalac,ale na naturalnym sloncu.jak sie pozbyc tych plam?dlaczego one ciagle wracaja?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1496 Data: 3/28/2011 2:03:29 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)