SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • BUTY ASICS

    Post
    Targowisko

    hieh no panowie pomoc dla biggina zrobimy dzis dzien dizecka "Trzeba się urodzić albo królem, albo głupcem..."

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 14136 Data: 1/22/2003 9:25:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna-monohydrat + ester ??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ester jak najbardziej powinien dać postępy Dobry stack albo mix kreatynowy t.j. Hyperfusion ( 10 różnych rodzajów kreatyn ) też powinien pomóc

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1086 Data: 1/7/2006 10:47:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna-monohydrat + ester ??

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] moimi postami na tym forum, innym jakis jestem czy co Co prawda rzadko sie teraz udzielam, ale mam czasmai problemy z dieta/treningiem/suplementacja, wiec prosze Was o pomoc, tym bardziej przykre ze to olewacie bo ja chyba nic niedorzecznego nie wypisuje Prosze o jeszcze przynajmniej kilka porad i dzieki koledze ze wogole ktos sie tym [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1086 Data: 1/8/2006 3:12:17 PM Liczba szacunów: 0
  • dziekówka za pomoc.ostatnie pytanie ale masa i obwody tez mi pojda po tym?? czy tylko zerzba?? bo troche masy tez bym chciał ty i tam... co do spadku tłuszczu z brzucha to biorac testosterol z megabola(6 tab na dzien) zauwazyłem i nie tylko ja duzy ubytek tłuszczyku z brzucha i to bez zadnej diety... chyba pojade sobie na tym do przyszłego roku a [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2046 Data: 6/4/2009 11:17:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Spowodowane może być to brakiem rozgrzewki stawów barkowych lub za słaba rozgrzewka w takich wypadkach w stawie zaczyna robić się stan zapalny mogą powstać zwyrodnienia. Jeśli takie coś miało miejsce bark może potem boleć latami nawet beż ćwiczenia. Co do ćwiczenia na wzmocnienie rotatorów to polecam podstawowe tak zwane powitanie tu tylko trzeba [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1205 Data: 7/17/2012 9:25:26 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] ewidentnie widać na nich pogłębioną lordozę w odcinku lędźwiowym kręgosłupa stąd tez efekt wypchnięcia brzucha. Wskazana wizyta u specjalisty i praca nad poprawą postawy (fizjoterapeuta, ćw. rozciągające itp.) Tak jak myślałem - lardoza :/ Do fizjoterapeuty można bezpośrednio się udać czy konieczne skierowanie od rodzinnego? Dzięki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2295 Data: 11/6/2016 9:08:21 PM Liczba szacunów: 1
  • deca to zly srodek na 1 cykl... a po drugie nie lap sie za koksy... nie szukaj w nich rozwiazanai problemow... uloz sobie diete (pomoc uzyskasz w dziale odzywianie) i sumiennie sie jej trzymaj, zakup jakies suplementy typu kreatyna i tym podobne... i napewno masa ruszy...

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1019 Data: 6/22/2009 12:03:12 AM Liczba szacunów: 0
  • chetnie dolacze, chce zjechac ze 100 na 92-3, owe suple mogą troszkę pomóc :)

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 6019 Data: 4/9/2013 12:47:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Dziękuję Ci za pomoc :)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 664 Data: 11/5/2016 12:29:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Trenig

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzieki wszystkim za pomoc, pomogliscie mi jak nikt inny. nie twierdz ze nie wystartowalem bo chodzilem na silownie ale teraz sobie w domu zrobilem,

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 988 Data: 4/4/2012 12:46:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Trenig

    Post
    Trening dla początkujących

    "Te forum jest tak zenujace ze ja p******e, kazdy kto ma jakies pojecie woli dam glupi link i mecz sie sam czlowieku, to na h..j Wy tu siedziicie? Szukalem kogos kto mi poprawi a nie da link i karze dalej ukladac samemu " więc po co jeszcze piszesz, bo nie rozumiem . Chciałem z tobą porozmawiać i pomóc , ale ty już i teraz wszystko chcesz , na [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 988 Data: 4/4/2012 2:35:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Trenig

    Post
    Trening dla początkujących

    Po to ze znalazla sie osoba ktora ma chec pomoc.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 988 Data: 4/4/2012 2:49:52 PM Liczba szacunów: 0
  • [b]Plan na masę do oceny ;)[/b]

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] spowodowane złamaniem obojczyka i problemy z stawami łokciowymi. W tej przerwie stosowalem animal flex w ramach odbudowy stawów... Startowalem z masy 60 kg (wyciskanie 55kg) teraz mam 73 kg i wyciskam ok 90-95kg (zależy od dnia) ;) Serdecznie dziekuje za ocene planu i pomoc ;) pozdrawiam ;) Zmieniony przez - patryk91p w dniu 2009-11-18 17:02:44

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 717 Data: 11/18/2009 1:13:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Ankieta, badania krwi : profil tarczycowy,glukoza,estradiol,prolaktyna Jak bedziesz mial wyniki to bedzie mozna myslec jak Ci pomoc.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4782 Data: 7/11/2018 9:51:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Co i jak?

    Post
    Trening dla początkujących

    planu mi nie potrzeba cwiczenia mam swoje :) chcialem wiedziec jakie partie laczyc ze soba jest najkorzystniej. Jesli np. plecy + barki to ile cwiczen na karzda partwie maximum i po ile powtorzen robic ,a tagrze jakie ciezary do tego dobierac. Jeśli jest ktos w stanie mi odpowiedziec prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1516 Data: 1/10/2011 11:01:18 PM Liczba szacunów: 0
  • A jednak psychiatria to szarlatanizm... A tak serio to w takim razie pociągnij to 3-4 tygodnie i zobacz jak ci będzie długoterminowo. Dawka jest ok. Póki co zbyt krótko żeby wyciągać większe wnioski. Przemyśl temat HTZ, jakaś prywatna klinika, albo endo. Niech ci wypiszą 100-120mg tygodniowo i będzie podobnie, bo tak to jechać na underach dla [...]

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 4276 Data: 7/25/2020 11:00:06 PM Liczba szacunów: 1
  • pomocy dieta redukcyjna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jak to by było takie proste to bym nie zakładał tego tematu najlepiej go zamknijcie bo ja proszę o pomoc, to mi dajecie, "napisz to ci poprawie" jak chcesz to poprawić jak nawet nie wiem od czego zacząć, mam mieć 3200 kalori a wychodzi mi 2x za mało a jak więcej żarcia dodam to musiał bym jeść bez przerwy...a w tym 2x za dużo węgli mam [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 960 Data: 3/25/2008 3:49:59 PM Liczba szacunów: 0
  • pomocy dieta redukcyjna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    skoro masz a dużo węgli, to chyba logiczne, że musisz odjąć produkty, gdzie są węgle, a dodać takie gdzie jest białko i tłuszcz, a nie ma węgli, to wszystko praca z tabelami, nie bierzemy za pomoc pieniędzy, więc nie oczekuj, że zrobimy wszystko za ciebie. pzdr/

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 960 Data: 3/25/2008 4:56:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Brzuch, skóra

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Wiem wiem, z tym się pogodziłem ale jeśli jest szansa, że chociaż na inne obszary to może pomóc/ochronić przed uszkodzeniami to warto spróbować, nie zaszkodzi mi to. :)

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 4115 Data: 2/6/2016 2:57:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Brzuch, skóra

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Ja to wszystko doskonale rozumiem, nie robię sobie nadziei, czasu nie cofnę ale ważne żeby wyciągać wnioski na przyszłość i nie popełniać tych samych błędów. Jeśli to co pisze M-ka może mi pomóc choć na inne obszary to warto się tym zainteresować.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 4115 Data: 2/6/2016 3:51:49 PM Liczba szacunów: 0