SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Plan treningowy + dieta do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    Ponawiam prośbę o pomoc .

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1166 Data: 12/29/2009 8:02:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy + dieta do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    Proszę o pomoc :)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1166 Data: 1/17/2010 4:33:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Split do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    NO to już wiem wszystko, dzięki Iverson raz jeszcze za pomoc. Temat do zamknięcia/usunięcia, whatever

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1110 Data: 5/31/2008 4:10:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Różnie bywa z cukrem po i w trakcie wysiłku Z tym musisz popracować. Winka to albo z tego, że zaczynasz ćwiczyć z wysokim cukrem (wtedy jest właśnie loteria jak organizm zareaguje). Z własnego doświadczenia wiem, że jeśli cukier >200mg/dl to poczekaj, aż spadnie. Podobnie zwiększ liczbę WW przed samym treningiem lub w czasie jego trakcie (ja [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 6173 Data: 10/9/2011 5:06:03 PM Liczba szacunów: 0
  • AAAAAAhahahaha :DDD O kurde, prawie spadłem z fotela ;D ok, lukasz, dzięki za pomoc, sogacz leci. Ale temat cały czas otwarty, wiele osób poszukuje odpowiedzi na temat anabolicznej działalności insuliny u osoby z cukrzycą typu 1 i tego, co robić w takim przypadku podczas suplementacji kreatyną, aby osiągnąć lepsze rezultaty? Każda wypowiedź, byle [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 6173 Data: 10/13/2011 11:14:10 PM Liczba szacunów: 0
  • mój plan POMOCY !!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    I to jest właśnie w tym forum najgorsze tacy jak _YaKuZa_ !!!! Nie prosze abyście powtarzali mi że plan jest do bani (nawet jeżeli tak jest) tylko pomogli ułożyć coś sensownego. Do _YaKuZa_ sam wystawiałeś post żeby ci pomogi ułożyć plan więc chyba powinieneś wiedzieć o co chodzi a nie tylko oczerniać. Powiedziałeś raz że do bani to jak niemasz [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1251 Data: 8/1/2005 8:29:37 AM Liczba szacunów: 0
  • mój plan POMOCY !!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] sa tacy ludzie jak Ty co ****a wpadną na forum i od razu zakładają temat , rozłoża ręce i czekają na gotowe ! Nawet nie podajac zadnych danych ani nic.Wiec jak mamy mu pomoc. To nie kołko czarownic chłopczyku. Nie mówie juz o tym ze tacy ludzie nie wiedzą co to dieta i pozniej są zdziwieni czemu plan nie pomogł. Wiec jesli masz tak dalej [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1251 Data: 8/1/2005 10:44:45 AM Liczba szacunów: 0
  • To jaki trening proponowalibyscie panowie?? A te wszystkie zwiekszone ilosci powtorzen i zmniejszenie czasu na odpoczynek pomiedzy serjami to nie jest trening na rzezbe??:) pozdrawiam i prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 971 Data: 2/28/2010 10:50:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie - boks

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Proszę jeszcze raz o pomoc :) najlepiej jak by udało się z jakimś specjalistą wspólnie pracować choć nie wiem czy znajdzie się ktoś kto ma czas :) ale może ktoś również będzie chciał się rozwijać w tym kierunku :) pzdr.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2599 Data: 10/11/2011 8:17:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie - boks

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] schodach to bolą mnie uda aż. Co na to poradzić? może nie mam odpowiedniej regeneracji? trenuje 4x w tygodniu boks po prawie 2 godziny około już 3 miesięcy, a nadal czuje ból barków przy intensywnym treningu, oraz też z kondycją nie czuje znacznej poprawy. Proszę serdecznie o pomoc. Pozdrawiam. Zmieniony przez - Tomuh w dniu 2011-10-22 20:09:56

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2599 Data: 10/22/2011 8:04:58 PM Liczba szacunów: 0
  • SHAKER OLIMP-PREZENT

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    pytanie do OLIMP: województwo podkarpackie; jakie miasto?? PoZdrawiam JEŚLI UZYSKAŁEŚ POMOC ODPŁAĆ SIĘ TYM SAMYM!!!!! ModeratOr UFD w Języku polskim

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/5/2003 6:07:32 PM Liczba szacunów: 0
  • SHAKER OLIMP-PREZENT

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    debica/? PoZdrawiam JEŚLI UZYSKAŁEŚ POMOC ODPŁAĆ SIĘ TYM SAMYM!!!!! ModeratOr UFD w Języku polskim

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/5/2003 7:29:52 PM Liczba szacunów: 0
  • SHAKER OLIMP-PREZENT

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    wyślijcie mi też takie cacko PoZdrawiam JEŚLI UZYSKAŁEŚ POMOC ODPŁAĆ SIĘ TYM SAMYM!!!!! ModeratOr UFD w Języku polskim

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/5/2003 10:05:25 PM Liczba szacunów: 0
  • SHAKER OLIMP-PREZENT

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Ej załapię się jeszcze???? Wszystko co liczy się, to to co się liczy... Dla mnie są to dziewczyny, czyli fajne dupcie i pare innych rzeczy. A czym to jest dla ciebie Każdy dzień to nieskączone dążenie do ludzikiej doskonałości, zlikwidowania wad, umocnienia plusów. Chcesz mi pomóc Kliknij: http://sisco.pl/cgi-bin/ref/ref.pl?ID=482639 SFD FIGHT [...]

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/4/2003 11:07:29 PM Liczba szacunów: 0
  • SHAKER OLIMP-PREZENT

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    No, jeszcze odpowiedzi nie dostałem Wszystko co liczy się, to to co się liczy... Dla mnie są to dziewczyny, czyli fajne dupcie i pare innych rzeczy. A czym to jest dla ciebie Każdy dzień to nieskączone dążenie do ludzikiej doskonałości, zlikwidowania wad, umocnienia plusów. Chcesz mi pomóc Kliknij: http://sisco.pl/cgi-bin/ref/ref.pl?ID=482639 SFD [...]

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/6/2003 9:04:26 PM Liczba szacunów: 0
  • SHAKER OLIMP-PREZENT

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ej, czemu zalożyciel tego postu nie odpowiada? Wszystko co liczy się, to to co się liczy... Dla mnie są to dziewczyny, czyli fajne dupcie i pare innych rzeczy. A czym to jest dla ciebie Każdy dzień to nieskączone dążenie do ludzikiej doskonałości, zlikwidowania wad, umocnienia plusów. Chcesz mi pomóc Kliknij: [...]

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/8/2003 9:00:13 PM Liczba szacunów: 0
  • SHAKER OLIMP-PREZENT

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    LUDZIE LUDZIE DOSTAŁEM SHEIKERA Wszystko co liczy się, to to co się liczy... Dla mnie są to dziewczyny, czyli fajne dupcie i pare innych rzeczy. A czym to jest dla ciebie Każdy dzień to nieskączone dążenie do ludzikiej doskonałości, zlikwidowania wad, umocnienia plusów. Chcesz mi pomóc Kliknij: http://sisco.pl/cgi-bin/ref/ref.pl?ID=482639 SFD [...]

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/10/2003 2:32:30 PM Liczba szacunów: 0
  • SHAKER OLIMP-PREZENT

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    A jaki fajny, ma siateczke, bez grudekhmmmmm już przetestowałem, bananowy Matrix mniamcia Wszystko co liczy się, to to co się liczy... Dla mnie są to dziewczyny, czyli fajne dupcie i pare innych rzeczy. A czym to jest dla ciebie Każdy dzień to nieskączone dążenie do ludzikiej doskonałości, zlikwidowania wad, umocnienia plusów. Chcesz mi pomóc [...]

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/10/2003 6:27:38 PM Liczba szacunów: 0
  • SHAKER OLIMP-PREZENT

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Kurde robiłem sobie rano matrixa na mleku, ugotowane, jeszcze cieplutki ( zazwyczaj robie na chłodnym ) mieszam sobie a tu BOOM Wszystko co liczy się, to to co się liczy... Dla mnie są to dziewczyny, czyli fajne dupcie i pare innych rzeczy. A czym to jest dla ciebie Każdy dzień to nieskączone dążenie do ludzikiej doskonałości, zlikwidowania wad, [...]

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2003 2:50:21 PM Liczba szacunów: 0
  • SHAKER OLIMP-PREZENT

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    No jak cholera Wszystko co liczy się, to to co się liczy... Dla mnie są to dziewczyny, czyli fajne dupcie i pare innych rzeczy. A czym to jest dla ciebie Każdy dzień to nieskączone dążenie do ludzikiej doskonałości, zlikwidowania wad, umocnienia plusów. Chcesz mi pomóc Kliknij: http://sisco.pl/cgi-bin/ref/ref.pl?ID=482639 SFD FIGHT CLUB

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2003 4:48:46 PM Liczba szacunów: 0